Prima lijstje!quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, lijstje!
The lean and mean fighting machine is nog steeds in ontwikkeling.
O: koffie verkeerd, havermout met melk en een appel
L: 2 dubbele boterhammen met jamon serrano en rucola
T: 2 roggebroodjes met pindakaas
D: Iets met broccoli en rijst denk ik. Kan ook pasta worden.
S: roeien en krachttraining
T: kwark/yoghurt
Hier ook moe! Gisternacht slecht geslapen, vannacht wel goed, maar moet denk nog een nachtje slaap inhalen.![]()
Ter compensatie levert mijn werk op dit moment nu ook niet echt veel energie op.
Hoe train je je armen nu?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Prima lijstje!
Merk je al iets van de trainingen? Mijn conditie gaat langzamerhand vooruit, maar mijn de kracht in mijn armen is en biljft pruttel, daar ligt denk ik mijn grootste uitdaging...
Euhm, niet...quote:
http://i.imgur.com/zw13Y.jpgquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm, niet...
Ik ben begonnen met opdrukken, maar dat lukt me niet vanaf mijn tenen en vanaf m'n knien vind ik weer zo suf. Optrekken aan de rekstok, ook niet sterk genoeg voor. Had nog zo'n bodyband liggen dus daar doe ik nu oefeningen mee, maar ik heb niet het idee dat dat zoden aan den dijk zet.
Tofquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:58 schreef An24 het volgende:
Morgen slankies!
Lasagne gister was lekker. Vriendinnetje en ik zouden film met mr Depp en dikke kindjes kijken, maar we hebben niets meegekregen door het geklets
Vandaag nog wat typen, rapporten op kantoor inleveren, vanavond Snow Patrol en daarna wachten tot Raki kittens poept
Klein beetje. Sommige oefeningen gaan al wat makkelijker, maar er is nog wel wat progressie nodig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Prima lijstje!
Merk je al iets van de trainingen? Mijn conditie gaat langzamerhand vooruit, maar de kracht in mijn armen is en biljft pruttel, daar ligt denk ik mijn grootste uitdaging...
Ik doe een circuitje wat me is opgedragen door mn sportschoolleraar. Dit schema: Men's Health Urbanathlon - 16.09.2012 (A'dam)quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Maar pushups moet je ook niet willen doen na krachttraining?!
Train jij met krachttraining altijd alle spiergroepen tegelijk HPKW of heb je het opgedeeld?
Ik gok,quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, eerste training gehad op de sportschool en ik heb nu al spierpijn. De instructeur vindt het wel een uitdaging om mij Urbanathlon-proof te krijgen, dus de komende weken doe ik (naast het spinnen en hardlopen) 2 keer per week een crossfit schematje. In 25 minuten doe ik de volgende dingen:
- plat op een bankje en met dumbells omhoog
- zo'n apparaat wat je naar beneden moet trekken voor je schouders
- op een traptrede springen
- staan, met kleine dumbells armen naar schouderhoogte
- lunges, benen afwisselen, met kleine dumbells.
Alles 15 keer, tussen de rondes 20 seconden pauze en dan weer verder.
Ik was blij dat het voorbij was.
quote:
Tak!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/zw13Y.jpg
Superhandig plaatje om een goede opbouw voor dit soort oefeningen te zien. Linksboven zie je hoe je kan beginnen met het geleidelijk opbouwen van pushups. Het is inderdaad surf om vanaf je knieen te beginnen, maar als je via die weg uitkomt bij gewone pushups.. waarom niet?
Met genoeg tijd kom je vanzelf uit bij pushups met 1 arm.
Goed om te weten voor als je straks een baan gaat zoeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:54 schreef the85mc het volgende:
Gister dus stageplek geregeld, nice! Er was ook een ander bedrijf die ook interesse had maar communicatie verliep stroef dus voor de eerste gekozen. Word ik net gebeld door weer een ander bedrijf. Of ik nog interesse had in stagehaha heb net gekozen. Volgens mij kan ik mezelf wel verkopen op een carrierebeurs
Wel goed dat je het doet!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef kwakz0r het volgende:
joehoe, ik ga nu naar de sportschule voor intake/rondleiding... vind t een beetje spannend...
verder: slow lori's
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef kwakz0r het volgende:
joehoe, ik ga nu naar de sportschule voor intake/rondleiding... vind t een beetje spannend...
Hangt er vanaf waarom 'ie wilde springen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:07 schreef the85mc het volgende:
Gister ging ik rondje hardlopen, kom ik terug, straat afgezet. Het gerucht ging dat er iemand van een flat wilde springen.. Ik twijfel want er waren 4 brandweerwagens, een hele zooi politieauto's, aantal undercover politie auto's, auto's met politiehonden erin. En dat omdat 1 iemand wil springen? Lijkt me sterk..
Ook niet op P2000?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:20 schreef the85mc het volgende:
Heb ik niet aan hem gevraagd.. Kan er ook niks over vinden in de media. Terwijl er een heel blok anderhalf uur is afgesloten..
Dat is zo lekker!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Q, als je iets lichts als D wilt mag je L wel wat zwaarder neem ik aan? Zou dan iets van schinken op brood doen, en dan als D rucola- of spinaziesalade met aardappeltjes...
[ afbeelding ]
Schwarzwälder Schinken
Utrecht??quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:07 schreef the85mc het volgende:
Gister ging ik rondje hardlopen, kom ik terug, straat afgezet. Het gerucht ging dat er iemand van een flat wilde springen.. Ik twijfel want er waren 4 brandweerwagens, een hele zooi politieauto's, aantal undercover politie auto's, auto's met politiehonden erin. En dat omdat 1 iemand wil springen? Lijkt me sterk..
Succesquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Speciaal voor jullie:
[ afbeelding ]
Veggies in the making!
Die aardappeltjes zijn al te veel denk ik, maar spinazie op rucolasalade met stukjes kip ofzo klinkt wel lekker. Ik neem ook nog wel een extra middag-T denk ik. Ik ga straks eens kijken of ze zulke ham hebben, want 't is een vrij beperkte ah to go.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Q, als je iets lichts als D wilt mag je L wel wat zwaarder neem ik aan? Zou dan iets van schinken op brood doen, en dan als D rucola- of spinaziesalade met aardappeltjes...
[ afbeelding ]
Schwarzwälder Schinken
Er zal wel wat anders aan de hand zijn inderdaad. Lijkt me sterk dat ze zo veel inzetten voor zo'n springer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:31 schreef the85mc het volgende:
Jep in utrecht. P2000 nog niet geprobeerd. Als ik google op tannhauserdreef en springen vind ik alleen dat de brandweer er naar toe is geweest. Ik woon zelf net een straat verder maar alles was afgezet.
Yupquote:
Is het ook, sinds ik m'n salades maak met rucola of spinazie eet ik eigenlijk geen veldsla meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:36 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Die aardappeltjes zijn al te veel denk ik, maar spinazie op rucolasalade met stukjes kip ofzo klinkt wel lekker. Ik neem ook nog wel een extra middag-T denk ik. Ik ga straks eens kijken of ze zulke ham hebben, want 't is een vrij beperkte ah to go.
Bijna goed! De derde gaat opzij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik gok,
Dumbell press
[ afbeelding ]
Lat pulldown
[ afbeelding ]
Dumbell front raise
[ afbeelding ]
?
Vraag me wel af waarom de onderrug niet wordt meegenomen?!
Moet je anders over 4 weken bekijken of het dan wel wordt meegenomen, is niet echt een spiergroep die je wilt overslaan eigenlijk.
[..]
Moet je eens gerookte zalm door die salades doen. Ook erg lekker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef V1z0R het volgende:
Leuk, Puff! Wanneer verwachten jullie er in te trekken?
[..]
Yup
Maar mezelf er nu zo lekker mee gemaakt dat ik straks maar even naar de supermarkt kar
[..]
Is het ook, sinds ik m'n salades maak met rucola of spinazie eet ik eigenlijk geen veldsla meer
Dan met paprika, appel, rode ui, gegrilde kipfilet, garnalen en yoghurt
^^quote:
Awww...quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco eet
Go Kwak go!
Bara*wil*
Meh gaarkopdagje vandaag, niet handig want onduidelijkheden op werk en baas afwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ook wel, maar anders omdat je dan veel meer herhalingen doet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bijna goed! De derde gaat opzij.
En onderrug pak ik nu idd niet mee.
Train je dat met roeien? Want dat ga ik nu doen als warming up en cooling down.
Als warming-up is het super, maar zou persoonlijk oefening voor de onderrug er nog bij doen...
Zal het eens proberen, Dino
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Iew. Sorryquote:
Klinkt als een betere optie ja!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou van je middag-T dan een boterham maken en 's avonds nootjes eten.![]()
Haha, ik wil de one-arm-handstand-push-up leren!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/zw13Y.jpg
Superhandig plaatje om een goede opbouw voor dit soort oefeningen te zien. Linksboven zie je hoe je kan beginnen met het geleidelijk opbouwen van pushups. Het is inderdaad surf om vanaf je knieen te beginnen, maar als je via die weg uitkomt bij gewone pushups.. waarom niet?
Met genoeg tijd kom je vanzelf uit bij pushups met 1 arm.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Haha, ik wil de one-arm-handstand-push-up leren!
Ik heb daar zelf de energie niet meer voor na een dag werken idd. Zou natuurlijk wel m'n meneer lief aan kunnen kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef _aurum_ het volgende:
Kost even wat moeite maar kan je geen crab cakes of aardappelkoekjes maken?
Dan bepaal jezelf wat je erin gooit en dat zou imo moeten vullen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Awww...
For the squee:Noem eens een specifieke oefening voor de onderrug? Want die kan ik natuurlijk wel combineren met mn spinninglesjes. Of mn andere rondjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, ook wel, maar anders omdat je dan veel meer herhalingen doet.
Als warming-up is het super, maar zou persoonlijk oefening voor de onderrug er nog bij doen...
Zal het eens proberen, Dino
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
http://www.bodybuilding.c(...)/5/muscle/lower-backquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Noem eens een specifieke oefening voor de onderrug? Want die kan ik natuurlijk wel combineren met mn spinninglesjes. Of mn andere rondjes.
Handig!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://www.bodybuilding.c(...)/5/muscle/lower-back
Ondanks de naam een erg handige site om goede oefeningen op te zoeken.Inclusief plaatjes, filmpjes en uitleg.
![]()
Site waar Dino naar verwijst is wel handig inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Noem eens een specifieke oefening voor de onderrug? Want die kan ik natuurlijk wel combineren met mn spinninglesjes. Of mn andere rondjes.
Tnx! Zie er ook wat yoga dingen tussen staan, dat is ook fijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://www.bodybuilding.c(...)/5/muscle/lower-back
Ondanks de naam een erg handige site om goede oefeningen op te zoeken.Inclusief plaatjes, filmpjes en uitleg.
![]()
Kan ik daarvoor ook gewoon met kinderen gaan rondzeulen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Henk, ik zeg Atlas Stone excercises!
[ afbeelding ]
Ja, die staan al bij mijn setje core oefeningen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:55 schreef the85mc het volgende:
goede (onder)rug training voor beginners is de superman en planken.Bij de superman moet je wel een sportbroek zonder knopen hebben kan ik uit ervaring vertellen. Planken ljkt heel makkelijk, maar het gaat om volhouden.
Superman:
http://www.trainbodyandmi(...)perman-1-600x450.jpg
Mijn kater woog 6 kilo op z'n zwaarst, vond ik al veel! Jouw kat is een Coon toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Ewelina het volgende:
Ik geloof dat mijn Mini op dieet moet.
Poeslief weegt 9 kilo.
Jup, wel een kruising. Ze is ook erg groot.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
[..]
Mijn kater woog 6 kilo op z'n zwaarst, vond ik al veel! Jouw kat is een Coon toch?
Dat weet ik dus niet, dat is een beetje het probleem. en omdat ze zoveel haar heeft kan ik ook niet heel goed inschatten of ze nu erg veel te dik is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef Phaidra het volgende:
9 kilo! Wow. Weet je wat een normaal gewicht is voor haar formaat?
Zet haar onder de douche.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, dat is een beetje het probleem. en omdat ze zoveel haar heeft kan ik ook niet heel goed inschatten of ze nu erg veel te dik is.
Lol, arm beest!quote:
Aanrader:quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mental image hierbij:
[ afbeelding ]
Gevolgd door bloed. Veel bloed.
Ja, dat dus. Mevrouw kijkt al chagrijnig als ik haar ga kammen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Deze dekt de lading ook wel:
[ afbeelding ]
De woonkamer is al bijna behangloosquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:54 schreef Mini. het volgende:
Leuk Puff, gaan jullie meteen beginnen met klussen?
Ik denk dat Mini nog een slagje groter is. Mama kan dat al en die is nog een stuk kleiner.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef the85mc het volgende:
Onze kat(er) is een grote kat en weegt 6 kilo. Eigenlijk zou die 5-5,5 mogen wegen. Maar ja als je em minder brokjes geeft, dan haalt ie wat meer uit de tuin. En met groot bedoel ik als ie op zn achterpoten staat kan ie net met zn voorpoten worst van het aanrecht jatten
Ahwwwwquote:
Met mama:quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Ahwwww
Ewelina, post eens een plaatje van je kat? Ik heb zelf noren en kan redelijk inschatten of ze te dik zijn. Je hebt namelijk ook slanke coons van 9 kilo!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef An24 het volgende:
Krijg net een belletje van de baas! Het vaste contract is er door. Blij
Ja, dat buikje is ontstaan na sterilisatie. Maar ze is gewoon enorm! (leuk icm haar naamquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef An24 het volgende:
Ze zit goed in haar kraagZe heeft een klein buikje. Maar ik zou dr echt maar max een kilo af laten vallen. Coons zijn nu eenmaal zwaar
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef An24 het volgende:
Wat fijn!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef An24 het volgende:
Je mag die van mij overkopen, ik heb hem maar een keer of drie gebruikt en vind het niet fijn, was iets van 110 euro geloof ik? Of zelfs iets meer, zou ik moeten opzoeken, maar voor 50 mag je 'm hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik wil een Garmin Forerunner, maar het mag niet, want ik ga mogelijk ook al nieuwe schoenen kopen vanavond, morgen een nieuwe running bra, volgende maand naar Madrid en er zit een gepeperde tandartsrekening aan te komen. Maar toch. Miss dat ik het wel ga doen als de schoenen niet doorgaan.
Oh, dat klinkt wel interessant op zichquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Je mag die van mij overkopen, ik heb hem maar een keer of drie gebruikt en vind het niet fijn, was iets van 110 euro geloof ik? Of zelfs iets meer, zou ik moeten opzoeken, maar voor 50 mag je 'm hebben.
quote:
weet ik niet uit mijn hoofd en ik ben nu in de galerie, maar ik geloof dezelfde als Uniek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel interessant op zich. Welke heb je dan?
Volgende vraag: welke heeft uniek dan? Uniehieiek?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
weet ik niet uit mijn hoofd en ik ben nu in de galerie, maar ik geloof dezelfde als Uniek.
Zag dat je ook lekker aan het lopen bent in het hardlooptopic. Ik wil dit jaar ook meer hardlopen. Mijn rondjes zijn nu net geen 5 kilometer, maar bouw ik langzaam op. Over een paar maanden wil ik de 10 km lopen binnen een uur. Is dat een beetje realistisch? Qua conditie kan ik wel meer dan dat ik nu loop, maar mn benen zijn het nog niet genoeg gewend..quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik wil een Garmin Forerunner, maar het mag niet, want ik ga mogelijk ook al nieuwe schoenen kopen vanavond, morgen een nieuwe running bra, volgende maand naar Madrid en er zit een gepeperde tandartsrekening aan te komen. Maar toch. Miss dat ik het wel ga doen als de schoenen niet doorgaan.
Ja, dat is het ook een beetje. Normaal zou ik wel gaan, maar nu wil ik even extra goed voor mezelf zorgen. Maar dat weet men op het werk natuurlijk niet. Dus nu lijk ik net zo'n aanstellerige doos. Althans, daar ben ik bang voorquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef An24 het volgende:
Doe je voorzichtig coco? Er moet nog wat blijven plakken (/XM)
Ik denk het wel! Zo ziet hij er wel uit in ieder geval!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef Viking84 het volgende:
Is het de 205, Co? (want die heeft uniek, net even gegoogeld). Ik had zelf mijn oog laten vallen op de 210, dus als dat hem is, moet ik even kijken wat precies de verschillen zijn en welke verschillen ik niet belangrijk vind en welke wel.
Pressure, brrrrrr...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu belde een collega me op met een paar vragen voor vanavond, en toen ik dus zei dat ik me heb afgemeld, zei ze dat dat wel echt heel erg jammer is, en dat ze hoopte dat ik alsnog zou komen, en dat ik nu de enige ben die niet komt.
Dan zeg je toch gewoon dat je kotsend boven de plee hangt en écht niet de deur uit kunt? Weten zij veel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook een beetje. Normaal zou ik wel gaan, maar nu wil ik even extra goed voor mezelf zorgen. Maar dat weet men op het werk natuurlijk niet. Dus nu lijk ik net zo'n aanstellerige doos. Althans, daar ben ik bang voor
Wat zij zegt! Als je daar als een Zombie staat heeft niemand daar wat aan toch? Lekker slapies doen en uitziekenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef conleche het volgende:
Wat een rare collega, coco. Ziek is ziek. Beetje naar om dan op je gevoel te spelen. Gewoon thuisblijven hoor. Je kan altijd tegen de tijd dat de vergadering is kijken hoe je je dan voelt, maar als niet beter, dan lekker thuisblijven.
Probleem is een beetje dat 'ziek' voor mij betekent dat ik echt niks anders kan dan in bed liggen en vooral Heel Erg Ziek zijn. En zķ erg is het niet. Ik heb aardige hoofdpijn (dus focus is minder), ben goed misselijk en heel erg moe. Als het zou moeten, zou ik kunnen werken. Maar als ik dan denk aan dat ik net een paar keer goed ziek ben geweest, én nu gewoon even extra goed voor mezelf wil zorgen, dan blijf ik liever thuis en doe ik rustig aan. Als in niet de boel forceren. Want in orde ben ik ook niet. Meh.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef conleche het volgende:
Wat een rare collega, coco. Ziek is ziek. Beetje naar om dan op je gevoel te spelen. Gewoon thuisblijven hoor. Je kan altijd tegen de tijd dat de vergadering is kijken hoe je je dan voelt, maar als niet beter, dan lekker thuisblijven.
Moet wel haalbaar zijn als je 2 ā 3 keer per week traintquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zag dat je ook lekker aan het lopen bent in het hardlooptopic. Ik wil dit jaar ook meer hardlopen. Mijn rondjes zijn nu net geen 5 kilometer, maar bouw ik langzaam op. Over een paar maanden wil ik de 10 km lopen binnen een uur. Is dat een beetje realistisch? Qua conditie kan ik wel meer dan dat ik nu loop, maar mn benen zijn het nog niet genoeg gewend..
Ik heb gezegd dat ik me niet goed voel, en dat ik liever even rustig/voorzichtig doe omdat ik net een paar keer goed ziek ben geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, An!
Heb je wel verteld dat je je hebt afgemeld omdat je ziek bent, Coco? Beetje lullig wel dat ze the guilt card speelt. Gewoon om jezelf denken hoor.
Cool. Voor zover ik kan zien is het een gestripte versie van de 210 en de functionaliteiten die ik niet hoef (hartslagmeter en footpod) zitten er niet op, dus dat maakt het interessant! Ik wacht even af of het hem echt is en dan heb ik wel interessequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk het wel! Zo ziet hij er wel uit in ieder geval!
Misschien valt het allemaal wel mee en kwam het gewoon rotter haar waffel uit dan ze bedoelde, daar ga ik vaak maar vanuitquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik me niet goed voel, en dat ik liever even rustig/voorzichtig doe omdat ik net een paar keer goed ziek ben geweest.
Edit: misschien dat het overkomt als een smoesje ofzo? Meh.
Het woord 'functionaliteit' kent de meervoudsvorm 'functionaliteiten' niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool. Voor zover ik kan zien is het een gestripte versie van de 210 en de functionaliteiten die ik niet hoef (hartslagmeter en footpod) zitten er niet op, dus dat maakt het interessant! Ik wacht even af of het hem echt is en dan heb ik wel interesse.
Gewoon zeggen dat je het zelf ook heel jammer vindt maar dat je toch echt te ziek bent, klaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik me niet goed voel, en dat ik liever even rustig/voorzichtig doe omdat ik net een paar keer goed ziek ben geweest.
Edit: misschien dat het overkomt als een smoesje ofzo? Meh.
Je blijft gewoon lekker thuis. Punt. En over twaalf weken begrijpen je collega's heel goed waaromquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat 'ziek' voor mij betekent dat ik echt niks anders kan dan in bed liggen en vooral Heel Erg Ziek zijn. En zķ erg is het niet. Ik heb aardige hoofdpijn (dus focus is minder), ben goed misselijk en heel erg moe. Als het zou moeten, zou ik kunnen werken. Maar als ik dan denk aan dat ik net een paar keer goed ziek ben geweest, én nu gewoon even extra goed voor mezelf wil zorgen, dan blijf ik liever thuis en doe ik rustig aan. Als in niet de boel forceren. Want in orde ben ik ook niet. Meh.
Ik voel me echt een zeikerd nu
Koolhydraten stimuleren de aanmaak van insuline dat op z'n beurt weer het aanzetten van vet rond je middel stimuleert.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef Adelie het volgende:
Ah, wat een zielig katje zo!
Ik heb gisteren een film gezien met mevrouw ex Depp. Zijn ze daarom uit elkaar omdat zij opeens ook films wil maken?
Ik moet maar eens vaker mijn lijstje posten hier. Ik merk dat ik 2 weken braaf bijhoudt en dan gaat het mis. Dit keer beter volhouden! Graag input over mogelijk beter lijstje (kcal/eiwit/koolhydraten)
En hoe zit dat met teveel buikvet? Moet je dan letten op koolhydraten? Is dat het verhaal?
Zo las ik gister op iemands Facebook wall de tekst "Ziek zijn overkomt je, je ziekmelden is een keuze". Alsof je zo super stoer ben als je met verrote bacillenkop aan het werk gaat en al je collega's aansteekt.quote:
als jij over 3 maanden een keer aanhaalt dat je met dat teamuitje dus al zwanger was, dan is er geen vuiltje aan de luchtquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat 'ziek' voor mij betekent dat ik echt niks anders kan dan in bed liggen en vooral Heel Erg Ziek zijn. En zķ erg is het niet. Ik heb aardige hoofdpijn (dus focus is minder), ben goed misselijk en heel erg moe. Als het zou moeten, zou ik kunnen werken. Maar als ik dan denk aan dat ik net een paar keer goed ziek ben geweest, én nu gewoon even extra goed voor mezelf wil zorgen, dan blijf ik liever thuis en doe ik rustig aan. Als in niet de boel forceren. Want in orde ben ik ook niet. Meh.
Ik voel me echt een zeikerd nu
^^quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:57 schreef loveli het volgende:
Kwak, bright side: moet je zien hoeveel je kunt verbeteren.
ach, volgens mij ligt dat aan de interpretatie. Je hebt van die mensen die zich om elk wissewasje ziek melden....daar kan ik ook niet zo goed tegen. Het andere uiterste dat je bijv. met longontsteking naar de zaak gaat is denk ik ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo las ik gister op iemands Facebook wall de tekst "Ziek zijn overkomt je, je ziekmeelden is een keuze". Alsof je zo super stoer ben als je met verrote bacillenkop aan het werk gaat en al je collega's aansteekt.Dat je soms even wat gedaan wilt hebben en alsnog gaat werken, oké, maar als je ziek bent moet je je gewoon ziek kunnen melden.
Ja, de uitspraak an sich is wel op meerdere manieren te interpreteren. Maar dat was aan de reacties er onder in dit geval niet wat ze bedoelde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ach, volgens mij ligt dat aan de interpretatie. Je hebt van die mensen die zich om elk wissewasje ziek melden....daar kan ik ook niet zo goed tegen. Het andere uiterste dat je bijv. met longontsteking naar de zaak gaat is denk ik ook niet de bedoeling
Fijn! En als het je geruststelt: mijn VO2 max was ook altijd heel slecht. Ligt aan mijn vrij hoge basishartslag, die ook met een goede conditie nog hoger ligt dan gemiddeld... Je zal vast snel vooruitgang zien!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef kwakz0r het volgende:
Cocopops, je bent veel te streng voor jezelf, en je projecteert dat nu op de reactie van je collega. Ze bedoelt t niet rot, en jij bent ziek ook al vind je zelf van niet. Lekker thuisblijven, en als je nog meer vragen krijgt gewoon zeggen "ik ben ziek", niet zelf af gaan zwakken
sporten was tof! ben nu lid en heb de fittest ook gedaan. Schrikbarend slecht. Maar goed, dat verwachtte ik al. Zelfs een 60+er scoort nog zeer zwak met mijn VO2 max....
T is een fijne sportschool! Maandag ga ik om een schema samen te stellen met een instructuer (heb nu nog vrij gesport)
Een een grotere maat broek dan? Of zaten die juist weer te ruim?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
An: feli!!
En Coco wat de rest zegt. Mag je wel paracetamol trouwens?
Nou, de kledingjacht was een dikke faal. Ik heb wel 20 broeken gepast en niet 1 die paste. Gewoon niet ééntje.Daarom draag ik alleen nog maar jurkjes. Beetje jammer dat die jurkjes niet geschikt zijn zonder panty oid. Zit dus nu beetje rot met kleding voor de reis. Bah.
Ik heb alles in de range van 38 - 42 geprobeerd. Ik heb echt zo'n waanzinnig rotfiguur voor broekenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een een grotere maat broek dan? Of zaten die juist weer te ruim?
Vervelend..
Kun je daar dan geen panty aan? Da's niet echt warmer dan een lange broek, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, de kledingjacht was een dikke faal. Ik heb wel 20 broeken gepast en niet 1 die paste. Gewoon niet ééntje.Daarom draag ik alleen nog maar jurkjes. Beetje jammer dat die jurkjes niet geschikt zijn zonder panty oid. Zit dus nu beetje rot met kleding voor de reis. Bah.
Zo frustrerend als je echt wat nodig hebt!! Anders koop je wat meer zomerse jurkjes voor zonder panty in plaats van broeken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
De zomerse jurkjes hangen nog niet in de winkels... En ik kan ook geen zomerse jurkjes dragen, vanwege mn benen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:19 schreef Novem het volgende:
[..]
Zo frustrerend als je echt wat nodig hebt!! Anders koop je wat meer zomerse jurkjes voor zonder panty in plaats van broeken?
Op een congres?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef loveli het volgende:
Bikini, badpak... evt een maxi-jurk er overheen.
Paracetamol magquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken het probleem... Mijn zusje heeft nog weleens een broek van boven een stukje laten innemen omdat hij daar open stond maar voor de rest wel redelijk zat, is zoiets een optie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De zomerse jurkjes hangen nog niet in de winkels... En ik kan ook geen zomerse jurkjes dragen, vanwege mn benen.
En Mini, het is er rond de 30 graden en heb me echt rotgezocht naar dunne lange broeken, linnen ofzo. Maar echt niets paste en overal hingen die stomme chino's.
Heb er echt de pest over in.
Ik train nu 2 keer per week met hardlopen, en 1 keer mountainbiken. Soms is het ook andersomquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet wel haalbaar zijn als je 2 ā 3 keer per week traint(zou ik één keer 5 km op snelheid doen, één keer 5 km intervallen en één keer duurloop tot 10 km). Train je ook met een schema?
En goed dat je niet de fout maakt te snel te willen. Je conditie gaat inderdaad harder vooruit dan je benen en als je dan toch forceert, loop je kans op blessures.
sommige mensen zijn giftedquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, de uitspraak an sich is wel op meerdere manieren te interpreteren. Maar dat was aan de reacties er onder in dit geval niet wat ze bedoelde.
Dat durf ik echt niet met broeken, gezien de ervaring ook.quote:
Zijn er merken die meestal wel passen? Daar de oline shop van opzoeken en een paar broeken bestellen (of op ebay/MP zoeken).quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat durf ik echt niet met broeken, gezien de ervaring ook.
Ik heb nog wel een hele berg zomerse jurkjes hangen, dus je mag ook bij mij komen browsen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De zomerse jurkjes hangen nog niet in de winkels... En ik kan ook geen zomerse jurkjes dragen, vanwege mn benen.
En Mini, het is er rond de 30 graden en heb me echt rotgezocht naar dunne lange broeken, linnen ofzo. Maar echt niets paste en overal hingen die stomme chino's.
Heb er echt de pest over in.
Bovenste knoopje hoeft toch niet persé dicht als je toch een stropdas draagt? Ken er iig genoeg die het niet doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef the85mc het volgende:
Ik heb normaal nooit last met kleren kopen, maar met pakken wel. Ik heb in verhouding blijkbaar een iets dikkere nek. Daardoor moet ik overhemden voor onder een pak net een maat groter hebben, anders wil het bovenste knoopje niet dicht. Maar dat zit de rest weer te groot. Irritant.
Thnx voor het aanbod! Maar zou niet weten wanneerquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hele berg zomerse jurkjes hangen, dus je mag ook bij mij komen browsen.![]()
En probeer Mexx ook eens. Daar kan ik zelfs slagen voor broeken.
Gaat de kat mee naar Aruba?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, met broeken is het echt altijd een drama. Maar in de zomer ben ik ertoe veroordeeld, omdat panty's en leggings dan gewoon te warm zijn.
Nouja, heb wel mn ORS, deet en pijnstillers.
En kattenvoer.
Heb een vanillekleurig krijtstreeppak van Mexx waarvan ik de broek moet vermaken omdat het model to-taal niet bij me past. Ben even vergeten of ik de naaimachine er al in heb gezet of nog niet, zo nee, dan zou hij jou misschien kunnen passen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx voor het aanbod! Maar zou niet weten wanneer. En Mexx is foetsie uit Gouda. Ik heb daar nog nooit wat gekocht trouwens
.
Vrijdag na de fysio dan maar even R'dam in duiken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx voor het aanbod! Maar zou niet weten wanneer. En Mexx is foetsie uit Gouda. Ik heb daar nog nooit wat gekocht trouwens
.
Ik heb er 3 waarvan er 2 onderhand wel aan vervanging toe zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef the85mc het volgende:
Ik heb er maar 2. Eentje is wel echt mooier dan de ander. Ik heb em alleen aangeschaft toen ik een kilo of 7 zwaarder was. Dus eigenlijk zit ie nu wat ruim.
Ga er deze zomer nog eentje bijkopen, een vriend van me gaat trouwen. Ik mag zijn vrijgezellenfeest organiserenIemand nog goede ideeen?
Dan zit ik al in het vliegtuigquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vrijdag na de fysio dan maar even R'dam in duiken.![]()
Of we lunchen en dan neem ik een berg kleding mee die je evt. kunt passen?
Een echt vrijgezellenfeestquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb er 3 waarvan er 2 onderhand wel aan vervanging toe zijn.De ander is in een wat minder sportieve periode gekocht.. ben benieuwd of ik die nog een beetje pas.
Uhm.. wil je dat je nog op de bruiloft mag komen of wil je een echt vrijgezellenfeest?
Deze vrijdag! Als in morgen!quote:
huh? HPKW is man, maar neem kleren mee voor XM? Mis ik hier iets?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vrijdag na de fysio dan maar even R'dam in duiken.![]()
Of we lunchen en dan neem ik een berg kleding mee die je evt. kunt passen?
Oh! Maar dan gaan jullie eten! En had ik al gezegd dat ik niet kon ivm de verjaardagstoestanden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze vrijdag! Als in morgen!
Deze moet ik gewoon ff quotenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
huh? HPKW is man, maar neem kleren mee voor XM? Mis ik hier iets?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wel een man met een jurkjesfetishquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk ook een man. Dat is het.
Ja, ik ben een hele enge..quote:
haha, wel een man die van zomerse jurkjes houdtquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk ook een man. Dat is het.
De broek heeft heupen. Ik niet. Uitverkoop, de helft van de helft en het is van S. Olivier ipv mexx. Jasje maat 36 (maar past prima), broek 38 (mij te groot en past over spijkerbroek, heeft extra ruimte voor heupen).quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan moet het ongeveer het tegenovergestelde van wat je wel goed zit zijn zowat![]()
.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha, wel een man die van zomerse jurkjes houdtIk hou daar ook wel van, maar op een andere manier
Vrees dat ik minstens een 40 moet hebben voor een broek atm... Maar thnxquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef loveli het volgende:
[..]
De broek heeft heupen. Ik niet. Uitverkoop, de helft van de helft en het is van S. Olivier ipv mexx. Jasje maat 36 (maar past prima), broek 38 (mij te groot en past over spijkerbroek, heeft extra ruimte voor heupen).
gewoon vijf minuten keihard fietsen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:15 schreef Sarabi het volgende:
Goed dat je weer begint met sporten Kwak!
Wat moest je precies tijdens die test doen?
ik heb op maandag en donderdag vrij, dan ga ik sporten, en ik probeer in t weekend nog een lesje te pakken ofzo, maar die twee keer is in eerste instantie mijn doel. moet ook kunnen op vrije dag!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
En kwak, niet meteen te fanatiek (als in te vaak sporten) willen beginnen, kan dan na paar weken gaan demotiveren...
Gewoon lekker rustig opbouwen, maar schroom jezelf niet om tijdens het sporten een keer voluit te gaan.
GB, wat Aurum al zegt, kent twee kanten maar dan zo'n plaatje erover postten vind ik ook gewoon dom.
Wat schiet je ermee op
XMomdat ik weet hoe kut het is als je niets kunt vinden wat past...
Kom je toch alleen een drankje doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh! Maar dan gaan jullie eten! En had ik al gezegd dat ik niet kon ivm de verjaardagstoestanden.
Vind het echt lief aangeboden, maar ik sprokkel wel wat oud spul bij elkaar en maak er maar het beste van. En mss daar ter plekke kijken. Denk dat de broeken daar wel wat meer zijn gesneden op vrouwen met een dikke kont![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb op maandag en donderdag vrij, dan ga ik sporten, en ik probeer in t weekend nog een lesje te pakken ofzo, maar die twee keer is in eerste instantie mijn doel. moet ook kunnen op vrije dag!
quote:
180 is bij mij inderdaad ook een soort omslagpuntquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gewoon vijf minuten keihard fietsen!
@phaidra: misschien heeft het daar ook iets mee te maken. Ik ging al behoorlijk hard op die fiets (95 rpm) en kon met een hartslag van 160-165 nog gewoon praten, pas toen ik op aandringen van de instructeur naar 115 rpm ging (mn buik blubberde uit mn broek, ik vond t niet zo fijn) voor een minuutje en mijn hartslag richting 180 ging was ik te veel buiten adem om te praten....
op een fiets kan ik dat vrij goed, lopend ben ik binnen no time buiten adem...
Klinkt goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb op maandag en donderdag vrij, dan ga ik sporten, en ik probeer in t weekend nog een lesje te pakken ofzo, maar die twee keer is in eerste instantie mijn doel. moet ook kunnen op vrije dag!
Mijn rusthartslag is laag in de 50. Erg leuk als je geopereerd wordt, dan gaan er de hele tijd alarmen af omdat je hartslag te laag is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:27 schreef the85mc het volgende:
Wow 180 bpm.. Das echt enorm hoog. Als ik echt hard door een bos loop te raggen zit ik op 160. Als ik ver daarboven zit gaan mijn spieren, bij 170 ofzo. Maar mijn rusthartslag ligt tussen 45 en 49 bpm. Misschien heb ik gewoon een wat trager hart
Dat kan meevallen, mijn hartslag is ook behoorlijk laag en ik ben ook niet zo´n fervent sporter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:44 schreef minilot het volgende:
Poeeeh.. Ik vraag me af of ik het naar de bovenste verdieping van onze hoge flat traplopen voortaan ook maar bij S(port): moet rekenen. Raak er flink méér buiten adem van dan van een kwartier hard fietsen naar mijn werk.![]()
Vanavond hardlopen: zin in.Geen idee hoe hoog mijn hartslag erbij is. Gezien mijn beginnerconditie van bankaardappel vast en zeker tamelijk hoog..
Nu eerst pompoen, pastinaak, wortel en sjalotten snijden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The oatmeal![]()
Tof!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan meevallen, mijn hartslag is ook behoorlijk laag en ik ben ook niet zo´n fervent sporter.
En nom! Ik ga beef teriyaki makenen er staan atm nog 2 broden te rijzen.
De krenten-notenbroodjes zijn niet enorm gerezen maar wel erg lekker
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof!Zelf brood bakken is voor mij wel een beetje een gevaar: van warme naanbroodjes uit de oven eet ik bijvoorbeeld zonder problemen zo een kilo op.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? "my daily lie"Ik kende hem al, maar ik lolde weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The oatmeal![]()
Know that while you sleep
Everything has changed
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? "my daily lie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The oatmeal![]()
![]()
![]()
Moet je eens een stukje worst oid van de pizza pikken
Zomerkleding, ik doe het even met wat ik heb geloof ik
Heb wel een nieuwe broek nodig maar durf niks te kopen omdat ik bang ben dat ik vd zomer weer bergen met vocht vast hou.
Nu pas ik alles weer
Oh en mijn steunkousen bestelling (poging 2) is ws weeer mis gegaanvolgens mij moet ik op mijn knieeën om ze mee op vakantie te nemen.
Of ik moet die dingen gewoon niet hebben heeft het universum besloten
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Doe je receptje eens? (in Nl graagquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:52 schreef minilot het volgende:
Ja, bij gewoon brood kan ik me wat beter inhouden hoor, maar van die fluweelzachte, verse naanbroodjes met knoflook - warm uit mijn steenoventje en dan wat geklaarde boter erover druipen..
Edit: Ik ging net automatisch al kijken of ik voldoende bloem, ei, yoghurt, melk en gist had. Toen dacht ik in de keuken, oh nee: ZELFBEHEERSING! Want de lente komt eraan.![]()
Oh dat zou ik ook eens moeten proberenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:56 schreef loveli het volgende:
Goed voornemen: geen nieuwe zomerkleding kopen maar de leuke dingen die ik heb vaker dragen. Ik hou jullie op de hoogte als ik in de fout ga
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:56 schreef loveli het volgende:
Goed voornemen: geen nieuwe zomerkleding kopen maar de leuke dingen die ik heb vaker dragen. Ik hou jullie op de hoogte als ik in de fout ga
Even zitten vertalen, want ik gebruik inderdaad een Engelstalig recept..quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe je receptje eens? (in Nl graagik faal big time met Engelse recepten).
Oh en welke oven heb je?
En daarom draag je je goedkoopste kleding het vaakst en je mooiste, leukste, duurste kleding blijft nauwelijks gedragen hangen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]de rare persoon in mij vind dat zonde
Ik wil die kleding nog jaaaaren kunnen dragen dus draag ik het bij bijzondere gelegenheden
Ah, Overvecht. Daar worden mensen ook depressief van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:31 schreef the85mc het volgende:
Jep in utrecht. P2000 nog niet geprobeerd. Als ik google op tannhauserdreef en springen vind ik alleen dat de brandweer er naar toe is geweest. Ik woon zelf net een straat verder maar alles was afgezet.
Hoebedoeljeherkenbaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:11 schreef minilot het volgende:
Wat leuk dat hier zoveel mensen zijn die hardlopen! Gek idee dat ik het misschien zo tegen de zomer ook zelf wel echt kan.
Terwijl ik op de middelbare school steevast wegbleef als het tijd was voor de Coopertest. Sterker nog, ik denk dat ik zo'n driekwart van de gymlessen spijbelde in de bovenbouw.
haha, het is niet de beste wijk idd. Maar in de media wordt het erg overdreven. Misschien ligt het wel aan waar je in Overvecht woont. Blokken waar sociale huur zit is toch vaak minder qua sfeer en wat meer qua satelietschotelsquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, Overvecht. Daar worden mensen ook depressief van.
Ik heb zelf ook een paar jaar in Overvecht gewoond en in mijn appartementencomplex was destijds bij een buurman een politie-inval. Mijn buurman werd in een lijkenzak afgevoerd. Andere buren hadden het over zelfmoord. Er is toen ook helemaal niets over in het nieuws geweest. Het schijnt dat ze niet berichten over zelfmoord, omdat dat mensen op ideeen brengt.
Dan mogen ze ook wel eens ophouden over familiedrama's e.d.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze niet berichten over zelfmoord, omdat dat mensen op ideeen brengt.
Vreemd hoe zulke dingen veranderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:11 schreef minilot het volgende:
Die kip klinkt goed, Xennia!
Wat leuk dat hier zoveel mensen zijn die hardlopen! Gek idee dat ik het misschien zo tegen de zomer ook zelf wel echt kan.
Terwijl ik op de middelbare school steevast wegbleef als het tijd was voor de Coopertest. Sterker nog, ik denk dat ik zo'n driekwart van de gymlessen spijbelde in de bovenbouw.
Niet helemaal waar, de duurdere kleding draag ik buiten kantoortijden en als ik iemand al met kleding het zwijgen op wil leggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
En daarom draag je je goedkoopste kleding het vaakst en je mooiste, leukste, duurste kleding blijft nauwelijks gedragen hangen.
Ja, zo voel ik het ook wel als ik al halfdood benl na drie minuten zo'n beetje achteruit joggen maar de oermens in mij blijft volhouden dat rennen voor mensen zo'n beetje de meest natuurlijke vorm van inspanning is. Ik ga er dus maar gewoon mee door tot het beter wordt. En dat merk ik nu al.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoebedoeljeherkenbaar![]()
En nu sport ik 2 á 3 keer per week fanatiek.
Alleen hardlopen.. ik zal het nooit leren. Ik ben er gewoon niet voor gebouwd geloof ik
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, de duurdere kleding draag ik buiten kantoortijden en als ik iemand al met kleding het zwijgen op wil leggen
En in het weekend enz natuurlijk. Of ik koop het dubbel
Wanneer heb je weer een les? Of ga je niet meer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Herkenbaar
Op school was ik de fanatiekste bij de coopertest en ik skipte geen enkele gymles. Nu vind ik het minder leuk om te lopen.
Nou, als je me nu op een middelbare school zou zetten dan zou ik me er ngo steeds voor uit de voeten maken hoor. Ik krijg al overal jeuk als ik aan de kleedkamer van de gymzaal denk. Dat prestatiegerichte groepsgedrag in een gymzaal roept bij mij nogal onaangename primitieve recht-van-de-sterkste gevoelens af en dan nog als verplichte lesstof ook! Brrr.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vreemd hoe zulke dingen veranderenop de middelbare school had ik er ook echt een hekel aan.
Gymles, ik vond het zooo erg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, als je me nu op een middelbare school zou zetten dan zou ik me er ngo steeds voor uit de voeten maken hoor. Ik krijg al overal jeuk als ik aan de kleedkamer van de gymzaal denk. Dat prestatiegerichte groepsgedrag in een gymzaal roept bij mij nogal onaangename primitieve recht-van-de-sterkste gevoelens af en dan nog als verplichte lesstof ook! Brrr.![]()
Ik moet er overigens ook niet aan denken om in een loopgroep zij een vereniging te zitten ofzo, al probeert mijn professioneel hardlopende me voortdurend over te halen. Zoiets wil ik écht niet!
Wat is RPM?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef Ml-etje het volgende:
Thanks voor het recept Minilot! Ga hem morgen printen en dan eens zien
Hardlopen heb ik wel gedaan, was er niet eens slecht in maar kreeg er enorme pijn van.
Doe het dus niet meer.
Heb overigens in de tijden dat ik normaal RPM een zwembad met zout water gevonden
RPM geeft me ook meer pijn dus ik geloof dat ik maar fanatiek ga zwemmen
Spinningles op muziek, ik vind het echt heel leuk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat is RPM?
Zwemmen zou ik ook echt weer eens moeten doen. Ik heb vorig jaar heel stoer een sportbadpak gekocht nadat ik een paar keer baantjes ging zwemmen in mijn beroerd zittende bikini van acht jaar oud, en toen bleek dat bij het baantjeszwemmen het hele zwembad volzit met de oude mannetjes die in mijn flat wonen.![]()
Blits badpak of niet, ik ben vervolgens precies nog één keer gaan zwemmen en dat terwijl het zwembad zo'n beetje pal tegen mijn flat aanstaat.
O, dan is dat wel helemáál een marteling. En wel een beetje herkenbaar. Ik kan tot op de dag van vandaag geen dingen vangen. Er wil 's zomers nooit iemand met mij badmintonnen-als-in-overtikken, want ik raak nog geen halve shuttle.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gymles, ik vond het zooo erg.
Tot men ontdekte dat ik faalde doordat ik geen diepte zag.
Balspelen waren een garantie tot tranen omdat niemand me wilde hebben en leraren die gewoon steeds weer 2 personen lieten kiezen zodat je steeds hetzelfde drama had.
Bokje springen leverde leuke taferelenik wist nl niet waar ik me moest afzetten (geen afstand kunnen schatten).
Naja heb het overleefd.
Dat was geen optie, spijbelen betekende nablijven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dan is dat wel helemáál een marteling. En wel een beetje herkenbaar. Ik kan tot op de dag van vandaag geen dingen vangen. Er wil 's zomers nooit iemand met mij badmintonnen-als-in-overtikken, want ik raak nog geen halve shuttle.![]()
Ik loste het op school overigens op door gewoon niet naar gym te gaan.
Ik had mijn ouders mee gelukkig, die vonden het best, als ik maar boeken las in gymtijd. Mijn vader schreef er ooit eens een briefje over naar school in HAVO 4 en toen kwam ik ermee weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was geen optie, spijbelen betekende nablijven.
Ooit een lui oog gehad?
Aan de andere kant.. Heel erg je best doen op Duitse naamvallen levert je ook geen voldoende op als je niet genoeg hebt geoefend en je er een potje van maakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik kon geen bal van gym, want dik, x-benen, kapotte knie, stijve hark, slapjanus en geen conditie, maar ik ging altíjd naar de les en deed altíjd actief mee. desondanks heb ik nooit hoger dan een zes gehaald voor gym.
dat vond ik zo vreselijk demotiverend. ik rende me t leplazerus, deed goed mee met de teamsport ook al kon ik er niks van, maar omdat ik op andere onderdelen onvoldoende scoorde werd ik nooit voor die inspanning beloond. kan er nog boos om worden.
Ik vind het wel iets anders. Bij gym gaat het om aanleg, om houding, om verbetering en om teamspirit. Ik kon niet turnen en had geen goede conditie en aanleg, maar wel teamspirit, waardevolle bijdrage in de teamsporten ook, en ik had een goede werkhouding.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Aan de andere kant.. Heel erg je best doen op Duitse naamvallen levert je ook geen voldoende op als je niet genoeg hebt geoefend en je er een potje van maakt.
Dat ging voor mij ook wel een beetje op en vond het ook niet eerlijk. Aan de andere kant gingen heel veel leervakken mij makkelijk af en deed ik er weinig voor en haalde goede cijfers. Terwijl sommige klasgenoten bijles hadden en dagen achter elkaar aan het leren en stampen waren en dan toch onvoldoendes haalden. Leraren moeten toch ergens een beoordeling geven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik kon geen bal van gym, want dik, x-benen, kapotte knie, stijve hark, slapjanus en geen conditie, maar ik ging altíjd naar de les en deed altíjd actief mee. desondanks heb ik nooit hoger dan een zes gehaald voor gym.
dat vond ik zo vreselijk demotiverend. ik rende me t leplazerus, deed goed mee met de teamsport ook al kon ik er niks van, maar omdat ik op andere onderdelen onvoldoende scoorde werd ik nooit voor die inspanning beloond. kan er nog boos om worden.
Sorry.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef loveli het volgende:
Ik baalde vreselijk van de meiden die in de kleedkamer zo lang mogelijk de boel treineerden om zo weinig mogelijk tijd voor gym over te houden.
Ik was ook een ramp in balspelen doordat ik geen diepte zag. Was voor de rest trouwens best goed in gym.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dan is dat wel helemáál een marteling. En wel een beetje herkenbaar. Ik kan tot op de dag van vandaag geen dingen vangen. Er wil 's zomers nooit iemand met mij badmintonnen-als-in-overtikken, want ik raak nog geen halve shuttle.![]()
Ik loste het op school overigens op door gewoon niet naar gym te gaan.
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets anders. Bij gym gaat het om aanleg, om houding, om verbetering en om teamspirit. Ik kon niet turnen en had geen goede conditie en aanleg, maar wel teamspirit, waardevolle bijdrage in de teamsporten ook, en ik had een goede werkhouding.
leerlingen die niet hun best deden en zoveel mogelijk aan de kant stonden, of heel onsportief deden kregen wel zevens omdat ze wel konden turnen en rennen enzo. dat stak me wel hoor.
Ik loop met mijn lief, die momenteel ook een whopping 120 kilo weegt, dus dat motiveert wel voldoende.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mij werd overigens geadviseerd om me bij een loopgroepje aan te sluiten, gewoon omdat het meer motiveert en je vooral snelheid wint.
Misschien moet ik het ook maar eens doen en minder gaan spinnen.
hoezo ook?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik loop met mijn lief, die momenteel ook een whopping 120 kilo weegt, dus dat motiveert wel voldoende.
Als in: ook te zwaar.quote:
Hangt er vanaf wat je doel is. Ik ga de urbanathlon doen in september en wil in oktober een halve marathon doen. Hebben jij en je lief wel goede loopschoenen? Om het risico op blessures een beetje in de hand te houden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik loop met mijn lief, die momenteel ook een whopping 120 kilo weegt, dus dat motiveert wel voldoende.
Loopgroepje lijkt me niks: de lol van hardlopen is voor mij dat ik op elk moment dat het me uitkomt mijn schoenen aan kan trekken en de deur uit kan rennen. Als het op vaste tijden moet dan lukt dat bij mij voor geen meter en is de lol er meteen af.
Volgens mij zie ik ook niet zo goed diepte en dat waren ook echt precies de onderdelen waar ik moeite mee hadquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gymles, ik vond het zooo erg.
Tot men ontdekte dat ik faalde doordat ik geen diepte zag.
Balspelen waren een garantie tot tranen omdat niemand me wilde hebben en leraren die gewoon steeds weer 2 personen lieten kiezen zodat je steeds hetzelfde drama had.
Bokje springen leverde leuke taferelenik wist nl niet waar ik me moest afzetten (geen afstand kunnen schatten).
Naja heb het overleefd.
Nog niet. We hebben hardloopschoenen van een paar tientjes van de Aktiesport, met volgens de Aktiesportjongen blijkbaar volstrekt onmisbare inlegzooltjes. Ze zitten erg lekker, maar het stelt verder weinig voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je doel is. Ik ga de urbanathlon doen in september en wil in oktober een halve marathon doen. Hebben jij en je lief wel goede loopschoenen? Om het risico op blessures een beetje in de hand te houden?
Aan diepte zien is er geen volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik ook niet zo goed diepte en dat waren ook echt precies de onderdelen waar ik moeite mee had
*boks*quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Loopgroepje lijkt me niks: de lol van hardlopen is voor mij dat ik op elk moment dat het me uitkomt mijn schoenen aan kan trekken en de deur uit kan rennen. Als het op vaste tijden moet dan lukt dat bij mij voor geen meter en is de lol er meteen af.
En ik heb ongetraind, 7 maanden na een enkelbreuk en een maand na een pijnlijke kuitblessure, een halve marathon gelopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Halve marathon kan ook best zonder loopgroepje. Ik ben ook tot 17 km gekomen in mn uppie
Dan hoop ik voor je dat je blessurevrij blijft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog niet. We hebben hardloopschoenen van een paar tientjes van de Aktiesport, met volgens de Aktiesportjongen blijkbaar volstrekt onmisbare inlegzooltjes. Ze zitten erg lekker, maar het stelt verder weinig voor.
We willen ons schaarse geld er pas aan gaan uitgeven als dit hardloopgedoe een blijvertje blijkt en we een beetje voorbij het niveau van kreupele schildpad komen.
En als het lekker weer wordt straks neig ik denk ik wel naar blootsvoets
Nee, ik zou je waarschijnlijk in stilte hebben bewonderd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef conleche het volgende:
Oh, ontzettend niet herkenbaar. Ik vond gym geweldig. Was er ook wel goed in, vooral atletiekerige dingen en turnen, ik vond het echt heerlijk. Had ook altijd een 9 en werd als (één van de) eerste gekozen.
Ging ook op mijn 15e naast mijn turntraining (dat was drie ā vier x in de week) ook nog eens 5x per week een uur hardlopen en zwemmen.
Haten jullie me al?
Nee hoor! Leek me alleen maar heerlijk om zo goed te zijn in gym. Gepest werd ik toch al, dus gym was niet de reden om mensen te gaan hatenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef conleche het volgende:
Oh, ontzettend niet herkenbaar. Ik vond gym geweldig. Was er ook wel goed in, vooral atletiekerige dingen en turnen, ik vond het echt heerlijk. Had ook altijd een 9 en werd als (één van de) eerste gekozen.
Ging ook op mijn 15e naast mijn turntraining (dat was drie ā vier x in de week) ook nog eens 5x per week een uur hardlopen en zwemmen.
Haten jullie me al?
Ik haatte je toch al. Je kunt harder rennen dan ik, je bent bloedmooi, hebt een geweldig figuur, kunt je reizen opvoeren als aftrekposten en je versiert (of wordt versierd door) mooie mannen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef conleche het volgende:
Haten jullie me al?
Dat harder rennen weet ik niet hoor, voor de rest dank u wel voor het compliment.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik haatte je toch al. Je kunt harder rennen dan ik, je bent bloedmooi, hebt een geweldig figuur, kunt je reizen opvoeren als aftrekposten en je versiert (of wordt versierd door) mooie mannen.
Ik zie voldoende redenen om een hekel aan je te hebben.
En dan ook nog een keer als eerste gekozen worden met gym! Dat doet de deur dicht!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik haatte je toch al. Je kunt harder rennen dan ik, je bent bloedmooi, hebt een geweldig figuur, kunt je reizen opvoeren als aftrekposten en je versiert (of wordt versierd door) mooie mannen.
Ik zie voldoende redenen om een hekel aan je te hebben.
Als je daar 4 posts mee had gewacht, dan had 't op z'n minst het topid dicht gedaan...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dan ook nog een keer als eerste gekozen worden met gym! Dat doet de deur dicht!
Dat denk ik wel, want ik ben rete traag op dit moment.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat harder rennen weet ik niet hoor, voor de rest dank u wel voor het compliment.*in broekzak steekt.*
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je daar 4 posts mee had gewacht, dan had 't op z'n minst het topid dicht gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |