we bedoelen hetzelfde maar drukken het fundamenteel anders uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze anderhalf zoveel cola kopen.
Ik zeg dat ze de helft meer kopen.
2 keer een fles van een liter is 2 liter
2 keer een fles van 1,5 liter is 3 liter
Het verschil tussen 2 en 3 liter id 1 liter.
Ze kopen dus maar 1 liter meer dan vroeger.
Dus dat is de helft van die 2 liter die ze voorheen kochten.
Dus kopen ze de half zoveel.
En als je dus langzaam cola drinkt, zit je steeds met een halve fles zonder prik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef simmu het volgende:
en menicole; gek genoeg zullen de meeste mensen dus inderdaad als vanouds twee flessen kopen. voer voor psychologen dat
ahjaja, ik doe normaal nooit aan die icoontjesdingessen.quote:
Ja, ik bedoel dat ze de helft meer kopen. Die laatste zin klopt inderdaad niet helemaal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef Leandra het volgende:
"Een half keer zoveel" is ook echt iets anders dan "De helft meer"....
Gaat dat zo snel dan? Wij drinken eigenlijk nooit cola enzo dus heb geen idee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En als je dus langzaam cola drinkt, zit je steeds met een halve fles zonder prik.
Als een fles 2 dagen open is, dan vind ik inderdaad dat de prik er al aardig uit is ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel dan? Wij drinken eigenlijk nooit cola enzo dus heb geen idee.
Het ging alleen wel mis door "een half keer zoveel"quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat ze de helft meer kopen. Die laatste zin klopt inderdaad niet helemaal.
Het is gewoon anderhalfkeer zoveel, en dat is hetzelfde als de helft meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar volgens is het niet anderhalf keer zoveel. Maar een half keer zo veel.
Eerst kochten de mensen 2 liter.
Nu kopen ze 3 liter.
Dat is 1 liter meer.
Maar ik ben ook geen rekenwonder hoor...maar wel juf![]()
![]()
Cola moet dezelfde dag , maximaal de andere dag op idd. anders is het niet meer te zuipen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als een fles 2 dagen open is, dan vind ik inderdaad dat de prik er al aardig uit is ja.
Ik drink per dag een sixpack weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:45 schreef Leandra het volgende:
Ik koop eens per zoveel maanden een sixpack en als ik echt echt echt zin in cola heb trek ik een blikje open... en ja, die staat dan wel koud
ik ben niet iedereenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
De meest briljante marketingafdeling is nog steeds in handen van Apple..
Je ziet nauwelijks reclames e.d. voor iPhones, iPods, iPads e.d. en toch wil IEDEREEN zo'n ding hebben!
klopt!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
Je ziet nauwelijks reclames e.d. voor iPhones, iPods, iPads e.d. en toch wil IEDEREEN zo'n ding hebben!
verrek nu je het zegt kan ik me idd nauwelijks reclame van henzelf voor de geest halenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
Ik wil geen apple dingen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
Ze geven er ook nauwelijks geld aan uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
verrek nu je het zegt kan ik me idd nauwelijks reclame van henzelf voor de geest halengoed zeg
of nouja, dat is open to debate maar knap is t wel.
probeer anders maar eens een film of serie van een zekere productiemaatschappij te verzinnen waar geen apple produkten worden gebruiktquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
verrek nu je het zegt kan ik me idd nauwelijks reclame van henzelf voor de geest halengoed zeg
of nouja, dat is open to debate maar knap is t wel.
Klopt zij besteden hun budget op een andere manier. Weldegelijk marketing, maar geen reclame... Ik vind het slim!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef simmu het volgende:
[..]
probeer anders maar eens een film of serie van een zekere productiemaatschappij te verzinnen waar geen apple produkten worden gebruikt
Ik zie alleen landkaartje. Lukt me niet met iPad. Morgen even kijken op pc.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:18 schreef mikoxx het volgende:
DIaan, op de site van de AoB staat een lijst met scholen die dicht zijn.
Daar staan niet alle scholen op. In de plaats waar ik woon staat er alleen van een middelbare school op. De basisscholen staan er niet bij!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:29 schreef mikoxx het volgende:
er is als het goed is ook een lijst. De school waar ik zelf werk is gewoon open, ikstaak ook niet, vind t geen fijn middel.... maar sommige collega's staken wel, die klassen worden opgevangen dinsdag,
De school moet het zelf doorgeven. Onze school staay er ook niet op en wij gaan wel dichtquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Daar staan niet alle scholen op. In de plaats waar ik woon staat er alleen van een middelbare school op. De basisscholen staan er niet bij!
Wat zouden de bezuinigingen voor de school van Eva betekenen Loïs?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:10 schreef Lois het volgende:
Eva's school is dicht (duh) en Iris moet gewoon naar school. Aangezien er voor Eva normaliter al geen BSO oid is is ze gewoon lekker thuis.
Dat is dus ook een reden dat onze school wel dichtgaat. Het is ieders goed recht om te gaan staken of niet Maar wij wilden als school niet een situatie creeeren waarin de ene klas wel les krijgt en de andere niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef SacreCoeur het volgende:
hier kunnen groep 4,5 en 6 smiddags niet naar school vanwegen staken.
de rest dus wel gewoon.
Nja ik vind het eigenlijk wel prettig dat ze gewoon naar school kan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is dus ook een reden dat onze school wel dichtgaat. Het is ieders goed recht om te gaan staken of niet Maar wij wilden als school niet een situatie creeeren waarin de ene klas wel les krijgt en de andere niet.
Datquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik wil geen apple dingen hoor![]()
Ik doe aan Android
Alle lopende vacatures worden niet meer vervuld plus flink aantal gedwongen ontslagen. Nu staat er 2-3 leerkrachten per 10 kinderen in de klas en dat wordt gehalveerd. Zie niet in hoe dat moet lukken met deze kinderen....quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat zouden de bezuinigingen voor de school van Eva betekenen Loïs?
Dat gaat ook niet lukken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Lois het volgende:
[..]
Alle lopende vacatures worden niet meer vervuld plus flink aantal gedwongen ontslagen. Nu staat er 2-3 leerkrachten per 10 kinderen in de klas en dat wordt gehalveerd. Zie niet in hoe dat moet lukken met deze kinderen....
/flauw aanquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nja ik vind het eigenlijk wel prettig dat ze gewoon naar school kan.
In Januari was de hele school dicht.
Bij ons op school worden steeds meer moeders ingezet... soms vind ik het wel dubbel, moeder A zit werk na te kijken van kinderen van de klas van haar zoon/dochter. Ik vind dat je dat gescheiden moet houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Ticootje het volgende:
Soms denk ik dan dat ik ze beter gewoon zelf les kan geven.
Dan gaat de directeur toch zelf voor de klasquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef amaranta het volgende:
En toen was de juf overspannen en kon de directeur geen vervanging regelen. En werd de klas naar huis gestuurd,.
Dat zou hij doen, ware het niet dat de juf van gr6 op cursus is. Autisme? Wat nu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Dan gaat de directeur toch zelf voor de klas
Daar zijn studiedagen voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zou hij doen, ware het niet dat de juf van gr6 op cursus is. Autisme? Wat nu.
Die lui van REC centrum geven die cursussen gewoon overdag! Op een doordeweekse dag.
Dat denk ik dus niet. Ik denk dat zelfs zonder rugzakje, ik niet beter les zou kunnen geven dan een ander, puur omdat het mijn kind is en dat veel zaken makkelijker zullen gaan als het van een ander komtquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Ticootje het volgende:
Dat is het ook!! Ik ben verre weg niet geduldig genoeg ervoor. Ik zou niet weten hoe en wat. Maar toch. Als mijn kind, normaal, geen rugzakje, verder geen begeleiding op school kan krijgen omdat er simpelweg geen juf beschikbaar is, dan kan ik het beter zelf doen.
Prima, dan breng ik ze bij de buurvrouw.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Ik denk dat zelfs zonder rugzakje, ik niet beter les zou kunnen geven dan een ander, puur omdat het mijn kind is en dat veel zaken makkelijker zullen gaan als het van een ander komt
In dat geval gok ik wel dat ik beter les zou geven, mijn buurvrouw is een schat, maar ze is de Nederlandse taal niet heel erg machtigquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima, dan breng ik ze bij de buurvrouw.
Zit mijn kind straks echt 6 uur op een dag zonder aandacht? Nee lekker leuk.
Oh. Dat geeft niets in dit land. Dan zet ik ze een hoofddoek op en dan komen ze er ook wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef Troel het volgende:
[..]
In dat geval gok ik wel dat ik beter les zou geven, mijn buurvrouw is een schat, maar ze is de Nederlandse taal niet heel erg machtig
Haha, nee.quote:
optimistquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh. Dat geeft niets in dit land. Dan zet ik ze een hoofddoek op en dan komen ze er ook wel.
Daarom ga ik staken, voor mezelf als juf maar ook voor alle kinderen die net op de basisschool zitten en nog een lange weg te gaan hebben...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima, dan breng ik ze bij de buurvrouw.
Zit mijn kind straks echt 6 uur op een dag zonder aandacht? Nee lekker leuk.
Zo ben ik.quote:
Totdat er één of andere meneer bedenkt dat de leerplichtambtenaar langs gaat op scholen om te checken. Net zoals dat soms op dagen aaneengesloten aan vakanties gebeurt. Ik zou dat risico niet willen nemen als ouder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef amaranta het volgende:
Niet ziekmelden Muks
Als je je kind trouwens 'gewoon' thuis houdt is er ook niks aan de hand. Neem aan dat de directeur geen melding zal maken bij de leerplichtambtenaar
Neem je toch een vrije dag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef just me het volgende:
Bij ons krijgen de leerkrachten die staken die dag geen salaris.
leerkrachten hebben geen vrije dagen!quote:
ik, als administratieve kracht, ook niet!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
leerkrachten hebben geen vrije dagen!
Wij vooralsnog wel. Maar mocht dat achteraf niet zo zijn, krijg ik een tegenmoetkoming van de vakbond.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef just me het volgende:
Bij ons krijgen de leerkrachten die staken die dag geen salaris.
als jouw vraag op mijn opmerking slaat moet ik zeggen dat er bij ons op school echt leerkrachten zijn die het niet willen c.q. kunnen. Wij hebben jaren geleden een mannetje gehad met het syndroom van Down en de kleuterjuf was er niet blij mee, ze kon er niet mee omgaan.quote:
Nou ik zou niet zeggen 1 per klas. Maar ik kan er bij ons op school denk ik een stuk of 5 noemen. En die zitten allemaal in gr 5 of hoger.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn vraag was meer: hoeveel kinderen die eigenlijk op speciaal onderwijs horen zitten op regulier en waarom?
jezus heb je zin ofzo.. ik had het daar toch helemaal niet over.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
/flauw aan
Het is ook vast prettig als ze straks in een klas zit met 10 leerlingen die eigenlijk op het speciaal onderwijs horen. In een klas waar de juf haar niet kan helpen, omdat al de tijd van de juf, in die 10 leerlingen gaat zitten, die op hun beurt niet voldoende tot hun recht komen in een klas vol met prikkels van 20 andere kinderen. En van een juf, die zonder hulp, want die is wegbezuinigd, n dr eentje de hele boel draaiende moet houden. 17 handelingsplannen. Want naast de 10 kinderen met een bepaalde leer of gedrags stoornis er ook nog een kindje zit met syndroom van down. Die eigenlijk een eigen leerlijn heeft..Dus ook steeds aparte instructie van de juf moet krijgen. Ohja, 3 kinderen met zware dyslexie, en juf moet alle teksten voorlezen
En, en,en....
Jouw dochter wilde alleen maar vragen of ze verder mag met som 2. Want ze is al een kwartier klaar, maar/de juf heeft geen tijd gehad om rxtra werkbladen te kopieren.
/flauw uit
Zijn dat dan kinderen die al een rugzak hebben?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ik zou niet zeggen 1 per klas. Maar ik kan er bij ons op school denk ik een stuk of 5 noemen. En die zitten allemaal in gr 5 of hoger.
En dan tel ik de lln met syndr.v down niet mee.
Niet allemaal neequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn dat dan kinderen die al een rugzak hebben?
Op hoeveel leerlingen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef amaranta het volgende:
Ik geloof dat wij op school 17 rugzakjes heb.
Wat betreft een lln weet ik dat de ouders er niet aanwillen,.
450 llnquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Op hoeveel leerlingen?
Wij hebben er 4 op 300 leerlingen
ouderbijdrage is niet verplicht toch? ik heb een aantal jaren geweigerd te betalen, gewoon omdat het een kutschool vond.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:35 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk is de ouderbijdrage volgens mij niet bestemd voor studiematerialen. Daarvoor krijgt de school geld van het ministerie. Het is puur voor uitstapjes en dergelijke.
Wij betalen voor Katja nog geen 40 euro per jaar. De school van Job vraagt ca. 75 euro.
Saffier hier is de BSO open voor iedereen die dag, ze kunnen op school terecht maar ze worden in elk geval niet aan hun lot over gelatenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:12 schreef Saffier het volgende:
Wat een hoop geld BE! Voor Tobias betalen we een paar tientjes per jaar.
Bij hem op school staken een aantal leraren, zijn juf niet, dus kan hij gewoon naar school. Wij kregen de brief de laatste dag voor de vakantie mee. Er is niets geregeld aan opvang hier. De kinderen van de stakende leerkrachten zijn ook niet 'welkom' die dag op school.
volgens mij is het inkomensafhankelijk (ja toch?)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:12 schreef Saffier het volgende:
Wat een hoop geld BE! Voor Tobias betalen we een paar tientjes per jaar.
Bij hem op school staken een aantal leraren, zijn juf niet, dus kan hij gewoon naar school. Wij kregen de brief de laatste dag voor de vakantie mee. Er is niets geregeld aan opvang hier. De kinderen van de stakende leerkrachten zijn ook niet 'welkom' die dag op school.
Ik ook met Wolf, bij de Hema voor een euroquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga zo lekker met L. in de stad ontbijten.
ja.. Ouders die de overblijf doen krijgen een vergoeding van 7 euro per keer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Vicky! Jullie hebben toch continuerooster? Betaal je dan evengoed?
Hier doen de leerkrachten het samen met ouders die dat vrijwillig doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik dacht dat de docenten dat gewoon dedenwant dan verandert er voor ons niks, buiten dat de lunch korter wordt en er meer kinderen zijn!
nee de docenten moeten zelf ook lunchen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik dacht dat de docenten dat gewoon dedenwant dan verandert er voor ons niks, buiten dat de lunch korter wordt en er meer kinderen zijn!
ik doe het ook vrijwillig. Die bijdrage hoeft voir mij niet hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:36 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hier doen de leerkrachten het samen met ouders die dat vrijwillig doen.
Dankjewel!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:29 schreef chacama het volgende:
Mefkesuper!
Hier 1,50 per keer op school. Zelf eten en drinken mee. BSO is 3,75 per keer inl. eten en drinken.
Schoolgeld 50 euro per kind.
Diaan, gaaf veel plezier!
Oh dat mag bij ons niet. Het gaat er hier ook omdat ze echt samen eten enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee de docenten moeten zelf ook lunchen.
MeNicole, je kan ze ook thuis laten eten hoor maar dan heb je 40 minuten..
er gaat uit Ambers klas niemabd thuis eten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:39 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh dat mag bij ons niet. Het gaat er hier ook omdat ze echt samen eten enzo.
Lekker het rijk voor jullie alleen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:39 schreef Vicky het volgende:
Mijn grote gaat bij de scouting slapen en mijn kleine gaat naar oma
Nah, doe nog maar even niet, want ik wil het weten omdat die user zich mogelijk weer met een ander account aangemeld heeft, dus het mag nog wel een beetje in de luwte blijvenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil de vraag weleens opwerpen in MEN waar ik ook wel kom. Misschien weten zij het zich te herinneren..
Ja!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:32 schreef Ssserpente het volgende:
Deze? Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Dat ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:33 schreef leonieke het volgende:
Gewoon via zoekfunctie Noorwegen en coma
Ik zal het topic eens doorlezen. Had er nog niet van gehoord.
Okay. Ook niet meer nodig met al die speurneuzen hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, doe nog maar even niet, want ik wil het weten omdat die user zich mogelijk weer met een ander account aangemeld heeft, dus het mag nog wel een beetje in de luwte blijven
Omdat hier ineens iemand opzichtig met een kloon post en op voorhand al aangeeft niet te willen beantwoorden waarom hij een kloon is.... en zou zullen er wel meer users in Noorwegen zitten, maar het moeilijk doen om niks vond ik zo vragen om vragen.quote:
Was dat fake?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:23 schreef Leandra het volgende:
Ik ben op zoek naar dat verhaal van die user in Noorwegen, wiens vrouw zogenaamd in coma in het ziekenhuis zou liggen (al dan niet zwanger of bevallen) en dat mensen zelfs geld gingen sturen enz. en dat het allemaal fake bleek te zijn, maar ik kan het niet vinden, weet iemand de usernaam nog?
Iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:01 schreef Leandra het volgende:
Leonieke wat geweldig![]()
En dat is gelijk een dikke middelvinger naar je ene collega neem ik aan
Wel lef van hem om er nog op te reageren, vind ik. Hij blijft hoe dan ook een eikel eersteklas.quote:
Nah, ik zou het laten gaan... je zou wellicht iets kunnen posten dat ze zo tevreden met je zijn dat je een promotie/vaste aanstelling hebt gekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd
Ik ben nog aan het twijfelen om er iets over te zeggen op FB aangezien hij daar ook tussen mijn vrienden staat (morele verplichtingen)
Dat was niet achter mijn rug. Hij zei het al 2 x in een vergadering waar ik bij zat. Hoeveel keer hij het achter mijn rug zegt, daar heb ik geen idee vanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
Beter in his face dan dat gedoe van hem dat hij achter je rug loopt te vertellen dat je niet voldoende zou presteren.
Niet, jij was er toch al de hele tijd?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:18 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd Leonieke!
Mef, jij ook van harte met de uitnodiging! Lijkt de baan je ook heel erg leuk?![]()
Naar aanleiding van bovenstaande heb ik eigenlijk ook nog een vraagje! Ik vraag 't me eigenlijk al af sinds 't MissJ verhaal.Hoeveel van jullie dachten dat ik een fake was rond de tijd van E.'s geboorte?
Niet gesolliciteerd nee, maar hij had waarschijnlijk niet gedacht dat P. ging solliciterenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:58 schreef mefke79 het volgende:
Leonieke, zou je collega het echt niet kunnen hebben van je man? Wat een jaloerse azijnpisser dan zeg. Pff, hij heeft toch niet op die baan gesolliciteerd? Nou, dan kan ie em ook niet krijgen en mag ie dus niet zeuren. Punt.
Net gekeken en mijn vormpje is net te groot om er 2 uit één pannenkoek te krijgen. Was anders wel een goed idee geweestquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:59 schreef mefke79 het volgende:
Leonieke, heb je geen uitsteekvormpje in huis? Dan steek je uit de grote pannenkoeken een vormpje?
he-le-maal niksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef leonieke het volgende:
Leuk van die deadline. Toch altijd een aangenaam gevoel, hé![]()
Plannen voor het weekend, Estrys?
Nee, de behanger is wel geweest, die gaat maandag op de slaapkamers beginnen, en dan pas benedenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
middag Kim! zit t behang al op je muur?
Ik heb wel zin maar voel me niet ganz tofquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
oi! hoe heftig is de migraine? drogeerbaar? heb je zin om te gaan? is het goed voor je om te gaan?
Dat laatste is dus bij ons wel aan de orde. De ouders vormen het schoolbestuur en je bepaalt dus met elkaar waar dat geld aan besteed word.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig wat een bedrag BE!wij doen zelf de TSO, hebben er een vereniging voor. Mensen met een abonnement betalen 1,50 per keer,flexabo 1,75 en losse keren 3,00 het verschil: abo's zijn met automatische incasso.het is wel met vrijwilligers, maar die krijgen een royale vrijwilligersvergoeding en we kopen dus ook nog veeeeeeeeel speelgoed en knutselspul.
Voor schoolgeld betalen we 36 euro pk. Ook op de middelbare school. Als ik een grotere bijdrage moest leveren wilde ik ook meer zeggenschap over de besteding.niet van die loze dingen maar aan deugdelijk basisonderwijs.
Hoewel flauw, erg grappig!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, da's de goed doorbloedde variant van L?
Flauw, sorry vrijdagmiddageindvandevakantiestemming
Aww 40 jaar is toch wel wat om te vierenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
he-le-maal niksEven naar de markt. Misschien even bij mijn ouders langs want die zijn volgens mij morgen 40 jaar getrouwd. Hoewel ze dat zelf waarschijnlijk vergeten.
Have fun!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
heb er een dubbele ingeplopt en neem er nog 2 mee. Maximale dosering, ik moet en ik zál!
veel plezier! en ik hoop dat de ontspanning je gelijk goed zal doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
heb er een dubbele ingeplopt en neem er nog 2 mee. Maximale dosering, ik moet en ik zál!
Wat voor huisjes ? Beetje ruimte ? en vooral betaalbaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag huisjes gekeken. Bij het eerste huisje viel echt m'n mond open!! Zo mooi en ruim. Helemaal verkocht.
Extra koffer geen optie ? Of is dat een te dure optie ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef Gaoxing het volgende:
Klinkt heerlijk Tico!
Oh jongens, ik zit met grote verbazing naar de enorme stapel troep in m'n kamer te kijken. Volgens mij heb ik een hele koffer vol kadootjes. Geen idee waar ik m'n kleren nog tussen moet stoppen
En nee, ik ga nog niet naar huis, maar uh... a girl can dream, toch?
Wat goed zeg!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag huisjes gekeken. Bij het eerste huisje viel echt m'n mond open!! Zo mooi en ruim. Helemaal verkocht.
Ik heb m'n studieboeken al in een doos gepakt, klaar om op te sturenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:12 schreef Muks het volgende:
Extra koffer geen optie ? Of is dat een te dure optie ?
Hoe is het met je kroost ?
dat zou wel fijn zijn ja, anders moet je de boel tzt weer meeverhuizen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Ticootje het volgende:
Er staan wel meubeltjes in. En het is al een jaar onbewoond verder. Dus ik hoop dat ze in elk geval de bank laat staan.
Heb bewondering voor je, t is heftig zeg !quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb m'n studieboeken al in een doos gepakt, klaar om op te sturen![]()
Kroost is ok. Oudste blij en moe terug van twee nachten schoolkamp, en jongste begint beter te worden na gisteren ruim in de 40o koorts.
Oh, en ik heb een heel goed huis gevonden voor 't hondje.... en mams heeft bedacht dat ze haar toch maar niet kwijt wilIk is tamelijk boos. Ze heeft het zelf gevraagd hè. En vandaag, waar de verpleegkundige bij stond, vertelde ze dat ze er zo blij mee was. Toen ze het huis binnenkwam, vertelde ze m'n vader dat ze niet dacht dat ze het nog voor 't beestje kon zorgen, waarop m'n vader antwoordde dat hij dacht dat ik daar een oplossing voor had. Nog een keer verteld...... maar nee hoor, dat kon toch zeker niet
Zoals ik eerder al eens schreef: er is geen groot psychiatrisch verpleegkundige aan mij verloren gegaan; jeetje, wat heb ik het gehad.
dierenbescherming bellen, of die nieuwe dierenpolitie zelfs om te kijken wat die voor je kunnen doen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef Gaoxing het volgende:
Nee, uiteindelijk kan ik het niet bij haar weghalen, daar heb ik natuurlijk het recht niet toe. Bovendien is dat ook weer een stukje van het drama wat ze graag wil, dus daar doen we niet aan mee. Ze heeft tot morgen 8:30, dan ga ik weg, en daarna is het haar probleem. Heel, heel spijtig voor het beestje, ik heb haar al 10 keer m'n excuses aangeboden
en vooral veel succes/sterktequote:
Jup. Gewoon zo`n spiegel bij Xenos ofzo halen met zo`n mooie lijst en de spiegel vervangen voor een stuk hardboard ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Zou het mogelijk zijn om van een spiegel met een lijst, de spiegel uit de lijst te halen?
Echt wel en omdat mijn ex boven rookte was alles smerig, dus eerst alles met speciaal spul afgenomen, daarna geschuurd, 2x gelakt en zo.quote:
misschien een fotolijst? nog goedkoperquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil een lijst bij Bep op de muur hangen, en dat vullen met schoolbord en magneet krijt. Maar op de een of andere manier lijkt het me dan weer geen goed idee om het glas erin te laten zitten.
En als je lijsten zoekt van schilderijen, kost het weer enorm veel omdat er een lillek schilderij in zit.
Expo al geprobeerd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil een lijst bij Bep op de muur hangen, en dat vullen met schoolbord en magneet krijt. Maar op de een of andere manier lijkt het me dan weer geen goed idee om het glas erin te laten zitten.
En als je lijsten zoekt van schilderijen, kost het weer enorm veel omdat er een lillek schilderij in zit.
Expo is duuur ! Ik zou voor de kringloop gaan.quote:
Hier niet! En het helpt ook niet dat we steeds (lief en goed bedoeld hoor!) spullen krijgen van buren een tante en weet ik veel wie met de woorden: Is misschien leuk voor als ze ouder zijn..... Het gaat nu gewoon allemaal weg! Staat hier al tig jaar en word van de ene naar de andere hoek gesleept. Ook speelgoed van Mahre voor Ninthe gaat weg, die krijgt ook vast wel weer voor haar verjaardag!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:50 schreef Muks het volgende:
[..]
Echt wel en omdat mijn ex boven rookte was alles smerig, dus eerst alles met speciaal spul afgenomen, daarna geschuurd, 2x gelakt en zo.
Kwa zooi valt de zolder wel mee, t meeste heb ik afgevoerd en wat er nog is, ga k met mijn moeder uitzoeken in de zomer.
Doe je goed en als ik de rij voor de stort bekeek vanmorgen zijn meer mensen bezig met opruimen in en om huisquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:01 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Hier niet! En het helpt ook niet dat we steeds (lief en goed bedoeld hoor!) spullen krijgen van buren een tante en weet ik veel wie met de woorden: Is misschien leuk voor als ze ouder zijn..... Het gaat nu gewoon allemaal weg! Staat hier al tig jaar en word van de ene naar de andere hoek gesleept. Ook speelgoed van Mahre voor Ninthe gaat weg, die krijgt ook vast wel weer voor haar verjaardag!
poppejans allereerst sterkte, heftig. Wat je vragen betreft is 28 weken beter dan 25,26,27 maar hoe het verder zit durf ik niet te zeggen..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:05 schreef Poppejans het volgende:
Ik post hier bijna nooit maar moet effe ergens mn ei kwijt hoor..
pff mn nichtje,28 weken zwanger, is donderdagnacht met gillende sirenes naar ziekenhuis in Groningen gebracht. Haar vliezen braken ineens thuis en eenmaal in ambulance erge rugweeen.
Krijgt nu longrijpers voor de baby en weeenremmers
Zit in mn eentje thuis te![]()
Bij 28 weken is er wel een goede overlevingskans, toch?? En weet iemand of ze nu sowieso daar moet blijven tot een bevalling, omdat ze al gebroken vliezen heeft
sterkte!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:05 schreef Poppejans het volgende:
Ik post hier bijna nooit maar moet effe ergens mn ei kwijt hoor..
pff mn nichtje,28 weken zwanger, is donderdagnacht met gillende sirenes naar ziekenhuis in Groningen gebracht. Haar vliezen braken ineens thuis en eenmaal in ambulance erge rugweeen.
Krijgt nu longrijpers voor de baby en weeenremmers
Zit in mn eentje thuis te![]()
Bij 28 weken is er wel een goede overlevingskans, toch?? En weet iemand of ze nu sowieso daar moet blijven tot een bevalling, omdat ze al gebroken vliezen heeft
Livelink, ik moet het een keer zeggen, hoor. Ik vind jou zo'n heerlijk mens!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:19 schreef livelink het volgende:
Poppejans, ik heb er niet echt verstand van. Ik hoop dat het allemaal goed komt met moeder en baby.
Wat voel ik me ontzettend lui met al jullie berichtjes over opruimen/verbouwen/grote schoonmaak en zo.
Eigenlijk ben ik volgens mij ook hardstikke lui, maar normaal voel ik me er nooit zo schuldig over.
Misschien dat ik zometeen dan ook nog maar aan de gang ga.
En minder goed dan 32, 31, 30 en 29.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:06 schreef Muks het volgende:
[..]
poppejans allereerst sterkte, heftig. Wat je vragen betreft is 28 weken beter dan 25,26,27 maar hoe het verder zit durf ik niet te zeggen..
Misschien een beugel van een bh in je wasmachine?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:58 schreef miss_sly het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat je gaatjes kunt krijgen in shirtjes? Ik heb er nu drie die ik zo kan weggooien, omdat er ineens een stel kleine en ook wat grotere gaatjes in zitten. Van eentje wist ik niet zeker of ik die met een riem eronder had gedragen, maar van de laatste twee weet ik een aantal dingen zeker: gewassen in de fijne was, gedragen op een broek zonder riem en niet in de droger geweest. Waar komen die gaatjes toch vandaan! Een shirt heb ik nog maar één keer gedragen!
ja, als je dan ook weer ergens tegen aan leunt of zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Zou de knoop van een broek de gaatjes kunnen veroorzaken?
Dit is het enige dat ik kan bedenken. Wat vreselijk irritant is dat. Gloednieuw shirt kan ik weggooien, geen gezicht met al die gaatjes. En niets tegen te doen, hè?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, als je dan ook weer ergens tegen aan leunt of zo.
als ie nieuw is zou ik terug gaan naar de winkel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is het enige dat ik kan bedenken. Wat vreselijk irritant is dat. Gloednieuw shirt kan ik weggooien, geen gezicht met al die gaatjes. En niets tegen te doen, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |