abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108587053
ik zie het al voor me...
controleur: waar komt die hash die u rookt vandaan?
roker: uit nederland.
controleur: kunt u dat bewijzen?
roker: eh..
controleur: ha! overtreding!
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:26:07 #102
111528 Viajero
Who dares wins
pi_108587486
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef okiokinl het volgende:
ik zie het al voor me...
controleur: waar komt die hash die u rookt vandaan?
roker: uit nederland.
controleur: kunt u dat bewijzen?
roker: eh..
controleur: ha! overtreding!
Ik zie het voor me. Terwijl dat gebeurt kijken Opstelten en Teeven vol opwinding en genot mee door de camera in de helm van de controleur.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_108587803
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik zie het voor me. Terwijl dat gebeurt kijken Opstelten en Teeven vol opwinding en genot mee door de camera in de helm van de controleur.
en dan nemen ze het op, dan kunnen ze later thuis nog een keer.
pi_108588913
Vooral de reden van de maatregel is zo vreemd, alsof er niet al (legaal) honderden producten verkocht worden waarmee één of ander raar regime gesteund wordt? Bijvoorbeeld diamanten, bepaalde metalen, alles uit China, ...
pi_108588983
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Betere controle bij de grens en controle op wat er verkocht wordt. Wat illegaal is, mag niet verkocht worden. Lijkt me duidelijk. Niks gedogen. Gebruik maar wiet als je zo nodig high wilt worden.
Ik wil geen nederwiet roken, want dat is gore doorgefokte rotzooi die ze met kunstlicht en op steenwol kweken. Ik word er paranoide van, door dat veel te hoge thc-gehalte, en lui en apathisch. Ik wil gewoon een eerlijke, lekker milde marokkaanse hasj, die buiten, in de volle marokkaanse zon is gekweekt, op eerlijke organische aarde.

Waar haalt de overheid (of jij Gia!) de rechtvaardiging vandaan om dat voor mij te beslissen? Wees dan consequent en zeg gewoon eerlijk dat je het allemaal vindt stinken en daarom allemaal gaat verbieden. Maar nee, laten we lekker de salamitactiek gebruiken. Langzaamaan, dan blijft de kikker gewoon in de pan zitten.
pi_108589377
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ik wil geen nederwiet roken, want dat is gore doorgefokte rotzooi die ze met kunstlicht en op steenwol kweken. Ik word er paranoide van, door dat veel te hoge thc-gehalte, en lui en apathisch. Ik wil gewoon een eerlijke, lekker milde marokkaanse hasj, die buiten, in de volle marokkaanse zon is gekweekt, op eerlijke organische aarde.

Waar haalt de overheid (of jij Gia!) de rechtvaardiging vandaan om dat voor mij te beslissen? Wees dan consequent en zeg gewoon eerlijk dat je het allemaal vindt stinken en daarom allemaal gaat verbieden. Maar nee, laten we lekker de salamitactiek gebruiken. Langzaamaan, dan blijft de kikker gewoon in de pan zitten.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:17:01 #107
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108589435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:21 schreef Gia het volgende:
Gewoon een importverbod op dat spul uit die landen, lijkt me voldoende.
Nederwiet blijft gewoon op de markt, dus dat pleziertje hebben de gebruikers dan toch wel.
Wat?
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:18:13 #108
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108589478
Hoe harder wij het verbieden, des te meer het hier oplevert, des te aantrekkelijker wordt het om hier te verkopen..

Waarom is dit zo moeilijk te snappen? :') :|W
pi_108589806
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
Hoe harder wij het verbieden, des te meer het hier oplevert, des te aantrekkelijker wordt het om hier te verkopen..

Waarom is dit zo moeilijk te snappen? :') :|W
Omdat sommige partijen -met name aan de rechterkant- niet snappen dat dit gewoon kapitalisme is. Er is vraag naar hasj. En vraag genereert aanbod.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:31:28 #110
351780 Piye
King of Kush
pi_108589896
quote:

[..]

Niet dat ik voorstander van dit verbod ben, maar volgens mij ontlopen de thc-percentages van nederwiet en buitenlandse hasj elkaar nauwelijks.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_108589915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:03 schreef JoPiDo het volgende:
Vooral de reden van de maatregel is zo vreemd, alsof er niet al (legaal) honderden producten verkocht worden waarmee één of ander raar regime gesteund wordt? Bijvoorbeeld diamanten, bepaalde metalen, alles uit China, ...
Wat dacht je van olie, olie, en olie?
pi_108589969
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:31 schreef Piye het volgende:

[..]

Niet dat ik voorstander van dit verbod ben, maar volgens mij ontlopen de thc-percentages van nederwiet en buitenlandse hasj elkaar nauwelijks.
Klopt, maar in hasj zitten stoffen die de werking van THC neutraliseren. In wiet niet.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:36:40 #113
111528 Viajero
Who dares wins
pi_108590082
quote:

[..]

Mee eens. Ik rook bijna altijd Thai. Ze hebben trouwens niets gezegd over wiet uit Thailand, Mexico of Colombia.

Daarnaast is het theoretisch gezien helemaal niet mogelijk dat ik Thai rook want dat is hier in London verboden en niet gedoogd :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Viajero op 01-03-2012 16:48:41 ]
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_108590166
quote:

[..]

Ik rook alleen hash die wordt geoogst door maagden die bij volle maan door het hennepveld rennen waarna de hash van hun bezwete lijven wordt afgeschraapt. Dat gaat natuurlijk niet werken in Nederland. Misschien heeft het te maken met de ritalin, antidepressiva, kalmeringsmiddelen en alcohol waarmee kinderen wel van jongs af aan mogen worden volgepropt, drugs pushen mag en wordt aangemoedigd door de VVD mits het maar door een multinational gebeurt, tegen de tijd dat ze na zonsondergang mogen werken zijn ze al lang geen maagd meer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108590195
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Misschien heeft het te maken met de ritalin, antidepressiva, kalmeringsmiddelen en alcohol waarmee kinderen wel van jongs af aan mogen worden volgepropt, drugs pushen mag en wordt aangemoedigd door de VVD mits het maar door een multinational gebeurt,
True that.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:47:44 #116
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_108590465
VVD :')

Natuurlijk onder druk van het CDA en de PVV en de gristenhonden, zodat de VVD op andere punten weer steun hebben. :')
Paardelul !!!
pi_108590745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:47 schreef Anno2012 het volgende:

Natuurlijk onder druk van het CDA en de PVV en de gristenhonden, zodat de VVD op andere punten weer steun hebben. :')
Nee hoor, de vrijheidshaat komt diep uit conservatie inborst van de VVD. Daarnaast helpen ze de drugsdealende industrie en de war on drugs-industrie graag een handje met geld verdienen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:57:16 #118
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108590804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, de vrijheidshaat komt diep uit conservatie inborst van de VVD. Daarnaast helpen ze de drugsdealende industrie en de war on drugs-industrie graag een handje met geld verdienen.
Waarom zijn er nog geen VVD-leaks? Die lui moeten toch aandelen hebben in die industrieën?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:58:36 #119
351780 Piye
King of Kush
pi_108590850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Klopt, maar in hasj zitten stoffen die de werking van THC neutraliseren. In wiet niet.
Dit wist ik niet eens. :o Ben eens aan het googlen geslagen en dat is eigenlijk best wel interessant wat er verder voor stoffen in cannabis zitten naast THC.
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:04:10 #120
111528 Viajero
Who dares wins
pi_108591052
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:47 schreef Anno2012 het volgende:

Met vrolijke vrijheidsverdedigers als Teeven en Opstelten is de VVD rechtser en conservatiever dan zowel CDA als PVV.
pi_108591116
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:21 schreef Gia het volgende:
Gewoon een importverbod op dat spul uit die landen, lijkt me voldoende.
Nederwiet blijft gewoon op de markt, dus dat pleziertje hebben de gebruikers dan toch wel.
_O-

Overigens heb ik met softdrugs weinig problemen ik heb liever dat ze de harddrugs gaan aanpakken zoals coke en bruin.
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:07:20 #122
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108591156
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:05 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

_O-

Overigens heb ik met softdrugs weinig problemen ik heb liever dat ze de harddrugs gaan aanpakken zoals coke en bruin.
Er is niks mis met goeie drugs. Met goeie heroine kan je gezond oud worden. Het is het verbod en de daaraan verbonden kwaliteitsproblemen en het geforceerde junkenbestaan die alle ellende veroorzaken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_108591250
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er is niks mis met goeie drugs. Met goeie heroine kan je gezond oud worden. Het is het verbod en de daaraan verbonden kwaliteitsproblemen en het geforceerde junkenbestaan die alle ellende veroorzaken.
Nu al high?
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:09:50 #124
111528 Viajero
Who dares wins
pi_108591254
quote:

[..]

_O-

Hoe bedoel je aanpakken? Nog harder verbieden zodat de winstmarges omhoog gaan en we meer verslaafden krijgen?

Of reguleren zodat de winst naar de overheid gaat en we minder verslaafden en minder gezondheidsroblemen krijgen?
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:09:58 #125
351780 Piye
King of Kush
pi_108591261
quote:

[..]

_O-

Persoonlijk zie ik ze liever inbraken, moorden, overvallen, verkrachtingen en dat soort gekkigheid aanpakken in plaats van de plezierpolitie uit te hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')