abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108576988
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:50 schreef Schanulleke het volgende:
Haha, mensen die denken dat Pownews rechts is. Hebben ze daarom al die PVV'ers ontmaskerd?
Pownews is een vorm van actualiteitenpresentatie die Nederland nog niet had en die een welkome aanvulling is op het aanbod wat al bestond.
En het vraagt inderdaad wel van het publiek dat ze onderscheid kunnen maken tussen de trololol-items en de serieuzere zaken. Voor de hogeropgeleide netwerkgeneratie die met zijn tijd mee gaat hoeft dat geen probleem te vormen. Het zijn de mensen die moeite hebben met ironie, sarcasme, humor en intelligentie in het algemeen die Pownews ( toch veruit de bekendste exponent van Powned ) niets vinden toevoegen.
Om aan te vullen dit artikel:

quote:
PowNed en WNL zijn het felst op de PVV

Dat er vroeger of later gedonder zou ontstaan over de antecedenten of omgangsvormen van leden van de PVV-fractie in de Tweede Kamer, behoeft geen verbazing. Mediaprofessor Henri Beunders kan het weten, want hij adviseerde in 2002 bij de samenstelling van de kandidatenlijst van de LPF. Als ervaringsdeskundige lichtte Beunders gisteren in Uitgesproken EO toe dat jonge politieke groeperingen zonder partijapparaat hun talenten plegen te rekruteren onder succesvolle types, die gewend zijn om door roeien en ruiten te gaan. En die treffen in de Haagse politiek plotseling heel andere mores aan.
Verrassend is wel dat de journalistieke onthullingen over de nieuwe generatie bentgenoten van Geert Wilders vooral worden gedaan in programma’s van WNL en PowNed. Die twee nieuwe zendgemachtigden waren tot het omroepbestel toegelaten om stem te geven aan de boze burgers, die juist vaak tot het electoraat van Wilders behoren.

Het was PowNews dat tot nu toe het meeste werk maakte van de kopstoot van Marcial Hernandez. Ook Hero Brinkman verschijnt in bijna elke aflevering voor de roze microfoon om voor democratisering van de PVV te pleiten. PowNews meldde dat vanaf deze week alle PVV’ers vrijuit met de pers mogen praten en claimde dit heuglijke feit als een overwinning van Brinkman. Voor een programma dat van „gekkies” houdt, zijn parlementariėrs als Jhim van Bemmel, Roland van Vliet en Lilian Helder beslist een aanwinst.

Gisteren constateerden presentator Dominique Weesie en verslaggever Rutger Castricum in een tweespraak dat vijf van de vier en twintig fractieleden nu beschuldigd worden van criminele activiteiten. En dat ze met twintig procent dus hoger scoren dan Marokkaanse Nederlanders, die op veertien procent blijven steken.

Uitgesproken WNL had woensdag de primeur van in het verleden door Eric Lucassen geterroriseerde buren in Haarlem-Noord. RTL Nieuws gaf er nog een klapje op met de ontdekking van een veroordeling van voormalig sergeant Lucassen voor ontucht met ondergeschikten.

Net als De Telegraaf is WNL wel gecharmeerd van het gedoogkabinet, maar niet zo van de geur van anti-establishment, die aan de PVV hangt. PowNed wil juist keten met alle soorten gezag.

Minstens zo belangrijk is dat de nieuwe omroepen proberen te bewijzen dat ze zonder onderscheid des persoons hun journalistieke plicht doen, terwijl de gevestigde actualiteitenrubrieken erg voorzichtig omgaan met de PVV. De oude publieke omroep wil de vermeende volksgunst niet ontrieven, ook als het om Wilders gaat. Brinkman wordt gegarandeerd de volgende knuffelpopulist.
bron
pi_108577060
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ah, de voorstanders van geweld willen ook nog meepraten, alleen omdat ze vroeger gepest zijn _O-
Aldus de grootste voorstander van buitensporig geweld.
pi_108577133
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:40 schreef Big-Ern het volgende:
In het kader van een te links geluid hebben we WNL gekregen. Na een wanstaltig eerste jaar met enkel een verderfelijk anti links opinie beleid is het programma nu uitgegeroeid tot volwassen nieuws- en opinie programma in de ochtend. In het kielzog kwam Pownews mee. Het is een bash zender voor alles wat in hun ogen links is. Men profileert zich met een knipoog, maar de ondertoon is eng serieus. Het heeft geen functie en ik snap niet waarom dit niet van de publieke zender wordt verwijderd. Het slaat werkelijk nergens op.
Zo doorzichtig deze post. :')

Zoals hierboven te lezen is pakken ze iedereen. 'Links' heeft er alleen nogal een handje van voor mensen te willen bepalen hoe ze hun leven in moeten richten en tegelijkertijd zichzelf te onttrekken aan diezelfde normen. Dat nodigt wat meer uit tot het aanpakken van dat gedachtengoed.
pi_108577213
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:01 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Een keer een poging tot pesten meegemaakt, meteen korte metten mee gemaakt.
Hey Kinnegin...niet liegen he!

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik heb heel lang geleden, na een serie pesterijtjes
Kinnegin is actief op FOK! :W Dat verklaart alles.
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:17:46 #80
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108577240
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Zoals hierboven te lezen is pakken ze iedereen. 'Links' heeft er alleen nogal een handje van voor mensen te willen bepalen hoe ze hun leven in moeten richten en tegelijkertijd zichzelf te onttrekken aan diezelfde normen. Dat nodigt wat meer uit tot het aanpakken van dat gedachtengoed.
Kinnegin heeft nu juist laten zien dat dit niet exclusief is voorbehouden aan 'links', wat dat dan ook moge zijn binnen het huidige politieke spectrum.
Life is what you make it.
pi_108577245
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:50 schreef Schanulleke het volgende:
Haha, mensen die denken dat Pownews rechts is. Hebben ze daarom al die PVV'ers ontmaskerd?
Pownews is een vorm van actualiteitenpresentatie die Nederland nog niet had en die een welkome aanvulling is op het aanbod wat al bestond.
En het vraagt inderdaad wel van het publiek dat ze onderscheid kunnen maken tussen de trololol-items en de serieuzere zaken. Voor de hogeropgeleide netwerkgeneratie die met zijn tijd mee gaat hoeft dat geen probleem te vormen. Het zijn de mensen die moeite hebben met ironie, sarcasme, humor en intelligentie in het algemeen die Pownews ( toch veruit de bekendste exponent van Powned ) niets vinden toevoegen.
Inderdaad. Die verzuurde babyboomende PvdA-stemmende meute die in de stress schiet als Pownews weer een lollig itempje maakt is echt priceless, die jankmuilen alleen al _O- je ziet ze in dit topic ook als paddestoelen uit de grond schieten :D
pi_108577291
Heerlijke reeks dit. _O_
pi_108577332
quote:
De fatsoenlijken behoren altijd tot een elite die juist wél gehoord wordt. Elke keer in de geschiedenis dat zo'n oproep tot fatsoen klonk, kwam die van mensen die zich in het nauw gedreven voelden, maar op dat moment wel de macht hadden. Nu roept Poetin op tot fatsoen. En Assad.
en

quote:
Journalisten zijn luizen in de pels, met de nadruk op luizen. Luizen jeuken juist door hun onfatsoen op een hoofd te kruipen en bloed te zuigen. Onfatsoen is, net zoals ruzie maken, gereedschap voor de journalist. Je hoeft het niet altijd te gebruiken, maar het is handig als je het hebt. Politici hebben namelijk de neiging onfatsoenlijke maatregelen te nemen en dat moeten journalisten aan de kaak stellen.
http://www.parool.nl/paro(...)/02/29/Pervers.dhtml

^O^
pi_108577347
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Zucht! Lezen!
pi_108577503
Wel een hoop gedoe om niks hoor.

Rutger is misschien niet de meest serieuze journalist, maar echt zieken heb ik hem nog nooit zien doen, het is niet zo dat hij mensen uitscheld, beetpakt of zo. Hij vraagt alleen op borrelpraat toon wat er loos is ed en vaak met een goede dosis humor erbij. Snap echt niet dat mensen daar niet tegen kunnen en er zo raar op reageren.

Maar goed, ik kan me ook goed voorstellen dat mensen er helemaal geen zin in hebben een TV camera voor hun deur te zien verschijnen, zou ik ook niets van moeten hebben rot op. Beetje met je huisnummer ed pontificaal in beeld. Dus idd, bel dan gewoon op of wacht ze op bij het werk, maar laat mensen thuis met rust. En ik vind dat Rutger en Powned zich aanstellen, want zo gewelddadig was het allemaal niet. Wel bedreigde Kinnegin ze met geweld, dat wel maar verder bleef hij vrij kalm, netjes en beheerst. Storm in een glas water dit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:28:08 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108577520
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad. Die verzuurde babyboomende PvdA-stemmende meute die in de stress schiet als Pownews weer een lollig itempje maakt is echt priceless, die jankmuilen alleen al _O- je ziet ze in dit topic ook als paddestoelen uit de grond schieten :D
volgens mij is dit onderwerp alles behalve een links rechts discussie, het is gewoon vermakelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:31:30 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108577616
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Tel daarbij de verschillende leugens als; vrouw ligt op bed (zat op trap),
Nee, ze lag op bed en kwam toen ze hoorde dat er een tijdlang iemand aan de deur stond naar beneden en is op de trap gaan zitten.
quote:
filmpje duurde een kwartier (vijf minuten)
Als ik zo'n gesprek had gehad had ik waarschijnlijk ook gedacht dat het een kwartier duurde. Kinneging heeft zichzelf zo vreselijk vaak moeten herhalen doordat die twee niet weggingen. Weet jij na een gesprek hoe lang het heeft geduurd? Ik niet en het is moeilijk in te schatten.
quote:
en ze hebben alleen de slechte dingen laten zien (het was een 5 minuten durende bedreiging) etc op en je herkent de leugenaar.

[...]
Nou, een vijf minuten durende bedreiging. Hij zei dreigende dingen maar hij vroeg ze vooral ook meermalen om weg te gaan en een afspraak te maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108577644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:34 schreef yyyentle het volgende:

[..]

In haar recht op vrijheid van meningsuiting roept ze op het anderen te ontnemen.

Je ziet het wel vaker hoor, mensen uit onderdrukkende culturen die de Westerse vrijheid niet kunnen hanteren en volledig doorslaan.

Hieronder nog een ideetje van Naema Tahir.

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)e-pedoseksueel.dhtml
Jezus ze weten nog niet eens 1% of zo van hoe de hersenen werken en mevrouw denkt met een scan wel even te kunnen zien wie pedo is en/of wordt :')

Goed, dat mens is vrij achterlijk ja en haar gemiep voor een ballotagecommissie voor journalisten is gewoon je reinste dictatuurmaatregel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:34:15 #89
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108577694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:40 schreef Big-Ern het volgende:
In het kader van een te links geluid hebben we WNL gekregen. Na een wanstaltig eerste jaar met enkel een verderfelijk anti links opinie beleid is het programma nu uitgegeroeid tot volwassen nieuws- en opinie programma in de ochtend. In het kielzog kwam Pownews mee. Het is een bash zender voor alles wat in hun ogen links is. Men profileert zich met een knipoog, maar de ondertoon is eng serieus. Het heeft geen functie en ik snap niet waarom dit niet van de publieke zender wordt verwijderd. Het slaat werkelijk nergens op.
Maar Kinneging en Tahir zijn niet links.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108577709
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:21 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Zucht! Lezen!
Het was geen huiliepost omdat jouw vriendjes worden geplaagd?
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:35:31 #91
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108577723
Ik vind het een beetje irritant dat er nogal wat mensen zijn die steeds tegen de ander zeggen: "Jij verheerlijkt geweld." Wat een kansloze manier van discussiėren is dat zeg. Ga gewoon in op de inhoud van wat er is gebeurd.
pi_108577756
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het een beetje irritant dat er nogal wat mensen zijn die steeds tegen de ander zeggen: "Jij verheerlijkt geweld." Wat een kansloze manier van discussiėren is dat zeg. Ga gewoon in op de inhoud van wat er is gebeurd.
Dat zijn vooral de mensen met gebrek aan argumenten en gezond verstand. Gewoon om lachen, doe ik ook.
pi_108577771
Deel 6 al? :D wtf. :')
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:38:19 #94
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108577776
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Maar goed, ik kan me ook goed voorstellen dat mensen er helemaal geen zin in hebben een TV camera voor hun deur te zien verschijnen, zou ik ook niets van moeten hebben rot op. Beetje met je huisnummer ed pontificaal in beeld. Dus idd, bel dan gewoon op of wacht ze op bij het werk, maar laat mensen thuis met rust. En ik vind dat Rutger en Powned zich aanstellen, want zo gewelddadig was het allemaal niet. Wel bedreigde Kinnegin ze met geweld, dat wel maar verder bleef hij vrij kalm, netjes en beheerst. Storm in een glas water dit.
Dat het niet tot geweld komt is omdat Rutger en de cameraman zich deėscalerend opstellen, nederig zelfs. Die Kinnegin weet dondersgoed dat hij sterker is en zijn hele houding verraadt dat hij er geen rem op heeft als hij dan ook nog tegengas krijgt. Een enge, agressieve machtswellusteling. Ik hoop van harte dat dit voor hem nog een staartje krijgt.
Life is what you make it.
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:38:22 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108577778
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:19 schreef HyperViper het volgende:
Heerlijke reeks dit. _O_
Inderdaad.
_O_ *O*
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 10:38:48 #96
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_108577787
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:19 schreef HyperViper het volgende:
Heerlijke reeks dit. _O_
Jij bent gek op trollen en rellen he?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:43:08 #97
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108577887
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat het niet tot geweld komt is omdat Rutger en de cameraman zich deėscalerend opstellen, nederig zelfs. Die Kinnegin weet dondersgoed dat hij sterker is en zijn hele houding verraadt dat hij er geen rem op heeft als hij dan ook nog tegengas krijgt. Een enge, agressieve machtswellusteling. Ik hoop van harte dat dit voor hem nog een staartje krijgt.
Rutger blijft zuigen maar Kinneging houdt zich toch in? Of slaat hij Rutger ergens in elkaar?
pi_108577947
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Een enge, agressieve machtswellusteling. Ik hoop van harte dat dit voor hem nog een staartje krijgt.
Nou nou nou zeg. Volgens mij valt dat allemaal best mee. Wat ik zie is een man die gewoon even genoeg heeft van de dikke plofkop van Rutger en hem fysieke waarschuwt. Niets mis mee, sommige mensen begrijpen de verbale hint niet.
  Moderator donderdag 1 maart 2012 @ 10:45:37 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108577957
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wel een hoop gedoe om niks hoor.

Rutger is misschien niet de meest serieuze journalist, maar echt zieken heb ik hem nog nooit zien doen, het is niet zo dat hij mensen uitscheld, beetpakt of zo. Hij vraagt alleen op borrelpraat toon wat er loos is ed en vaak met een goede dosis humor erbij. Snap echt niet dat mensen daar niet tegen kunnen en er zo raar op reageren.

ik ben het hier nog wel mee eens het is an sich vrij onschuldig vermaak daar moet je gewoon netjes op reageren en dit blijven doen tot de lol eraf is

aan de andere kant snap ik wel dat het irritant is als die figuren je blijven achtervolgen om steeds dezelfde vraag te stellen ... heel journalistiek is het iig niet
wmb is het binnenhof een serieuze plek waar de volksvertegenwoordiging het land loopt te runnen en wat dat betreft mogen ze die gasten wmb gewoon weren maar het is wel een enorm zwaktebod want het word pas grappig als je de 'verkeerde' reactie geeft!

Rutger en co zijn blij met deze reactie!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108577969
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan dat nou als er niks gebeurd is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')