gaan denk ik ook wel komen! net als bon iver wel in de buurt, typische LL naam en niet op V / Japan, kan bijna niet anders zou ik zeggen!quote:
quote:
Met dat verschil dat The Boss nooit op Lowlands zal staan.:pquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:10 schreef ohnikua het volgende:
Grappig om te zien hoe op Pinkpop weer een deel van de hits van van de afgelopen 2 jaar Lowlands staan, met oa Mumford & Sons, Will and the People, Seasick Steve, Paul Kalkbrenner en Chase & Status. Sowieso geeft de line-up van Pinkpop (m.u.v. de headliners) een beetje de indruk van een Lowlands line-up die nog lang niet af is
En ik vind het ook wel weer tijd voor een paar nieuwe namen! Het uitverkochte optreden van Dry The River in Tivoli de Helling afgelopen dinsdag en de aandacht die ze beginnen te krijgen op oa 3voor12 + het album dat nu eindelijk uitkomt deze week, doet mij vermoeden dat die dit jaar op herhaling mogen, en dan niet als 1e band op de Charlie, maar ergens later op de dag in de India
Nee, goed lezen: Gorillaz Sound System. Dat is iets anders..quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.festivalinfo.n(...)_op_Heineken_Jammin/
Daar staan de Gorillazstaat ook nog erg hoog op mijn lijstje!
m.u.v. (met uitzondering van) de headliners, zei ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:51 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Met dat verschil dat The Boss nooit op Lowlands zal staan.:p
als je mij bedoelt, ik zeik pinkpop of welk festival dan ook niet af, ik begrijp alleen de keuzes die ze dit jaar gemaakt hebben niet zo goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:00 schreef peaceman het volgende:
Wat is dat toch met sommige ll gangers die er zoveel lol aan beleven pp af te zeiken?
Oops, wat wil je ook met zo'n naamquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Nee, goed lezen: Gorillaz Sound System. Dat is iets anders..
(Jammer, want Gorillaz had ik ook graag eens gezien)
Omdat Jan Smeets met het jaar pathetischer wordt, die seniele ouwe limbo. De line-up steeds afgezaagder, ongeinspireerder en eenzijdiger wordt, sowieso is het altijd een soort echo van de hitnummers van de Lowlandsedities van de jaren ervoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:00 schreef peaceman het volgende:
Wat is dat toch met sommige ll gangers die er zoveel lol aan beleven pp af te zeiken?
Hell yeah! Hoop ook echt op Florence+!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]laatst bij that's live was ook zo goed, zijn zijn zo hard gegroeid de afgelopen jaren. Mooi Grolsch bandje
Indien Grolsch, dan toch al met de status van Grolsch-headliner, denk ik. Eigenlijk zie ik ze zelfs al wel als één-na-laatste Alpha act geboekt worden..quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:03 schreef allie_wallie het volgende:
[..]
Hell yeah! Hoop ook echt op Florence+!!
Kortzichtigheid troef dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat Jan Smeets met het jaar pathetischer wordt, die seniele ouwe limbo. De line-up steeds afgezaagder, ongeinspireerder en eenzijdiger wordt, sowieso is het altijd een soort echo van de hitnummers van de Lowlandsedities van de jaren ervoor.
Om nog maar te zwijgen van het kansloze roze hoedjes, brugklas en zuiplimbo publiek.
Dat is best lollig en afzeikwaardig.
Soms moet je er wel heen, want Rage Against The Machine.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:37 schreef AMDB het volgende:
Waarom iets afzeiken waar je toch niet heen gaat omdat het kut is?
Wat is daar nou weer kortzichtig aan? Staat geen onwaarheid in.quote:
Je zei eenzijdiger..eigenlijk is er juist een tekort aan eenzijdigheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer kortzichtig aan? Staat geen onwaarheid in.
Muziek op een trailer, met daaromheen hippies met geen geld te makkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar mensen, Pinkpop is natuurlijk gewoon zoals een popfestival ooit bedoelt is.
Dat jullie nu verwend zijn met die Lowlandsmanifestatie...
Want? Ik vind het echt weer een monotone 3FM lineup en het publiek is ook voor 90% in 3 categorieen samen te vatten: 1. brugklasser, 2. ongeinteresseerde lokale zuiplimbo, 3. Oudere jongere die zijn muzieksmaak ietsjes overschat qua exotisme.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je zei eenzijdiger..eigenlijk is er juist een tekort aan eenzijdigheid.
Alpha hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]laatst bij that's live was ook zo goed, zijn zijn zo hard gegroeid de afgelopen jaren. Mooi Grolsch bandje
En dat verschilt maar op 1 punt van de lowlander, dat categorie 2 zich iets minder manifesteerd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Want? Ik vind het echt weer een monotone 3FM lineup en het publiek is ook voor 90% in 3 categorieen samen te vatten: 1. brugklasser, 2. ongeinteresseerde lokale zuiplimbo, 3. Oudere jongere die zijn muzieksmaak ietsjes overschat qua exotisme.
Omdat het niet in een hokje te plaatsen is. En dat hoort in Nederland. Het is een bij elkaar geraapt zootje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Want? Ik vind het echt weer een monotone 3FM lineup en het publiek is ook voor 90% in 3 categorieen samen te vatten: 1. brugklasser, 2. ongeinteresseerde lokale zuiplimbo, 3. Oudere jongere die zijn muzieksmaak ietsjes overschat qua exotisme.
kan me trouwens niet heugen wanneer ik voor het laatst, springsteen, the cure, soundgarden, the afghan whigs, mastodon, kyuss en likin park in 1 programma op 3fm heb gehoord, sterker nog ik heb mastodon en kyuss nog nooit gehoord op 3fm al zal dat nu hoogstwaarschijnlijk veranderen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee. Het lowlandspubliek bestaat tegenwoordig voor 90% uit de volgende 3 categorieenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat verschilt maar op 1 punt van de lowlander, dat categorie 2 zich iets minder manifesteerd.
Een aantal bejaarde acts zal wat minder roulatie krijgen tegenwoordig, maar verder lijken mij alleen Mastodon en Kyuss wat in de buitencategorie te vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kan me trouwens niet heugen wanneer ik voor het laatst, springsteen, the cure, soundgarden, the afghan whigs, mastodon, kyuss en likin park in 1 programma op 3fm heb gehoord, sterker nog ik heb mastodon en kyuss nog nooit gehoord op 3fm al zal dat nu hoogstwaarschijnlijk veranderen.
Nouja 2 buiten categorie, een paar aan de hardere kant, een paar in het midden en een paar softe acts, en een dance act, klinkt als een perfect middle of the road festivalquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een aantal bejaarde acts zal wat minder roulatie krijgen tegenwoordig, maar verder lijken mij alleen Mastodon en Kyuss wat in de buitencategorie te vallen.
Ik ben tegenwoordig ook een te duur betaalde half 9 tot 5-erquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wist niet dat je teveel geld had, Sack...
half 9 tot 5quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig ook een te duur betaalde half 9 tot 5-er
Op zich, als je het pinkpop en lowlands publiek dan toch op cynische wijze in hokjes wil plaatsen, lukt je dit nog heel aardig ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee. Het lowlandspubliek bestaat tegenwoordig voor 90% uit de volgende 3 categorieen
1. Jankzakkende hipsters. 2. Oudere jongeren met teveel geld en te weinig smaak. 3. Pillensjonnies.
Beursplein, Malieveld, .....quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar is het festival voor de "vuige hippies"?
Dit zo ongeveer ja. Bij Lowlands voel ik me gast, bij Pinkpop klant. Wat een onvriendelijke mensen werken daar. Plus inderdaad de idiote roze hoedjes, het feit dat een hoop bands gewoon veel beter tot hun recht komen in een tent dan op zo'n groot podium, de beroerde faciliteiten op de campings, de hele sfeer is anders. Neemt niet weg dat ik me ook jarenlang prima geamusseerd heb daar, maar dat dan vooral aan mijn vrienden. Lowlands ga ik al 14 jaar sowieso heen, Pinkpop ging ik om het programma en dat heeft me al 5 jaar niet meer kunnen overhalen om te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar Lowlands is toch stukke "relaxter" dan Pinkpop. Als je op het terrein rond loopt, dan heb je echt het idee dat er moeite en tijd aan gespendeerd is. Dat mis ik bij Pinkpop toch wel behoorlijk.
Lowlands is veel meer een geheel dan Pinkpop. Bij Pinkpop heb ik het idee dat je 3 concerten achter elkaar bezoekt met een behoorlijke lange voorprogramma.
Het heeft allemaal met "feeling" te maken.Maar bij Lowlands klopt het allemaal, en dat is bij Pinkpop niet.
En inderdaad de roze hoedjes zijn verschrikkelijk. En Pinkpop gooit veel te vroeg het terrein dicht.
Ik had het over roadburn.quote:
Een beetje? Zodra ik daar op de dijk staat, valt de rest van de wereld weg voor een weekend. Niks anders bestaat er meer op dat festivalterrein naquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:45 schreef ohnikua het volgende:
Pinkpop vind ik alsnog erg leuk (al zou ik er geen kaartje meer voor kopen), maar Lowlands is gewoon geniaal
ik overdrijf niet eens als ik zeg dat ik me daar niet alleen klant voel, maar me oprecht een beetje kan vinden in het 'welcome home'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |