Lullo draagt hem verkeerdomquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Papabear het volgende:
@Rucky: Veul sneller en makkelijker:
[ afbeelding ]
Nope, kind hoort tegen de buik aan i.v.m. veiligheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
moet het kind dan met zn hoofd omlaag erin?![]()
of je leest je even inquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, kind hoort tegen de buik aan i.v.m. veiligheid
[ afbeelding ]
Ja maar zoals DJMO de doek omdoet, dat is gewoonweg sierlijk. En dat zonder Geert te laten vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Papabear het volgende:
@Rucky: Veul sneller en makkelijker:
[ afbeelding ]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Want als je valt dan val je bijna altijd voorover maar als je de baby op je rug draagt dan kan je hem weer niet zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, kind hoort tegen de buik aan i.v.m. veiligheid
[ afbeelding ]
Ja, dat is toch weer een heel ander ding, met frame en zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
of je leest je even in![]()
http://www.veiligheid.nl/kinderen/rugdrager
Als je wilt, kan allesquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef DJMO het volgende:
't kan ook met een geweven draagdoek hoor"
Jij bent eng... ;-)quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar zoals DJMO de doek omdoet, dat is gewoonweg sierlijk. En dat zonder Geert te laten vallen.
Dat moet ik ook kunnen.
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Want als je valt dan val je bijna altijd voorover maar als je de baby op je rug draagt dan kan je hem weer niet zien.
In geval van nood kan ik een baby nog altijd in bubbeltjes plastic rollen en in mijn rugzak stoppen. Daar passen er met gemak 2 in.
je verwacht binnenkort kinderen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar zoals DJMO de doek omdoet, dat is gewoonweg sierlijk. En dat zonder Geert te laten vallen.
Dat moet ik ook kunnen.
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Want als je valt dan val je bijna altijd voorover maar als je de baby op je rug draagt dan kan je hem weer niet zien.
In geval van nood kan ik een baby nog altijd in bubbeltjes plastic rollen en in mijn rugzak stoppen. Daar passen er met gemak 2 in.
van mij wel en t is een teken dat je lekker hebt gekookt hequote:
quote:
Dat had je al (bijna) opquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Papabear het volgende:
Een van m'n buurvrouwen heeft vandaag voor me gekookt. Ze stond opeens met een kom spaghetti voor m'n neus
Erg lekker! (en de spaghetti ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |