De tombola discussie. Afijn, iedereen die kan lezen heeft jou en jokkebrok geweld zien vergoeilijken dus ontkennen en draaien heeft verder weinig zin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik keur geweld af.
[..]
Maar dat je reacties negeert waar je geen antwoord op hebt is niets nieuws.
Weer een drogredenering. Je maakt het wel heel makkelijk zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
iedereen die kan lezen heeft jou en jokkebrok geweld zien vergoeilijken dus ontkennen en draaien heeft verder weinig zin.
Juist niet, je maakt het mij heel makkelijk. Je plaatst zelf die geweldsverheerlijking, hoef ik niets voor te doen. Zoals ik al zei, iedereen die kan lezen kan het terugvinden. Wil je mijn handtekening?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Weer een drogredenering. Je maakt het wel heel makkelijk zo.Iedereen weet dit, iedereen met gezond verstand dat. Sta je nou echt zo kansloos in deze discussie dat je geen inhoudelijke reactie op mijn betoogje uit kan persen? Is het zó lastig voor je?
Ach ze liegen er lustig op los.... bijvoorbeeld dat geheime nummer wat er niet is, dat hij Rutger niet heeft aangeraakt, dat het een kwartier duurde, dat zijn vrouw op bed lag...en ga zo maar door. Naast het liegen gebruikt hij ook fysiek geweld en zijn er hier mensen die dit goedkeuren en er om kunnen lachen. Om vervolgens te gaan ontkennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef VVDer het volgende:
Als ik dit zie, dan maken die tahir & kinnegin zichzelf belachelijk.. Wat kansloos zeg. Daar heb je helemaal geen Rutger voor nodig
http://pauwenwitteman.var(...)d99c2810ac896e08b0e6
Dat zie jij omdat je dat wilt zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef VVDer het volgende:
Als ik dit zie, dan maken die tahir & kinnegin zichzelf belachelijk.. Wat kansloos zeg. Daar heb je helemaal geen Rutger voor nodig
http://pauwenwitteman.var(...)d99c2810ac896e08b0e6
En wederom heb je niets meer in te brengen dan hetzelfde riedeltje waar je mij beschuldigd zonder het aan te kunnen tonen, waar ik constant jouw ongelijk aantoon.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Juist niet, je maakt het mij heel makkelijk. Je plaatst zelf die geweldsverheerlijking, hoef ik niets voor te doen. Zoals ik al zei, iedereen die kan lezen kan het terugvinden. Wil je mijn handtekening?
Als Kinnegin zegt dat de wereld na de 1960 niet zoveel is veranderd, dan kom je echt uit een grot! TV weren van het binnenhof?! Dude, welkom in de echte wereld. Ik ben geen fan van Rutger die als een kind de 5 W's vraagt, maar dit Tahir en Kinnegin zijn ook echt wel een kansloos setje! Wat ontzettend naief zijn ze zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat zie jij omdat je dat wilt zien.
Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend! Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb het gezien, hoewel Pownews zijn belofte om het 's middags op de website te zetten niet nakwam. Kennelijk wilden ze het timen om het niet teveel aandacht te geven.
Een enorme afgang voor Castricum natuurlijk, de tweede al in korte tijd, van het imago van onverstoorbaar brutaaltje en luis in de pels blijft natuurlijk weinig over als je je als een schooljochie de les laat lezen. Hetzelfde geldt voor de cameraman trouwens. Hoe heet die eigenlijk? En heeft hij ook een gezicht? Kinneging was op zich wat heetgebakerd maar wel correct.
Wat betreft de gelegenheidsmoralistjes hier: Van wurgen was geen sprake, dat Castricum een bang jongetje bleek wil natuurlijk niet zeggen dat er echt wat te vrezen was. Hij liegt dus, en dat is in dit geval smaad en dat is strafbaar. Er is in geknipt waarmee ze het anders deden voorkomen dan het was, ook dat was leugenachtig. Castricum zei ook dat de camera uitging, maar we zien de beelden, dus misschien heeft hij zich daarmee ook nog schuldig gemaakt aan een strafbaar feit. De valse aangifte komt daar dan eventueel nog bij.
Tuurlijk, iedereen bij Powned ligt nu al twee dagen in een deuk...en gelijk hebben ze. Wat een aandacht krijgen ze en dat terwijl het een ander is die zijn emoties niet goed onder controle kan houden. Die anabool zal nog wel last gaan krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:04 schreef VVDer het volgende:
[..]
Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend! Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!
Achteraf is alles natuurlijk anders. Hij had gewoon de deur moeten sluiten.
Het interview bij P&W geeft mijn plaatsvervangende schaamte inzake Tahir en Kinnegin. Ze komen er zooo zwak uit en dit sterkt Rutger alleen maar.
Rutger mag blij zijn dat Kinnegin juist wel correct was. Voor hetzelfde had hij geweld gebruikt, en dan was het met Rutje heel wat slechter afgelopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:04 schreef VVDer het volgende:
[..]
Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend! Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!
Achteraf is alles natuurlijk anders. Hij had gewoon de deur moeten sluiten.
Het interview bij P&W geeft mijn plaatsvervangende schaamte inzake Tahir en Kinnegin. Ze komen er zooo zwak uit en dit sterkt Rutger alleen maar.
Zoals jij reageerden toen ze je vroeger pestten? Want daar lulde je makkelijk overheen....quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Rutger mag blij zijn dat Kinnegin juist wel correct was. Voor hetzelfde had hij geweld gebruikt, en dan was het met Rutje heel wat slechter afgelopen.
Weer een diepzinnige parel van Ronnie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zoals jij reageerden toen ze je vroeger pestten? Want daar lulde je makkelijk overheen....
Ik denk dat het hem niet zoveel zou boeien. Kijkcijfers zijn kijkcijfers. Ik vond Kinnengin niet correct hoor. Ik vond ook hem onbeschoft en daarnaast vond hij bedreigen noodzakelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Rutger mag blij zijn dat Kinnegin juist wel correct was. Voor hetzelfde had hij geweld gebruikt, en dan was het met Rutje heel wat slechter afgelopen.
Het strafbare feit van geen camera uitdoen of liegen (alhoewel, hij bediende dat ding niet dus hoe kan hij het weten) tegen Kinnegin? Dat is strafbaar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Castricum zei ook dat de camera uitging, maar we zien de beelden, dus misschien heeft hij zich daarmee ook nog schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.
Maar wil je nou een handtekening of niet? Ik bedoel, jij behoort tot wel tot mijn meest trouwe fans. Daarnaast zijn er nog wat meelopers maar niet jij, je bent hardcore. Voor mijn fans heb ik wel wat over. Alleen jammer dat we qua gedachten zo uit elkaar staan, ik bedoel...jij keurt geweld goed en ik niet. Dat is jammer want we hadden zo fijn kunnen samenwerken. Ik de leider, jij de volger. Nu kan dat helaas niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Weer een diepzinnige parel van Ronnie.
Volgens mij heb jij tekstschrijvers ingehuurd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar wil je nou een handtekening of niet? Ik bedoel, jij behoort tot wel tot mijn meest trouwe fans. Daarnaast zijn er nog wat meelopers maar niet jij, je bent hardcore. Voor mijn fans heb ik wel wat over. Alleen jammer dat we qua gedachten zo uit elkaar staan, ik bedoel...jij keurt geweld goed en ik niet. Dat is jammer want we hadden zo fijn kunnen samenwerken. Ik de leider, jij de volger. Nu kan dat helaas niet.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar wil je nou een handtekening of niet? Ik bedoel, jij behoort tot wel tot mijn meest trouwe fans. Daarnaast zijn er nog wat meelopers maar niet jij, je bent hardcore. Voor mijn fans heb ik wel wat over. Alleen jammer dat we qua gedachten zo uit elkaar staan, ik bedoel...jij keurt geweld goed en ik niet. Dat is jammer want we hadden zo fijn kunnen samenwerken. Ik de leider, jij de volger. Nu kan dat helaas niet.
Om mijn leider te worden moet je toch minstens een discussie kunnen winnen van mij. Het klopt wat je zegt dat ik een groot fan van je ben, dat is waar. Elk topic waarin jij je bevind is weer een ware traktatie voor mij; lekker stampen op een makkelijk doelwit. Heb je inmiddels al de moeite genomen om mijn reactie op jouw beschuldiging door te lezen? Want nu doe je het weer, staat een beetje knullig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja, dit schiet natuurlijk niet op. Dit heb je vanochtend ook al gezegd en toen heb ik ook al gezegd dat:quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach ze liegen er lustig op los.... bijvoorbeeld dat geheime nummer wat er niet is, dat hij Rutger niet heeft aangeraakt, dat het een kwartier duurde, dat zijn vrouw op bed lag...en ga zo maar door. Naast het liegen gebruikt hij ook fysiek geweld en zijn er hier mensen die dit goedkeuren en er om kunnen lachen. Om vervolgens te gaan ontkennen
Dat hij die twee in het water gooit als ze nog een keer komen vind ik een fatsoenlijke bedreiging.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:04 schreef VVDer het volgende:
[..]
Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend!
Castricu praatte wel veel voor iemand die zijn mond hield.quote:Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!
Het kan knullig staan maar bedoel je niet te zeggen dat je het eigenlijk niet begrijpt?? Want dat kan ik mij wel degelijk voorstellen. Het is alsof het jongetje van zes thuiskomt na school en boos is op 'die stomme sommen' in zijn rekenboekje. Immers begrijpt hij die nog niet. Over enkele jaren lacht hij erom...waarom heeft hij het 'stomme sommen' genoemd, immers jaren later begreep hij het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Om mijn leider te worden moet je toch minstens een discussie kunnen winnen van mij. Het klopt wat je zegt dat ik een groot fan van je ben, dat is waar. Elk topic waarin jij je bevind is weer een ware traktatie voor mij; lekker stampen op een makkelijk doelwit. Heb je inmiddels al de moeite genomen om mijn reactie op jouw beschuldiging door te lezen? Want nu doe je het weer, staat een beetje knullig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |