Jawel hij was blijkbaar ziek: zie http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/meike.xmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dat was ik helemaal vergeten
Nou ja blijkbaar is er geen kind gekomen
Maar dan heet het natuurlijk geen ikea maar... Meerdijks MeubelParadijs met Quick Deliveryquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar zeg je iets ja. Want daar gaan ze in Meerdijk nogal vaak heen ja
Oh, en het bleek Lucas te zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Jawel hij was blijkbaar ziek: zie http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/meike.xml
Snap je het dan serieus nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin is blijkbaar een baby geworden.
Veel te vroeg geboren en uiteindelijk overleden...zoiets was het toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dat was ik helemaal vergeten
Nou ja blijkbaar is er geen kind gekomen
Bianca zoekt een opvulling voor de ontstane leegte door het verlies van Edwin. En wat is beter dan een kleinzoon?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Snap je het dan serieus niet?
Ja dat lees ik nu ook, zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh, en het bleek Lucas te zijn
ja en janine had de baby's verwisseld en dat was du lucasquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Veel te vroeg geboren en uiteindelijk overleden...zoiets was het toch?
Natuurlijk snap ik het wel. Ze gebruikt Bram als vervanger voor Edwin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Snap je het dan serieus niet?
Wat is de schroef van de boot?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh, en het bleek Lucas te zijn
juist, die de boot aandrijft zeg maarquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogled. Maar het is dus een soort proppellertje
Och natuurlijk. The place to be in Meerdijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan heet het natuurlijk geen ikea maar... Meerdijks MeubelParadijs met Quick Delivery
Ik zie het jaquote:
Sanders Meubelstad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan heet het natuurlijk geen ikea maar... Meerdijks MeubelParadijs met Quick Delivery
En daar heeft hij natuurlijk zijn eigen meubels gratis gehadquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Sanders Meubelstad.
Eigenaar: ene Ludo Sanders.
Behalve dat bed natuurlijk...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En daar heeft hij natuurlijk zijn eigen meubels gratis gehad
Jupquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Behalve dat bed natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gheghequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Sanders Meubelstad.
Eigenaar: ene Ludo Sanders.
Het zal je schoonmoeder maar zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef vencodark het volgende:
Wow, Bianca schoot even uit haar slof!Zoals ze zei: "Helemaal niet!!". Damn.
Brengt de situatie wel gelijk duidelijk in kaart.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef vencodark het volgende:
Ik schrok me kapot eerlijk gezegdquote:
Terwijl ik haar zo leuk vond..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef vencodark het volgende:
Rikki's blik was weer geweldig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Rikki ook volgens mij
En Sjoerd zal haar wel weer niet geloven
Vind haar wel verpest ja.. Maar ach, Anton gaat weer anders om met verdrietquote:
Vorige keer zei ze ook wat Bianca had gezegd. Maarja wie weet of ze het deze keer zegt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rikki's blik was weer geweldig.![]()
Zou Rikki het wel vertellen?
Krijgt ze een grotere rol is het niet goed, blijft ze op de achtergrond de lieve brave huismoeder is het ook niet goed...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vind haar wel verpest ja.. Maar ach, Anton gaat weer anders om met verdriet
Ik heb JustBridge gebeldquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen/gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |