quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef rolfson het volgende:
Laatst kwam ik ook een wielrenner tegen. Ik moet zeggen ik doe niet snel gekke dingen maar hij maakte mij boos. Ik stapte van de stoep af zo de weg op een schopte hem tegen de vlakte. Even dacht ik dat hij dood was maar bij de abc controle bleek alles in orde. Achter in mijn auto die verderop geparkeerd stond paste hij en de fiets precies. Thuis aangekomen was de rennert nog steeds niet wakker en ik besloot zijn kleren uit te trekken. Uit de schuur haalde ik een grote plaat hout en legde de wielrenner daar op. Precies op zo'n manier als lijken op de grond liggen en waarbij de politie er zo'n poppetje omheen spuit.
Uit mijn kastje haalde ik wat zware slaappillen die ik meestal voor mijn buurmeisje bewaar maar ze was toch op vakantie en seks zat er de komende drie weken toch niet in. Ik drukte één van de tabletten in zijn rechter neusgat en hield vervolgens zijn mond en het andere neusgat dicht. Plots wordt die debiel van een wegpiraat wakker en bewoog pleuris wild om zich heen. Met een enorme snuif schoot de slaappil zo zijn longen in. Precies wat ik moest hebben aangezien spul vanuit je longen direct je bloed in gaat.
Na een goed halfuur viel de rennert in slaap en ik liep naar zijn fiets, Bij zijn fiets aangekomen knipte ik al zijn spaken met een tang uit zijn wielen en bracht deze mee naar binnen. Gelukkig was dit niet een heel strakke wielrenner en kon ik stukken huid met spek vastpakken en best makkelijk doorboren. Ik had er knap wat werk aan maar daar lag hij dan als een opgespelde vlinder in het midden van mijn kamer op een houten plaat te pronken. Ik ging naar bed maar niet voordat ik de laatste spaak door zijn edele delen gestoken had.
De volgende dag werd ik wakker door een kreunend gejank. Ik kiep naar de woonkamer en de rennert moppelde tegen mij wat ik gedaan had. Ik vroeg of hij het leuk vond? Wat bedoel je daarmee zei hij. Nou al die spaken bedoel ik. Hij tilde zijn hoofd op en zag dat zijn lichaam rondom doorboord was met spaken. Hij begon enorm te huilen en ik zei dat hij nu wel bijna doorhad hoe vervelend wij normale mensen wielrenners vinden. Die nacht heb ik hem op de weg gedumpt zodat hij nog één keer kon doen wat hij zo leuk vond. In de weg zitten.
quote:
Je faalt sowieso als je op het mbo terecht komt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef Mozy het volgende:
Ik moet dus een scriptie maken![]()
op het mbo
![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik vraagstelling etc beginnen alles perfect enzo. komt mijn mentor aan, dat ik het allemaal veel te ingewikkeld doe en maar gewoon een boek moet pakken en daar theorie uit gaan overtypen. want de scoring gaat niet boven een bepaald niveau, dus alles extra is voor niks.
mijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik vele malen slimmer ben dan jij.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je faalt sowieso als je op het mbo terecht komt.
En nóg op het mbo terechtkomen, man man..quote:Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vele malen slimmer ben dan jij.
Hebben ze van Apple afgekeken.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
Bobby waarom heeft de galaxy tab 2 dezelfde specs als de eerste tab 10.1?
www.maandag.nlquote:
Ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan heb ik er al 2 dagen werk opzitten
quote:
wat is het minimumloon? Je kunr beter camhoer worden schijnt goed te betalen...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel salaris p/u is eigenlijk reëel voor een 21 jarige bij een studentenbaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |