Lijkt mij eerder dat Ally zelf begeleiding heeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:12 schreef Chai het volgende:
Wat is camplost voor iets dan? Klinkt niet echt als iets waar Ally begeleider zou zijn.
Zo hoort datquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
![]()
ik weet er ook helemaal niet zo superveel meer van
de ergste dingen helaas nog wel![]()
Nou geloof me, het was echt ergquote:
Hmm, wil jij me de volgende keer begeleiden? Je mag me sturen met je dick.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder dan Ally zelf begeleiding heeft.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, wil jij me de volgende keer begeleiden? Je mag me sturen met je dick.
Zo moet je dat niet aanpakkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
Ga je ook weer naar camp lost 2012 allure?
Don't worry, ze is echt zo'n lelijk nerdjequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb al een vriendin hoor atomic.
Maar ben benieuwd wie ze is nu
Yep. Tegen die tijd stuur ik je wel een berichtjequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
Ga je ook weer naar camp lost 2012 allure?
hou je bek man skkel :squote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Don't worry, ze is echt zo'n lelijk nerdje.
Deze man kent IMEM nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Don't worry, ze is echt zo'n lelijk nerdje.
lal ik ok neit, niet zegge ssttt whah XDquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
lol wahah al die afkortingen ik snap t neit XD
IGAD = international game architecture and designquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
lol wahah al die afkortingen ik snap t neit XD
wahah XDdquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lal ik ok neit, niet zegge ssttt whah XD
Echt he, OD dan gewoon op je kamer of zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet treinen, maar er ligt een dooie op het spoor. Dat ze maar eens opschieten met schrapen.
Gewoon hogedrukspuit erop zodat het spoor schoon is en de stukken vlees ernaast komen te liggen. Kunnen de treinen gewoon weer rijden terwijl ze het ondertussen verder op ruimen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet treinen, maar er ligt een dooie op het spoor. Dat ze maar eens opschieten met schrapen.
Had ik dat al verteld? Ik ken serieus een Cookquote:
Nee, jij vertelt mij niks meer de laatste tijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had ik dat al verteld? Ik ken serieus een Cook. Deze is ietsje knapper, maar echt een kopie verder. En nu ben ik verliefd
. Die jongen zal ook wel denken, 'wtf moet zij nu weer met mij
'.
neequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want daar zitten geen lelijke nerdjes op?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, jij vertelt mij niks meer de laatste tijd. En haha
. Wilde hij met je naar de bios
?
Hoerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]Nee. Hij wil alleen met mij spelen.
Die heb je al genoeg ontdekt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat my m'n seksualiteit ontdekken, hater.
we kunnen wel ergens anders praten =$quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:43 schreef Allure_ het volgende:
Maar we mogen hier neit praten, worden mensen boos ;s
Hulp nodig?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat my m'n seksualiteit ontdekken, hater.
TCquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
we kunnen wel ergens anders praten =$
quote:hahha vriendin van me had gister ook een leuke, ze zei dat ze wilde gaan afvallen, zei haar vriend (in een volle kamer): Nee doe maar niet dan worden je tieten nog kleiner.....
vanwaar deze liefdequote:
13 volgens de US ARMY method. Wat wel kut is want ik moet nog twee maanden bulken en ik wil het eigenlijk wel op 13 houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |