quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:04 schreef octopussy het volgende:
Ik heb nog steeds een paar doeken te koop:
van boven naar onder:
Didymos Ellipsen Aida mt 6: ¤ 80 verkocht
Didymos Indio Burgund mt 6: ¤ 70
Storchenwiege Leo Grun mt 6: ¤ 60
ByKay (rekbare doek) organic Olijf mt M (4,60m): ¤ 20
ByKay (rekbare doek) organic Paars mt M (4,60m): ¤ 20 verkocht
En mijn Beco Butterfly 2 (dit is een soft structured carrier, oftewel SSC) wil ik ook graag kwijt. Hij is in perfecte staat (incl. de baby-insert) en heb de originele doos er nog bij. De nieuwprijs ligt nog steeds rond de 130-140 euro. Ik wil er graag 80 euro voor hebben.
Actiepic van mijn 2 liefjes:
Draagt erg fijn (ook voor de heren), maar ik wil weer eens wat anders!
http://www.intertoys.nl/speelgoed/spellen-hengelspel-585645.htmlquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:23 schreef dolphinqueen het volgende:
Wie weet waar ik goedkoop het visvangspel kan kopen? Je weet wel. Aan doen en de visjes met een hengeltje uit het ronddraai dingetje vissen.. Ik vind ze in de speelgoedwinkel nogal prijzig, vroeger waren ze toch goedkoper of niet?
Oh, das wel iets prijziger dan passend in m'n budget... Ik zoek nog even verder!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Het is dus deze, Didymos Wellen Silver
[ afbeelding ]
Met ingenaaide plooi voor de ringen.
Ik heb er 80 euro voor betaald, maar ik hoef dat er niet voor terug. Voor 60 euro excl verzenden mag hij weg.
baal van mn toos geldloos statusquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik wil echt het liefst per pakket verkopen, dat scheelt ten eerste werk voor mij want van losse enveloppen inpakken word ik knetter en ik heb er gewoonweg geen tijd voor! Daarbij kom ik dan nooit van andere spullen af zoals simpele pyamaatjes en basics ivm gejank om verzendkosten
hahah ik heb je kast gezien! Jij mag niets meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
baal van mn toos geldloos statusleuk spul
baal ook van mn toos zoonloos statusook erg leuk
hehe, ik heb nog ruimte in de kast, dan mag hetquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah ik heb je kast gezien! Jij mag niets meer
Maar ik heb nog een meukje opzij voor Isabeauke (jasjes en nog wat) en ook te kleine (mooie) maillots enzo, die Isabeau denk ik ook niet past dus dan mag jij ze wel hebben
nou ik verdeel de doos over jou en Sly,quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Reilain het volgende:
Hmmmm klinkt interessant kd... Hoe had je de verdeling in gedachte?
GEwoon overnemen joh!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:45 schreef Morretje het volgende:
Dat Muy Malo setje
(maar nog veel te groot
)
Oh, en dat hemajurkje![]()
Ik ben al bijna geneigd Asy, en Saar heeft nog maar maat 74quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
GEwoon overnemen joh!
Ze groeit er vanzelf in!
Das waar.. En hoe groter ze zijn, hoe langer in een maat.. Dus geen gedoe met seizoenen ed, toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
GEwoon overnemen joh!
Ze groeit er vanzelf in!
Zo te zien is het iets met lange mouwen en lange pijpen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Das waar.. En hoe groter ze zijn, hoe langer in een maat.. Dus geen gedoe met seizoenen ed, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |