Een deel dichtknijpen vind ik toch wel ver gaan, dus logisch dat ze naar het gerecht stappen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar na zoiets wel direct naar het gerecht stappen. Als je het soort journalistiek bedrijft wat Rutger doet kan je dit verwachten en moet je niet zeuren. Daarbij was ook nog eens de vrouw van die man zwanger wat ook die heftige reactie kan verklaren.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik zie hier gewoon geen geweld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef SeanFerdi het volgende:
Het verbaasd me toch wel behoorlijk dat zoveel mensen hier (en op andere media) geweld goedkeuren, omdat ze de tegenpartij maar stom vinden. Als we het dan toch over een fatsoenskloof hebben...
Net alsof die Kinneging zoveel deed, keel dichtknijpen... Schei toch uit. Geweldige man die Kinneging, zal die kwal van Rutger eens een keer leren mensen zomaar lastig te vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef SeanFerdi het volgende:
Het verbaasd me toch wel behoorlijk dat zoveel mensen hier (en op andere media) geweld goedkeuren, omdat ze de tegenpartij maar stom vinden. Als we het dan toch over een fatsoenskloof hebben...
Mee eens. Erg kinderlijk hoe mensen hier over geweld denken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef SeanFerdi het volgende:
Wie heeft als eerste de lijn overschreden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef SeanFerdi het volgende:
Toen stond de camera er niet op gericht, Rutger zal dat echt niet verzinnen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik keur het zeker niet goed, maar ik zie hier gewoon geen geweld.
Mocht Kinneging geweld hebben gebruikt, dan was het niet Rutger, die deed dat namelijk niet. Maar nogmaals, ik zie niets gebeuren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Wie heeft als eerste de lijn overschreden?
Je hoort toch ook niks?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen stond de camera er niet op gericht, Rutger zal dat echt niet verzinnen.
Die vent die geweld ging gebruiken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Nou...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen stond de camera er niet op gericht, Rutger zal dat echt niet verzinnen.
Wat moet hij doen dan? En jij denkt dat je zo'n camera even makkelijk neer kan leggen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Plus als zijn keel echt dichtgeknepen werd, waarom deed die pussy van een cameraman/vrouw niks dan?
Och och want een geweld gebruikte die man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die vent die geweld ging gebruiken.
Tja, het zal inderdaad kut zijn als zo'n irritante verslaggever ongevraagd voor je deur staat. Maar een normaal persoon zegt dan dat hij daar niet van gediend is, doet de deur dicht, en als de verslaggever door blijft drammen bel je de politie. Geweld gebruiken zonder dat de tegenpartij geweld gebruikt is wat mij betreft ook dan een vorm van sociale retardatie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Alsof een camera nog belangrijk is als je partner de keel wordt dichtgeknepen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat moet hij doen dan? En jij denkt dat je zo'n camera even makkelijk neer kan leggen?
Geweld is geweld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och och want een geweld gebruikte die man.
Tuurlijk wel, hij heeft geld zat en het is mooie publiciteit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zal echt niet naar het gerecht stappen als er niks aan de hand is.
Moet je voorstellen dat zo'n gek aan de deur komt als jouw vrouw zwanger op bed ligt. Dan reageer je wel anders.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Tja, het zal inderdaad kut zijn als zo'n irritante verslaggever ongevraagd voor je deur staat. Maar een normaal persoon zegt dan dat hij daar niet van gediend is, doet de deur dicht, en als de verslaggever door blijft drammen bel je de politie. Geweld gebruiken zonder dat de tegenpartij geweld gebruikt is wat mij betreft ook dan een vorm van sociale retardatie.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat moet hij doen dan? En jij denkt dat je zo'n camera even makkelijk neer kan leggen?
Dat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Alsof een camera nog belangrijk is als je partner de keel wordt dichtgeknepen?
Het is gewoon een huilie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zal echt niet naar het gerecht stappen als er niks aan de hand is.
Nogmaals: wat zou hij moeten doen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Alsof een camera nog belangrijk is als je partner de keel wordt dichtgeknepen?
Als je zogenaamd voor fatsoen staat dan is dat een grote misstap.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och och want een geweld gebruikte die man.
Die man vroeg hem toch in het begin vrij beleefd om te vertrekken, of niet dan ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Je mag toch iemand aan de deur filmen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |