quote:Stel je een 12 km lange stormbaan voor, waar om de paar kilometer obstakels opdoemen. Zoals de combi van autobanden en cargo-netten, het beklimmen van enorme trappen of het trotseren van een blokkade van gestapelde auto’s. Kortom, de ultieme track waar je spieren van gaan branden en je hart sneller van gaat kloppen.
Uh.... die van 16 september is in Amsterdam.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:04 schreef Jahr00n het volgende:
Lijkt me fucking vet maar veel te ver weg. Beter wordt zoiets in Nederland geregeld.
Ooh ik zag alleen steden in de amerika staan en het zit vol helaas.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Uh.... die van 16 september is in Amsterdam.
Goed punt.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ooh ik zag alleen steden in de amerika staan
Mods zijn doof?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik heb een topic report gedaan met de vraag of er Amsterdam aan de topictitel kan worden toegevoegd.
Idioot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg vanochtend een briljant trainingsidee!
We gaan gewoon in Rotterdam alle trappen op CS op en afrennen. En dat dan combineren met een paar rondjes door het centrum.
Ergens in april ofzo?quote:
twitter:MH_Urbanathlon twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 11:43:21Binnenkort komen nieuwe startbewijzen voor de Men's Health Urbanathlon beschikbaar. Houd Twitter in de gaten! reageer retweet
Ander weekend dan maar!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:47 schreef loveli het volgende:
Paasweekend gaat 'em niet worden voor mij..
de trappen vanuit de tunnel hebben 22 tredes, die over het spoor heen 35.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg vanochtend een briljant trainingsidee!
We gaan gewoon in Rotterdam alle trappen op CS op en afrennen. En dat dan combineren met een paar rondjes door het centrum.
Sorry.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |