Aleykum selam.quote:
quote:
Een poos terug zei een jongen tegen mij dat er weer eens een nazi partij moest opstaan. Toen zei ik: Nou, sluit je aan bij Constant Kusters. Zegt ie: Nee, dat is een extremist. Ik: Waarom? Hij: Hij haat Amerika en Israël.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ANTISEMIET
[..]
ANTISEMIET
Het is zo makkelijk hè?
Was dit op een van die bijeenkomsten waar je met een pseudoniem heen gaat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een poos terug zei een jongen tegen mij dat er weer eens een nazi partij moest opstaan. Toen zei ik: Nou, sluit je aan bij Constant Kusters. Zegt ie: Nee, dat is een extremist. Ik: Waarom? Hij: Hij haat Amerika en Israël.
Man, man, man.
Groetjes terug ouwe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef remlof het volgende:
Ik ken ook extremisten die Israel niet haten.
Nee. Ik heb niks met nazi's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Was dit op een van die bijeenkomsten waar je met een pseudoniem heen gaat?
Die zijn toch failliet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef Drugshond het volgende:
In deze woelige tijd is het wellicht weer zinvol om aandelen te kopen van IG Farben.
Wat zegt ze.quote:
We krijgen eerst een Europees standje.quote:
quote:Tijdens de crisis van de jaren '30 voerde Colijn een strakke bezuinigingspolitiek, waarbij voornamelijk werd bezuinigd op ambtenarensalarissen en onderwijs. De verlaging van de werklozensteun mondde uit in het Jordaanoproer van 4 juli 1934 waarbij vijf doden vielen. Zijn hoofddoel, de handhaving van de gouden standaard, moest hij echter op 27 september 1936 opgeven.
Dat zeg ik toch niet.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben vast niet de enige, maar het hele Israel - Palestina gedoe laat mij echt volledig koud.
Dat betekent toch hoe gaat het?quote:
Ja ik ben bekend met de lafheid van een groot deel van het PVV-electoraat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:52 schreef Picchia het volgende:
Maar als je zegt dat je PVV stemt, dan veranderen zelfverklaarde CDA'ers of VVD'ers weleens in PVV"ers. En dan krijg je allemaal racistische prietpraat te horen wat zelfs voor mij soms weleens te ver gaat.
Geen ideequote:
Bij deze dan. En sadeeqi betekent vriend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen idee
Ik spreek geen Arabisch
Waar heb je dat geleerd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:53 schreef waht het volgende:
[..]
Bij deze dan. En sadeeqi betekent vriend.
Maar goed, ik ga geen verantwoording afleggen voor de mening van een ander. Als zij lekker extremist willen zijn, dan doen ze dat maar fijn. Als ze ook mijn partij steunen is dat alleen maar mooi.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja ik ben bekend met de lafheid van een groot deel van het PVV-electoraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |