Ja tois of te wel een verbastering van thuia..quote:
Nee ik wil echt adres, de hele rambam. Straks krijgen ze telefonisch geen gehoor en staan ze met een springer in handenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon alleen je telefoonnummer erop zettenHeb ik ook hoor.
Meer dan genoeg, bovendien hoeven ze me niet aan de deur te komen met die beesten![]()
Doe me es vertellen waar je heen gaat dan
Ik mot ze niet aan mn deur hoor, je hebt je mobiel toch altijd bij je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik wil echt adres, de hele rambam. Straks krijgen ze telefonisch geen gehoor en staan ze met een springer in handenEn zit ik te stressen. Meteen naar huis lopen is dan meer praktisch ook.
Ik heb nooit áltijd m'n telefoon bij me. En waarom zou je het niet doen als je het er op kunt zetten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mot ze niet aan mn deur hoor, je hebt je mobiel toch altijd bij je?
Mijn zus zou een springende Sjon niet pakken hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ja, mijn honden durft iedereen wel te pakken![]()
Scheelt weer een hoop
Ze kan iemand roepen dat er een hond los loopt...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar goed van mensen als je zus moet je het ook niet hebben met je tag als je hond de hort op is
Uiteindelijk wel, je loopt haar zo klem, als je haar wilt pakken en moeite doet lukt het wel. Ze gaat overal snuffelen. Maar als je bang bent voor een blije springer dan loop je weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
En als je hond zich niet laat pakken heb je ook vrij weinig aan een tag...
Ik zie het al voor me dat ik net die dag m'n mobiel op het werk vergeet ofzo...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou niet persé een eng idee, maar ik vind een telefoonnummer voldoende gewoon.
Als ik thuis ben zit ik met een peuter in huis, dus dan weet ik toch niet hoe alles loopt... ik hoop dat het nooit gebeurt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Als een van mijn honden weg zou zijn ging ik ieg niet thuis zitten wachten, en zou er dus niemand thuis zijn, dus ze zouden me toch moeten bellen, dat is mijn theorie
Fiewquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja Chico is al een paar keer weggelopen en een keer terug bezorgd dankzij zn tag.
Sjon loopt echt niet weg van jou hoor, die weet waar hij het goed heeftquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja Chico is al een paar keer weggelopen en een keer terug bezorgd dankzij zn tag.
Sjon zn tag moet ik nog steeds opnieuw vastmaken.
Dat heeft niet zo een haast![]()
Zn chip staat ook niet op mijn naam, en zn stamboom heb ik ook niet geregistreerd trouwens
Dat zijn heel veel ikea bureautjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
Die declaraties van ministers
"Verhagen kocht voor ruim 45 duizend euro nieuw kantoormeubilair."
En de rest van Nederland maar bezuinigen
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn heel veel ikea bureautjes
Ik hoor net ook dat hij zich van Amsterdam naar Groningen had laten vliegen volgens mij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Nee, Henk Bleker dan. Huis in DH (uiteraard allemaal door de overheid betaald), auto met chauffeur, en dan overnachtingen in het Okura declareren![]()
Je kan het ook bescheiden houden, jeez
Haha jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor net ook dat hij zich van Amsterdam naar Groningen had laten vliegen volgens mij?
soms gebeurt dat, tektonische verschuivingen enzo, net zoals met die schuifpuzzels, wie weet waar alle provincies morgen liggenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha jamaaar:
"Volgens Blekers woordvoerder worden hierdoor geen extra kosten gemaakt, omdat de standplaats van het regeringsvliegtuig Amsterdam is en de meeste dienstreizen vanuit Rotterdam worden gemaakt. De KBX moet dus sowieso vaak een tussenlanding maken, aldus de zegsman."
Sinds wanneer ligt Groningen tussen Rotterdam en Amsterdam?
Ohja, thanks Zwabquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms gebeurt dat, tektonische verschuivingen enzo, net zoals met die schuifpuzzels, wie weet waar alle provincies morgen liggen
Goh, antiek natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
Whehe, jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Sjon loopt echt niet weg van jou hoor, die weet waar hij het goed heeft
Hey Bos, een nieuwe UIquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Morgen begint een nieuwe collega. Ik ben benieuwd, ik weet alleen een naam.
Via Linkedin heb ik wel op haar gezocht en een profiel in Eindhoven in de juiste beroepssector gevonden, maar dat hoef niet alles te betekenen. Maar als het haar is, is het naar de foto kijkend niet slecht voor het oog.Jammer dat ze niet bij mij op de kamer komt te zitten..
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Bos, een nieuwe UI
En leuk een nieuwe collega, dat is altijd weer afwachten hoe of wat
Bizar hé, ik verbaasde me er over, het was niet eens echt 'groot nieuws' naar mijn idee. Maar de gemiddelde minister declareert naast zijn salaris zo nog even 3 á 4 modale salarissen, terwijl wij juist zuinig moeten zijn, want oh het gaat zo slecht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
Dan moet je ook wel. Bedrandvoorwaarden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
En die Bleker die zn beddengoed laat wassenz'n jonge sletje is zeker een squirter
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bizar hé, ik verbaasde me er over, het was niet eens echt 'groot nieuws' naar mijn idee. Maar de gemiddelde minister declareert naast zijn salaris zo nog even 3 á 4 modale salarissen, terwijl wij juist zuinig moeten zijn, want oh het gaat zo slecht.
En die Bleker die zn beddengoed laat wassenz'n jonge sletje is zeker een squirter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Bizar. Gave clip. Al denk ik dat de muziek beter uitkomt op een paar flinke speakers ipv de Logipech PC boxjes.quote:
Ik las bedwantsvoorwaarden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel. Bedrandvoorwaarden.
Ja tof he, ze hebben een heleboel gave tracksquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bizar. Gave clip. Al denk ik dat de muziek beter uitkomt op een paar flinke speakers ipv de Logipech PC boxjes.
Hee Mien, ga je mee? We gaan naar bedquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tof he, ze hebben een heleboel gave tracks![]()
Ik was geloof ik om 20.00 in slaap gevallen op de bank
Nice Zwabsquote:
Het moet wel passen pingu!quote:
Waarin?quote:
Oh-oh haar buggyquote:
Volgens mij heb je een hummer nodigquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:48 schreef Troel het volgende:
Leuk leuk leuk
ik gok nog steeds op drie maanden en 2 jaar
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta nu op nr 500 van de top 500 posters, oh dear
een vriendinnetjequote:
ja, alleen een lange dagquote:
dat is Troel die inzet hequote:En het gaat niks worden weten jullie nu al?
Dat is bijna standaard voor elke bruiloftquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:56 schreef Troel het volgende:
eerste inzet is op hoe snel zwanger
tweede inzet is op hoe snel uit elkaar
Waar is dat ergens te bekijken? Ik ben benieuwd waar ik staquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta nu op nr 500 van de top 500 posters, oh dear
Jij staat altijd hoog in die lijstenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is dat ergens te bekijken? Ik ben benieuwd waar ik sta
Oh ik zie het staan bovenaan, 104quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is dat ergens te bekijken? Ik ben benieuwd waar ik sta
Ik ken al die lijsten niet, alleen op vrijdag als ik de live-topics heb vol zitten kleppen met VOH dan keek ik voorheen wel eens. Dan gaat het rap, elke minuut 3 posts ofzoquote:
Noem je dat bovenaanquote:
Ja bovenaan, pal onder de bannerquote:
Dat dus, t lijkt me best moeilijk nu dan he, om te besluiten dat je echt altijd je leven wilt blijven delen met iemand. om die beslissing te makenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja je trouwt toch niet voor de lol of zo?
Eigenlijk niet neequote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het best lollig, eigenlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Als je je dat afvraagt bij iemand dan is het eigenlijk al niet zo goed, tenzij je elkaar kort kent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Ynske het volgende:
maar goed dat vind ik ook best wel met wanneer weet je nu of je van iemand houdt of iig meer dan alleen geven om iemand
k ben meestal zo van ik volg mn gevoel, en ben niet zo van de labeltjes plakkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je je dat afvraagt bij iemand dan is het eigenlijk al niet zo goed, tenzij je elkaar kort kent.
Als je gevoel goed zit, dan is het toch ook fijn en goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben meestal zo van ik volg mn gevoel, en ben niet zo van de labeltjes plakken
Week van 7 meiquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh wanneer ben je ook alweer op Texel? Waarschijnlijk ben ik dan druk met schilderen, maar ff checken nog
Ja maar als je al twijfelt of t niet zeker weet dat is het dus niet helemaal HETquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben meestal zo van ik volg mn gevoel, en ben niet zo van de labeltjes plakken
dat is ook wel waarquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je al twijfelt of t niet zeker weet dat is het dus niet helemaal HET
Uhhuh!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je al twijfelt of t niet zeker weet dat is het dus niet helemaal HET
Meteen in de agenda gezet.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als je het wel zeker weet maar hij is na 9 jaar nog niet van zn vriendin af, dan is het het ook niet
iets met Gr iek?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als je het wel zeker weet maar hij is na 9 jaar nog niet van zn vriendin af, dan is het het ook niet
Nee hoor, dies nog steeds in scheidingquote:
Ja fuck you, lach maar hoorquote:
Nee ik lach niet om het verhaal, maar gewoon hoe je het brengt, zoals altijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja fuck you, lach maar hoor![]()
Bij hem wist ik het wel echt heel zeker![]()
Maar goed, eigenlijk wist ik wel al na een jaar ( en dat ie nog steeds niet van zn wijf af ging ) dat het het niet zou worden hoor, maar we raakten maar niet los van elkaar
Bosquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Bos81 het volgende:
Nieuwe collega is inderdaad degene die ik op Linkedin had gevonden
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik lach niet om het verhaal, maar gewoon hoe je het brengt, zoals altijd
Nee garanties heb je nooit, maar als je bij jezelf al twijfel bespeurt dan is het niks...quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:57 schreef Ynske het volgende:
Maar ja, voor jezelf kan t nog zo goed voelen en dat je verder wilt met de ander, maar dan kun je nog na jaren erachter komen dat diegene een totaal andere kant heeft
garanties heb je nooit
Ik heb ook totaal geen interesse in haar. Ze is allesbehalve lelijk dat moet wel gezegd worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
I know.
Oh Bos, mijn tip van de dag, begin niks met een collega![]()
Kan ik echt nog niet zeggen, verder dan hoi ik ben Erik en zei dan haar naam. Meer hebben we nog niet uitgewisseld. Daarnaast zal ze de komende tijd meer met de inkomsten kant te maken hebben dan met de uitgaven kant, waar ik dan bij hoor.quote:
Haha die zijn ook echt best wel coolquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet weer lachen om 'Tuutsje', als ik het lees op FB![]()
Beetje batsen moet kunnen toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
I know.
Oh Bos, mijn tip van de dag, begin niks met een collega![]()
Uiteraard. Zij is in principe wel mijn meerdere, dus wel tricky dan..quote:
Ach, als man kan je je toch ook omhoogneukenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zij is in principe wel mijn meerdere, dus wel tricky dan..
Dat wel, maar toch. Nee.... Niet met haar dan voorlopig...als ik toch een collega moet aanwijzen..quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, als man kan je je toch ook omhoogneuken
Uiteraard, ik zou echt niet in hetzelfde team of dezelfde afdeling willen werken dan mijn partner, mocht ik die hebben. Binnen de organisatie waar ik werk zou het wel kunnen. Meer dan duizend medewerkers...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh heeft natuurlijk gelijk hoor, meestal levert het alleen maar nare situaties op, ook al is het echt een relatie. Of misschien dan wel juist... heb je thuis ruzie, moet je daarna wel samen lekker naar werk
Gewoon je piemel in je broek houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja goed maar als je voor iemand valt dan val je er wel voor he![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon je piemel in je broek houden
Hete kaas, duhquote:
Yeahquote:
Ik begin snotterig te worden, maar dat is verkoudheid denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog nergens last van, gelukkig.
Ik baal dat die goedkope van de Aldi er niet meer zijn though, daar ging ik zo lekker op
Yes ofcoursequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja die bedoel ik, hier verkopen ze ze dus niet meer![]()
Kan ik bij jou bestellen??????????????
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo lachen toen ik net achter me keek.
Ze doen alsof ze echt ergens godsgruwelijk moe van zijn of zo
wat een hoer is het ook he?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh die ligt meestal alleen, want die ligt nooit stil![]()
Kees en Billy liggen nog zo![]()
Chico lag vanmorgen met Kees opgezadeld, nu is Billy de sjaak, Kees ligt niet graag alleen.
Nee man, NA de bootquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Ze doen alsof ze echt ergens godsgruwelijk moe van zijn of zo
Kroelkipquote:
Maar het is zo lekkerrrrrrrrrrrrrr, doe es opeten want die fudge wil gewoon je mond in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik nog, een zak, die ligt er al maanden![]()
Zit er geen houdbaarheid op dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Hoe langer ik hem weersta, hoe lekkerderder ie wordt
Ja maar dat gaat ie echt niet redden hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zit er geen houdbaarheid op dan?
Ja, en deze komen ook nog aan met de post, dat is helemaal geniaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
De drugshandel viert ook zonder Q hoogtij?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en deze komen ook nog aan met de post, dat is helemaal geniaal
Oh ja verhiptquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nou niet als je ze naar mn huisadres stuurt denk ik hoor
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja verhipt![]()
Anders stuur ik de pillen naar je werk en een puffertje voor de zielige postbode op je huisadres
Anders stuur ik hem een anaalpilletjequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja dag. ga jij die kleptopostanaler een plezier doen zeker
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders stuur ik hem een anaalpilletje
quote:
Mooi Ik doe natuurlijk de hoeveelheden naar 1 persoon toe omrekenen Muv de knoflook die verdubbel ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat klinkt me onwijs machtig in de oren![]()
Ik heb nog macaroni met ham en kaas van gisteren, die was lekkerrrrrr
Alles kan hequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
Ik heb nog wel kinderzetpillen, maar dat zal wel te min voor hem wezenOf misschien is het een dame
Oh ik maak altijd gewoon voor vier en dan eet ik het twee dagen of gaat er wat de vriezer in of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi Ik doe natuurlijk de hoeveelheden naar 1 persoon toe omrekenen Muv de knoflook die verdubbel ik.
Okee klinkt goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Dit recept trouwens Bos: Mousaka, easy version
Echt een aanrader, was zo klaar en bijzonder heerlijk
Echt es proberen die mousaka, heel snel klaar en echt erg lekker. Ik had geen aardappelresten maar gewoon zo een zakje aardappelschijfjes van de Aldi van 40 cent of zo dr doorquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee klinkt goed.
Normaal kook ik ook voor 2 dagen Maar het viel me op, dat ik op dag 2 steeds slechter at Dus nu toch proberen om iedere dag 1 persoons porties vers te maken
Lekker weer Bosje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja inderdaad het wordt weer lente-weerquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb post van Humberto Tan
Ik wil glasvezel, mag jij Humberto houden, goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die schuif ik door naar oh-oh.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil glasvezel, mag jij Humberto houden, goed?
You don't like your man as you like your coffee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die schuif ik door naar oh-oh.
Jawel, ik drink dan ook geen koffie zonder melkquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
You don't like your man as you like your coffee?
Vermalen tot een fijn poeder!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
You don't like your man as you like your coffee?
Je krijgt vast een speldje dan ofzo, of je wordt geridderd in de orde van de geverde indiaan, voor het creëren van de smileysquote:
Hij krijgt een sketchup bestandje zodat hij zijn speldje zelf kan uitprinten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt vast een speldje dan ofzo, of je wordt geridderd in de orde van de geverde indiaan, voor het creëren van de smileys
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt vast een speldje dan ofzo, of je wordt geridderd in de orde van de geverde indiaan, voor het creëren van de smileys
Totdat iedereen straks 30 pakkies heeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my![]()
Pagan, dat kan ik kom echt nooit bij de Liddl, als ze daar ook een euro per pakje zijn lekker graaien aub
Het was ook erg lekker, aanradertjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:26 schreef Pagan het volgende:
Klinkt lekker, Bos!
*Blurp*
Wij hadden kapucijners met spekjes, gecarameliseerde uien en pikalully. Erg lekker, maar iets teveel gegeten.
oh-oh, vlg mij hebben ze Cetirizine ook bij de Lidl, zal morgen eens kijken.
is dat op TV?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:38 schreef oh-oh het volgende:
KANSLOOS weer die lui bij Help mijn man is een klusser
Yeahquote:
Wie is er eigenlijk kansloos. De mannen die eigenwijs zijn of de vrouwen die met zulke oenen trouwen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:38 schreef oh-oh het volgende:
KANSLOOS weer die lui bij Help mijn man is een klusser
legendarisch was dat jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo kansloos als die lui die naar zweden gingen zijn ze niet hoor![]()
Dat was echt echt heel zeldzaam he
Dus wij zien je volgend seizoen ook op TV?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Zooo, ik ben ook ingeschakeld. Ik snap echt niet hoe je het zo ver laat komen, hier is ook nog niet alles af hoor, maar tis alleen nog afwerking, verven, vensterbankies, plintjes, dat soort shit
Ik zou het echt graag nog es kijken, die lui waren echt uberkansloosquote:
Dat was echt erg ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef oh-oh het volgende:
En extra knoflook is altijd +1quote:
Als ie papa wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus wij zien je volgend seizoen ook op TV?
Neuh, tis hier te 'af' voor Johnniequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus wij zien je volgend seizoen ook op TV?
Je gaat de muren met stront verven?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Zooo, ik ben ook ingeschakeld. Ik snap echt niet hoe je het zo ver laat komen, hier is ook nog niet alles af hoor, maar tis alleen nog afwerking, verven, vensterbankies, plintjes, dat soort shit
Oh jij keek ook mee?quote:
Gemist, helaas.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Nieuw plat dak, nieuwe kozijnen, het is nogal wat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, als je het niet kan handelen moet je er niet aan beginnen, of ergens anders gaan wonen tot het bewoonbaar is. Zeker met een zwangere vrouw.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gemist, helaas.
[..]
Nieuw plat dak, nieuwe kozijnen, het is nogal wat.
Ik vertrek, Man uit Nederland emigreert met gezin met kinderen naar Zweden, om in een klein dorpje van 300 inwoners dure custom made fietsen te gaan verkopen. Nadat hij ij alle drie de fietsen in het dorp de band geplakt heeft verkoopt hij een half jaar lang niets. Oh, en hij koopt ook dure fietsspulen voor zichzelfquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, als je het niet kan handelen moet je er niet aan beginnen, of ergens anders gaan wonen tot het bewoonbaar is. Zeker met een zwangere vrouw.
Maar wat is dat 'Zweden' verhaal?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vertrek, Man uit Nederland emigreert met gezin met kinderen naar Zweden, om in een klein dorpje van 300 inwoners dure custom made fietsen te gaan verkopen. Nadat hij ij alle drie de fietsen in het dorp de band geplakt heeft verkoopt hij een half jaar lang niets. Oh, en hij koopt ook dure fietsspulen voor zichzelf
Ik ga hem zo kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk is het best wel sneu, die kinderen willen niet naar zweden, spreken ook geen zweeds, vader verdient niets, moeder moest geloof ik ook nog een bijbaantje nemen om uberhaupt het hoofd boven water te houden
In de eerste 10 seconden van het programma zegt hij al "Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een van de de grootste custom-made-fietsen verkopers in scandinavie ga worden."quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga hem zo kijkenmaar dan spoor je als vrouw/gezin toch ook niet, als je je man volgt voor zo'n dubieus business plan. Krijg je nou een vaste, goeie baan ergens, dan kan ik me voorstellen dat je met een gezin emigreert. Maar een bedrijf in het buitenland opstarten is altijd al tricky, en dan zeker om custom fietsen (
) in een gat in Zweden te gaan verkopen
Ik bedoel nu op RTL4 hé, niet dat Zweden verhaal, die komt hierna, of morgenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Nee Ll , als je m afgekeken hebt dan zie je dat het echt echt niet meevalt
Je had toch ook zoiets met meiden die naar hun vakantieliefde gingen emigreren? Nooit gekeken omdat ik me al zoooo ergerde aan de voorstukjes, van die barbie blondjes die dan ineens bij een stam in Afrika zaten, of in de sloppenwijken in Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Het ALLER leukst van Ik vertrek waren die jonge meid en die knul die naar Griekenland gingen, en daar nog nooit geweest waren, en ook niks konden, maar wel een restaurant gingen beginnen, oh, echt , tranen heb ik gelachen toen
Oh ja dat keek ik ook zelden hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je had toch ook zoiets met meiden die naar hun vakantieliefde gingen emigreren? Nooit gekeken omdat ik me al zoooo ergerde aan de voorstukjes, van die barbie blondjes die dan ineens bij een stam in Afrika zaten, of in de sloppenwijken in Zuid-Amerika
Grenzeloos Naief euh verliefd jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je had toch ook zoiets met meiden die naar hun vakantieliefde gingen emigreren? Nooit gekeken omdat ik me al zoooo ergerde aan de voorstukjes, van die barbie blondjes die dan ineens bij een stam in Afrika zaten, of in de sloppenwijken in Zuid-Amerika
Dat ja, tis eigenlijk bizar hoeveel programma's je kan maken van dat soort falerts, ook dat burenruzie programma, dingen als de Rijdende Rechter, Help mijn man klust/hobby't/weetikwatquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Grenzeloos Naief euh verliefd ja
Die gast van Help mijn man is Klussertquote:
Ah okeequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die gast van Help mijn man is Klussert
hoewel hij misschien alleen daar was voor dat congres, kan ook Maar dat hotel is zowat het bekendste in Eindhoven. Daar waren ook de audities van Idols enzo...
Jaaaa, wij riepen altijd dat je zoiets moest doen als je toch al wist dat je uit elkaar ging, of gewoon faken dat een goede vriendin je partner is ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Dat was toch ook een x aantal jaren terug met Gijs Staverman. Waar de liefde getest werd. Jongen en Meisje gingen appart van elkaar op vakantie. Waar vooral de jongen steevast vreemding met de eerste de beste sloerie, die al dan niet betaald werden door het programma
![]()
![]()
Als die mensen al niet gecast warenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaa, wij riepen altijd dat je zoiets moest doen als je toch al wist dat je uit elkaar ging, of gewoon faken dat een goede vriendin je partner is ofzo
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
Die "Ik Vertrek" aflevering weer aan gezet
"Heb je nog wat gehoord van die lening?"
"Ik heb, ehh, expres niet gekeken, als het er niet op staat word je toch alleen maar chagrijnig."
Dat wel, maar dan gewoon met een goedbetaalde baan, of een subliem business planquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
In Zweden wonen lijkt me an sich niet eens zo verkeerd, maar jezus hij maakt er wel een zooitje van
Precies, al begin je iets met lege kreten als consultancy op het gebied van nieuwe media ofzo haal je waarschijnlijk meer knaken binnen. Altijd wat oldschool bedrijven die er nooit van gehoord hebben en het spannend vinden klinken, en dan mag je zwaar overbetaald even een uurtje komen jammeren over wat Facebook of Twitter voor/tegen je bedrijf kan doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, maar een beter business plan hebben dan hem is niet heul moeilijk, een kwartiertje op de achterkant van een servetje krabbelen is wel genoeg
Ja dat, op een plek waar niemand erop zit te wachten bij voorkeur!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Of je gaat custom made overpriced fietsen verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |