Lullo draagt hem verkeerdomquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Papabear het volgende:
@Rucky: Veul sneller en makkelijker:
[ afbeelding ]
Nope, kind hoort tegen de buik aan i.v.m. veiligheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
moet het kind dan met zn hoofd omlaag erin?![]()
of je leest je even inquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, kind hoort tegen de buik aan i.v.m. veiligheid
[ afbeelding ]
Ja maar zoals DJMO de doek omdoet, dat is gewoonweg sierlijk. En dat zonder Geert te laten vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Papabear het volgende:
@Rucky: Veul sneller en makkelijker:
[ afbeelding ]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Want als je valt dan val je bijna altijd voorover maar als je de baby op je rug draagt dan kan je hem weer niet zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, kind hoort tegen de buik aan i.v.m. veiligheid
[ afbeelding ]
Ja, dat is toch weer een heel ander ding, met frame en zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
of je leest je even in![]()
http://www.veiligheid.nl/kinderen/rugdrager
Als je wilt, kan allesquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef DJMO het volgende:
't kan ook met een geweven draagdoek hoor"
Jij bent eng... ;-)quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar zoals DJMO de doek omdoet, dat is gewoonweg sierlijk. En dat zonder Geert te laten vallen.
Dat moet ik ook kunnen.
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Want als je valt dan val je bijna altijd voorover maar als je de baby op je rug draagt dan kan je hem weer niet zien.
In geval van nood kan ik een baby nog altijd in bubbeltjes plastic rollen en in mijn rugzak stoppen. Daar passen er met gemak 2 in.
je verwacht binnenkort kinderen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar zoals DJMO de doek omdoet, dat is gewoonweg sierlijk. En dat zonder Geert te laten vallen.
Dat moet ik ook kunnen.
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Want als je valt dan val je bijna altijd voorover maar als je de baby op je rug draagt dan kan je hem weer niet zien.
In geval van nood kan ik een baby nog altijd in bubbeltjes plastic rollen en in mijn rugzak stoppen. Daar passen er met gemak 2 in.
van mij wel en t is een teken dat je lekker hebt gekookt hequote:
quote:
Dat had je al (bijna) opquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Papabear het volgende:
Een van m'n buurvrouwen heeft vandaag voor me gekookt. Ze stond opeens met een kom spaghetti voor m'n neus
Erg lekker! (en de spaghetti ook).
Is ook allang al op (ja, jij zag het al op FB idd)quote:
Veel plezier alvast morgenquote:En thanks Rucky voor de koffie... zou best meer caffeine kunnen gebruikenmaar laat ik t maar rustig aan doen... morgen nog op verjaardags bezoek bij Geert
* Rucky propt een biertje in Merlijn zijn hand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:21 schreef Merlijn het volgende:
Zo... kleuter in bed.... boodschappen aan de kant. Strijk weg. Pappa tijd!
Uitstekelbaarsquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky propt een biertje in Merlijn zijn hand.
Ik zit me net te bedenken dat je me zaterdag komt oppikken.quote:
Ik denk dat ik Innepin eens wakker moet gaan rammelen ...quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat je me zaterdag komt oppikken.
Weet je al hoe laat?
ja hoi.quote:
Wat voor spoedje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn moet nog een spoedje doen vanavond ....
Aha, ok..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef Merlijn het volgende:
nee, even iemand happy maken....
--edit: en dan reageert ze niet.... DJMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
geweldenaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef Merlijn het volgende:
nee, even iemand happy maken....
--edit: en dan reageert ze niet.... DJMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Guhsjellig.... Ik weet alleen nog niet hoe mijn week gaat verlopen ivm start nieuwe klus....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef Egberts het volgende:
Merlijn, volgende week kom ik een dagje in Schiedam arbeid verrichten
Wij elkaar op de hoogte houden =)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Guhsjellig.... Ik weet alleen nog niet hoe mijn week gaat verlopen ivm start nieuwe klus....
uiteraard!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn avond resumeert.....
- Mislukte pannenkoeken
- spoedboodschappen
- Uitstekende pannenkoeken
- Strijk weg
- vaat weg
- Dochter prins(es)heerlijk in bed
- Telefoongesprek over geesten, entiteiten, aardlussen en andersoortig gespook
- Iemand die dringend aandacht nodig heeft
- Zwager die niet weet wanneer hij moet stoppen
- Spoedphotosoepklus
- geklaag over mijn avatar....
Slaap ze.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:26 schreef JK1982 het volgende:
Nééééé! Zie ik daar nu weer een stuk tiet?!![]()
Hou die dingen toch eens binnenboord..![]()
hij heeft nog de meest decente uitgekozen van de foto's die ik gestuurd hadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:26 schreef JK1982 het volgende:
Nééééé! Zie ik daar nu weer een stuk tiet?!![]()
Hou die dingen toch eens binnenboord..![]()
Welja, gooi er nog maar een schepje bovenop... En nee, ik wil de rest absoluut niet onder ogen krijgen..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft nog de meest decente uitgekozen van de foto's die ik gestuurd had
Gefeliciteerd met Geert zijn verjaardag.quote:
niet , Ik heb cupcakea gebakken maar heb er te weinig. denk Ik . pquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Geert zijn verjaardag.
[ afbeelding ]
Hoe laat is er taart?
Ik ben toch al geen zoetekauwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet , Ik heb cupcakea gebakken maar heb er te weinig. denk Ik . p
kwam je langs dan?quote:
Ik kom inderdaad zo langs. zal zwaaien als ik voorbij rij.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad zo langs. zal zwaaien als ik voorbij rij.
* zwaait dan ook maar naar MaffeMutsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:54 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Don't worry DJMO, ik stop en kom echt even binnen rustig bakje doen enzo
* DJMO jat Merlijns peuken ..quote:
* JK1982 weet wat er door die cupcakes zit...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef maffemuts het volgende:
Zo ben ik ff n topickiller
Maar de koffie en de cupcake is lekker :p
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 weet wat er door die cupcakes zit...
Nee, ik had het over wat anders..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef maffemuts het volgende:
Vandaar dat ik roze olifantjes zie..._O-
En ik weet wat.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik weet wat.
* Rucky maakt alvast een warme kruik voor maffemuts.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef Rucky het volgende:
Ik begin ondertussen toch wel een tering hekel te krijgen aan Rotterdam. Wat een tyfus instelling hebben ze hier.
De RET die mijn abbonement niet accepteerd. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De ene accepteerd mijn abbo. wel de volgende weer niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef DJMO het volgende:
Dat is inderdaat rot nieuws. Veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef DJMO het volgende:
Mhh...domper op de feestvreugde van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!![]()
Sorry maar dat heeft niks met de instelling van Rotterdammers te maken, de RET stinkt gewoon.. Maar das overal met het openbaar vervoerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
De RET die mijn abbonement niet accepteerd. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De ene accepteerd mijn abbo. wel de volgende weer niet.
Ik bedoelde jou daar niet mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Sorry maar dat heeft niks met de instelling van Rotterdammers te maken, de RET stinkt gewoon.. Maar das overal met het openbaar vervoer
Draaikont!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar in Utrecht had ik nooit gezeik en anders was het met één telefoontje opgelost.
Scherp..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Draaikont!
Als je nooit gezeik had heb je ook nooit hoeven bellen.
By the way, daklekkage lijkt nokvorsten te zijn geweest, opnieuw aangesmeerd en nu wachten op een échte bui.quote:
Huh?! Dus niet eens beneden op het dakje waar je aan de gang had willen gaan, maar helemaal in de nok??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
By the way, daklekkage lijkt nokvorsten te zijn geweest, opnieuw aangesmeerd en nu wachten op een échte bui.
En als het goed is doet mijn motor het weer, koppelingscilinder vervangen en veel meer druk op de hendel nu.
Morgen ff testen. VROOAAPP!!!
Ik heb ook nooit hoeven bellen want binnen Utrecht zijn de meeste voor rede vatbaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Draaikont!
Als je nooit gezeik had heb je ook nooit hoeven bellen.
mag ik dan bij je achteropquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Huh?! Dus niet eens beneden op het dakje waar je aan de gang had willen gaan, maar helemaal in de nok??
Misschien kunnen we van de zomer wel een keer wat afspreken als je dat leuk vindt.. Kunnen we een keer met de motor weg ofzo.. mocht je een leuke route weten
Neuh, opstaande rand was écht hoog, dat was em niet. Toch de afdichting tussen de vorsten hopelijk (waardoor het langs het dakbeschot naar beneden loopt).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Huh?! Dus niet eens beneden op het dakje waar je aan de gang had willen gaan, maar helemaal in de nok??
Misschien kunnen we van de zomer wel een keer wat afspreken als je dat leuk vindt.. Kunnen we een keer met de motor weg ofzo.. mocht je een leuke route weten
Ik denk eerder dat je er vanaf waaitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik dan bij je achteropeven stukje uitwaaien
Ik heb nog steeds een Cagiva V-Raptor 1000..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh, opstaande rand was écht hoog, dat was em niet. Toch de afdichting tussen de vorsten hopelijk (waardoor het langs het dakbeschot naar beneden loopt).
Maar nog niet hallelujah roepen, eerst de volgende bui maar es afwachten.
En als de buien voorbij zijn spreken we zéker een keer een tourritje af, ff lekker uitwaaien.
Ik op m'n VFR750 en jij?
Kee, dan rij ik voorop en heb je bij deze een inhaalverbod. SAMEN rijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je er vanaf waait
[..]
Ik heb nog steeds een Cagiva V-Raptor 1000..
Ik echt niet veel meer hoor.. Vooral meer koppel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kee, dan rij ik voorop en heb je bij deze een inhaalverbod. SAMEN rijden.
* vannelle denkt niet dat hij JK bij kan houden op vermogen.....
105 pk op het achterwiel, en jij?
Veel meer, maar hoeveel meer?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik echt niet veel meer hoor.. Vooral meer koppel waarschijnlijk.
Ik zit ook rond de 110pk, weet niet eens of dat aan het achterwiel is of aan de krukas.
Maargoed, hij wil best grote stappen zetten.. Alleen bij 225 schijnt de koek op de zijn..
Bij 190 klappen de spiegels in ieder geval naar binnen
dus wat..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]je mag in Nederland toch maximaal 130 op enkele plekken, dus....
Wat heb je nou weer uitgespooktquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er cirkelt hier schijnbaar al een uur een helikopter met zoeklichten rond.. Freaky..
Mijn spiegels blijven tenminste zitten al heb je die dan eigenlijk niet meer nodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik echt niet veel meer hoor.. Vooral meer koppel waarschijnlijk.
Ik zit ook rond de 110pk, weet niet eens of dat aan het achterwiel is of aan de krukas.
Maargoed, hij wil best grote stappen zetten.. Alleen bij 225 schijnt de koek op de zijn..
Bij 190 klappen de spiegels in ieder geval naar binnen
En dus worden de boetes goedkoper, vroeger mocht je maar 120 dus scheelt 10 km/h!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]je mag in Nederland toch maximaal 130 op enkele plekken, dus....
Schijnbaar? Niet zelf gezien?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er cirkelt hier schijnbaar al een uur een helikopter met zoeklichten rond.. Freaky..
Oh nee hoor, inderdaad..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijn spiegels blijven tenminste zitten al heb je die dan eigenlijk niet meer nodig.
Niemand in Nederland die je dan nog inhaalt, BIJNA niemand.
225 haal ik ook wel maar laten we er geen strijd van maken, gewoon lekker touren.
Nee, wel van andere in de buurt hier en een paar straten verderopquote:
wb.quote:
Alle wekkers zetten die je maar kunt vinden en op tijd je nest in dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef Merlijn het volgende:
Partij servers, switches en kabels uit de auto, gereedschap in de auto. Moet me alleen niet verslapen....
Ik sta nog stijf van de koffie en de rooie stier shizzle....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alle wekkers zetten die je maar kunt vinden en op tijd je nest in dus
Lulhannes! Dat wordt een nachtje doorhalenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik sta nog stijf van de koffie en de rooie stier shizzle....
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef DJMO het volgende:
ik ga wel slapen iig.
hopelijk droom ik mooiere dromen dan de realiteit die ik vandaag onder ogen kreeg.
Nee hoor, het was alleen even nodig in de hectiek van vanmiddag in de warme gang van een datacenter. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lulhannes! Dat wordt een nachtje doorhalen
van harte gefeliciklapstaart!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef Papabear het volgende:
Geert z'n 1e verjaardag is voorbij.
Maar die van Stefan (mijn jongste zoon) is zojuist begonnen. 13 Jaar alweer![]()
[ afbeelding ]
Zou wel prettig zijn als je nog een paar uur kan pitten iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee hoor, het was alleen even nodig in de hectiek van vanmiddag in de warme gang van een datacenter. Komt wel goed.
Gefeliciteerd met Stefan!
Vervelend zijn die dingen hè! Mijn hele bek lag vorige week ook open. Maar de boel is nu weer geheeld? Ik had ook hele rare vlekken op m'n tong, vuurrood en er bleven niks aan plakken...quote:
Ik heb t over mezelf afgeroepen, heb er vaaaak last van, maar nu al een paar maandjes niet, dus ik zei vorige week tegen mn moeder dat ik blij was dat ik er al een tijd geen last van had... 2 dagen later verschenen ze opeens weer, ik kan niet eens normaal praten of etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Vervelend zijn die dingen hè! Mijn hele bek lag vorige week ook open. Maar de boel is nu weer geheeld? Ik had ook hele rare vlekken op m'n tong, vuurrood en er bleven niks aan plakken...
Hooi allemaal
Het zijn idd die witten stippen op (bij mij voornamelijk) op je lip.. Een soort blaren ofzo en nieman weet waar je het van krijgt. De ene zegt wanneer je te weinig slaapt, de ander zegt vitaminetekort, dan hoor je weer dat het met je menstruatie te maken heeft.. Helaas heb ik er zelf nog geen patroon in gevonden, wel weet ik dat je er knettergek van word zo'n zeer doet hetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Momenteel haat ik Google images toen ik op Aften ging zoeken![]()
Dat is iets waar je niks aan kan doen helaasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef Papabear het volgende:
Alle FOK! chicks opeens last van ranzige blaren en zweren in de waffel?
* Papabear Yska en Jaleesa een vitamine-stoot geeft en allebei naar bed stuurtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is iets waar je niks aan kan doen helaasheeft niks met hygiene oid te maken als je dat soms denkt
zoiets?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oma ik heb nog niet gevonden hoe je die automatische woorden kan uitzetten :p dus het is nog wachten op een hele foute zin zoals je die weleens tegenkomt
Ding moet nog ff aan je 'wennen'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja datte ja super irritant al verbeterd het soms ook woorden ten goede. Typt lastig met touch screen (daar werd alweer toucheerden van gemaakt)
* Rucky maakt een tweede warme kruik klaar en gaat kamille thee halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ook al dagen een kriebelhoest erbij.. Whaaaaa!
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:51 schreef Rucky het volgende:
Oh ja, ik zou gaan klussen. Kan ik nog afzeggen?
Ja vast wel.... Eerst koffie he?quote:
Jaja.. ik zit ondertussen ook aan de koffiequote:
ga je vandaag doen ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaja.. ik zit ondertussen ook aan de koffie![]()
Daarna effe snelb afwassen en douchen..
Stop een warm broodje in Rucky's onderbroek, that'll wake him up!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:08 schreef Merlijn het volgende:
Beeeeep... verse broodjes zijn klaar....
Nu wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stop een warm broodje in Rucky's onderbroek, that'll wake him up!
Maar serieus, je hebt z'n nummer toch wel? Bel hem.
Ik denk dat Merlijn dan niet meer beschikbaar is als hij dat doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stop een warm broodje in Rucky's onderbroek, that'll wake him up!
Maar serieus, je hebt z'n nummer toch wel? Bel hem.
Ik blijf in de verste verte uit de buurt bij Rucky's onderbroekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat Merlijn dan niet meer beschikbaar is als hij dat doet.
Pas maar op, voor je het weet ben je zwanger.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik blijf in de verste verte uit de buurt bij Rucky's onderbroek
Heb nog niet echt plannen eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ga je vandaag doen ?
Beeeeep... verse broodjes zijn klaar....
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar, kutding schakelt gewoon niet op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb nog niet echt plannen eerlijk gezegd..
Heb net online een tweedehands instelbare achterschokdemper voor de motor op de kop getikt voor ¤ 95,=
Die dingen zijn nieuw ¤ 375,=En aangezien de originele waardeloos zijn...
Afgelopen jaar in Duitsland ben ik bij een benzinepomp gestopt om te kijken of de banden zacht waren ofzo, ding was de bocht amper door te krijgen. Maar nee hoor, spanning was helemaal goed. Die veer deugt gewoon niet.. Dus anders shock eronder en binnenkort even laten afstellen bij HK Suspension.. Nu alleen die veer nog zien te monteren, of misschien dat HK dat ook wel wil doen tegen meerprijs ofzo..
Eerst nog een heule lange zondag ....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:51 schreef DJMO het volgende:
ik ben gaar. is het al maandag? weer een gewoon ritme hoop ik ...
Wat hij zegt...quote:
oooohhh dat lekkere kontje is van jou?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:59 schreef Merlijn het volgende:
Dammit. Mijn derriere staat weer eens prominent aanwezig op fok![]()
Innepin gaat verbouwen!quote:
Kan je toevallig maseren?quote:
Dammit, ik ook...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan je toevallig maseren?Alles begint nu pijn te doen nu ik eindelijk op een stoel zit.
*trekt jas aanquote:
Waar blijf je ik zit maar te wachten.quote:
* is bij merlijn bezig atm.quote:
Ik vroeg het als eerste.quote:
jij woont verder weg.quote:
jij hebt een autoquote:
Date? hebben we iets gemist?quote:
Niet zeuren, jij kon tenminste bij de lampquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
Slap excuus. Merlijn kon tenminste nog redelijk rechtop staan op de zolder. Ik stond voornamelijk gebukt waar ik bezig was.
Alles heeft zo z'n voordelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij kon tenminste bij de lamp
Dat gaf iig wel wat verlichting aan mijn rug.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij kon tenminste bij de lamp
En ik zal je niet meer electrocuterenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat gaf iig wel wat verlichting aan mijn rug.
"Voel eens even of de stroom er af is"quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En ik zal je niet meer electrocuteren![]()
Dat zou ik zeer op prijs stellen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Com-mu-ni-ca-tie!!!! Ik vroeg of je klaar was. Jij zei ja. * Prik * * VONK *quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer op prijs stellen.![]()
Oh ja, electrocuteren van Rucky:
[ afbeelding ]
Oh en als we zo beginnen: Rucky, welke bekabeling moet naar die hotelschakeling? "Bruin en een zwarte".... * ruk, zwoeg, vloek *. Zo.... " Ja en die tweede zwarte dan? "quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer op prijs stellen.![]()
Oh ja, electrocuteren van Rucky:
[ afbeelding ]
Jullie zullen niet de eersten zijn die moeite hebben met de 'C' van ICTquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Com-mu-ni-ca-tie!!!! Ik vroeg of je klaar was. Jij zei ja. * Prik * * VONK *
Hoe zat het ook alweer? Bruin + 2 zwarte in de ene schakelaar, de 2 zwarte naar de andere schakelaar + nog een 3e zwarte in de 2e schakelaar die naar de lamp gaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh en als we zo beginnen: Rucky, welke bekabeling moet naar die hotelschakeling? "Bruin en een zwarte".... * ruk, zwoeg, vloek *. Zo.... " Ja en die tweede zwarte dan? "
Ach, Innepin raakt niet meer verstrikt in een lasdoos, heeft licht op zolder en eindelijk een aardgroep op zolder. Zij is happy, haar man hoop ik ook en als zij er gelukkig mee zijn, ben ik dat ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jullie zullen niet de eersten zijn die moeite hebben met de 'C' van ICT![]()
En daar gaat het allemaal omquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, Innepin raakt niet meer verstrikt in een lasdoos, heeft licht op zolder en eindelijk een aardgroep op zolder. Zij is happy, haar man hoop ik ook en als zij er gelukkig mee zijn, ben ik dat ook.
Zeker weten. En ik heb ook best een leuke dag gehad.quote:
Daar zat ook geen logica in.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:50 schreef Merlijn het volgende:
en we weten nu waar de meeste draadjes heen lopen met welk doel
Ik was allang blij dat er geen katoenen draden en bakelieten schakelaars hingenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker weten. En ik heb ook best een leuke dag gehad.
[..]
Daar zat ook geen logica in.
Draadjes die van beneden via de zolder naar de eerste verdieping gingen.
Katoenen draden door metalen buizen. Breek me de bek niet open...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat er geen katoenen draden en bakelieten schakelaars hingen
Ik ben opgegroeid in een huis uit 1795 niets is me vreemd meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Katoenen draden door metalen buizen. Breek me de bek niet open...
Welk klooster was dat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een huis uit 1795 niets is me vreemd meer.
De oudste foto die ik heb:quote:
Dat is een gave boerderij Ruck... Leuk, die oude plaatjes..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
De oudste foto die ik heb:
[ afbeelding ]
Oké, helder. Mooie gedachtequote:Op zondag 4 maart 2012 00:08 schreef Rucky het volgende:
Mijn vader woont er nog. Mijn moeder is op 55 jarige leeftijd overleden aan een hersen infarct.
Zij zei altijd tegen mij dat als je iemand kan helpen dan moet je dat doen. Daarom vind ik het fhf ook zo gaaf.
Mijn overgrootvader was één van de eerste fotograven in Nederland en had als titel Hoffotograaf van koningin Emma en prins Hendrik.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is een gave boerderij Ruck... Leuk, die oude plaatjes..
Dank je.quote:
Zou ze dan ook een Fok!ker zijn geweestquote:Op zondag 4 maart 2012 00:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader was één van de eerste fotograven in Nederland en had als titel Hoffotograaf van koningin Emma en prins Hendrik.
[..]
Dank je.Als zij nu nog geleeft had dan had ze dit forum ook erg goed gevonden.
In dit forum? Waarschijnlijk al lang moderator.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zou ze dan ook een Fok!ker zijn geweest
Eh, de winkels zijn dicht hoor.quote:
Ik heb ooit eens 20 kilo aan kabels verzonden en dat ging ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef loecje het volgende:
flinke stapel, is het nog een beetje fatsoenlijk te versturen?
Ik ben er ook met veel plezier opgegroeid.quote:
Jawel, met wat creatief stapelen zal 't in 1 of 2 grote A4-enveloppen passen. Flink is niet gigantisch he. Stapeltje van een cm of 10?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef loecje het volgende:
flinke stapel, is het nog een beetje fatsoenlijk te versturen?
Hahah, dan heb ik het er nog lang volgehoudenquote:
Leuk avondje gehad dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahah, dan heb ik het er nog lang volgehouden
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat wordt met de hand afwassen
Goeiemorgen!
ja, een vaatwasserquote:Op maandag 5 maart 2012 09:09 schreef DJMO het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)oduct_specifications
is dih wah ?
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:48 schreef DJMO het volgende:
't kost me meer water, gas dan wanneer vaatwasser. daarnaast .. afwassen = haat :/
Hey, ga je nou opeens toch naar de film?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
iemand in een ander topic wilde heeeeel graag kaartjes, dus ik heb er 2 aangevraagd, ik ga met hem mee naar binnen omdat je blijkbaar alleen op je eigen naam naar binnen kan, maar ik ga niet mee naar de film.. is toch niet helemaal mijn ding
Dat je het nog probeerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Ik krijg ook écht geen hoogte van jou hoor..
Ik ben een optimist..quote:
http://kroymans.nl/pre-ow(...)ri/california/dct-22quote:Op maandag 5 maart 2012 13:25 schreef DJMO het volgende:
kwijl: http://link.marktplaats.nl/529738968
jammer dat ik geen honderd euro +bezorgkosten heb en dat ik geen student ben
paar weekjes met de hand en dan eind van de maand een goede tweedehandse op de kop tikken met de kinderbijslag hequote:Op maandag 5 maart 2012 09:48 schreef DJMO het volgende:
't kost me meer water, gas dan wanneer vaatwasser. daarnaast .. afwassen = haat :/
En geen kinderbijslag. Baluhhhquote:Op maandag 5 maart 2012 13:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
http://kroymans.nl/pre-ow(...)ri/california/dct-22
Jammer dat ik geen miljonair ben..
maar eind van de maand krijg je je kinderbijslag toch? En daarmee kan je toch een goede tweedehandse op de kop tikken?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:13 schreef DJMO het volgende:
afwassen met de hand zuigt big time
ten eerste bn ik er te veel tijd aan kwijt, ik krijg het nooit zo schoon als in de vaatwasser, en b, probeer eens af te wassen met hyperactieve, niet luisterende peuter die alles wat je afgewassen hebt aan MOET raken![]()
![]()
oh subklacht: oorontsteking zuigt ook
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:38 schreef maffemuts het volgende:
Mo, Ik denk dat ik wel een oplossing weet, moet alleen even kijken hoe en wat met vervoer omdat hij uit Friesland moet komen (is ook n 2e handsje, maar iets is beter dan niets) k ga d'r mailen voor je
Verder samenvatting sinds zaterdag iemand ? gisteren hele dag op bed gelegen, vandaag idem alleen even naar de HA geweest, morgen nuchter bloedprikken + bloeddrukdagcurve+bloedsuikerdagcurve ... en tussendoor slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen!
verder komt er niets zinnigs uit m'n handen
Het komt vast goed, alle begin is moeilijkquote:
Vast wel... Ben vandaag pas 7x verdwaaldquote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Het komt vast goed, alle begin is moeilijk
*ga je mee verdwalen, ik weet de wegquote:Op maandag 5 maart 2012 19:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vast wel... Ben vandaag pas 7x verdwaald
Bezoekers krijgen er serieus echt een kaart mee van de gebouwen. Alleen jammer dat ik die nou net pas aan het eind van de dag kreeg
Je bent toch niet ontploft toch?quote:
Heb je al een naam bedacht?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo ik begon de dag kotsmisselijk daarna ging het een uur of 5 goed en daarna bevind ik me de hele tijd op de pot. Gaat lekker hier
Oja, JK1982 ja we hebben een nieuwe auto. Een VW Polo 9n3 1.9 diesel :p
voor de auto? of denk je dat ze zwanger is?quote:
Gelukt?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
voor de auto? of denk je dat ze zwanger is?
Beschuid met muisjes.quote:
Leuk, dat is ook een nette wagen inderdaad!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo ik begon de dag kotsmisselijk daarna ging het een uur of 5 goed en daarna bevind ik me de hele tijd op de pot. Gaat lekker hier
Oja, JK1982 ja we hebben een nieuwe auto. Een VW Polo 9n3 1.9 diesel :p
Dus toch wel, ik zat al te twijvelen.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
M. heeft ook al de hele dag een niet lekker gevoel in zn maag dus ik ben me al de hle tijd aan het afvragen wat het probleem is :p enne twijfelen :p
Ik heb genoeg dus dat vind ik niet erg, neem maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |