De fuck?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:34 schreef Allure_ het volgende:
Vriendin van m'n zus heeft 'bitch' op d'r rug getatoeëerd. Zelden zoiets zwakzinnigs gezien.
mensen die geen draak op hun rug zettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:34 schreef Allure_ het volgende:
Vriendin van m'n zus heeft 'bitch' op d'r rug getatoeëerd. Zelden zoiets zwakzinnigs gezien.
mother of godquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Gewoon Bitch bovenaan d'r rug bij haar schouder.
Damn wat beschamend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Gewoon Bitch bovenaan d'r rug bij haar schouder.
Oooooh snap!quote:
Lopen sletten gisteravondquote:
kloptquote:
Ik ook. Expres wat korter slaap pakken zodat je nog lekker gaat als je wakker wordtquote:
Hoerquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lopen sletten gisteravond. En er was zo'n shotjes bar waar je alles op rekening kom laten zetten en je moest achteraf pinnen, dus ik durf niet op internetbankieren te kijken
.
Kom dan ;squote:Op donderdag 1 maart 2012 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Expres wat korter slaap pakken zodat je nog lekker gaat als je wakker wordt
[..]
Hoer
Oh zal dat het zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Tipsy? ben je gay of zo?
Vind dat zo vrouwelijk klinken altijd.
Shit just got realquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ieuw jij zit bij mij op schoolglkkig ga ik neit et gothics van de game academy om ;ss
Dat nooit, tortelduifje van me.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:03 schreef Allure_ het volgende:
Daar is onze op zijn ziel getrapte fop neger ook weer.
Zit jij op IMEM dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ieuw jij zit bij mij op schoolglkkig ga ik neit et gothics van de game academy om ;ss
WATquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zit jij op IMEM dan?
Tevens was je op camplost 2011 als begeleider?
Jij zegt dat je bij mij op school zit bij de NHTV dan doe jij of IGAD of IMEM.quote:
Wow, nhtv heeft maar 2 opleidingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij zegt dat je bij mij op school zit bij de NHTV dan doe jij of IGAD of IMEM.
en als je op camplost 2011 was dan herken je me vast wel
Regel die chick, je hebt een FOK!pimp abo dus er kan niks misgaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij zegt dat je bij mij op school zit bij de NHTV dan doe jij of IGAD of IMEM.
en als je op camplost 2011 was dan herken je me vast wel
Het introcamp van NHTV.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:12 schreef Chai het volgende:
Wat is camplost voor iets dan? Klinkt niet echt als iets waar Ally begeleider zou zijn.
ja ze hebben of IMEM of IGAD, maar was je nou op camp lost 2011?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, nhtv heeft maar 2 opleidingen?
Ik ken jou ook, ja.
Ja, daar was ik bijquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het introcamp van NHTV.
[..]
ja ze hebben of IMEM of IGAD, maar was je nou op camp lost 2011?
Shit, nu schaam ik me welquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar was ik bij. Wist alleen niet dat het camp lost heette, zeg
.
Lijkt mij eerder dat Ally zelf begeleiding heeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:12 schreef Chai het volgende:
Wat is camplost voor iets dan? Klinkt niet echt als iets waar Ally begeleider zou zijn.
Zo hoort datquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
![]()
ik weet er ook helemaal niet zo superveel meer van
de ergste dingen helaas nog wel![]()
Nou geloof me, het was echt ergquote:
Hmm, wil jij me de volgende keer begeleiden? Je mag me sturen met je dick.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder dan Ally zelf begeleiding heeft.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, wil jij me de volgende keer begeleiden? Je mag me sturen met je dick.
Zo moet je dat niet aanpakkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
Ga je ook weer naar camp lost 2012 allure?
Don't worry, ze is echt zo'n lelijk nerdjequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb al een vriendin hoor atomic.
Maar ben benieuwd wie ze is nu
Yep. Tegen die tijd stuur ik je wel een berichtjequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
Ga je ook weer naar camp lost 2012 allure?
hou je bek man skkel :squote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Don't worry, ze is echt zo'n lelijk nerdje.
Deze man kent IMEM nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Don't worry, ze is echt zo'n lelijk nerdje.
lal ik ok neit, niet zegge ssttt whah XDquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
lol wahah al die afkortingen ik snap t neit XD
IGAD = international game architecture and designquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
lol wahah al die afkortingen ik snap t neit XD
wahah XDdquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lal ik ok neit, niet zegge ssttt whah XD
Echt he, OD dan gewoon op je kamer of zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet treinen, maar er ligt een dooie op het spoor. Dat ze maar eens opschieten met schrapen.
Gewoon hogedrukspuit erop zodat het spoor schoon is en de stukken vlees ernaast komen te liggen. Kunnen de treinen gewoon weer rijden terwijl ze het ondertussen verder op ruimen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet treinen, maar er ligt een dooie op het spoor. Dat ze maar eens opschieten met schrapen.
Had ik dat al verteld? Ik ken serieus een Cookquote:
Nee, jij vertelt mij niks meer de laatste tijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had ik dat al verteld? Ik ken serieus een Cook. Deze is ietsje knapper, maar echt een kopie verder. En nu ben ik verliefd
. Die jongen zal ook wel denken, 'wtf moet zij nu weer met mij
'.
neequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want daar zitten geen lelijke nerdjes op?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, jij vertelt mij niks meer de laatste tijd. En haha
. Wilde hij met je naar de bios
?
Hoerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]Nee. Hij wil alleen met mij spelen.
Die heb je al genoeg ontdekt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat my m'n seksualiteit ontdekken, hater.
we kunnen wel ergens anders praten =$quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:43 schreef Allure_ het volgende:
Maar we mogen hier neit praten, worden mensen boos ;s
Hulp nodig?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat my m'n seksualiteit ontdekken, hater.
TCquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
we kunnen wel ergens anders praten =$
quote:hahha vriendin van me had gister ook een leuke, ze zei dat ze wilde gaan afvallen, zei haar vriend (in een volle kamer): Nee doe maar niet dan worden je tieten nog kleiner.....
vanwaar deze liefdequote:
13 volgens de US ARMY method. Wat wel kut is want ik moet nog twee maanden bulken en ik wil het eigenlijk wel op 13 houden.quote:
jaja, dit is gewoon je moederinstinctquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
alsof ik jou niet altijd overlaad met liefde
Prima toch. Maar april 30 graden, what are you gonna do.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
13 volgens de US ARMY method. Wat wel kut is want ik moet nog twee maanden bulken en ik wil het eigenlijk wel op 13 houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Chai het volgende:
Ik krijg dit jaar ook een baby(dit keer echt, in september nog een keer extra gecontroleerd).
Ohh keileukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe lang dragen paarden?
gewoon alsnog thuis zitten dan hoor, cocoon modequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prima toch. Maar april 30 graden, what are you gonna do.![]()
Ik moet die vetjes ook nog kwijt, zou mooi zijn als je dan gewoon overal shirtless kan en mooi bij kunt kleuren. Dikke definitie op je rug en quadriceps, naakt in de supermarket. Desnoods een vest mee voor wanneer het kouder wordt, goodlife.
Ik krijg dit jaar ook een baby(dit keer echt, in september nog een keer extra gecontroleerd).
strong assSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
lol lot is kk slim dit viel me niet eens opquote:
waarom weet ik niet dat jij een zusje hebt. al die jaren.quote:
dacht ik al ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Chai het volgende:
Heb ik ook eigenlijk niet. Alleen een broertje.
ik ben een volwassen man tegenwoordig dat weet je tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben allang blij dat je het zelf doorhebt
Weet ik, ik haal het straks ook weg, daarom staat het ook in een quote.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Maisnon het volgende:
En tevens gefeliciteerd nog
En nog een berichtje om te zeggen dat je zo'n truukje hebt als iemand facebook foto's post en dat dat bij mij vast niet erg is maar ik wil je behoeden voor evil users
Ja in vakanties alleen. Maar ik vind het wel leuk. Tot nu toe alleen superaardige oudjes gehad ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:34 schreef Maisnon het volgende:
Chai jij werkt als huishoudelijke hulp in de thuiszorg? Ik heb meer ervaringsverhalen nodigeen vriendin van me heeft het ook gedaan en die raadde het wel aan, mij zo in mn werkzoekdrama.
Hier hebben ze vanaf eind april alweer extra mensen nodig iig. Niet gelijk voor vast, maar als je er op tijd bij bent kun je best veel werk krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef Maisnon het volgende:
t Lijkt me dus op zich wel leukalleen vraag ik me af of er genoeg werk is daarin hier in de buurt van waar ik woon. Maar even bellen dus
ik zat al te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van harte iigI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik woon buitenaf, maar alles waar ik tot nu toe heen moest was maximaal 25 minuten fietsen, eigenlijk altijd een kwartiertje max.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga ze gewoon maar eens bellen morgenkunnen me vast wat meer er over vertellen. Heb alleen geen auto, dus zit een beetje aan een klein gebied vast
Ik heb geen idee, geen ervaring in de thuiszorg. Volgens mij kan het wel leuk zijn hoor, beetje poetsen enzo, je moet het gewoon heel erg treffen want sommige van die mensen zijn wel echt heel zeikerig en veel huizen zijn ook behoorlijk smerig wat ik zo gehoord heb van anderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:34 schreef Maisnon het volgende:
Chai jij werkt als huishoudelijke hulp in de thuiszorg? Ik heb meer ervaringsverhalen nodigeen vriendin van me heeft het ook gedaan en die raadde het wel aan, mij zo in mn werkzoekdrama.
L0t jij hebt toch de advanced variant hiervan gedaan net als tli?
Het lijkt me best een leuk baantje verder hoor. Ook wel iets voor jou denk ik met je hele situatie enzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Maisnon het volgende:
Tsja als het een smerig huis is dan wordt dat vanzelf beter als ik er kom
Superknorrige zeikerige oude mensen zie ik wel tegenop, maar dat moet je natuurlijk net allemaal treffen
Ik kom dus elke keer bij andere mensen. Ben elke keer nog bang dat ik een zeikerd tref.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Maisnon het volgende:
Tsja als het een smerig huis is dan wordt dat vanzelf beter als ik er kom
Superknorrige zeikerige oude mensen zie ik wel tegenop, maar dat moet je natuurlijk net allemaal treffen
Kutwerk is hetquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:02 schreef Maisnon het volgende:
Ramen zemen is het enige wat ik nog nooit heb gedaan
Ja staan gewoon ergens in een kastje, spul voor de wc/badkamer vaak ergens op de plek zelf. Je hoeft het iig niet zelf mee te nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef Maisnon het volgende:
maar hebben al die oudjes / mensen in need die schoonmaakspullen zo klaar staan?
Hamiltonquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Chai het volgende:
Naam van het veulen moet met een 'H' beginnen. Ik zit te denken aan Ham, als het een hengst is. Hinnik, als het een meisje is.
Hamletquote:
Rotwerk..het liefst zet ik er de hogedrukspuit erop..quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:02 schreef Maisnon het volgende:
Ramen zemen is het enige wat ik nog nooit heb gedaan
hij sloeg zijn lul op het toetsenboordquote:
wise zit in de friendzonequote:
al jaren manquote:
beter iets dan niets. Ik zit bij Ally niet eens in de friendzone bijvoorbeeld.quote:
ja maar Ally. Das de koningin man. Geen man kan tippen aan haarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
beter iets dan niets. Ik zit bij Ally niet eens in de friendzone bijvoorbeeld.
ik wel. Weet zij alleen nog niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:34 schreef wise het volgende:
[..]
ja maar Ally. Das de koningin man. Geen man kan tippen aan haar
mooie vrouwen kunnen aardige jongens niet zien. Is een soort van dooie hoek voor ze.quote:
hoe komen we van ally ineens bij mooie vrouwen terecht?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
mooie vrouwen kunnen aardige jongens niet zien. Is een soort van dooie hoek voor ze.
haha burnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hoe komen we van ally ineens bij mooie vrouwen terecht?
quote:
met die ondertitel en UI kom je hier niet inquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:35 schreef Paul het volgende:
Deze SC schijnt de bom te zijn, dus ik sluit me hier aan hoi
Sinds het overlijden van mijn hond wel inderdaad. Die wist er altijd zo goed raad mee. Zijn overlijden is voor iedereen een groot gemis.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds het overlijden van mijn hond wel inderdaad. Die wist er altijd zo goed raad mee. Zijn overlijden is voor iedereen een groot gemis.
zal ik ze even open spuitenquote:
Bij mij in de klas had bijna niemand ooit van Henk en Ingrid gehoord.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:31 schreef n8n het volgende:
De gemiddelde mening over de Nederlandse politiek
wtf gijs zit bij mij op school
Als je een dokter of verpleegkundige bent, gaarne.quote:
Weet niet. Maar dat kan ook nogal wisselen, wsl zijn ze dan nu SP-ers.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
Pechtold heeft een boek geschreven over de ware identiteit van Henk en Ingrid waaruit bleek dat het geen PVV'ers waren toch?
Ik klikte op de link en gelijk ging mijn laptop opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:35 schreef Chai het volgende:
http://maps.google.nl/?ll(...)cbp=11,82.5,,0,-0.21
Ik reed hier net zo rechts en links van mij een auto met bijna precies dezelfde snelheid (ik cruisede op cruise control en was net iets langzamer). Blijkbaar had ze me helemaal niet gezien en ineens komt die auto zo naar rechts mijn kant op terwijl ze er bijna nog helemaal naast reed. Gelukkig kon ik uitwijken naar dat haventje rechts. Toetert ze ook nog naar mij.wtf. Ik haalde helemaal niet rechts in of zo.
Je moest de trein halen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:29 schreef Salatrel het volgende:
zo ff de longen uit mijn lijf weze rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moest de trein halen?nee want ik ben vrij vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naais, ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey vriend, blijf vooral hier hangen! gezellig tochhh
Hee! Ik heb d'r wel mooi ontweken hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik klikte op de link en gelijk ging mijn laptop opnieuw opstarten![]()
Maar sowieso vrouwen en autorijden.
Nee, Paul, je moet vooral naar de fernandes-sc gaan. Supergezellig daar. Gridlok post daar ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey vriend, blijf vooral hier hangen! gezellig tochhh
morgenquote:
Geen probleem man, blijf hier zo lang als je wilt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:45 schreef Paul het volgende:
Ik kom maar hierheen in UDOWU pesten ze me
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem man, blijf hier zo lang als je wilt.
Ok!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:08 schreef Paul het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar jullie moeten me hier helpen joh
FOK!kers noemen mij homo
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmm lekker zo direct zelfgemaakte kippensoep.
Ook lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hou het gewoon simpel met een kop tomatensoep en een broodje
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook lekker
Ik heb naanbrood erbij.
Zondag, soepdag
die naam dragenquote:
Wat een aanleiding-verzin-baas.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja oké, dat snap ik.
Maar stel nou dat er weinig mensen zijn. En je denkt: ik waag het erop. Stel, je hebt groene sokken aan (ik noem maar wat). Dan kun je bijvoorbeeld zeggen: "Elke keer als ik groene sokken aan heb, zie ik een mooie dame."
Zoiets toch?
goed ideequote:Op zondag 4 maart 2012 18:39 schreef Lakitu het volgende:
Zijn er hier nog psvers die ik mag uitlachen?
Ja, ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:39 schreef Lakitu het volgende:
Zijn er hier nog psvers die ik mag uitlachen?
lieg niet, enige meisje hier wat iets met voetbal heeft is lotquote:
ik bedoel gewoon dat je 1 van de guys bent hoorquote:
Nee ben eigenlijk Twente gloryhunter.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lieg niet, enige meisje hier wat iets met voetbal heeft is lot
ik hou niet van vrouwen die 'one of the guys' zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon dat je 1 van de guys bent hoor
quote:
Ja, dit. Of: alle vrouwen zijn labiel.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef Chai het volgende:
Vooral als ze dan vrouwen haten omdat die altijd achterbaks zijn enz.
quote:Het lijkt wel eens alsof je gewoon hóórt te zeuren dat je hier een kilo te veel hebt en daar een put in je bil en dat je dát hempje echt niet aan kan... pas als je 40x vraagt 'lijk ik hier echt niet dik in' mag je pas de deur uit ofzo...
quote:Inderdaad typisch vrouwen.. Ik kan daar ook niet tegen hoor, doe maar normaal dan doe je al gek gewoon zeg ik dan maar. Ik ga me echt niet boven iemand anders plaatsen.
Maar idd meestal is het gewoon jaloezie..
quote:Hmm... nu weet ik weer waarom ik bijna alleen maar met jongens op kan schieten. Ik erger me mateloos aan dat geroddel, dat achterbaks gedoe en die vreselijke jaloezie onder elkaar. Nee bah..
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef rolfson het volgende:
Laatst kwam ik ook een wielrenner tegen. Ik moet zeggen ik doe niet snel gekke dingen maar hij maakte mij boos. Ik stapte van de stoep af zo de weg op een schopte hem tegen de vlakte. Even dacht ik dat hij dood was maar bij de abc controle bleek alles in orde. Achter in mijn auto die verderop geparkeerd stond paste hij en de fiets precies. Thuis aangekomen was de rennert nog steeds niet wakker en ik besloot zijn kleren uit te trekken. Uit de schuur haalde ik een grote plaat hout en legde de wielrenner daar op. Precies op zo'n manier als lijken op de grond liggen en waarbij de politie er zo'n poppetje omheen spuit.
Uit mijn kastje haalde ik wat zware slaappillen die ik meestal voor mijn buurmeisje bewaar maar ze was toch op vakantie en seks zat er de komende drie weken toch niet in. Ik drukte één van de tabletten in zijn rechter neusgat en hield vervolgens zijn mond en het andere neusgat dicht. Plots wordt die debiel van een wegpiraat wakker en bewoog pleuris wild om zich heen. Met een enorme snuif schoot de slaappil zo zijn longen in. Precies wat ik moest hebben aangezien spul vanuit je longen direct je bloed in gaat.
Na een goed halfuur viel de rennert in slaap en ik liep naar zijn fiets, Bij zijn fiets aangekomen knipte ik al zijn spaken met een tang uit zijn wielen en bracht deze mee naar binnen. Gelukkig was dit niet een heel strakke wielrenner en kon ik stukken huid met spek vastpakken en best makkelijk doorboren. Ik had er knap wat werk aan maar daar lag hij dan als een opgespelde vlinder in het midden van mijn kamer op een houten plaat te pronken. Ik ging naar bed maar niet voordat ik de laatste spaak door zijn edele delen gestoken had.
De volgende dag werd ik wakker door een kreunend gejank. Ik kiep naar de woonkamer en de rennert moppelde tegen mij wat ik gedaan had. Ik vroeg of hij het leuk vond? Wat bedoel je daarmee zei hij. Nou al die spaken bedoel ik. Hij tilde zijn hoofd op en zag dat zijn lichaam rondom doorboord was met spaken. Hij begon enorm te huilen en ik zei dat hij nu wel bijna doorhad hoe vervelend wij normale mensen wielrenners vinden. Die nacht heb ik hem op de weg gedumpt zodat hij nog één keer kon doen wat hij zo leuk vond. In de weg zitten.
quote:
Je faalt sowieso als je op het mbo terecht komt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef Mozy het volgende:
Ik moet dus een scriptie maken![]()
op het mbo
![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik vraagstelling etc beginnen alles perfect enzo. komt mijn mentor aan, dat ik het allemaal veel te ingewikkeld doe en maar gewoon een boek moet pakken en daar theorie uit gaan overtypen. want de scoring gaat niet boven een bepaald niveau, dus alles extra is voor niks.
mijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik vele malen slimmer ben dan jij.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je faalt sowieso als je op het mbo terecht komt.
En nóg op het mbo terechtkomen, man man..quote:Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vele malen slimmer ben dan jij.
Hebben ze van Apple afgekeken.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
Bobby waarom heeft de galaxy tab 2 dezelfde specs als de eerste tab 10.1?
www.maandag.nlquote:
Ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan heb ik er al 2 dagen werk opzitten
quote:
wat is het minimumloon? Je kunr beter camhoer worden schijnt goed te betalen...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel salaris p/u is eigenlijk reëel voor een 21 jarige bij een studentenbaan?
10 euro/uur is zon beetje startsalaris voor die leeftijd voor licht administratieve functie...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef MouzurX het volgende:
6,7 minimumloon
ik ging toch wel uit van 10 euro...
10 euro kun je toch wel aanhouden? denk dat dat wel moet lukken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef MouzurX het volgende:
6,7 minimumloon
ik ging toch wel uit van 10 euro...
luiwammesquote:Op maandag 5 maart 2012 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goedemorgen... 11 uurtjes geslapen.
Ik had het nodigquote:
wilde plannenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het nodig![]()
Vannacht zal ik er weer 5,5 slapen, oid.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ze dat in den beginne in alle toonaarden ontkenden. Het was te obvious. Wel schattig.
Neequote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Om half acht moeten werken.
Het heeft zo zijn voordelen, bijvoorbeeld dat het lekker rustig is in de bus/tram.quote:
das waarquote:Op maandag 5 maart 2012 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voordelen, bijvoorbeeld dat het lekker rustig is in de bus/tram.
Vooral als je met mijn lengte onder iemands ellebogen zit.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:19 schreef wise het volgende:
[..]
das waar![]()
ellebogen werk in het ov is kut
Naja in horeca krijg je dat niet of wel?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
10 euro kun je toch wel aanhouden? denk dat dat wel moet lukken.
Met jouw charmes haal je toch minimaal dubbele binnen door fooi?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja in horeca krijg je dat niet of wel?
dacht het welquote:Op maandag 5 maart 2012 12:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met jouw charmes haal je toch minimaal dubbele binnen door fooi?
meh my pussy belongs to daddy heeft een hogere collectersstatusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |