quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:04 schreef octopussy het volgende:
Ik heb nog steeds een paar doeken te koop:
van boven naar onder:
Didymos Ellipsen Aida mt 6: ¤ 80 verkocht
Didymos Indio Burgund mt 6: ¤ 70
Storchenwiege Leo Grun mt 6: ¤ 60
ByKay (rekbare doek) organic Olijf mt M (4,60m): ¤ 20
ByKay (rekbare doek) organic Paars mt M (4,60m): ¤ 20 verkocht
En mijn Beco Butterfly 2 (dit is een soft structured carrier, oftewel SSC) wil ik ook graag kwijt. Hij is in perfecte staat (incl. de baby-insert) en heb de originele doos er nog bij. De nieuwprijs ligt nog steeds rond de 130-140 euro. Ik wil er graag 80 euro voor hebben.
Actiepic van mijn 2 liefjes:
Draagt erg fijn (ook voor de heren), maar ik wil weer eens wat anders!
http://www.intertoys.nl/speelgoed/spellen-hengelspel-585645.htmlquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:23 schreef dolphinqueen het volgende:
Wie weet waar ik goedkoop het visvangspel kan kopen? Je weet wel. Aan doen en de visjes met een hengeltje uit het ronddraai dingetje vissen.. Ik vind ze in de speelgoedwinkel nogal prijzig, vroeger waren ze toch goedkoper of niet?
Oh, das wel iets prijziger dan passend in m'n budget... Ik zoek nog even verder!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Het is dus deze, Didymos Wellen Silver
[ afbeelding ]
Met ingenaaide plooi voor de ringen.
Ik heb er 80 euro voor betaald, maar ik hoef dat er niet voor terug. Voor 60 euro excl verzenden mag hij weg.
baal van mn toos geldloos statusquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik wil echt het liefst per pakket verkopen, dat scheelt ten eerste werk voor mij want van losse enveloppen inpakken word ik knetter en ik heb er gewoonweg geen tijd voor! Daarbij kom ik dan nooit van andere spullen af zoals simpele pyamaatjes en basics ivm gejank om verzendkosten
hahah ik heb je kast gezien! Jij mag niets meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
baal van mn toos geldloos statusleuk spul
baal ook van mn toos zoonloos statusook erg leuk
hehe, ik heb nog ruimte in de kast, dan mag hetquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah ik heb je kast gezien! Jij mag niets meer
Maar ik heb nog een meukje opzij voor Isabeauke (jasjes en nog wat) en ook te kleine (mooie) maillots enzo, die Isabeau denk ik ook niet past dus dan mag jij ze wel hebben
nou ik verdeel de doos over jou en Sly,quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Reilain het volgende:
Hmmmm klinkt interessant kd... Hoe had je de verdeling in gedachte?
GEwoon overnemen joh!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:45 schreef Morretje het volgende:
Dat Muy Malo setje
(maar nog veel te groot
)
Oh, en dat hemajurkje![]()
Ik ben al bijna geneigd Asy, en Saar heeft nog maar maat 74quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
GEwoon overnemen joh!
Ze groeit er vanzelf in!
Das waar.. En hoe groter ze zijn, hoe langer in een maat.. Dus geen gedoe met seizoenen ed, toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
GEwoon overnemen joh!
Ze groeit er vanzelf in!
Zo te zien is het iets met lange mouwen en lange pijpen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Das waar.. En hoe groter ze zijn, hoe langer in een maat.. Dus geen gedoe met seizoenen ed, toch?
Graag paar dingen overnemen in 92quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef CrazyMoon het volgende:
Meisjeskleding t/m maat 116/122 (kleine maatjes paar unisex dingen)
Maat 50
Maat 50/56
Maat 56
Maat 62
Maat 62/68
Maat 68
Maat 74
Maat 74/80
Maat 80
Maat 80/86
Maat 86
Maat 86/92
Maat 92
Maat 92/98
Maat 98
Maat 98/104
Maat 104
Maat 104/110
Maat 110
Maat 110/116
Maat 116
Maat 116/122
In sommige mappen heb ik nieuwe kleertjes gezet.
Verder komt er misschien nog meer 116 of 116/122. Er ligt nog wat zomerkleding in de kast van mn dochter. Ik wil eerst nog even kijken of ze dat deze zomer nog aan kan. Zo niet, dan zet ik het hier in V&A
Welke maat is ie?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:17 schreef SacreCoeur het volgende:
en we hebben ook nog een boyfriend jeans, heel erg loose fit.
Valt mooi, niet heel duidelijk plaatje maar het is een lichte wassing.
8.-
[ afbeelding ]
Alleen een inimini van Jelle, van z'n eerste kleertjes en die gaat niet wegquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien, mag ik de aardbeienpyjama en het grote zus shirt?
Heb je van Jelle niet toevallig een kleine broer shirtje?
Ja is primaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef Linda2205 het volgende:
Dat snap ik! En dat gaat niet meer passen nee...meneer is hard op weg naar mt 80
Ik pm je van het weekend even, ok?
Innepin geloof ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
Is er iemand die een wit wiegje in de aanbieding heeft? Liefst zo simpel en strak mogelijk (zoals deze bijv: http://www.babyentiener.nl/wieg-mini-whitewash.html).
Omdat jij een goede fokster bent die veel weet en puzzels daarover maakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die is verkocht al aan Frups (waarom weet ik dit)
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat jij een goede fokster bent die veel weet en puzzels daarover maakt.
jij zou mij nog mailen DizzyMissAmesiazzyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De opruiming in Puck's kast gaat verder. Is er interesse in gevoerde broeken maat 80 of is iedereen nu op de zomer gericht?
Ja ik ga zo een overzichtsfoto maken voor jequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij zou mij nog mailen DizzyMissAmesiazzy
osome!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik ga zo een overzichtsfoto maken voor je
Ja begrijpelijk, zonde als ze m maar heel ff pastquote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Sandous het volgende:
Blabla, dat jasje is deprijs zeker waard! Maar ze kan m alleen nu aan, dat vind ik dan weer jammer. Ik laat m gaan dus. Sorry
volgens mij vielen die groot; ik had ze voor Evie in elk geval in een kleinere maat dan ze toen van schoenen had...quote:Op maandag 5 maart 2012 14:46 schreef Reilain het volgende:
Mrien hoeveel cm zijn die aardbei tevaatjes? Ik weet niet hoe ze vallen
Ik denk dat ze voor Oona te groot zijn helaas...
Evie was nog geen 1.5 toen ze op die Teva's liep.. viel nog wel regelmatig, struikelacties; maar nooit geschaafde tenen of dubbelgeknapte nagels.. (maar ik had ze ook wel iets ruim, zodat de tenen echt in de sandaal zitten..).quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Morretje het volgende:
Ow ja, dat vroeg ik me nog af.. Hoe gaat dat met net niet handige genoeg lopen en open sandaaltjes? Ik las hier ooit eens iets over dubbelgeklapte nageltjes ed..Iemand dat wel eens gehad? Of is die kans zo klein dat ik niet per se hoef te zoeken naar sandaaltjes met een dichte(re) neus?
Sofie zit nu in 21, en de teva's van Mrien waren veel te groot. Ik gok dat Sofie ze pas volgend jaar past.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:51 schreef Reilain het volgende:
Hmmmmm dan zullen die van mrien sowieso niet passen,... gok dat Oona nu binnen no time uit 21 is gegroeit (gezien het duw en trek gehalte om haar in haar laarsjes maat 21 te proppen)
Ga deze week weer even laten meten...
Dan zal ik zwz een foto maken!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:41 schreef Reilain het volgende:
en anders ben ik nog wel benieuwd naar een foto Karin..
Ik heb er eentje dacht ik, in 92quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand nog ergens een spijkerjasje maat 92/98 liggen? Liefst zonder roze of rode accenten zodat ie overal mee te combineren is.
Oh, mag ik 'm 'ns zien?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik heb er eentje dacht ik, in 92
Gewoon spijker, geen frutsels oid.
Hier alles zieke kindjes weer beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:10 schreef CrazyMoon het volgende:
owja sorryik zou nog kijken idd, ben er nog niet aan toe gekomen.
Dochter en zoon zijn beide ziek en houden me goed bezig sinds gisteravond..
Ik zal zo gelijk even de kleding pakken (ze liggen nu alle 3 te slapen)
Wat heb je verder nog liggen?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand nog interesse in Spiderman spul? Dan heb ik het over dekbedovertrek, lamp enz.
Gelukkig, want ik kan hem niet vinden. Heb hem denk ik weggegeven....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:02 schreef Ssserpente het volgende:
Karin, laat die foto van dat spijkerjasje maar zitten, hoor. Ik heb er al twee.
Kleine stoffen bakjes, een soort van hanging basket en nog wat dingen. Ik zal morgen, dan ben ik thuis, even wat foto's voor je maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Wat heb je verder nog liggen?
De mijne vindt spiderman tof, maar dekbed is nog peuterbed en lamp geen plek meer voor
35 inc?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mclaura, lars heeft hem nu ook, en het zit hem geweldig! Dus hoeveel????
Pffff.... als je nu even gewacht had, kan ik nog even een meisje bakken en dan neem ik alles overquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
eens even kijken of het zo lukt
ik heb Liene dr kast weer een beetje opgeruimd.....
https://picasaweb.google.(...)A8qGXggE&feat=email#
meeste is amper gedragen.... zo zonde....
Ga jij maar aan de slag voor een meisje, dan zorg ik voor EvieLieneMia kleertjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Pffff.... als je nu even gewacht had, kan ik nog even een meisje bakken en dan neem ik alles over(al kun je dan waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt
![]()
)
Wij hebben gister ook post ontvangenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:45 schreef Elmo76 het volgende:
Mrien, het jurkje en de broek zijn gisteren bezorgd!![]()
Thanks!!!
alleen het tuinbroekje is wat dikker, de rest is luchtig genoeg voor het voorjaar, sowieso dat cremekleurige pantalonnetjequote:Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef CrazyMoon het volgende:
KD, is het meer winterspul wat je hebt? (dus wat dikkere broeken) of kan het ook nog goed voor de lente/zomer?
Dan ben ik wel geinteresseerd
ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Pffff.... als je nu even gewacht had, kan ik nog even een meisje bakken en dan neem ik alles over(al kun je dan waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt
![]()
)
Wil ik ook graag wetenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef Piekie81 het volgende:
Gizzfons, hoeveel wil je voor die spijkerbroeken hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
jaaahquote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef octopussy het volgende:
Even voor BJ: is het dit setje?
[ afbeelding ]
das niet duur! Maar ik zou er maar 2 willen hebben, dus mocht Piekie ze allemaal willen is dat handiger voor jouquote:
die pluisjes trek je er gewoon vanaf, en je daar zie je dan niks meer vanquote:
Flauw, ik ga even krassen nuquote:Op maandag 12 maart 2012 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Lief aangeboden en heeeeeeeeeeeeeel aanlokkelijk maar ik sla deze keer over!
Hij is al verkocht!!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb nog een gloedje nieuwe Chococabana Ringsling liggenmet de kaartjes er nog aan (uit de tijd dat ik dacht dat muppets zusje een broertje zou zijn
![]()
)
[ afbeelding ]
Bij interesse doe even een pm
Primaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:44 schreef mikoxx het volgende:
Mrien, Kersjes is je ff voor, maar jij bent de tweede in de rij. Ik wacht even af of zij ze wil, zo niet, dan pm ik je even ok?
En ik de rest wel.......quote:Op maandag 12 maart 2012 09:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
das niet duur! Maar ik zou er maar 2 willen hebben, dus mocht Piekie ze allemaal willen is dat handiger voor jou
Als zij/hij geen interesse heeft in allemaal/gedeelte zou ik die met de donkerblauwe en de lichtkleurige elastieken bovenkant wel willen hebben
Ik wel DML, vier stuks!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft er iemand nog een pyjama maat 86/92 liggen? Het is nogal hoogwater hier
Dat broekje is maat 1. Ook te klein voor Thijs vrees ik....quote:Op maandag 12 maart 2012 20:58 schreef McLaura het volgende:
Nee, het broekje!
Thijs zit qua pyjama's niet echt meer in 86/92, meer in 110
Mja, denk het ook!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:00 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat broekje is maat 1. Ook te klein voor Thijs vrees ik....
Thanks!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:37 schreef innepin het volgende:
Neem jij 'm maar Ssserpente, ik zie geen mogelijkheid om ff naar Almere te rijden binnenkort...
Fijn! Veel plezier ervan!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Mikoxx, de wikkeldeken is binnen, thanks!!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Mrien je pakketje is binnen! Thanks.
Tegen de tijd dat je 'm nodig hebt misschien welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een Bumbo seat in de aanbieding? Liefst geen blauweoverige kleuren mag! PM?
Had je al overlegd over t speelkleed?quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je 'm nodig hebt misschien wel
Ik! een groenequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een Bumbo seat in de aanbieding? Liefst geen blauweoverige kleuren mag! PM?
je moet zeker nog veel doen voor school xD garpjequote:Op woensdag 14 maart 2012 10:39 schreef mignonne het volgende:
Ik heb ze niet Keshet, heb wel even snel op MP gekeken voor je, is dit wat?:
http://link.marktplaats.nl/539775604
zilverkleur
http://link.marktplaats.nl/539758969
groenblauw
http://link.marktplaats.nl/539734695
zilvergroen
http://link.marktplaats.nl/538695343
ietsje ander model, roze
http://link.marktplaats.nl/534052211
paars
http://link.marktplaats.nl/531599422
wit/grijs/aqua
http://link.marktplaats.nl/539553241
groengrijs
http://link.marktplaats.nl/535905472
oranje-bruin
http://link.marktplaats.nl/540474647
lichtblauw/lichtgroen
jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
je moet zeker nog veel doen voor school xD garpje
Ja 't valt op xD ah joh ik voel me een no lifer op een t moment, ik ben vrij & huishouden is al gedaan.. geen reet te doen verderquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja![]()
t valt op hè? misschien moet k de modem eens uitzettenmaar dan kan k mn opdracht niet maken *zucht*
nou ga es zoeken naar slippertjes voor keshet danquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja 't valt op xD ah joh ik voel me een no lifer op een t moment, ik ben vrij & huishouden is al gedaan.. geen reet te doen verder
Je hebt pmquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef danic het volgende:
Mikoxx, ik wil hem graag voor mijn zusje (haar zoontje dan). Ik had er ééntje cadeau gegeven, maar bleek dat één van de bandjes niet goed vastzat, dus was een waardeloos ding.
Wat wil je ervoor hebben?
En het doosje waar ze in zaten kon door de brievenbus, ik weet alleen niet hoe goed jou opvouwskills zijn
Niet happy mee toch? You owe me a picturequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:54 schreef innepin het volgende:
Ik wil 'm wel hebben, als iemand mijn blauwe Indio wil kopen
Jawel, hartstikke blij zelfs! Ik ben alleen niet zo'n geweldige dragerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet happy mee toch? You owe me a picture
Beterquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:39 schreef bodpa09 het volgende:
Mrien, ik kom hier net naar toe om te zeggen dat ik mijn eigen kussen nog heb kunnen vinden. Toch niet goed genoeg gezocht denk ik. Maar dankjewel!
Ik heb een Medela Harmony met nieuw borstschild liggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:28 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er iemand nog een handkolfje liggen voor een klein prijsje? Ik kan de mijne nergens meer vinden...
Is dit een geschikte zomerdraagdoek? De kleur misschien niet helemaalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb nog 2 doeken te koop..
Te koop;
Indio Zwart/Wit, kleine maat 4 (meet 3,5 meter) hij blijft hier maar liggen, dus mag gaan. ¤ 35,- excl. verzenden.
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Het is een gemiddelde dikke doek, dus niet heel dun maar ook niet heel dik! Lekker zachtEr zijn veel dunnere echte zomerdoeken te vinden, maar ik denk dat deze prima te doen is
(en de ervaring leert dat je met 30+ graden sowieso niet zo snel draagt, met welke doek dan ook
)
Ja, ik! Verkopen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:16 schreef Reilain het volgende:
Iemand interesse in het boek Oei ik Groei??
Heb je toevallig een foto van beide bedjes?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een Prenatal campingbedje te koop (was al tweedehands) met een nieuw prenatal extra matrasje. Vraagprijs 25 euro? Af te halen in Amsterdam of in de buurt van Eindhoven.
Tevens nog een zelfde campingbedje te koop, zonder matrasje, 10 euro?
Reacties, eventueel tegenbod, via pm graag
Ik ben ook wel benieuwd naar een fotoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto van beide bedjes?
Dat komt helemaal goed! Dankjewelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Is er hier iemand die graag shopt via Esprit online?
Ik heb 2 vouchers gekregen voor 20% korting (waarvan ik er 1 zelf ga gebruiken)..
Geldig tot 1 april 2012..
Niet geldig met andere acties of codes en op giftcards, boeken en in outletstores
Wie zich als eerste meldt in mijn PM krijgt de code ..
Vergeven! Veel plezier ermee NotTheSame!
ik heb ook nog zo'n voucher...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb 2 vouchers gekregen voor 20% korting (waarvan ik er 1 zelf ga gebruiken)..
Niet geldig met andere acties of codes en op giftcards, boeken en in outletstores
7 euro per overtrek ex verzend?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef McLaura het volgende:
Ohhh die Cars dekbedovertekken![]()
![]()
Quanta kosta?
Hier ook nog een kortingscode voor 20% korting bij Esprit (geldig t/m 1 april 2012).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Doe je 25 inc?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hema maat 56. Verstelbaar elastiek in taille. Gebruikt maar nog netjes. 1,50
Met een meidenkwartet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |