Lullo draagt hem verkeerdomquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Papabear het volgende:
@Rucky: Veul sneller en makkelijker:
[ afbeelding ]
Nope, kind hoort tegen de buik aan i.v.m. veiligheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
moet het kind dan met zn hoofd omlaag erin?![]()
of je leest je even inquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, kind hoort tegen de buik aan i.v.m. veiligheid
[ afbeelding ]
Ja maar zoals DJMO de doek omdoet, dat is gewoonweg sierlijk. En dat zonder Geert te laten vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Papabear het volgende:
@Rucky: Veul sneller en makkelijker:
[ afbeelding ]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Want als je valt dan val je bijna altijd voorover maar als je de baby op je rug draagt dan kan je hem weer niet zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, kind hoort tegen de buik aan i.v.m. veiligheid
[ afbeelding ]
Ja, dat is toch weer een heel ander ding, met frame en zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
of je leest je even in![]()
http://www.veiligheid.nl/kinderen/rugdrager
Als je wilt, kan allesquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef DJMO het volgende:
't kan ook met een geweven draagdoek hoor"
Jij bent eng... ;-)quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar zoals DJMO de doek omdoet, dat is gewoonweg sierlijk. En dat zonder Geert te laten vallen.
Dat moet ik ook kunnen.
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Want als je valt dan val je bijna altijd voorover maar als je de baby op je rug draagt dan kan je hem weer niet zien.
In geval van nood kan ik een baby nog altijd in bubbeltjes plastic rollen en in mijn rugzak stoppen. Daar passen er met gemak 2 in.
je verwacht binnenkort kinderen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar zoals DJMO de doek omdoet, dat is gewoonweg sierlijk. En dat zonder Geert te laten vallen.
Dat moet ik ook kunnen.
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Want als je valt dan val je bijna altijd voorover maar als je de baby op je rug draagt dan kan je hem weer niet zien.
In geval van nood kan ik een baby nog altijd in bubbeltjes plastic rollen en in mijn rugzak stoppen. Daar passen er met gemak 2 in.
van mij wel en t is een teken dat je lekker hebt gekookt hequote:
quote:
Dat had je al (bijna) opquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Papabear het volgende:
Een van m'n buurvrouwen heeft vandaag voor me gekookt. Ze stond opeens met een kom spaghetti voor m'n neus
Erg lekker! (en de spaghetti ook).
Is ook allang al op (ja, jij zag het al op FB idd)quote:
Veel plezier alvast morgenquote:En thanks Rucky voor de koffie... zou best meer caffeine kunnen gebruikenmaar laat ik t maar rustig aan doen... morgen nog op verjaardags bezoek bij Geert
* Rucky propt een biertje in Merlijn zijn hand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:21 schreef Merlijn het volgende:
Zo... kleuter in bed.... boodschappen aan de kant. Strijk weg. Pappa tijd!
Uitstekelbaarsquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky propt een biertje in Merlijn zijn hand.
Ik zit me net te bedenken dat je me zaterdag komt oppikken.quote:
Ik denk dat ik Innepin eens wakker moet gaan rammelen ...quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat je me zaterdag komt oppikken.
Weet je al hoe laat?
ja hoi.quote:
Wat voor spoedje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn moet nog een spoedje doen vanavond ....
Aha, ok..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef Merlijn het volgende:
nee, even iemand happy maken....
--edit: en dan reageert ze niet.... DJMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
geweldenaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef Merlijn het volgende:
nee, even iemand happy maken....
--edit: en dan reageert ze niet.... DJMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Guhsjellig.... Ik weet alleen nog niet hoe mijn week gaat verlopen ivm start nieuwe klus....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef Egberts het volgende:
Merlijn, volgende week kom ik een dagje in Schiedam arbeid verrichten
Wij elkaar op de hoogte houden =)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Guhsjellig.... Ik weet alleen nog niet hoe mijn week gaat verlopen ivm start nieuwe klus....
uiteraard!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn avond resumeert.....
- Mislukte pannenkoeken
- spoedboodschappen
- Uitstekende pannenkoeken
- Strijk weg
- vaat weg
- Dochter prins(es)heerlijk in bed
- Telefoongesprek over geesten, entiteiten, aardlussen en andersoortig gespook
- Iemand die dringend aandacht nodig heeft
- Zwager die niet weet wanneer hij moet stoppen
- Spoedphotosoepklus
- geklaag over mijn avatar....
Slaap ze.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:26 schreef JK1982 het volgende:
Nééééé! Zie ik daar nu weer een stuk tiet?!![]()
Hou die dingen toch eens binnenboord..![]()
hij heeft nog de meest decente uitgekozen van de foto's die ik gestuurd hadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:26 schreef JK1982 het volgende:
Nééééé! Zie ik daar nu weer een stuk tiet?!![]()
Hou die dingen toch eens binnenboord..![]()
Welja, gooi er nog maar een schepje bovenop... En nee, ik wil de rest absoluut niet onder ogen krijgen..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft nog de meest decente uitgekozen van de foto's die ik gestuurd had
Gefeliciteerd met Geert zijn verjaardag.quote:
niet , Ik heb cupcakea gebakken maar heb er te weinig. denk Ik . pquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Geert zijn verjaardag.
[ afbeelding ]
Hoe laat is er taart?
Ik ben toch al geen zoetekauwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet , Ik heb cupcakea gebakken maar heb er te weinig. denk Ik . p
kwam je langs dan?quote:
Ik kom inderdaad zo langs. zal zwaaien als ik voorbij rij.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad zo langs. zal zwaaien als ik voorbij rij.
* zwaait dan ook maar naar MaffeMutsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:54 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Don't worry DJMO, ik stop en kom echt even binnen rustig bakje doen enzo
* DJMO jat Merlijns peuken ..quote:
* JK1982 weet wat er door die cupcakes zit...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef maffemuts het volgende:
Zo ben ik ff n topickiller
Maar de koffie en de cupcake is lekker :p
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 weet wat er door die cupcakes zit...
Nee, ik had het over wat anders..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef maffemuts het volgende:
Vandaar dat ik roze olifantjes zie..._O-
En ik weet wat.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik weet wat.
* Rucky maakt alvast een warme kruik voor maffemuts.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef Rucky het volgende:
Ik begin ondertussen toch wel een tering hekel te krijgen aan Rotterdam. Wat een tyfus instelling hebben ze hier.
De RET die mijn abbonement niet accepteerd. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De ene accepteerd mijn abbo. wel de volgende weer niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef DJMO het volgende:
Dat is inderdaat rot nieuws. Veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef DJMO het volgende:
Mhh...domper op de feestvreugde van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!![]()
Sorry maar dat heeft niks met de instelling van Rotterdammers te maken, de RET stinkt gewoon.. Maar das overal met het openbaar vervoerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
De RET die mijn abbonement niet accepteerd. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De ene accepteerd mijn abbo. wel de volgende weer niet.
Ik bedoelde jou daar niet mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Sorry maar dat heeft niks met de instelling van Rotterdammers te maken, de RET stinkt gewoon.. Maar das overal met het openbaar vervoer
Draaikont!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar in Utrecht had ik nooit gezeik en anders was het met één telefoontje opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |