Jawel hij was blijkbaar ziek: zie http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/meike.xmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dat was ik helemaal vergeten
Nou ja blijkbaar is er geen kind gekomen
Maar dan heet het natuurlijk geen ikea maar... Meerdijks MeubelParadijs met Quick Deliveryquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar zeg je iets ja. Want daar gaan ze in Meerdijk nogal vaak heen ja
Oh, en het bleek Lucas te zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Jawel hij was blijkbaar ziek: zie http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/meike.xml
Snap je het dan serieus nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin is blijkbaar een baby geworden.
Veel te vroeg geboren en uiteindelijk overleden...zoiets was het toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dat was ik helemaal vergeten
Nou ja blijkbaar is er geen kind gekomen
Bianca zoekt een opvulling voor de ontstane leegte door het verlies van Edwin. En wat is beter dan een kleinzoon?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Snap je het dan serieus niet?
Ja dat lees ik nu ook, zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh, en het bleek Lucas te zijn
ja en janine had de baby's verwisseld en dat was du lucasquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Veel te vroeg geboren en uiteindelijk overleden...zoiets was het toch?
Natuurlijk snap ik het wel. Ze gebruikt Bram als vervanger voor Edwin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Snap je het dan serieus niet?
Wat is de schroef van de boot?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh, en het bleek Lucas te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |