dit ja, wat een eikel is datquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver, wat is hij (Rutger) irritant.
Dat jochie heeft ook aangifte gedaan van 'keelknijperij'quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, ik zie geen keelknijperij. En prachtig hoe Kinneging hem als een jochie van 6 aanspreekt!
Prachtig ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, ik zie geen keelknijperij. En prachtig hoe Kinneging hem als een jochie van 6 aanspreekt!
Dit dus. Die Rutger komt eindelijk eens een kerel van kaliber tegen en dat heeft hij geweten. Wedden dat die dit geen tweede keer flikt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef Franknfurter het volgende:
Inderdaad. Wat een mietje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Rensjebree het volgende:
Hij reageert opeens wel als een pussy...
Hij kan kijkcijfers scoren als hij ballen heeft om terug te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Dit dus. Die Rutger komt eindelijk eens een kerel van kaliber tegen en dat heeft hij geweten. Wedden dat die dit geen tweede keer flikt.
Zeikerd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Staal het volgende:
Misplaatst topic. Er loopt al dagenlang een reeks over in NWS ga je daar maar mengen.
Ik hoorde laatst van static dat een onderwerp prima in meerdere delen zou kunnen lopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Staal het volgende:
Misplaatst topic. Er loopt al dagenlang een reeks over in NWS ga je daar maar mengen.
Ja, dat kan best maar het niveau is hier wel heel erg laag.quote:
Dus, dan mag je er niet over klagen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Staal het volgende:
De simpelen moet ook hun ei kwijt, bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van static dat een onderwerp prima in meerdere delen zou kunnen lopen.
Zo komen Marokkanen nou eenmaal over.... hoop schelden maar er komt niets uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
Zie je die plomp daarJezus, waarom reageert Rutger zo pussy man.
Hier was die toch aanzienlijk minder bang, terwijl die Marokkaan veel dreigender over kwam:
Mee eens ja. Totaal geen aanleiding om zo pussy te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:24 schreef Rensjebree het volgende:
Ik had verwacht dat Rukger... een beetje tegen vuur gaf..
Ondertussen zegt hij ja meneer nee meneer... Pussyboy!
Ja maar dan kaal en met bril.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:20 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hem hierop vindt lijken?
och valt ie ff door de mand zeg, ben je echt verbaasd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:24 schreef Rensjebree het volgende:
Ik had verwacht dat Rukger... een beetje tegen vuur gaf..
Ondertussen zegt hij ja meneer nee meneer... Pussyboy!
kom op zeg, dat neerbuigende zachte toontje, die plotselinge overschakeling van rustig naar intimiderend. Zou me niks verbazen als die later echt eens wat flikt, en de buurt dan zegt "dat had ik nooit van hem verwacht, het was zo'n aardige man.".quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef Franknfurter het volgende:
Kinneging is helemaal geen creep. Het is creepy als een rioolrat met camera voor je deur staat aan te dringen.
neuh... niet echt.. ik denk dat hij niet door had dat de camera nog aan stond..quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:27 schreef worstenvrouw het volgende:
[..]
och valt ie ff door de mand zeg, ben je echt verbaast?
Verbaastquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:27 schreef worstenvrouw het volgende:
[..]
och valt ie ff door de mand zeg, ben je echt verbaast?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:20 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een idioot die Kinneging. Maar zo snel mogelijk opsluiten dat soort debielen.
Dit, ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:28 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
kom op zeg, dat neerbuigende zachte toontje, die plotselinge overschakeling van rustig naar intimiderend. Zou me niks verbazen als die later echt eens wat flikt, en de buurt dan zegt "dat had ik nooit van hem verwacht, het was zo'n aardige man.".
Zal wel wat teveel anabolen hebben geslikt tijdens het gewichtheffen.
ja ik zat even te twijfelen, en net toen ik het veranderde kom jij met verbaastquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:29 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je boos werd![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rutger is een baas, Kinneging is een mongool.
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Tuurlijk, beetje mensen irriteren en filmen. Tuurlijk, heel erg baas.
Idd, leuke televisie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Tuurlijk, beetje mensen irriteren en filmen. Tuurlijk, heel erg baas.
Maar na zoiets wel direct naar het gerecht stappen. Als je het soort journalistiek bedrijft wat Rutger doet kan je dit verwachten en moet je niet zeuren. Daarbij was ook nog eens de vrouw van die man zwanger wat ook die heftige reactie kan verklaren.quote:
Beter dan al die andere programma's waar ze nooit een kritische vraag durven te stellenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor de tokkies onder ons ja. Sorry.
Of omdat ie van angst een brok in zijn keel heeft en bijna moet janken jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Zijn stem klinkt wat benauwd, alsof zijn keel zojuist is dichtgeknepen ofzo.
Ik zie ook niks, en die Kinneging heeft groot gelijk, alsof hij zijn 8 maanden zwangere vrouw uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef Franknfurter het volgende:
Een deel dichtknijpen vind ik toch wel ver gaan, dus logisch dat ze naar het gerecht stappen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar na zoiets wel direct naar het gerecht stappen. Als je het soort journalistiek bedrijft wat Rutger doet kan je dit verwachten en moet je niet zeuren. Daarbij was ook nog eens de vrouw van die man zwanger wat ook die heftige reactie kan verklaren.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik zie hier gewoon geen geweld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef SeanFerdi het volgende:
Het verbaasd me toch wel behoorlijk dat zoveel mensen hier (en op andere media) geweld goedkeuren, omdat ze de tegenpartij maar stom vinden. Als we het dan toch over een fatsoenskloof hebben...
Net alsof die Kinneging zoveel deed, keel dichtknijpen... Schei toch uit. Geweldige man die Kinneging, zal die kwal van Rutger eens een keer leren mensen zomaar lastig te vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef SeanFerdi het volgende:
Het verbaasd me toch wel behoorlijk dat zoveel mensen hier (en op andere media) geweld goedkeuren, omdat ze de tegenpartij maar stom vinden. Als we het dan toch over een fatsoenskloof hebben...
Mee eens. Erg kinderlijk hoe mensen hier over geweld denken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef SeanFerdi het volgende:
Wie heeft als eerste de lijn overschreden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef SeanFerdi het volgende:
Toen stond de camera er niet op gericht, Rutger zal dat echt niet verzinnen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik keur het zeker niet goed, maar ik zie hier gewoon geen geweld.
Mocht Kinneging geweld hebben gebruikt, dan was het niet Rutger, die deed dat namelijk niet. Maar nogmaals, ik zie niets gebeuren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Wie heeft als eerste de lijn overschreden?
Je hoort toch ook niks?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen stond de camera er niet op gericht, Rutger zal dat echt niet verzinnen.
Die vent die geweld ging gebruiken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Nou...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen stond de camera er niet op gericht, Rutger zal dat echt niet verzinnen.
Wat moet hij doen dan? En jij denkt dat je zo'n camera even makkelijk neer kan leggen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Plus als zijn keel echt dichtgeknepen werd, waarom deed die pussy van een cameraman/vrouw niks dan?
Och och want een geweld gebruikte die man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die vent die geweld ging gebruiken.
Tja, het zal inderdaad kut zijn als zo'n irritante verslaggever ongevraagd voor je deur staat. Maar een normaal persoon zegt dan dat hij daar niet van gediend is, doet de deur dicht, en als de verslaggever door blijft drammen bel je de politie. Geweld gebruiken zonder dat de tegenpartij geweld gebruikt is wat mij betreft ook dan een vorm van sociale retardatie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Alsof een camera nog belangrijk is als je partner de keel wordt dichtgeknepen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat moet hij doen dan? En jij denkt dat je zo'n camera even makkelijk neer kan leggen?
Geweld is geweld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och och want een geweld gebruikte die man.
Tuurlijk wel, hij heeft geld zat en het is mooie publiciteit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zal echt niet naar het gerecht stappen als er niks aan de hand is.
Moet je voorstellen dat zo'n gek aan de deur komt als jouw vrouw zwanger op bed ligt. Dan reageer je wel anders.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Tja, het zal inderdaad kut zijn als zo'n irritante verslaggever ongevraagd voor je deur staat. Maar een normaal persoon zegt dan dat hij daar niet van gediend is, doet de deur dicht, en als de verslaggever door blijft drammen bel je de politie. Geweld gebruiken zonder dat de tegenpartij geweld gebruikt is wat mij betreft ook dan een vorm van sociale retardatie.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat moet hij doen dan? En jij denkt dat je zo'n camera even makkelijk neer kan leggen?
Dat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Alsof een camera nog belangrijk is als je partner de keel wordt dichtgeknepen?
Het is gewoon een huilie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zal echt niet naar het gerecht stappen als er niks aan de hand is.
Nogmaals: wat zou hij moeten doen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Alsof een camera nog belangrijk is als je partner de keel wordt dichtgeknepen?
Als je zogenaamd voor fatsoen staat dan is dat een grote misstap.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och och want een geweld gebruikte die man.
Die man vroeg hem toch in het begin vrij beleefd om te vertrekken, of niet dan ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Je mag toch iemand aan de deur filmen of niet?
Ja, dan zeg je 'doei Rutger' en doe je de deur dicht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat zo'n gek aan de deur komt als jouw vrouw zwanger op bed ligt. Dan reageer je wel anders.
Dan blijft Rutger aan de deur klooien, dat weet jij best.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je 'doei Rutger' en doe je de deur dicht.
Is het nou ZO moeilijk?
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je 'doei Rutger' en doe je de deur dicht.
Is het nou ZO moeilijk?
Internetheld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik had dat zwangere wijf allang in d'r buik getrapt.
Dan reageer je niet en bel je de politie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan blijft Rutger aan de deur klooien, dat weet jij best.
Heb je die trap niet gezien waar ze op stonden? Eén beste trap in de rug en je rolt al vanzelf in die vijver (plompquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kinneging is een begaafd gewichtheffer geweest dus Rutger had idd de sloot in kunnen gaan als hij dat wilde.
Alsof die komt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dan reageer je niet en bel je de politie?
Nogmaals, is dit nou zo moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |