Inderdaad. Soms gaat hij ver maar hij blijft lachen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niets tegen hem persoonlijk, zijn manier van interviewen is wel onbeschoft, maar het kijkt lekker weg. Verder lijkt het me best aan geschikte kerel.
Hij heeft net te weinig celletjes in zijn brein om dat te begrijpen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit dan? Want ik kijk ook graag naar actiefilms waarin mensen kapotgeschoten worden, daarmee keur ik moord niet goed. Leg het even uit voor mij Bravo, alsjeblieft.
Wie weet zit die goede man nu in de hemel en is hij daardoor volledig bekeerd...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef HyperViper het volgende:
En inderdaad haal George is uit je UI man, die man zou walgen van jou.
Er moeten meer reacties zijn naarmate een gebeurtenis ernstiger is, is dat je punt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Meisje opgehangen in woonkamer: 60 reacties
15-jarig meisje om het leven gebracht: 186 reacties
Jongen verlamd na homogeweld: 283 reacties
Rutger Castricum door iemand naar de keel gevlogen: meer dan 1200 reacties (en deel 5 van het topic is al open)
Het is wat hè?
Rutger leert stappen was ook leuk. Jammer dat hij daar niet wat fysieke weerstand heeft mogen genieten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niets tegen hem persoonlijk, zijn manier van interviewen is wel onbeschoft, maar het kijkt lekker weg. Maar goed, ik vind het wel lachen als hij op fysieke weerstand stuit. Dat vinden wij allemaal.... de genen die dat ontkennen, die liegen dat ze barsten.
Hoax!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Joden stuitten ook op fysieke weerstand in 40-45, en ook toen lachten er Nederlanders. Die overigens na 45 met pek en veren werden overgoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 16:18:37 ]
Oja dat keek ik laatst. Heel grappig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Rutger leert stappen was ook leuk. Jammer dat hij daar niet wat fysieke weerstand heeft mogen genieten.
Yep, zoals te zien op: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242104quote:
Als hij nu in de hemel zit is hij God de huid vol aan het schelden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wie weet zit die goede man nu in de hemel en is hij daardoor volledig bekeerd...
Iedereen kan met Rut omgaan behalve falers... en die horen niet in de politiekquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef 3-voud het volgende:
Zie wel vaker filmpjes van Rutger met politici. De meeste, zo niet alle, reageren altijd heel leuk op hem en ouwehoeren nog wel eens met hem mee. Op het rampje Vogelaar na dan.
Begrijp die blabla actie van Tahir dan ook niet. Lijkt me eerder een wanhopige poging om te voorkomen zelf niet slachtoffer te worden in de toekomst van Rutger. Wat alweer genoeg zegt over haar ruggengraat. Me dunkt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond Kinneging zijn reactie ook best leuk hoor. "Zal ik ook eens in de camera kijken"... humor man!
Je slaat een beetje door met je getroll.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij heeft net te weinig celletjes in zijn brein om dat te begrijpen.
Ik vind haar man best wel agressief, als ik haar was zou ik me vooral schamen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Yep, zoals te zien op: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242104
Iemand die tien keer herhaald dat Ruger op zijn bek wordt geslagen die dan gaat ontkennen pro geweld te zijn..... die heeft juist een tekort aan hersencellen denk je ook niet??quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gezien de agressieve mensen hier in het topic zullen er nog veel meer van dat soort vreemde lui rondlopen. Ik zou me ook doodschamen als de vader van je kind zo tof probeert te doen op tv en dat het dan gigantisch backfired.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind haar man best wel agressief, als ik haar was zou ik me vooral schamen.
Waarschijnlijk gaat hij ook niet antwoorden maar gooit hij er weer een loze kreet tegen aan. Typisch voor de voorstanders van die vetklep hier, veel schreeuwen, weinig inhoud.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je nog antwoorden op mijn vraag? Anders slaat deze reactie natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iemand die tien keer herhaald dat Ruger op zijn bek wordt geslagen die dan gaat ontkennen pro geweld te zijn..... die heeft juist een tekort aan hersencellen denk je ook niet??
Maar hey, ga nog even geweld goedpraten.....
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit dan? Want ik kijk ook graag naar actiefilms waarin mensen kapotgeschoten worden, daarmee keur ik moord niet goed. Leg het even uit voor mij Bravo, alsjeblieft.
Of ik een tent heb?? Waarom wil je dat weten...val je op mannen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ga je nog antwoorden op mijn vraag? Anders slaat deze reactie natuurlijk nergens op.
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Of ik een tent heb?? Waarom wil je dat weten...val je op mannen?
[..]
Het zou me niets verbazen als ze thuis niets te vertellen heeft en die kale flink overheersend is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind haar man best wel agressief, als ik haar was zou ik me vooral schamen.Heb het, wat een kut accent en stem heeft zij trouwens.
Dat is geen argument maar gewoon een herhaling van jouw claim. Waarom ben je dan niet tegen geweld?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Of ik een tent heb?? Waarom wil je dat weten...val je op mannen?
edit; ik zie nu je vraag. Het antwoord is hetzelfde als ik tegen jokkebrokje zei; als je tien keer zegt dat Rutger klappen moet krijgen ben je dus niet tegen geweld. Simpel,.
[..]
Want ik kijk ook graag naar actiefilms waarin mensen kapotgeschoten worden, daarmee keur ik moord niet goed. Leg het even uit voor mij Bravo, alsjeblieft.
Tja. Die kerel straalt ook wel een beetje agressie uit vind ik. Hij kijkt boos en niet aardig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gezien de agressieve mensen hier in het topic zullen er nog veel meer van dat soort vreemde lui rondlopen. Ik zou me ook doodschamen als de vader van je kind zo tof probeert te doen op tv en dat het dan gigantisch backfired.
Dat ze zo s'avonds op het bed staat te springen (oh nee..zwanger) : Ik wil sex met die kaaaaale. Dat hij dan zegt; het is slikken of stikken.....quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze thuis niets te vertellen heeft en die kale flink overheersend is.
Ga dit soort spelletjes lekker met anderen spelen. Jullie keuren geweld goed. Klaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is geen argument maar gewoon een herhaling van jouw claim. Waarom ben je dan niet tegen geweld?
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
De dag dat Kinneging Rutger pas echt pijn doet... stel ik voor die dag om te dopen tot Kinneginnedag.
Spelletje? Dat noemt men een discussie; dan voer je argumenten om jouw punt duidelijk te maken. Maar jij schreeuwt dus liever en wanneer jij gevraagd wordt jouw geschetter te onderbouwen laat je het afweten. Je maakt jezelf weer eens stevig belachelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ga dit soort spelletjes lekker met anderen spelen. Jullie keuren geweld goed. Klaar.
Mij ook niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze thuis niets te vertellen heeft en die kale flink overheersend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |