Het was voor die kinderen inderdaad een hele smerige actie. Erg laag bij de grond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie Rutger daar toch echt op 1:30 die andere sinterklaas fysiek aanvallen.
Handjes hou je toch thuis... Ruktor?
Zelfs in het bijzijn van. Kinderen van een jaar of 5. Ongelooflijk.![]()
Ze zullen wel moeite hebben met de voice overs voor dat stukkie waaruit blijkt dat Rutger niet zo onschuldig is als die zich voordoet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie nog steeds geen beelden op hun site en volgens mij loopt de middag hard ten einde. Zou het materiaal toch nog wat te ruw geweest zijn?
Aangiftewaardig geweld. Ik lees de term voor het eerst. Waar ligt die grens? Bij de beleving van het slachtoffer, de dader of die van de omstanders?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Strafbare smaad dus? Als er geen aangiftewaardig geweld is geweest dan heeft Castricum wellicht een probleem.
En jij blijft je fijne Rut maar steunen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het was voor die kinderen inderdaad een hele smerige actie. Erg laag bij de grond.
Wat ik wel weet is het gegeven dat dit als 'hoax' gepresenteerd was hoewel de eigenaar van het Kinderpaleis er niet van op de hoogte was. De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte. Het Kinderpaleis zou aangifte doen.....maar hebben dat uiteraard nooit gedaan. Blijft erbij dat het een heel erg slecht item was.
Nee, je verheerlijkt het alleen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg al heel de tijd hetzelfde. Ik keur geweld niet goed.
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, je verheerlijkt het alleen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_NOS-reporter__.htmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef jcdragon het volgende:
Ze hebben zich ook nog eens als NOS medewerker voorgedaan en Kinneging nog een keer geinterviewd. Volgens de site komt het filmpje zo online.
ok die vind ik dan weer wel grappigquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_NOS-reporter__.html
Mwoa, ook 'journalisten' van zo'n baggerzender kunnen wel eens een keertje inhoudelijk ergens op ingaan voor de verandering. Dat neemt niks weg van het feit dat een van hun populairste journalisten, Rutger, zelden tot nooit inhoudelijk ergens op ingaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok die vind ik dan weer wel grappig
de mond vol van onfatsoenlijke journalisten maar als je er een ander gezicht op zet kan hij de hele werkwijze al niet meer herkennen
Polen was ook op de hoogte toen Duitsland hun aanviel in '39. Was hij het ook met de actie eens?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte.
omdat die persoon op dat moment ook gewoon normale vragen stelt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
de mond vol van onfatsoenlijke journalisten maar als je er een ander gezicht op zet kan hij de hele werkwijze al niet meer herkennen
dat doet Rutger over het algemeen ook, het word irritant als hij niet op het antwoord ingaat en zijn eigen vraag blijft herhalen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef claus_johann het volgende:
[..]
omdat die persoon op dat moment ook gewoon normale vragen stelt?
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef claus_johann het volgende:
[..]
. Was hij het ook met de actie eens?
Dat is natuurlijk waar ja. Scherp!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie Rutger daar toch echt op 1:30 die andere sinterklaas fysiek aanvallen.
Handjes hou je toch thuis... Ruktor?
Zelfs in het bijzijn van kinderen van een jaar of 5. Ongelooflijk.![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoe laat en waar?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja
Ah, de beelden komen dus vanavond online én in de uitzending van Powned. Kijken dus
Oh in de fragmenten die ik van 'm heb gezien zie ik 'm altijd niet allerlei niet inhoudelijke opmerkingen maken / vragen stellen. Maar goed, ik ben geen kenner.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doet Rutger over het algemeen ook, het word irritant als hij niet op het antwoord ingaat en zijn eigen vraag blijft herhalen!
precies wat de man zegt en precies wat de 'journalist' doet in dit filmpje
ik ben ook geen kenner maar wat ik ervan gezien heb is altijd hetzelfdequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh in de fragmenten die ik van 'm heb gezien zie ik 'm altijd niet allerlei niet inhoudelijke opmerkingen maken / vragen stellen. Maar goed, ik ben geen kenner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |