Ja tois of te wel een verbastering van thuia..quote:
Nee ik wil echt adres, de hele rambam. Straks krijgen ze telefonisch geen gehoor en staan ze met een springer in handenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon alleen je telefoonnummer erop zettenHeb ik ook hoor.
Meer dan genoeg, bovendien hoeven ze me niet aan de deur te komen met die beesten![]()
Doe me es vertellen waar je heen gaat dan
Ik mot ze niet aan mn deur hoor, je hebt je mobiel toch altijd bij je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik wil echt adres, de hele rambam. Straks krijgen ze telefonisch geen gehoor en staan ze met een springer in handenEn zit ik te stressen. Meteen naar huis lopen is dan meer praktisch ook.
Ik heb nooit áltijd m'n telefoon bij me. En waarom zou je het niet doen als je het er op kunt zetten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mot ze niet aan mn deur hoor, je hebt je mobiel toch altijd bij je?
Mijn zus zou een springende Sjon niet pakken hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ja, mijn honden durft iedereen wel te pakken![]()
Scheelt weer een hoop
Ze kan iemand roepen dat er een hond los loopt...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar goed van mensen als je zus moet je het ook niet hebben met je tag als je hond de hort op is
Uiteindelijk wel, je loopt haar zo klem, als je haar wilt pakken en moeite doet lukt het wel. Ze gaat overal snuffelen. Maar als je bang bent voor een blije springer dan loop je weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
En als je hond zich niet laat pakken heb je ook vrij weinig aan een tag...
Ik zie het al voor me dat ik net die dag m'n mobiel op het werk vergeet ofzo...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou niet persé een eng idee, maar ik vind een telefoonnummer voldoende gewoon.
Als ik thuis ben zit ik met een peuter in huis, dus dan weet ik toch niet hoe alles loopt... ik hoop dat het nooit gebeurt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Als een van mijn honden weg zou zijn ging ik ieg niet thuis zitten wachten, en zou er dus niemand thuis zijn, dus ze zouden me toch moeten bellen, dat is mijn theorie
Fiewquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja Chico is al een paar keer weggelopen en een keer terug bezorgd dankzij zn tag.
Sjon loopt echt niet weg van jou hoor, die weet waar hij het goed heeftquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja Chico is al een paar keer weggelopen en een keer terug bezorgd dankzij zn tag.
Sjon zn tag moet ik nog steeds opnieuw vastmaken.
Dat heeft niet zo een haast![]()
Zn chip staat ook niet op mijn naam, en zn stamboom heb ik ook niet geregistreerd trouwens
Dat zijn heel veel ikea bureautjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
Die declaraties van ministers
"Verhagen kocht voor ruim 45 duizend euro nieuw kantoormeubilair."
En de rest van Nederland maar bezuinigen
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn heel veel ikea bureautjes
Ik hoor net ook dat hij zich van Amsterdam naar Groningen had laten vliegen volgens mij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Nee, Henk Bleker dan. Huis in DH (uiteraard allemaal door de overheid betaald), auto met chauffeur, en dan overnachtingen in het Okura declareren![]()
Je kan het ook bescheiden houden, jeez
Haha jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor net ook dat hij zich van Amsterdam naar Groningen had laten vliegen volgens mij?
soms gebeurt dat, tektonische verschuivingen enzo, net zoals met die schuifpuzzels, wie weet waar alle provincies morgen liggenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha jamaaar:
"Volgens Blekers woordvoerder worden hierdoor geen extra kosten gemaakt, omdat de standplaats van het regeringsvliegtuig Amsterdam is en de meeste dienstreizen vanuit Rotterdam worden gemaakt. De KBX moet dus sowieso vaak een tussenlanding maken, aldus de zegsman."
Sinds wanneer ligt Groningen tussen Rotterdam en Amsterdam?
Ohja, thanks Zwabquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms gebeurt dat, tektonische verschuivingen enzo, net zoals met die schuifpuzzels, wie weet waar alle provincies morgen liggen
Goh, antiek natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
Whehe, jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Sjon loopt echt niet weg van jou hoor, die weet waar hij het goed heeft
Hey Bos, een nieuwe UIquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Morgen begint een nieuwe collega. Ik ben benieuwd, ik weet alleen een naam.
Via Linkedin heb ik wel op haar gezocht en een profiel in Eindhoven in de juiste beroepssector gevonden, maar dat hoef niet alles te betekenen. Maar als het haar is, is het naar de foto kijkend niet slecht voor het oog.Jammer dat ze niet bij mij op de kamer komt te zitten..
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Bos, een nieuwe UI
En leuk een nieuwe collega, dat is altijd weer afwachten hoe of wat
Bizar hé, ik verbaasde me er over, het was niet eens echt 'groot nieuws' naar mijn idee. Maar de gemiddelde minister declareert naast zijn salaris zo nog even 3 á 4 modale salarissen, terwijl wij juist zuinig moeten zijn, want oh het gaat zo slecht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
Dan moet je ook wel. Bedrandvoorwaarden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
En die Bleker die zn beddengoed laat wassenz'n jonge sletje is zeker een squirter
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bizar hé, ik verbaasde me er over, het was niet eens echt 'groot nieuws' naar mijn idee. Maar de gemiddelde minister declareert naast zijn salaris zo nog even 3 á 4 modale salarissen, terwijl wij juist zuinig moeten zijn, want oh het gaat zo slecht.
En die Bleker die zn beddengoed laat wassenz'n jonge sletje is zeker een squirter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Bizar. Gave clip. Al denk ik dat de muziek beter uitkomt op een paar flinke speakers ipv de Logipech PC boxjes.quote:
Ik las bedwantsvoorwaarden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel. Bedrandvoorwaarden.
Ja tof he, ze hebben een heleboel gave tracksquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bizar. Gave clip. Al denk ik dat de muziek beter uitkomt op een paar flinke speakers ipv de Logipech PC boxjes.
Hee Mien, ga je mee? We gaan naar bedquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tof he, ze hebben een heleboel gave tracks![]()
Ik was geloof ik om 20.00 in slaap gevallen op de bank
Nice Zwabsquote:
Het moet wel passen pingu!quote:
Waarin?quote:
Oh-oh haar buggyquote:
Volgens mij heb je een hummer nodigquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:48 schreef Troel het volgende:
Leuk leuk leuk
ik gok nog steeds op drie maanden en 2 jaar
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta nu op nr 500 van de top 500 posters, oh dear
een vriendinnetjequote:
ja, alleen een lange dagquote:
dat is Troel die inzet hequote:En het gaat niks worden weten jullie nu al?
Dat is bijna standaard voor elke bruiloftquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:56 schreef Troel het volgende:
eerste inzet is op hoe snel zwanger
tweede inzet is op hoe snel uit elkaar
Waar is dat ergens te bekijken? Ik ben benieuwd waar ik staquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta nu op nr 500 van de top 500 posters, oh dear
Jij staat altijd hoog in die lijstenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is dat ergens te bekijken? Ik ben benieuwd waar ik sta
Oh ik zie het staan bovenaan, 104quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is dat ergens te bekijken? Ik ben benieuwd waar ik sta
Ik ken al die lijsten niet, alleen op vrijdag als ik de live-topics heb vol zitten kleppen met VOH dan keek ik voorheen wel eens. Dan gaat het rap, elke minuut 3 posts ofzoquote:
Noem je dat bovenaanquote:
Ja bovenaan, pal onder de bannerquote:
Dat dus, t lijkt me best moeilijk nu dan he, om te besluiten dat je echt altijd je leven wilt blijven delen met iemand. om die beslissing te makenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja je trouwt toch niet voor de lol of zo?
Eigenlijk niet neequote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het best lollig, eigenlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Als je je dat afvraagt bij iemand dan is het eigenlijk al niet zo goed, tenzij je elkaar kort kent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Ynske het volgende:
maar goed dat vind ik ook best wel met wanneer weet je nu of je van iemand houdt of iig meer dan alleen geven om iemand
k ben meestal zo van ik volg mn gevoel, en ben niet zo van de labeltjes plakkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je je dat afvraagt bij iemand dan is het eigenlijk al niet zo goed, tenzij je elkaar kort kent.
Als je gevoel goed zit, dan is het toch ook fijn en goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben meestal zo van ik volg mn gevoel, en ben niet zo van de labeltjes plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |