Ik ook, heerlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef cafpow het volgende:
moe en strontverkouden. En shoppen en niet vinden wat je zoekt en ook nog verkouden zijn is niet leukNu maar mijn bed in..met warme kop thee en series kijken
Het denken stopt als je dood bentquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
altijd maar denken, denken, denken...
quote:
Ik ken het ja, werk je in de zorg?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ot: zelden zo erg verkouden geweest als nu en ik moet de komende 7 dagen aan een stuk door werken/naar school. Geen zin in!
Nee, niet meer. Ik werk nu in de welzijnssector (woonbegeleiding), ik spreek wel heel veel mensen, vermoed dat ik het op m'n werk heb opgepiktquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ken het ja, werk je in de zorg?
ok, dat is ook in de zorgsector tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Ik werk nu in de welzijnssector (woonbegeleiding), ik spreek wel heel veel mensen, vermoed dat ik het op m'n werk heb opgepikt
quote:
Gefrustreerde en jaloerse vrouwendag vandaagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef Mishu het volgende:
Pissig omdat een van mijn vroegere vrienden mij opeens vermeed omdat hij dacht dat ik hem leuk vond (en ik er niet op mijn best uit zie momenteel) en dat ie nu keihard met een vriendin van mij aan het flirten is/haar wanhopig wilt omdat ze best wel een heel mooi meisje is.
Zucht waarom zijn sommige mannen zo oppervlakkig?
Hij begint steeds meer het type ik werk, heb een mooie auto en dan mag jij mijn trophy wife zijn. *kots*
En dat zij dat dan prima vind van, ok ik ben mooi, dus dan ga ik mooi een slimme hardwerkende man aan de haak slaan want dan hoef ik niks anders te doen dan mijn zielig kutbaantje.
Ja hummmquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Gefrustreerde en jaloerse vrouwendag vandaag
Voel me weer goed, sorry
Zucht...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef Mishu het volgende:
Pissig omdat een van mijn vroegere vrienden mij opeens vermeed omdat hij dacht dat ik hem leuk vond (en ik er niet op mijn best uit zie momenteel) en dat ie nu keihard met een vriendin van mij aan het flirten is/haar wanhopig wilt omdat ze best wel een heel mooi meisje is.
Zucht waarom zijn sommige mannen zo oppervlakkig?
Hij begint steeds meer het type ik werk, heb een mooie auto en dan mag jij mijn trophy wife zijn. *kots*
En dat zij dat dan prima vind van, ok ik ben mooi, dus dan ga ik mooi een slimme hardwerkende man aan de haak slaan want dan hoef ik niks anders te doen dan mijn zielig kutbaantje.
vind je haar dan niet leuk? als je steeds aan haar denkt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:19 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb er een schijthekel aan dat ik iemand niet leuk vind maar er wel de hele tijd aan denk en waar ik ook altijd naartoe trek.
ja weet ik veel :p het is meer dat ik snel jaloers ben en me in mijn vrouwelijke schoonheid aangetast voel. Ik wil gewoon aanbeden worden (slecht he). Maar elke vrouw wilt dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zucht...
Waarom wil jij onbereikbare mannen?
Nee want als ik haar zie dan voel ik niks bijzonders zeg maarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
vind je haar dan niet leuk? als je steeds aan haar denkt?
Dat kan toch prima door iemand die bereikbaar is?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
ja weet ik veel :p het is meer dat ik snel jaloers ben en me in mijn vrouwelijke schoonheid aangetast voel. Ik wil gewoon aanbeden worden (slecht he). Maar elke vrouw wilt dat.
Samen forever alone?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
ja weet ik veel :p het is meer dat ik snel jaloers ben en me in mijn vrouwelijke schoonheid aangetast voel. Ik wil gewoon aanbeden worden (slecht he). Maar elke vrouw wilt dat.
waarom denk je dan aan haar?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want als ik haar zie dan voel ik niks bijzonders zeg maar
Weet ik niet. Daarom heb ik ook een schijthekel aan de situatie.quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een beetje sneu momenteel. Of, nou ja, sneu aan het doen
Je geeft om haar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Daarom heb ik ook een schijthekel aan de situatie.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik r leuk vind en ik geef om meer mensen, waar ik niet aan denk.quote:
Uit alles kan liefde ontstaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
En vanuit geven om kan ook liefde ontstaan.
Weer een rede erbij om geen kinderen te nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vermoeid. Werd er zojuist eentje met een slecht humeur wakker boven die de ''NEE!'' fase heeft ontdekt. Brult om papa die rustig beneden aan het navelstaren was.
''Wat is er, heb je naar gedroomd?'' ''NEE!''
''Moet je even mee naar beneden?'' ''NEE!''
''Moet papa weer weg gaan dan?'' ''NEE!''
''Moet je even bij papa zitten dan?'' "NEE!''
''Even wat drinken?'' ''NEE!''
Enfin, papa kust hem welterusten, sluit de deur en gaat weer naar beneden...
"RAAAAAAAAAAAAAARGHHHH!!!"
*Herhaal bovenstaande een keer of tien*
Hoe bedoel je? (het is laat)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar waar komt dat geven om dan vandaan?
Dat zeg ik ook niet..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik r leuk vind en ik geef om meer mensen, waar ik niet aan denk.
Klopt. Maar ik probeer alles te verklaren en de puzzelstukjes passen niet.quote:
Ken je dr al lang? Heb je veel meegemaakt met dr? Delen jullie veel met elkaar?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik probeer alles te verklaren en de puzzelstukjes passen niet.
Ken haar een half jaar, niet vaak gezien, twee eerste dates gehad waarbij ik elke keer t gevoel had dat ik r niet leuk vond, en nu ditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ken je dr al lang? Heb je veel meegemaakt met dr? Delen jullie veel met elkaar?
Heb je wel contact met haar?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ken haar een half jaar, niet vaak gezien, twee eerste dates gehad waarbij ik elke keer t gevoel had dat ik r niet leuk vond, en nu dit
Weet je waarom je aan haar denkt? Wat denk je als je over haar denkt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ken haar een half jaar, niet vaak gezien, twee eerste dates gehad waarbij ik elke keer t gevoel had dat ik r niet leuk vond, en nu dit
Amper. Echt héél weinigquote:
Als ik wist waarom ik aan haar denk dan vielen de stukjes op hun plaatsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef Mishu het volgende:
[..]
Weet je waarom je aan haar denkt? Wat denk je als je over haar denkt?
Drugs? Klaargekomen?quote:
me luf yoe lung timequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef SalsedoNL het volgende:
Voel me lekker. Was een avondje in de kroeg! Altijd goed op vrijdag
Het was tof gozer!quote:
Maar waarom zit het je dan dwars?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Amper. Echt héél weinig
[..]
Als ik wist waarom ik aan haar denk dan vielen de stukjes op hun plaatsEn ik denk gewoon aan haar, niet over iets specifieks.
Vrijdagavond. Dan wil je van bilquote:
Omdat ik het niet snap. Niet wat godshand zegtquote:
what up?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:30 schreef nicknicknickname het volgende:
Eenzaam en verdrietigHet zit weer eens niet mee allemaal
Nou niets meer en niets minder dan dat daar stond: eenzaam en verdrietig!quote:
Sommigen maken van aanstellen echt een beroep zeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nou niets meer en niets minder dan dat daar stond: eenzaam en verdrietig!
Maandenlang al eenzaam en dan eindelijk een keer afspreken met iemand waar ik echt zin in had en vervolgens niet komt opdagenFml
Noem je dit drugsen? Effe over 9 naast je bed? Amateur.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:08 schreef Aliana het volgende:
[..]
Sommigen maken van aanstellen echt een beroep zeg.
Non-stop doorgaan hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:11 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Noem je dit drugsen? Effe over 9 naast je bed? Amateur.
Dikke kont gekregen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:01 schreef Fera het volgende:
Geweldige twee dagen in Duitsland gehad! Alleen nogal gefaald met shoppen, had veel problemen met broeken passen. Nu lekker thuis, zo maar eens uit bed. :$
Gecondoleerdquote:
Oh A-J tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goednieuwe inzichten verkregen over bepaalde dingen en ik denk dat die me gaan helpen de komende tijd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Tofquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Goed. Na een lange tijd vanavond een avond doorbrengen met vrienden van vroeger. Wat heb ik ze gemist.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:42 schreef supaoshi het volgende:
Spontane bbq op de vuurkorf op 3 maart( met vlees en drank
)
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:37 schreef seasushi het volgende:
Spontane bbq op de vuurkorf op 3 maart( met vlees en drank
)
Eerst nog Sinterklaas. Mét ZwartePietenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
Was het maar Kerst. Kon ik mezelf voor een kerstboom gooien.
Dit heb ik dus ook.. Blikken bier, pasta, chips, maakt allemaal geen donder uit.. Erg vreemd, is sinds kort.. Misschien toch maar even naar de dokter als het na een maand vreten nog zo is..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik baal ervan dat ik door de stress van 2011 zo ontzettend ben afgevallen waardoor al mijn kleren nu veel te ruim zitten. Kleren die mooi strak horen te zitten, lubberen nu allemaal. Ik kan niks meer vinden in mijn kast wat nog echt leuk staat.
En ik doe er alles aan om aan te komen, maar tot nu toe werkt het nog niet echt.
Sowieso val ik altijd makkelijker af dan dat ik aankom.
Nou, ik doe het wel op een wat gezondere manier, ik hou er niet van om me vol te vreten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef Retronix het volgende:
Dit heb ik dus ook.. Blikken bier, pasta, chips, maakt allemaal geen donder uit.. Erg vreemd, is sinds kort.. Misschien toch maar even naar de dokter als het na een maand vreten nog zo is..
Fijn.quote:
Dat is heftigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook.
Mijn moeder bedreigde me gewoon, leuk joh.
Vind het erg naar voor je, kan niets doen, maar hoop echt dat het goed komt. Sterkte meis.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik krijg morgen 2 klappen
Ben nu bij mijn oom&tante, fuck my life
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
... TJah echt kut angel-joy... Ik hoop dat het goed komt voor je...
Het komt niet goed, maar bedanktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het erg naar voor je, kan niets doen, maar hoop echt dat het goed komt. Sterkte meis.
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Het komt niet goed, maar bedankt
Omdat ze nou eenmaal zo zijn, zelfs therapie heeft niet geholpen.quote:
Wat zeggen je oom en tante ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ze nou eenmaal zo zijn, zelfs therapie heeft niet geholpen.
Gewoon 18 worden en uit 't huis gaan, daar leef ik naar uit.
Die hebben ook al heel vaak met ze gepraat, mijn hele familie eigenlijk al, maar helpt gewoon niet, daarom zei ik: het komt niet meer goed.quote:
Wat is de situatie precies?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Die hebben ook al heel vaak met ze gepraat, mijn hele familie eigenlijk al, maar helpt gewoon niet, daarom zei ik: het komt niet meer goed.
Situatie?quote:
Wat is daar niet normaal aan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Situatie?
Ik ontbijt, ga naar school, kom thuis, en ga in mijn kamer zitten, huiswerk maken etc, avondeten, helpen afruimen, weer naar boven, zo gaat mijn leven.
Oké: mijn stiefvader controleert me, gaat stiekem mijn kamer in, vergelijkt me met zijn zoon dat ik niet goed genoeg ben, doe alsof ik achterlijk ben, mijn moeder werkt veel, slaat me en scheldt me uit, alles wat ik doe moet altijd beter, we praten per dag 3 zinnen tegen elkaar.quote:
Das wel behoorlijk klote ja. Ik kan mezelf met je identificeren op sommige puntenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké: mijn stiefvader controleert me, gaat stiekem mijn kamer in, vergelijkt me met zijn zoon dat ik niet goed genoeg ben, doe alsof ik achterlijk ben, mijn moeder werkt veel, slaat me en scheldt me uit, alles wat ik doe moet altijd beter, we praten per dag 3 zinnen tegen elkaar.
Is het zo ''niet normaal''?
Ach, komt wel goed, lees mijn sig maar, zo denk ik gewoonquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:01 schreef datisstom het volgende:
[..]
Das wel behoorlijk klote ja. Ik kan mezelf met je identificeren op sommige punten
Sterktequote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, komt wel goed, lees mijn sig maar, zo denk ik gewoon
Goede film? Hoe heette die?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:18 schreef Mishu het volgende:
Alsof ik op het rechte pad wil blijven. Net een drugsfilm gezien met Michael Douglas.
modpatspost.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik hou zoveel van hem.
MAAR HIJ MOET NIET DE HELE NACHT IN MIJN OOR GAAN LIGGEN SNURKEN EN MIJ DAARBIJ VASTHOUDEN ZODAT IK HEM NIET WEG KAN DUWEN!
Ontopic: Brak dus.
En aangezien hij altijd zegt dat als ik brak ben, ik vervelend doe op FOK!, en hij moderator van R&P is, heeft hij het er zelf naar gemaakt.![]()
Inkoppertje: "Ben je elke dag brak dan?"
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik hou zoveel van hem.
MAAR HIJ MOET NIET DE HELE NACHT IN MIJN OOR GAAN LIGGEN SNURKEN EN MIJ DAARBIJ VASTHOUDEN ZODAT IK HEM NIET WEG KAN DUWEN!
Ontopic: Brak dus.
En aangezien hij altijd zegt dat als ik brak ben, ik vervelend doe op FOK!, en hij moderator van R&P is, heeft hij het er zelf naar gemaakt.![]()
Inkoppertje: "Ben je elke dag brak dan?"
Bedoel je nu echt dat je je (figuurlijk) God voelt? Of was je de e vergeten en voel je je dus eigenlijk goed?quote:
Vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef pietkanarie het volgende:
Bedoel je nu echt dat je je (figuurlijk) God voelt? Of was je de e vergeten en voel je je dus eigenlijk goed?
Dat had ik me nog niet eens afgevraagd. Maar nu je het zegt... lekker avondje met de boys klinkt... interessant!!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Daarbij vraag ik me ook af wat 'een lekker avondje met de boys' inhoudt. Ik denk namelijk meteen aan een homo gangbang.
Pure interesse... !quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Retronix het volgende:
lol.. Hoe bedoel je afdwalen.. Toch niet seksueel gefrustreerd hé..?
Ja? Houniet heeft wel een lekker strak gaatje?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
Lekkere homo gangbang gehad gisteravond
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
Nu niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja? Houniet heeft wel een lekker strak gaatje?
Dudequote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
Je komt uit de kast nu? Laatste tijd zie ik wel meer homo-erotische posts van je.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
Die in Landgraaf?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Spierpijn, maar super trots op mezelf dat ik vandaag voor het eerst met snowboarden in Snowworld een heuse box heb genomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen succes bij de fok-vrouwen, die durven niet te daten, dus nu maar bij de mannen proberen he.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je komt uit de kast nu? Laatste tijd zie ik wel meer homo-erotische posts van je.
OT: nogsteeds ziekig
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Neuh, in Zoetermeer. (Met die kids is dat HELAAS te ver om daarheen te gaan!)
Zoiets als:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vetvetvet!
Ik heb 1 keer in Landgraaf gesnowboard met een uitje met m'n vorige baan. Ik woonde toen nog in Landgraaf vandaar
Ik bakte er verder niets van, maar het was wel een vette ervaring
Cuz I'm Mr. Brightside
Haha. Ja. Ik scheet wel even 7 kleuren, maar één van de kids kon me ertoe brengen! (En dan ben ik 1 van de begeleiders!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]vetvetvet!
Ik heb 1 keer in Landgraaf gesnowboard met een uitje met m'n vorige baan. Ik woonde toen nog in Landgraaf vandaar
Ik bakte er verder niets van, maar het was wel een vette ervaring
Je bent te laat droplulquote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen succes bij de fok-vrouwen, die durven niet te daten, dus nu maar bij de mannen proberen he.
Wat bedoel j?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef Unsub het volgende:
Zo, weer een kans verneukt. Tof.![]()
En er loopt nog ergens een groterond, waardoor de rest van het gezin in paniek is..
Dat is ook een koequote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zag er toch altijd een koe in....
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:28 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb mijn ex/vriend vandaag verteld dat ik gelukkiger en vrolijker word van een andere jongen die mij wél liefde geeft.. hoe het verder moet , gaat geen idee.
en meneer begreep het helaas nietdus hoe ik me voel? Op dit moment super, cammen met die jongen
![]()
Ware liefde in zijn puurste vormquote:Op zondag 4 maart 2012 23:28 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb mijn ex/vriend vandaag verteld dat ik gelukkiger en vrolijker word van een andere jongen die mij wél liefde geeft.. hoe het verder moet , gaat geen idee.
en meneer begreep het helaas nietdus hoe ik me voel? Op dit moment super, cammen met die jongen
![]()
Oh, fuck, allicht is het een koe..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is ook een koe
Ik dacht dat hij bedoelde beest, daarna editte hij =spin erachtr
Het evalutiegesprek ging hartstikke goed ze zijn heel tevreden, veel complimenten gehad dus ik voel me heel opgelucht!quote:Op maandag 5 maart 2012 06:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Voel me klote, net een rotdroom gehad over dat er van alles mis zou gaan op mijn werk![]()
Heb een beoordelingsgesprek en dat ging helemaal mis. Maar het komt vast goed vandaag...
Fijnquote:Op maandag 5 maart 2012 16:19 schreef Yuki het volgende:
Goed
En een beetje verlegen door alle complimentjes van collega's![]()
Verder fijn gepraat met een manager die me heeft doen inzien dat, wat het bedrijf ook besluit in oktober (contract verlengen of niet), de keuze die ik nu maak voor mezelf het aller belangrijkst is.
Kutopmerking.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen succes bij de fok-vrouwen, die durven niet te daten, dus nu maar bij de mannen proberen he.
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:21 schreef Yuki het volgende:
Rustigen das best fijn
Hopelijk zit het weer een beetje mee, en kan ik m'n shop-buit van afgelopen weekend aan
De mijne is ookquote:
Tegenvallers, schmegenvallersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tegenvallers, schmegenvallersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Waarom douche je dan met koud water?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Koud.
Ik houd toch zo van koude douches in de winter.
Het water wordt niet warm. Dus ben al 2,5 week gedwongen koude douches te nemen ...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom douche je dan met koud water?
Jezus, als je dat maar overleeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het water wordt niet warm. Dus ben al 2,5 week gedwongen koude douches te nemen ...
Word het dan niet eens tijd het ketelmannetje te bellen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Koud.
Ik houd toch zo van koude douches in de winter.
Wil je ruilen? Lekkere koude douches in de winter.quote:
Er zijn al 2x mensen langs geweest. Het heeft niet geholpen ...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Word het dan niet eens tijd het ketelmannetje te bellen?
Hilarisch gesprek net in het Fobo-gedeelte. Bedankt daarvoorquote:
Je moet pas bang worden als de stap op een vaste relatie heel klein geworden is. Ga lekker daten en heb plezier, past het dekseltje bij het potje? Dan ben je vast minder bang voor je verlatingsangst.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:33 schreef zyx1981 het volgende:
Eenzaam.Alleen durf me door de verlatingsangst niet te binden.
De toekomst is zo verdomt eng man, niet normaal gewoon. Ik ben diegene die het voor mezelf allemaal zo ingewikkeld maakt, wat mij gelijk de enige maakt die er wat aan kan doen.
Je weet het hé, je zegt 't maar, dan rol ik m'n spaarkop met verlengslang weer uit..!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Lekkere koude douches in de winter.
[..]
Er zijn al 2x mensen langs geweest. Het heeft niet geholpen ...
Binnenkort komt er dus nog iemand langs, al heb ik er geen vertrouwen meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |