quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Een paar eerste zomerkleren. Verder past veel op dit moment nog, maar wellicht dat dat over een paar maanden alsnog komt
[ afbeelding ]
jurkje Name-it. Staat maat 74 in, maar valt echt veel langer! Eerder 80-86 zou ik zeggen. 4 euro
[ afbeelding ]
Tuniekje van Wibra, maat 98 maar valt vrij smal en dat past mijn bolbuikje niet zo goed. 2 euro
[ afbeelding ]
Bloesje zonder mouwen van H&M, maat 86, 2 euro
[ afbeelding ]
Donkerblauw hemdje van H&M maat 86/92 maar valt wat kort. 1,50 euro
[ afbeelding ]
Jurkje van H&Mmaat 86/92 en is helaas net te kort, 3 euro.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef Fannetje het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=LSXXGECZ
Meisjeskleding 68/74/80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Cyntiaa op 23-02-2012 15:28:50 ]
Fijn dat je er blij mee bent!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:27 schreef bodpa09 het volgende:
Het is binnen Cyntiaa, wat ziet het er nog prachtig uit zeg! Als nieuw.
Zou je dat willen doen? Dan meet ik Mila ook even, Mila is wel smal maar ook lang... :-P (maar dat wordt pas morgenavond want ze ligt nu al te snurken)quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:40 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, het is donkerblauw. En ht valt op zich wel lang genoeg, maar ik vind het te krap. Ik kan het wel voor je meten?
Ik heb er 3, een witte een groene en een blauwe!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef mrien het volgende:
Gezocht:
Hoeslakentjes voor ledikant
1x pamper maat 3 en 1x pamper maat 4 (voor bewaarbox, er zijn er 2 tussendoor geglipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |