abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108572434
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108572575
Nog 1 wodka en handje amandelen, dan :z
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108572801
de duutser is er!

Z'n mobiel was leeg, dus dat was nog lastig coordineren over hoe en wat elkaar ontmoeten...Maar, het is gelukt! *O* *O*
  donderdag 1 maart 2012 @ 07:22:13 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108575088
Goeiemorgen :W.

Weer hardgelopen. Was niet vooruit te branden, maar heb toch weer ruim 5 km gedaan, dus ben wel tevreden :). Vanavond eens voor nieuwe schoenen kijken :).

Fijn dat de Duutser er is, Jagär! Hoe hebben jullie elkaar uiteindelijk gevonden? :o.

Ik ga me eens klaarmaken voor het werk. Fijne dag, allen! :W.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 maart 2012 @ 07:52:53 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108575262
Mogge! :)

WB voor de de Duutser!

Ben in afwachting van de Albert-bestelling die tussen 8 en 10 komt. Mooi de kratjes van vorig jaar inleveren :').

En vanmiddag moet ik de stad in voor wat aankopen voor Suriname. Dat zou ik eigenlijk zaterdag doen, maar goed, misschien maar beter ook zo, want minder druk dan op zaterdag vermoed ik. Moet even kijken of ik nog wat kleding kan scoren. Twee broeken die te groot waren, passen nu (helaas) wel weer, dus dat scheelt. Geluk bij ongeluk :'). Na Suriname moeten we er maar weer eens wat aan gaan doen.

En beetje rare dag, vandaag zou oma 89 zijn geworden. Misschien suf, maar ik doe een kaarsje voor haar aan :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108575347
Moggeeh :W

Vandaag eerste dag op de 'bank' zonder 'werk'. Ik ga zo maar eens sporten en daarna m'n CV bijwerken. :')

Jagär: jeej! :) nu kunnen jullie elkaar toch lief aankijken. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door ElDinosaur op 01-03-2012 08:18:42 ]
pi_108575412
Niks sufs aan hoor XM, ik zou hetzelfde doen :)

Lekker geslapen, maar te kort :+ Vanaaf maar op tijd naar bed :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108575490
Pff ook te kort geslapen!

Vanavond uit eten :9

Lijst:

O - kom griekse yoghurt met gemende noten en een beetje honing
T - appel
L - 3 vk bth hummus/kaas/vlees/tom&kom
T - banaan
D - bij visrestaurant Bridges, dus veel vis en zeevruchten, 4 gangen ofzo en ook nog wat wijntjes :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108575649
Goedemorgen!

Die nachtjes van zes uur gaan zo tegen donderdag wel opbreken, morgen werk ik thuis, dan kan ik un petit peu uitslapen. Tot die tijd: :O
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:45:53 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108575667
Ik ben wel echt uitgeslapen maar lag er dan ook om 22 uur al in :P. Ik functioneer erg slecht op weinig slaap en weinig eten en dat doe ik mn omgeving niet aan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108575687
Owja, lijstje!
The lean and mean fighting machine is nog steeds in ontwikkeling.

O: koffie verkeerd, havermout met melk en een appel
L: 2 dubbele boterhammen met jamon serrano en rucola
T: 2 roggebroodjes met pindakaas
D: Iets met broccoli en rijst denk ik. Kan ook pasta worden.
S: roeien en krachttraining
T: kwark/yoghurt

Hier ook moe! Gisternacht slecht geslapen, vannacht wel goed, maar moet denk nog een nachtje slaap inhalen. :)
Ter compensatie levert mijn werk op dit moment nu ook niet echt veel energie op. :{
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108575697
Ik ben ook moe terwijl ik kon uitslapen maar dat lukt dan niet :( anyway.. Goedemorgen :)
Be someone that makes you happy
pi_108575838
Morgen slankies!

Lasagne gister was lekker. Vriendinnetje en ik zouden film met mr Depp en dikke kindjes kijken, maar we hebben niets meegekregen door het geklets :')

Vandaag nog wat typen, rapporten op kantoor inleveren, vanavond Snow Patrol en daarna wachten tot Raki kittens poept *O*
pi_108575883
Lijstje:
O: kwark, havermout, halve banaan, rozijntjes
T: boterham pindakaas
L: pistoletje met rosbief en een salade
T: appel
T: andere helft van de banana
S: hardlopen en buikspieren
D: zalmpakketjes uit de oven met salade en een paar gekookte en opgebakken aardappels
pi_108575895
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, lijstje!
The lean and mean fighting machine is nog steeds in ontwikkeling.

O: koffie verkeerd, havermout met melk en een appel
L: 2 dubbele boterhammen met jamon serrano en rucola
T: 2 roggebroodjes met pindakaas
D: Iets met broccoli en rijst denk ik. Kan ook pasta worden.
S: roeien en krachttraining
T: kwark/yoghurt

Hier ook moe! Gisternacht slecht geslapen, vannacht wel goed, maar moet denk nog een nachtje slaap inhalen. :)
Ter compensatie levert mijn werk op dit moment nu ook niet echt veel energie op. :{
Prima lijstje!

Merk je al iets van de trainingen? Mijn conditie gaat langzamerhand vooruit, maar de kracht in mijn armen is en biljft pruttel, daar ligt denk ik mijn grootste uitdaging...

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 01-03-2012 09:09:33 ]
pi_108575904
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:03 schreef anna82 het volgende:

[..]

Prima lijstje!

Merk je al iets van de trainingen? Mijn conditie gaat langzamerhand vooruit, maar mijn de kracht in mijn armen is en biljft pruttel, daar ligt denk ik mijn grootste uitdaging...
Hoe train je je armen nu?
pi_108575911
Mogguh!

Dino, succes! ^O^

Lekker, Novem! Vis en zulks :9~

Leuk An! Zowel Snow Patrol als een kitten poepende Raki :D

Nette lijstjes allemaal ^O^
pi_108575978
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hoe train je je armen nu?
Euhm, niet... ;)

Ik ben begonnen met opdrukken, maar dat lukt me niet vanaf mijn tenen en vanaf m'n knien vind ik weer zo suf. Optrekken aan de rekstok, ook niet sterk genoeg voor. Had nog zo'n bodyband liggen dus daar doe ik nu oefeningen mee, maar ik heb niet het idee dat dat zoden aan den dijk zet.
pi_108576023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

Euhm, niet... ;)

Ik ben begonnen met opdrukken, maar dat lukt me niet vanaf mijn tenen en vanaf m'n knien vind ik weer zo suf. Optrekken aan de rekstok, ook niet sterk genoeg voor. Had nog zo'n bodyband liggen dus daar doe ik nu oefeningen mee, maar ik heb niet het idee dat dat zoden aan den dijk zet.
http://i.imgur.com/zw13Y.jpg

Superhandig plaatje om een goede opbouw voor dit soort oefeningen te zien. Linksboven zie je hoe je kan beginnen met het geleidelijk opbouwen van pushups. Het is inderdaad surf om vanaf je knieen te beginnen, maar als je via die weg uitkomt bij gewone pushups.. waarom niet?

Met genoeg tijd kom je vanzelf uit bij pushups met 1 arm. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door ElDinosaur op 01-03-2012 09:19:06 ]
pi_108576078
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:58 schreef An24 het volgende:
Morgen slankies!

Lasagne gister was lekker. Vriendinnetje en ik zouden film met mr Depp en dikke kindjes kijken, maar we hebben niets meegekregen door het geklets :')

Vandaag nog wat typen, rapporten op kantoor inleveren, vanavond Snow Patrol en daarna wachten tot Raki kittens poept *O*
Tof *O* Ik heb ze vorige maand in Dublin gezien, de show is leuk! Have fun :s).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108576155
Thanks all! Dit is een leuke week *O*

anna: opdrukken op de knieën is niet suf hoor. Ik doe dat ook, omdat bij gewone pushups mijn schouder er uit flikkert. Niemand heeft ooit raar gekeken. Verder wat Dino zegt, gewoon doen!
pi_108576191
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:03 schreef anna82 het volgende:

[..]

Prima lijstje!

Merk je al iets van de trainingen? Mijn conditie gaat langzamerhand vooruit, maar de kracht in mijn armen is en biljft pruttel, daar ligt denk ik mijn grootste uitdaging...
Klein beetje. Sommige oefeningen gaan al wat makkelijker, maar er is nog wel wat progressie nodig.
Kreeg dinsdag de tip om ipv wat hardlopen als warming up, te gaan roeien. Train je ook gelijk je core.
Dus dat heb ik gister maar even voor en na het spinnen gedaan. :)

Maar mn pushups enzo doe ik eigenlijk te weinig. Na mn rondje krachttraining begin ik daar maar niet aan, zou ze eigenlijk gewoon thuis moeten doen, maar daar heb ik er nooit zin in. :P

Mijn gewicht gaat trouwens wel weer de goede kant op. Dat is wel fijn. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_108576259
Maar pushups moet je ook niet willen doen na krachttraining?! :P
Train jij met krachttraining altijd alle spiergroepen tegelijk HPKW of heb je het opgedeeld?
pi_108576318
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Maar pushups moet je ook niet willen doen na krachttraining?! :P
Train jij met krachttraining altijd alle spiergroepen tegelijk HPKW of heb je het opgedeeld?
Ik doe een circuitje wat me is opgedragen door mn sportschoolleraar. Dit schema: Men's Health Urbanathlon - 16.09.2012 (A'dam)
Dus dat doe ik een week of 4 en dan gaan we verder kijken. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:29:14 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108576321
Time Sloth present! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108576583
Bonjour.

Gisteren:
O: cappuccino en 2 volkoren beschuitjes met roomboter en extra pure hagelslag
L: volle kwark met limoensap en diepvries aardbeitjes/frambozen
T: 2 wasa original crisp crackers met filet A. en ui en eentje met niks
T: wodka
D: uit eten bij de couscousclub, dus dat wordt couscous, een gedeelde tarte tatin en vast wel een twee wijntjes.

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2x volkoren beschuit. Eentje met Oud Amsterdam en eentje met boter en muisjes
L: ? crackers met filet A. en ui
T: volle kwark, limoensap, diepvriesfruit
T: bakje cherrytomaatjes met ui, zeezout en olijfolie
S: hardlopen
T: wodka, kroepoekjes
D: opgebakken rijst met restje kip, restje varkensvlees, groenten en ei.
pi_108576592
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, eerste training gehad op de sportschool en ik heb nu al spierpijn. De instructeur vindt het wel een uitdaging om mij Urbanathlon-proof te krijgen, dus de komende weken doe ik (naast het spinnen en hardlopen) 2 keer per week een crossfit schematje. In 25 minuten doe ik de volgende dingen:
- plat op een bankje en met dumbells omhoog
- zo'n apparaat wat je naar beneden moet trekken voor je schouders
- op een traptrede springen
- staan, met kleine dumbells armen naar schouderhoogte
- lunges, benen afwisselen, met kleine dumbells.

Alles 15 keer, tussen de rondes 20 seconden pauze en dan weer verder.
Ik was blij dat het voorbij was. B-)
Ik gok,
Dumbell press

Lat pulldown

Dumbell front raise

?

Vraag me wel af waarom de onderrug niet wordt meegenomen?!
Moet je anders over 4 weken bekijken of het dan wel wordt meegenomen, is niet echt een spiergroep die je wilt overslaan eigenlijk.

quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Time Sloth present! *O*
:W
pi_108576755
Goedemorgen! Ik ben weer beter, een dag helemaal rust nemen heeft mijn verkoudheid/keelpijn/vermoeidheid erg goed gedaan.

Gisteren:
O: 1,5 br bth kipfilet
L: 3 br bth met rundvleessalade
T: appel, banaan
D: bami met een extra rode paprika en makreel :9
S: 15 minuutjes hardlopen om te kijken of dat weer ging

Vandaag:
O: banaan, diepvriesfruit, kwark, klein beetje muesli
L: 3 br bth met ..??
T: ??
S: intervaltraining met hardlopen
D: ??

Ik heb hulp/inspiratie nodig voor de rest van vandaag. Heb dus alleen 3 droge boterhammen en een appel bij me. AH to go is in de buurt, voor het sporten ga ik nog langs de AH en na het hardlopen wil ik iets simpels/lichts. Tips?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108576797
Gister dus stageplek geregeld, nice! Er was ook een ander bedrijf die ook interesse had maar communicatie verliep stroef dus voor de eerste gekozen. Word ik net gebeld door weer een ander bedrijf. Of ik nog interesse had in stage :) haha heb net gekozen. Volgens mij kan ik mezelf wel verkopen op een carrierebeurs ;)
pi_108576856
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

http://i.imgur.com/zw13Y.jpg

Superhandig plaatje om een goede opbouw voor dit soort oefeningen te zien. Linksboven zie je hoe je kan beginnen met het geleidelijk opbouwen van pushups. Het is inderdaad surf om vanaf je knieen te beginnen, maar als je via die weg uitkomt bij gewone pushups.. waarom niet?

Met genoeg tijd kom je vanzelf uit bij pushups met 1 arm. ;)
Tak!

Ik hou dus niet zo van opbouwen. Liever kan ik alles meteen goed, de eerste keer dat ik het probeer. Helaas is dat met sportiviteiten nog nooit het geval geweest, dus ik moet even over mezelf heen stappen.
pi_108576899
}:| ik voel me spekkig }:| en volgens mij zit er weer meer vet op mijn buik }:|
Maar weer eens een periode streng en alles meten, want dit voelt niet goed zo. :X
pi_108576964
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:54 schreef the85mc het volgende:
Gister dus stageplek geregeld, nice! Er was ook een ander bedrijf die ook interesse had maar communicatie verliep stroef dus voor de eerste gekozen. Word ik net gebeld door weer een ander bedrijf. Of ik nog interesse had in stage :) haha heb net gekozen. Volgens mij kan ik mezelf wel verkopen op een carrierebeurs ;)
Goed om te weten voor als je straks een baan gaat zoeken. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108576977
joehoe, ik ga nu naar de sportschule voor intake/rondleiding... vind t een beetje spannend...

verder: slow lori's O+
Kwak
pi_108577033
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef kwakz0r het volgende:
joehoe, ik ga nu naar de sportschule voor intake/rondleiding... vind t een beetje spannend...

Wel goed dat je het doet! *O*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108577036
quote:

^O^

Succes!

Ik zou ook meer van die pushups/optrek dingen moeten doen :X Op de dagen dat ik niet sport.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108577056
Succes Kwak! Gaat vast heel leuk worden :)

Lijstje:

O: overnight oatmeal met yoghurt & frambozen
L: broccoli, champignon & uitje roerbakken met beetjet sojasaus
D: pasta, roarbakgroente & runderworstjes
T: smoothie van bevroren fruit en klein beetje melk
pi_108577062
Gister ging ik rondje hardlopen, kom ik terug, straat afgezet. Het gerucht ging dat er iemand van een flat wilde springen.. Ik twijfel want er waren 4 brandweerwagens, een hele zooi politieauto's, aantal undercover politie auto's, auto's met politiehonden erin. En dat omdat 1 iemand wil springen? Lijkt me sterk..
pi_108577123
Q, als je iets lichts als D wilt mag je L wel wat zwaarder neem ik aan? Zou dan iets van schinken op brood doen, en dan als D rucola- of spinaziesalade met aardappeltjes...

Schwarzwälder Schinken :9~

[ Bericht 26% gewijzigd door V1z0R op 01-03-2012 10:20:19 ]
  Vis een optie? donderdag 1 maart 2012 @ 10:17:58 #39
70532 loveli
N
pi_108577244
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:07 schreef the85mc het volgende:
Gister ging ik rondje hardlopen, kom ik terug, straat afgezet. Het gerucht ging dat er iemand van een flat wilde springen.. Ik twijfel want er waren 4 brandweerwagens, een hele zooi politieauto's, aantal undercover politie auto's, auto's met politiehonden erin. En dat omdat 1 iemand wil springen? Lijkt me sterk..

Hangt er vanaf waarom 'ie wilde springen.
crap in = crap out
pi_108577323
Heb ik niet aan hem gevraagd.. Kan er ook niks over vinden in de media. Terwijl er een heel blok anderhalf uur is afgesloten..
pi_108577340
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:20 schreef the85mc het volgende:
Heb ik niet aan hem gevraagd.. Kan er ook niks over vinden in de media. Terwijl er een heel blok anderhalf uur is afgesloten..
Ook niet op P2000?
pi_108577390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Q, als je iets lichts als D wilt mag je L wel wat zwaarder neem ik aan? Zou dan iets van schinken op brood doen, en dan als D rucola- of spinaziesalade met aardappeltjes...

[ afbeelding ]
Dat is zo lekker! :9~
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_108577405
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:07 schreef the85mc het volgende:

Utrecht?? O-)

Lijstje:
O: 2 crackers met 20+ kaas en 2 eitjes (332 kcal)
L: veldsla met geitenkaas en gebakken paddenstoelen (437 kcal)
B: uurtje wandelen met de hond
D: weet ik nog niet.. iets met veel eiwit iig.. en groentjes.. Denk viscurry met wortelsalade
T: kwark met muesli
pi_108577468
quote:

Succes ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108577549
Gisteren veel te laat bij de bios aangekomen, dus zelfs geen tijd meer voor een snelle pasta-hap bij Vapiano. In plaats daarvan de dichtsbijzijnde Surinaamsebroodjeszaak ingehold en daarmee werd D: een forse bara met aardappel en kerrie. *) Aloe Vera-drankje erbij.

Vandaag een betere lijst!

O: Geitenyoghurt met chiazaad en puree van twee peren en honing
T: Drie mokken sterke zwarte koffie (het was vroeg vanmorgen :') )
L: Speltbroodje met cottage cheese en geroosterde paprika's (1 gele, 1 rode)
D: Het is grijs buiten vandaag, dus Ottolengi's wintercouscous kan nog wel. :) Het is onder andere met pompoen, wortel, pastinaak, kikkererwten, abrikozen en heel veel koriander. :9
S: Half uur fietsen, half uur 'hardlooptraining'

:O Misschien nog een extra koffie...

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Speciaal voor jullie:

[ afbeelding ]

Veggies in the making!
*O* O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_108577623
Jep in utrecht. P2000 nog niet geprobeerd. Als ik google op tannhauserdreef en springen vind ik alleen dat de brandweer er naar toe is geweest. Ik woon zelf net een straat verder maar alles was afgezet.
pi_108577753
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:

[ afbeelding ]
Die aardappeltjes zijn al te veel denk ik, maar spinazie op rucolasalade met stukjes kip ofzo klinkt wel lekker. Ik neem ook nog wel een extra middag-T denk ik. Ik ga straks eens kijken of ze zulke ham hebben, want 't is een vrij beperkte ah to go.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108577800
Sleutels gehaald *O*
pi_108577846
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:31 schreef the85mc het volgende:
Jep in utrecht. P2000 nog niet geprobeerd. Als ik google op tannhauserdreef en springen vind ik alleen dat de brandweer er naar toe is geweest. Ik woon zelf net een straat verder maar alles was afgezet.
Er zal wel wat anders aan de hand zijn inderdaad. Lijkt me sterk dat ze zo veel inzetten voor zo'n springer.
pi_108578060
Op p2000 staan 2 aparte meldingen, p1 en p2. Daaronder staat een hele zooi eenheden die ze hebben ingezet. Geen flauw idee wat dat allemaal inhoudt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')