he, jij ook al?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind psycho Bianca wel leuk.![]()
Maar smeerlap Anton niet.
Edwin is (gelukkig) weg en ik heb totaal niet het gevoel dat er een personage ontbreekt.Dat zegt genoeg.
Alleen wel jammer wat ze nu met Anton doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Anton alsjeblieft zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige waar ik me over verwonder is Rik. Ben benieuwd, ik zal het wel zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb net ff alle shorties van deze week gekeken. Volgens mij vat dit het wel samen. (Tot nu toe)
Bing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjors![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aysen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lorena![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bianca![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anton![]()
![]()
![]()
Rik![]()
![]()
Wat een kunstwerkquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb net ff alle shorties van deze week gekeken. Volgens mij vat dit het wel samen. (Tot nu toe)
Bing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjors![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aysen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lorena![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bianca![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anton![]()
![]()
![]()
Rik![]()
![]()
Zeg het met smiley'squote:
Het is een soap he? Ze gaat het zo tegen Rikkie gebruiken dat Brammetje van de tafel is gevallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef roos94 het volgende:
Bianca is doorgeflipt, zo ken ik haar niet![]()
![]()
Wat denkt ze nou, ze wint het echt niet van Rikki
Inderdaad, Maxime is alles kwijt terwijl het helemaal niet haar schuld is maar van Nick. maar het zal wel nooit uitkomen aangezien Nick pleite is. maar ik dacht dat bianca een heel lief vrouwtje was. en anton is totaal ongeloofwaardig, van de 1 op de andere dag veranderd hij in een vreemdganger.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het is een soap he? Ze gaat het zo tegen Rikkie gebruiken dat Brammetje van de tafel is gevallen.
En ik kan niet wachten tot Anton betrapt wordt, wel zielig voor Maxime, ze heeft al zo weinig vrienden![]()
Dat ze straks Bianca verliest is wel haar eigen schuld, regel nummer 1: Begin nooit iets met de man van je vriendin. Is ze straks niet alleen Bianca kwijt maar Anton ook..quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Inderdaad, Maxime is alles kwijt terwijl het helemaal niet haar schuld is maar van Nick. maar het zal wel nooit uitkomen aangezien Nick pleite is. maar ik dacht dat bianca een heel lief vrouwtje was. en anton is totaal ongeloofwaardig, van de 1 op de andere dag veranderd hij in een vreemdganger.
Ja en die afwezigheid van Breakers doet ook rare dingen met de Bouwhuisjes...quote:
Ben jij roos85 haar zusje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Inderdaad, Maxime is alles kwijt terwijl het helemaal niet haar schuld is maar van Nick. maar het zal wel nooit uitkomen aangezien Nick pleite is. maar ik dacht dat bianca een heel lief vrouwtje was. en anton is totaal ongeloofwaardig, van de 1 op de andere dag veranderd hij in een vreemdganger.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en die afwezigheid van Breakers doet ook rare dingen met de Bouwhuisjes...
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers voor 12 t/m 14 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers voor 12 t/m 14 maart:Klinkt spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
Yups:quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef loezzzje het volgende:
Heb je de spoilers voor komende week ook?
wel raar dat ze geen onderzoek starten naar wat aysen nou echt daar deedquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die Aysen brengt opzich best wat pit in de serie hoor. Ze doet slechte dingen, en toont geen spijt. Het is geen Frits of Ludo maar toch een aangename toevoeging, denk ik zo.
Niet twijfelen aan onze superspeurneus Jack!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
wel raar dat ze geen onderzoek starten naar wat aysen nou echt daar deed
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yups:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dus ook met haar. Gewoon een angstzaaiende personage, but i love itquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die Aysen brengt opzich best wat pit in de serie hoor. Ze doet slechte dingen, en toont geen spijt. Het is geen Frits of Ludo maar toch een aangename toevoeging, denk ik zo.
En al helemaal nu ... er is net een geliefde van Maxime gestorven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
Antoneen slippertje maken is nog tot daar aan toe, maar een vrouw constant willen versieren terwijl je getrouwd bent
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |