Prima lijstje!quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, lijstje!
The lean and mean fighting machine is nog steeds in ontwikkeling.
O: koffie verkeerd, havermout met melk en een appel
L: 2 dubbele boterhammen met jamon serrano en rucola
T: 2 roggebroodjes met pindakaas
D: Iets met broccoli en rijst denk ik. Kan ook pasta worden.
S: roeien en krachttraining
T: kwark/yoghurt
Hier ook moe! Gisternacht slecht geslapen, vannacht wel goed, maar moet denk nog een nachtje slaap inhalen.![]()
Ter compensatie levert mijn werk op dit moment nu ook niet echt veel energie op.
Hoe train je je armen nu?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Prima lijstje!
Merk je al iets van de trainingen? Mijn conditie gaat langzamerhand vooruit, maar mijn de kracht in mijn armen is en biljft pruttel, daar ligt denk ik mijn grootste uitdaging...
Euhm, niet...quote:
http://i.imgur.com/zw13Y.jpgquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm, niet...
Ik ben begonnen met opdrukken, maar dat lukt me niet vanaf mijn tenen en vanaf m'n knien vind ik weer zo suf. Optrekken aan de rekstok, ook niet sterk genoeg voor. Had nog zo'n bodyband liggen dus daar doe ik nu oefeningen mee, maar ik heb niet het idee dat dat zoden aan den dijk zet.
Tofquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:58 schreef An24 het volgende:
Morgen slankies!
Lasagne gister was lekker. Vriendinnetje en ik zouden film met mr Depp en dikke kindjes kijken, maar we hebben niets meegekregen door het geklets
Vandaag nog wat typen, rapporten op kantoor inleveren, vanavond Snow Patrol en daarna wachten tot Raki kittens poept
Klein beetje. Sommige oefeningen gaan al wat makkelijker, maar er is nog wel wat progressie nodig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Prima lijstje!
Merk je al iets van de trainingen? Mijn conditie gaat langzamerhand vooruit, maar de kracht in mijn armen is en biljft pruttel, daar ligt denk ik mijn grootste uitdaging...
Ik doe een circuitje wat me is opgedragen door mn sportschoolleraar. Dit schema: Men's Health Urbanathlon - 16.09.2012 (A'dam)quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Maar pushups moet je ook niet willen doen na krachttraining?!
Train jij met krachttraining altijd alle spiergroepen tegelijk HPKW of heb je het opgedeeld?
Ik gok,quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, eerste training gehad op de sportschool en ik heb nu al spierpijn. De instructeur vindt het wel een uitdaging om mij Urbanathlon-proof te krijgen, dus de komende weken doe ik (naast het spinnen en hardlopen) 2 keer per week een crossfit schematje. In 25 minuten doe ik de volgende dingen:
- plat op een bankje en met dumbells omhoog
- zo'n apparaat wat je naar beneden moet trekken voor je schouders
- op een traptrede springen
- staan, met kleine dumbells armen naar schouderhoogte
- lunges, benen afwisselen, met kleine dumbells.
Alles 15 keer, tussen de rondes 20 seconden pauze en dan weer verder.
Ik was blij dat het voorbij was.
quote:
Tak!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/zw13Y.jpg
Superhandig plaatje om een goede opbouw voor dit soort oefeningen te zien. Linksboven zie je hoe je kan beginnen met het geleidelijk opbouwen van pushups. Het is inderdaad surf om vanaf je knieen te beginnen, maar als je via die weg uitkomt bij gewone pushups.. waarom niet?
Met genoeg tijd kom je vanzelf uit bij pushups met 1 arm.
Goed om te weten voor als je straks een baan gaat zoeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:54 schreef the85mc het volgende:
Gister dus stageplek geregeld, nice! Er was ook een ander bedrijf die ook interesse had maar communicatie verliep stroef dus voor de eerste gekozen. Word ik net gebeld door weer een ander bedrijf. Of ik nog interesse had in stagehaha heb net gekozen. Volgens mij kan ik mezelf wel verkopen op een carrierebeurs
Wel goed dat je het doet!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef kwakz0r het volgende:
joehoe, ik ga nu naar de sportschule voor intake/rondleiding... vind t een beetje spannend...
verder: slow lori's
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef kwakz0r het volgende:
joehoe, ik ga nu naar de sportschule voor intake/rondleiding... vind t een beetje spannend...
Hangt er vanaf waarom 'ie wilde springen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:07 schreef the85mc het volgende:
Gister ging ik rondje hardlopen, kom ik terug, straat afgezet. Het gerucht ging dat er iemand van een flat wilde springen.. Ik twijfel want er waren 4 brandweerwagens, een hele zooi politieauto's, aantal undercover politie auto's, auto's met politiehonden erin. En dat omdat 1 iemand wil springen? Lijkt me sterk..
Ook niet op P2000?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:20 schreef the85mc het volgende:
Heb ik niet aan hem gevraagd.. Kan er ook niks over vinden in de media. Terwijl er een heel blok anderhalf uur is afgesloten..
Dat is zo lekker!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Q, als je iets lichts als D wilt mag je L wel wat zwaarder neem ik aan? Zou dan iets van schinken op brood doen, en dan als D rucola- of spinaziesalade met aardappeltjes...
[ afbeelding ]
Schwarzwälder Schinken
Utrecht??quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:07 schreef the85mc het volgende:
Gister ging ik rondje hardlopen, kom ik terug, straat afgezet. Het gerucht ging dat er iemand van een flat wilde springen.. Ik twijfel want er waren 4 brandweerwagens, een hele zooi politieauto's, aantal undercover politie auto's, auto's met politiehonden erin. En dat omdat 1 iemand wil springen? Lijkt me sterk..
Succesquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Speciaal voor jullie:
[ afbeelding ]
Veggies in the making!
Die aardappeltjes zijn al te veel denk ik, maar spinazie op rucolasalade met stukjes kip ofzo klinkt wel lekker. Ik neem ook nog wel een extra middag-T denk ik. Ik ga straks eens kijken of ze zulke ham hebben, want 't is een vrij beperkte ah to go.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Q, als je iets lichts als D wilt mag je L wel wat zwaarder neem ik aan? Zou dan iets van schinken op brood doen, en dan als D rucola- of spinaziesalade met aardappeltjes...
[ afbeelding ]
Schwarzwälder Schinken
Er zal wel wat anders aan de hand zijn inderdaad. Lijkt me sterk dat ze zo veel inzetten voor zo'n springer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:31 schreef the85mc het volgende:
Jep in utrecht. P2000 nog niet geprobeerd. Als ik google op tannhauserdreef en springen vind ik alleen dat de brandweer er naar toe is geweest. Ik woon zelf net een straat verder maar alles was afgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |