quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Een paar eerste zomerkleren. Verder past veel op dit moment nog, maar wellicht dat dat over een paar maanden alsnog komt
[ afbeelding ]
jurkje Name-it. Staat maat 74 in, maar valt echt veel langer! Eerder 80-86 zou ik zeggen. 4 euro
[ afbeelding ]
Tuniekje van Wibra, maat 98 maar valt vrij smal en dat past mijn bolbuikje niet zo goed. 2 euro
[ afbeelding ]
Bloesje zonder mouwen van H&M, maat 86, 2 euro
[ afbeelding ]
Donkerblauw hemdje van H&M maat 86/92 maar valt wat kort. 1,50 euro
[ afbeelding ]
Jurkje van H&Mmaat 86/92 en is helaas net te kort, 3 euro.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef Fannetje het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=LSXXGECZ
Meisjeskleding 68/74/80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Cyntiaa op 23-02-2012 15:28:50 ]
Fijn dat je er blij mee bent!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:27 schreef bodpa09 het volgende:
Het is binnen Cyntiaa, wat ziet het er nog prachtig uit zeg! Als nieuw.
Zou je dat willen doen? Dan meet ik Mila ook even, Mila is wel smal maar ook lang... :-P (maar dat wordt pas morgenavond want ze ligt nu al te snurken)quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:40 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, het is donkerblauw. En ht valt op zich wel lang genoeg, maar ik vind het te krap. Ik kan het wel voor je meten?
Ik heb er 3, een witte een groene en een blauwe!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef mrien het volgende:
Gezocht:
Hoeslakentjes voor ledikant
1x pamper maat 3 en 1x pamper maat 4 (voor bewaarbox, er zijn er 2 tussendoor geglipt
Is goed!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Lenaatje het volgende:
Euh 6,00 voor alle 3? moet alleen ff kijken wat dan de verzendkosten zijn.
Haha ik wilde net de vraagprijs toch nog wat omhoog gooienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:18 schreef Frups het volgende:
Innepin, ik heb waarschijnlijk interesse in je wiegje! Ga vanavond ff met de meneer overleggen!! (Tenzij iemand me voor was natuurlijk!)
Wij hebben toch dezelfde verzekeraar? Ik heb een 9 maanden en een mijn eerste jaar boek gekregen van fbto, maar geen kraambezoek boek. . .? Niet dat ik er erg op zit te wachten, want verder geen kraambezoek, maar vroeg t me even af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:04 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb een kraambezoekboek gekregen van mijn verzekeraar:
[ afbeelding ]
Wie kan ik ermee verblijden voor een klein prijsje of iets leuks voor Harry?
Ik heb ook beide andere gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wij hebben toch dezelfde verzekeraar? Ik heb een 9 maanden en een mijn eerste jaar boek gekregen van fbto, maar geen kraambezoek boek. . .? Niet dat ik er erg op zit te wachten, want verder geen kraambezoek, maar vroeg t me even af.
is toch leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb ook beide andere gehad
En vandaag zat er opeens tot mijn verbazing dit kraambezoekboek bij de post. Ik had geen idee dat ik dat ook nog zou krijgen. Als ik nou maar niet na de geboorte nog het opgroeiboek ga krijgen
Wees gerust, die krijg je nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb ook beide andere gehad
En vandaag zat er opeens tot mijn verbazing dit kraambezoekboek bij de post. Ik had geen idee dat ik dat ook nog zou krijgen. Als ik nou maar niet na de geboorte nog het opgroeiboek ga krijgen
Het duurt nog wel even voordat mijn meisje erin kan hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:03 schreef Reilain het volgende:
Hihi Marjolijntje.. Ik heb hem net in 98/104 gekocht
Dus als je even geduld hebt haha.... Er moet er hier nog 1 in groeien haha
ze heeft hem aan en ligt op bedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik weet het niet meer preciesIk heb hem 1x gezien en wilde hem hebben en toen ik hem wilde kopen was hij overal weg! Kan je er een foto van maken? Ik denk dat ik hem wel wil! Katten zijn al snel goed
Aah mooi...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wees gerust, die krijg je niet.
Wat lief! Ik moet inderdaad nog even geduld hebben voordat ons meisje erin past jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
kan t zo snel niet vinden, maak morgen wel een foto
je mag hem van mij zo hebben als mn kleinste eruit gegroeid is, maar ze groeit niet heel hard dus je moet dan wel even geduld hebbengelukkig duurt t nog even voordat jouwe erin zou passen
Ik zal morgen even een foto maken. Prijs weet ik zo niet, maar niet te veel, want hij ligt nu maar stof te happen. Keertje wassen zal dus wel nodig zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 11:03 schreef mrien het volgende:
Heb je een foto ervan? En wat wil je er voor hebben?
Ja zou ik doen. 86 zit hij net in en de broeken 80 zijn veelal gevoerd en dus echt winters. Dus voorlopig komt er niks meer bij denk ikquote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
broekje! mijns! volgende week pakketje hier naartoe dan maar?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal morgen even een foto maken. Prijs weet ik zo niet, maar niet te veel, want hij ligt nu maar stof te happen. Keertje wassen zal dus wel nodig zijn
Volgens mij is het hetzelfde, want didy maakt de ringslngs toch gewoon van doeken?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdken hem op zich wel als doek maar niet als sling
er staat ook een petit prince sling te koop bij de buren voor maar 35,-quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdken hem op zich wel als doek maar niet als sling
Volgens mij welquote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het hetzelfde, want didy maakt de ringslngs toch gewoon van doeken?
Is dat je twijfeldoekquote:Op zondag 26 februari 2012 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er staat ook een petit prince sling te koop bij de buren voor maar 35,-
samen met mn twijfelferns.
ik doe t toch maar niet, hoe goedkoop ie ook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |