Oh zal dat het zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Tipsy? ben je gay of zo?
Vind dat zo vrouwelijk klinken altijd.
Shit just got realquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ieuw jij zit bij mij op schoolglkkig ga ik neit et gothics van de game academy om ;ss
Dat nooit, tortelduifje van me.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:03 schreef Allure_ het volgende:
Daar is onze op zijn ziel getrapte fop neger ook weer.
Zit jij op IMEM dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ieuw jij zit bij mij op schoolglkkig ga ik neit et gothics van de game academy om ;ss
WATquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zit jij op IMEM dan?
Tevens was je op camplost 2011 als begeleider?
Jij zegt dat je bij mij op school zit bij de NHTV dan doe jij of IGAD of IMEM.quote:
Wow, nhtv heeft maar 2 opleidingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij zegt dat je bij mij op school zit bij de NHTV dan doe jij of IGAD of IMEM.
en als je op camplost 2011 was dan herken je me vast wel
Regel die chick, je hebt een FOK!pimp abo dus er kan niks misgaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij zegt dat je bij mij op school zit bij de NHTV dan doe jij of IGAD of IMEM.
en als je op camplost 2011 was dan herken je me vast wel
Het introcamp van NHTV.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:12 schreef Chai het volgende:
Wat is camplost voor iets dan? Klinkt niet echt als iets waar Ally begeleider zou zijn.
ja ze hebben of IMEM of IGAD, maar was je nou op camp lost 2011?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, nhtv heeft maar 2 opleidingen?
Ik ken jou ook, ja.
Ja, daar was ik bijquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het introcamp van NHTV.
[..]
ja ze hebben of IMEM of IGAD, maar was je nou op camp lost 2011?
Shit, nu schaam ik me welquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar was ik bij. Wist alleen niet dat het camp lost heette, zeg
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |