Ja, dan zeg je 'doei Rutger' en doe je de deur dicht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat zo'n gek aan de deur komt als jouw vrouw zwanger op bed ligt. Dan reageer je wel anders.
Dan blijft Rutger aan de deur klooien, dat weet jij best.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je 'doei Rutger' en doe je de deur dicht.
Is het nou ZO moeilijk?
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je 'doei Rutger' en doe je de deur dicht.
Is het nou ZO moeilijk?
Internetheld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik had dat zwangere wijf allang in d'r buik getrapt.
Dan reageer je niet en bel je de politie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan blijft Rutger aan de deur klooien, dat weet jij best.
Heb je die trap niet gezien waar ze op stonden? Eén beste trap in de rug en je rolt al vanzelf in die vijver (plompquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kinneging is een begaafd gewichtheffer geweest dus Rutger had idd de sloot in kunnen gaan als hij dat wilde.
Alsof die komt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dan reageer je niet en bel je de politie?
Nogmaals, is dit nou zo moeilijk?
Tja, ik geloof hem wel. Hij zei niet voor niets daarna maar weinig, zal wel geschrokken zijn. Normaal heeft die altijd wel een weerwoord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij heeft geld zat en het is mooie publiciteit.
Dat gaat een moeilijke puberteit worden, even rebelleren en hij ligt met dichtgeknepen keel in de plompquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik had dat zwangere wijf allang in d'r buik getrapt.
Dat bij de keel grijpen zie je nergens terug. Maar goed, er wordt wel weer over gesproken he. Dus daar gaat het om voor Powned/Rutger.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die man vroeg hem toch in het begin vrij beleefd om te vertrekken, of niet dan ?
Die Rutger bleef zuigen...
En ik heb geen geweld gezien, alleen een boze echtgenoot.
De politie bellenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:42 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dan reageer je niet en bel je de politie?
Nogmaals, is dit nou zo moeilijk?
Natuurlijk niet, men zou gek zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik word er niet voor betaald.
Hij leek Ella welquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, ik geloof hem wel. Hij zei niet voor niets daarna maar weinig, zal wel geschrokken zijn, Normaal heeft die altijd wel een weerwoord.
Kinneging is, zoals ik hier lees, blijkbaar een grote sterke man die vroeger aan gewichtheffen deed, zegt al genoeg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, ik geloof hem wel. Hij zei niet voor niets daarna maar weinig, zal wel geschrokken zijn, Normaal heeft die altijd wel een weerwoord.
Ella lacht haar muts uit haar broek als ze dit ziet.quote:
Z'n jasje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Timooon het volgende:
"Mijn handen zijn niet bij ze in de buurt geweest"
Filmpje:
"Ja, ik laat je nu los"
Gooi het daar maar weer opquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Kinneging is, zoals ik hier lees, blijkbaar een grote sterke man die vroeger aan gewichtheffen deed, zegt al genoeg.
Joh internetheld, ga zelf even bij hem aan de deur kloppen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gooi het daar maar weer opKinneging is een grote sterk enge man.... Schei toch uit.
Daarom als het echt een psygopaat was geweest had hij die Rutgher allang neergehoektquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Kinneging is, zoals ik hier lees, blijkbaar een grote sterke man die vroeger aan gewichtheffen deed, zegt al genoeg.
Wat begrijp je niet aan 'in de buurt'?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Z'n jasje.
Edit: of de camera. Of de microfoon.
Wanargument, heeft hier niets mee te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:47 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Joh internetheld, ga zelf even bij hem aan de deur kloppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |