quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Een paar eerste zomerkleren. Verder past veel op dit moment nog, maar wellicht dat dat over een paar maanden alsnog komt
[ afbeelding ]
jurkje Name-it. Staat maat 74 in, maar valt echt veel langer! Eerder 80-86 zou ik zeggen. 4 euro
[ afbeelding ]
Tuniekje van Wibra, maat 98 maar valt vrij smal en dat past mijn bolbuikje niet zo goed. 2 euro
[ afbeelding ]
Bloesje zonder mouwen van H&M, maat 86, 2 euro
[ afbeelding ]
Donkerblauw hemdje van H&M maat 86/92 maar valt wat kort. 1,50 euro
[ afbeelding ]
Jurkje van H&Mmaat 86/92 en is helaas net te kort, 3 euro.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef Fannetje het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=LSXXGECZ
Meisjeskleding 68/74/80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Cyntiaa op 23-02-2012 15:28:50 ]
Fijn dat je er blij mee bent!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:27 schreef bodpa09 het volgende:
Het is binnen Cyntiaa, wat ziet het er nog prachtig uit zeg! Als nieuw.
Zou je dat willen doen? Dan meet ik Mila ook even, Mila is wel smal maar ook lang... :-P (maar dat wordt pas morgenavond want ze ligt nu al te snurken)quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:40 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, het is donkerblauw. En ht valt op zich wel lang genoeg, maar ik vind het te krap. Ik kan het wel voor je meten?
Ik heb er 3, een witte een groene en een blauwe!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef mrien het volgende:
Gezocht:
Hoeslakentjes voor ledikant
1x pamper maat 3 en 1x pamper maat 4 (voor bewaarbox, er zijn er 2 tussendoor geglipt
Is goed!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Lenaatje het volgende:
Euh 6,00 voor alle 3? moet alleen ff kijken wat dan de verzendkosten zijn.
Haha ik wilde net de vraagprijs toch nog wat omhoog gooienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:18 schreef Frups het volgende:
Innepin, ik heb waarschijnlijk interesse in je wiegje! Ga vanavond ff met de meneer overleggen!! (Tenzij iemand me voor was natuurlijk!)
Wij hebben toch dezelfde verzekeraar? Ik heb een 9 maanden en een mijn eerste jaar boek gekregen van fbto, maar geen kraambezoek boek. . .? Niet dat ik er erg op zit te wachten, want verder geen kraambezoek, maar vroeg t me even af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:04 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb een kraambezoekboek gekregen van mijn verzekeraar:
[ afbeelding ]
Wie kan ik ermee verblijden voor een klein prijsje of iets leuks voor Harry?
Ik heb ook beide andere gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wij hebben toch dezelfde verzekeraar? Ik heb een 9 maanden en een mijn eerste jaar boek gekregen van fbto, maar geen kraambezoek boek. . .? Niet dat ik er erg op zit te wachten, want verder geen kraambezoek, maar vroeg t me even af.
is toch leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb ook beide andere gehad
En vandaag zat er opeens tot mijn verbazing dit kraambezoekboek bij de post. Ik had geen idee dat ik dat ook nog zou krijgen. Als ik nou maar niet na de geboorte nog het opgroeiboek ga krijgen
Wees gerust, die krijg je nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En vandaag zat er opeens tot mijn verbazing dit kraambezoekboek bij de post. Ik had geen idee dat ik dat ook nog zou krijgen. Als ik nou maar niet na de geboorte nog het opgroeiboek ga krijgen
Het duurt nog wel even voordat mijn meisje erin kan hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:03 schreef Reilain het volgende:
Hihi Marjolijntje.. Ik heb hem net in 98/104 gekocht
Dus als je even geduld hebt haha.... Er moet er hier nog 1 in groeien haha
ze heeft hem aan en ligt op bedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik weet het niet meer preciesIk heb hem 1x gezien en wilde hem hebben en toen ik hem wilde kopen was hij overal weg! Kan je er een foto van maken? Ik denk dat ik hem wel wil! Katten zijn al snel goed
Aah mooi...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wees gerust, die krijg je niet.
Wat lief! Ik moet inderdaad nog even geduld hebben voordat ons meisje erin past jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
kan t zo snel niet vinden, maak morgen wel een foto
je mag hem van mij zo hebben als mn kleinste eruit gegroeid is, maar ze groeit niet heel hard dus je moet dan wel even geduld hebbengelukkig duurt t nog even voordat jouwe erin zou passen
Ik zal morgen even een foto maken. Prijs weet ik zo niet, maar niet te veel, want hij ligt nu maar stof te happen. Keertje wassen zal dus wel nodig zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 11:03 schreef mrien het volgende:
Heb je een foto ervan? En wat wil je er voor hebben?
Ja zou ik doen. 86 zit hij net in en de broeken 80 zijn veelal gevoerd en dus echt winters. Dus voorlopig komt er niks meer bij denk ikquote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
broekje! mijns! volgende week pakketje hier naartoe dan maar?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal morgen even een foto maken. Prijs weet ik zo niet, maar niet te veel, want hij ligt nu maar stof te happen. Keertje wassen zal dus wel nodig zijn
Volgens mij is het hetzelfde, want didy maakt de ringslngs toch gewoon van doeken?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdken hem op zich wel als doek maar niet als sling
er staat ook een petit prince sling te koop bij de buren voor maar 35,-quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdken hem op zich wel als doek maar niet als sling
Volgens mij welquote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het hetzelfde, want didy maakt de ringslngs toch gewoon van doeken?
Is dat je twijfeldoekquote:Op zondag 26 februari 2012 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er staat ook een petit prince sling te koop bij de buren voor maar 35,-
samen met mn twijfelferns.
ik doe t toch maar niet, hoe goedkoop ie ook is
Thanks. Nou wie weet krijg ik m dan ook nog.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kom hem graag ophalenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Haha ik wilde net de vraagprijs toch nog wat omhoog gooienMaar zal dat dan wel laten, da's ook niet eerlijk. Je bent de eerste, ik hoor 't wel! Kom je 'm dan wel ophalen?
wat is wel een doek voor mij danquote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Is dat je twijfeldoekIk vind hem niet zo snel een doek voor jou eigenlijk, vooral qua kleur.
En het is een second, zou ik nu niet zo snel meer doen na Azur
Ik heb ff gekeken naar de petit prince, daar heb ik de doek van gehad en daar had ik toen de klik niet mee..ff kijken hoe die schouder is
ikquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Morretje het volgende:
Hm, een sling is voor hier misschien ook wel een idee. Madamme loopt nu een maand, en dat doet ze het liefst altijd. Ik doe meestal korte stukjes dragen door de week, dan is de ergo wat omslachtig.
Maar ik heb nog nooit gedragen met een sling..
Oftewel, heeft er nog iemand, naast Miss, een (goedkope) sling te koop?
haha ja en toen waren beide meiden ziekig, maar de foto's ga ik proberen deze week te maken hoor. Maar de RS houd ik dus voor je apartquote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja BJ! ik wacht nog steeds op de foto's van de jumpsuits, zodat deze met de ringsling mee kunnen op de post(maar je ging eerst weer beter worden!)
Ja, allemaal nog!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Crazymoon, heb je dze nummers van maat 86 nog? 12-15-01-03-23
En deze van maat 92? 11
Korte of lange mouwen/pijpen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Iemand nog jongenspyama's nodig in 86/92?
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Iemand nog jongenspyama's nodig in 86/92?
Ik heb eventueel een Girasol Chocobanana ringsling te koop. 't is deze, maar dan dus in de sling versie.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:48 schreef mrien het volgende:
Heeft er iemand nog een ringsling (geen roze) te koop of te ruil?
Dankje DML, maar deze zijn net ietsje te zomers, ook qua kleur! Ik vind dat spijkerbroekje dat je eerder postte wel leuk, maar ik was kansloos tegenover Kleurdoosquote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aventura je zoekt voor nu zeker? Dan is dit wellicht te dun maar ik heb nog een GMK 74/80
[ afbeelding ]
En deze van de H&M maat 74
[ afbeelding ]
SORRYquote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef flowerbox het volgende:
Ik denk; yes, CM heeft gepost nu komen de grotere kleertjes online maar nee![]()
mocht ze die onderste niet willen, dan kan ik m denk ik nog wel gebruiken, t kind moet immers kleren he!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aventura je zoekt voor nu zeker? Dan is dit wellicht te dun maar ik heb nog een GMK 74/80
[ afbeelding ]
En deze van de H&M maat 74
[ afbeelding ]
dan zoek je gewoon niet goed. verdorie!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:26 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand nog lange broeken maat 74? Voor een smal kontje en lange beentjes? Ik was vandaag in de stad, maar kon echt niks vinden met een goede pasvorm.
Hah dat betaal ik nevernooit niet voor een broekjequote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef Aventura het volgende:
Er was een (1) Noppiesbroek die goed was, maar die kostte 27,95. Dat vond ik echt te duur
dappersnapper! google maarquote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Aventura het volgende:
Hij draagt alléén maar hemaleggings, de gestreepte zijn favoriet, staat zooo koddigIk wilde ter afwisseling eens wat anders, een fivepocket ofzo, maar die zijn zo wijd in de taille. Misschien moet jonkie een riem. Bestaat dat??
trouwens, H&M heeft nu een stel echt mooie spijkerbroekjes, mooie wasseing, een lichtblauwe (staat online) en grijze jeans.. ik heb ze ff vastgehad in de winkel om te voelen of ze niet te stug waren en die voelden prima aanquote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Aventura het volgende:
Hij draagt alléén maar hemaleggings, de gestreepte zijn favoriet, staat zooo koddigIk wilde ter afwisseling eens wat anders, een fivepocket ofzo, maar die zijn zo wijd in de taille. Misschien moet jonkie een riem. Bestaat dat??
zo, de beloofde foto, hij is niet echt duidelijk en inmiddels zit betreffende romper in de wasquote:Op zondag 26 februari 2012 15:49 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Wat lief! Ik moet inderdaad nog even geduld hebben voordat ons meisje erin past ja
ja goed is die hè. Hij heeft m aan met zijn heel stoere grofgebreid grijs vest: dan kan het. Ik heb sws een zwak voor gestreepte broekjes. Gestreepte truitjes daarentegen vind ik minder.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dappersnapper! google maar
en idd, laks heeft ook de gestreepte, met t roze etiketje
ja die is het! maar je plaatje is heel klein mrienquote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef mrien het volgende:
Marjoleintje, ik heb die romper in 62/68
Zie:
https://lh5.googleusercon(...)MU/s144/DSC03244.JPG
dan is dat misschien die Marjolijntje bedoeltquote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Reilain het volgende:
Hahaha ik kwam er alleen vandaag achter dat ik dus een donkerder rompertje heb liggen.. Niet dezelfde maar een donkerpaarse met een kat erop... Maar wel zelfde serie denk ik
mijnes is zelfs 98/104.. ligt nog te wachten hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja die is het! maar je plaatje is heel klein mrien![]()
nouja heb jij 62-68, ik heb 74-80 en reilain heeft 86-92
zo ben je een heel eind
Graag!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kj, ik heb wel een spijkerjasje in 92. Niet echt girly, gewoon unisex. Moet ik een foto maken?
Ik kwam nog een hele zooi meisjeskleren tegen in 98/104, zomer.
Dat gooi ik vanmiddag online.
Ja, net maar even gedaan, het weekend glad vergeten. Ze past ze nog. Het zijn nu tuniekjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heb je fietje nog in de zomerjurkjes kunnen hijsen dit weekend KJ?
Jammer voor Saar, fijn voor jouw portemonneequote:Op maandag 27 februari 2012 12:19 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, net maar even gedaan, het weekend glad vergeten. Ze past ze nog. Het zijn nu tuniekjes.
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef mrien het volgende:
[..]
Kom maar passen maandag
Ik plaatst straks ff foto
moet ik dus ff zoeken; naar boxpakjes/jumpuits en de romper, gaat vandaag zeker niet lukken, straks werken namelijk...quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja die bedoel ik BJ! In mn hoofd was het rompertje roze, maar de kat is dus rozeIk vind em zo gaaf!
![]()
Mag ik die er ook bij, als je hem nog hebt?
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
SORRY![]()
![]()
Dit weekend geen tijd gehad om de laatste doos uit te zoeken. Morgen ga ik er mee verder en ik hoop dan morgenavond de kleding online te hebben.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Mag Sofietje dan maandag de teva's passen Mrien?
Ja, 5 maart!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey is dat wel maandag die meet?? ik dacht zondag? dan kan ik geloof ik wel joh!
Het heeft geen haast, ik hou het hier gewoon in de gatenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
moet ik dus ff zoeken; naar boxpakjes/jumpuits en de romper, gaat vandaag zeker niet lukken, straks werken namelijk...
juistem dat is um!!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
deze bedoelen jullie denk ik?
[ afbeelding ]
inclusief mini-Liene
Ik weet niet of ik deze al verkocht had...
Mag ik indien nog beschikbaar het lichte spijkerbroekje en de twee onderste broekjes van de laatste foto?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef mrien het volgende:
En nog even de broekjes maat 74
[ afbeelding ]
H&M, Little Boy star
Hema (3/4 broek) spijkerbroek Name It
[ afbeelding ]
H&M
Links onder Hema
Doe maar graagquote:Op maandag 27 februari 2012 17:18 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb hier ook nog twee paar teva sandaaltjes liggen, ik geloof maat 22. Iemand geinteresseerd? Want dan wil ik evt wel even foto's maken.
Owjaquote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die aardbeienteva's heb ik ook nog, in een maat groter als mrien.
Mrien wil jij ze voor lotte?
Die van lars van vorig zomer wou je ook graag toch? Dat waren die met de kikkertjes erop.
Ik zet straks de meisjeskleren erop, nog geen tijd gehad
Ja hoor, die zijn er nogquote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Mag ik indien nog beschikbaar het lichte spijkerbroekje en de twee onderste broekjes van de laatste foto?
Volgens mij heb ik die!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef Fannetje het volgende:
Mocht iemand toevallig Teva's in maat 20(.5 geloof ik) hebben, hou ik me aanbevolen voor mijn kleinpootje!
Ik kijk morgen ff oke?! Dan zal ik wel een fotootje plaatsen!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef Fannetje het volgende:
Oh, dat zou super zijn!Als je ze tenminste kwijt wilt, anders heb ik er niks aan
Helemaal goed! Ben morgen wel werken dus niet stiekem aan iemand anders verkopen hè?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik kijk morgen ff oke?! Dan zal ik wel een fotootje plaatsen!
Als ik ze plaats, zet ik er wel bij dat de eerste keus voor jou is!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Helemaal goed! Ben morgen wel werken dus niet stiekem aan iemand anders verkopen hè?
Likequote:Op maandag 27 februari 2012 22:30 schreef Reilain het volgende:
PrimaKomt vast nog wel vaker iets leuks bij jou vandaan Ssserpente.. dus dan komt ie ooit wel een keer mee..
Wat wil je voor die onderste hebben?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef mikoxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze sandaaltjes staan, beide paren zijn maat 22.
Iemand?
[ afbeelding ]
heb je die winnie the pooh pyama's nog? ik zoek nog pyamasquote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zomerkleding meisjes, maat 98-104
Hempjes/topjes:
[ afbeelding ]
VERKOCHT
Tshirts:
[ afbeelding ]
Broekjes
[ afbeelding ]
VERKOCHT
Zomer/voor-/najaarsjas mt 98
[ afbeelding ]
VERKOCHT
Een heel handig jasje, want binnenin zit een vestje die je eruit kan ritsen, zo is de jas geschikt in het voor- en najaar, wordt het warmer haal je het vestje eruit, en is het een zomerjas. Het vestje kan ook apart gedragen worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog wat longsleeves en een spijkerrokje van de hema
[ afbeelding ]
Het liefst afname per doos. Alles mag samen weg voor 35¤
En de jongenspyama's in 86/92
3x Winnie the Pooh 1¤ ps
1x met een vliegtuig erop, ik vond dit zelf ook een ideale zomerpyama, tis een dunnetje 2¤
[ afbeelding ]
Ik kijk morgen even naar de maat van de teva's Mrien, ik denk dat het 22.5 is, en dus te klein voor Jelle, het zijn pcies dezelfde als de bovenste in de post van Mikoxx.
Die van Meike zijn dacht ik maat 26, vallen wat groter, ze had ze vorig jaar nog aan, toen had ze mt 27
Ik kan ze evt ook beide meenemen naar de meet op de 5e?
Ik heb de marineblauwe en wil hem wel verkopenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:49 schreef TimeJumper het volgende:
Iemand interesse in een tricot slen? , kleur spijkerblauw.
Ik vraag er 25 euro voor.
Ik ben te onhandig om die doek een beetje snel rond mijn ventje te vouwen.daar word die ongedurig van
![]()
Ik ben wel op zoek naar een bondolino, iemand die nog toevallig in de aanbieding?
Fijn dat ie er is!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Lenaatje, ik heb de mobile binnen hoor
Enne, Willem zegt 'dankjewel voor het kadootje!!'
[ afbeelding ]
Komt eraan!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:52 schreef Elmo76 het volgende:
Ssserpente, zou ik de 2 bovenste leggings mogen voor Tirza?!
Als je wilt graagquote:Ik kijk morgen even naar de maat van de teva's Mrien, ik denk dat het 22.5 is, en dus te klein voor Jelle, het zijn pcies dezelfde als de bovenste in de post van Mikoxx.
Die van Meike zijn dacht ik maat 26, vallen wat groter, ze had ze vorig jaar nog aan, toen had ze mt 27
Ik kan ze evt ook beide meenemen naar de meet op de 5e?
dit x1000quote:
Had je nog gekeken?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Elmo76 het volgende:
Ik kijk morgen ff oke?! Dan zal ik wel een fotootje plaatsen!
quote:
Jeuj!!quote:
jurkje voor Sofie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
Jongens, ik heb het gevoel dat ik iets vergeet. Dat ik iemand nog moet betalen of iets op moet sturen.
Ik heb ik net het Oililyshirtje van Bodpa betaald, ik heb Karin om haar woonplaats gevraagd om het bedrag over te maken, DML de verzendkosten voor Lindex betaald en de kleren voor Gerberaatje, Tirza en Cantare zitten in een envelop.
Ben ik nou iemand vergeten?
Haha, hoe krijg je dat nou voor elkaar?? Ik zit hier maar te pielen! Heb 4 mappen met 4 maten en het lukt me maar niet en jij plaats ze gewoon, briljant.quote:
Er stond een 'http' teveel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Haha, hoe krijg je dat nou voor elkaar?? Ik zit hier maar te pielen! Heb 4 mappen met 4 maten en het lukt me maar niet en jij plaats ze gewoon, briljant.![]()
Hmm nameten en vergelijken met zijn nieuwe schoentjes zegt dat het tussen de 13 en 14cm ligt. Maar dat is heul geen maat 20 danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
DML, wat is de lengte van de zool van die schoentjes?
Verkochtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik wil ze hebben, vind ze zo leuk!!!
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Paarsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat mag! Hij is wel paars, i.p.v. donkerblauw zoals de foto doet vermoeden.
He ik deed netjes een PMquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo wil je die echt niet voor me verzenden
*insert puppy-eyes*
Miss Sly, is jouw sling nog te koop?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog een zwart/grijze Wellen te koop, mrien. Niet te ruil, want dragen doen we hier zelden meer enden allen in de Boba.
maakt niet uit johquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:07 schreef Meimeltje het volgende:
Sorry BJ....
Het is dat we het toevallig echt nodig hadden. Triptrap is nu kussentjesloos vanwege kapot kussentje (was geen echte en zeil dus niet naaibaar).
Mocht jij dan klaar met gebruiken zijn, zou ik wel belang hebben! (als je die dan weg wilt doen)quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:07 schreef Meimeltje het volgende:
Sorry BJ....
Het is dat we het toevallig echt nodig hadden. Triptrap is nu kussentjesloos vanwege kapot kussentje (was geen echte en zeil dus niet naaibaar).
Neu, kan niet zeggen dat Rienk hem zou moeten neequote:Op donderdag 1 maart 2012 07:27 schreef octopussy het volgende:
Joh, zo'n kussentje heb je toch helemaal niet nodig in de tripptrapp?
Ik vond het bij een baby van een maand of 7/8 echt een must, die babyinzet was anders echt veel te wijd! (voor een tweede zou ik dus echt wel weer die kussendingen erin willen)quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:27 schreef octopussy het volgende:
Joh, zo'n kussentje heb je toch helemaal niet nodig in de tripptrapp?
Ow ja, ik zou een foto maken! Even kijken of ik hem snel kan pakken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Miss Sly, is jouw sling nog te koop?
oja dat is wel logisch. Ik heb pas een tripptrapp gekocht toen Hannah ruim een jaar was dus die zat wel prima zonder kussentje. Daarvoor gebruikte we die goedkope Ikea stoel, maar daar ging ze steeds in staan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vond het bij een baby van een maand of 7/8 echt een must, die babyinzet was anders echt veel te wijd! (voor een tweede zou ik dus echt wel weer die kussendingen erin willen)
Wolf is nu ruim 2 en past dus nog steeds met gemak in die babyinzet
Bambinoloco boekjes zijn hier welkomquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:47 schreef Pvoesss het volgende:
Pssst! Heeft iemand nog miniloco boekjes die er weg kunnen?
Graag een pm dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kleurdoos op 01-03-2012 14:25:41 ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 01-03-2012 14:26:04 ]
maten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Kleurdoos het volgende:
en voor meiden heb ik nu al een hele bananendoos vol gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |