Bron?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef remlof het volgende:
De iPad 3 kan je ook al draadloos opladen
Ja, net zoals je een electrische tandenborstel 'draadloos' op kan laden. ipv. een stekkertje erin moet je hem op een oplaadpunt leggen. Sommige mobiele telefoons hebben dat ook al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef remlof het volgende:
De iPad 3 kan je ook al draadloos opladen
Schijnbaar kost het mij 7 euro als vrijgezelle man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef De_Nuance het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan nieuwsmedia , al die flutonderzoekem of schrikkeldag nou geld kost of oplevert , man man man
Lekker boeiend, ik ben over een half uurtje klaar met werken voor vandaag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef De_Nuance het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan nieuwsmedia , al die flutonderzoekem of schrikkeldag nou geld kost of oplevert , man man man
Het zal wel voor iedere vrijgezel precies hetzelfde zijn inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schijnbaar kost het mij 7 euro als vrijgezelle man.
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het zal wel voor iedere vrijgezel precies hetzelfde zijn inderdaad.
Waarvan er 10 placebo en 10 rozemarijn ofzo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:27 schreef De_Nuance het volgende:
Of Nu 'Wetenschap' , uit een onderzoek naar 20 (ja 20) mensen blijkt dat rozemarijn de concentratie verhoogt.
Het was een econoom die dat zei, dus het moet wel waar zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:30 schreef De_Nuance het volgende:
Het mooiste was nog RTL 'op schrikkeljaren groeit de economie gemiddeld 0,5% harder.
Correlatie , causatie .
Zoveel medische onderzoeken gebeuren met schrikbarend weinig onderzoeksobjecten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:27 schreef De_Nuance het volgende:
Of Nu 'Wetenschap' , uit een onderzoek naar 20 (ja 20) mensen blijkt dat rozemarijn de concentratie verhoogt.
Je kan zo bij het NRC aan de slagquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijdens schrikkeljaren worden mensen gemiddeld een dag ouder.
Ja het valt nog tegen. Ik dacht dat ze al zover waren dat je 'm gewoon op een inductieplaat kon leggen om op te laden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, net zoals je een electrische tandenborstel 'draadloos' op kan laden. ipv. een stekkertje erin moet je hem op een oplaadpunt leggen. Sommige mobiele telefoons hebben dat ook al.
En zoveel media neemt het dan weer klakkeloos over alsof het het nieuwe medicijn van de eeuw is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:31 schreef waht het volgende:
[..]
Zoveel medische onderzoeken gebeuren met schrikbarend weinig onderzoeksobjecten.
Nee, ze worden minder oud in de tussenliggende jaren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijdens schrikkeljaren worden mensen gemiddeld een dag ouder.
Daar komt het wel op neer, maarja, die plaat moet ook gewoon in het stopcontact heh, dus echt heel veel schiet je er niet mee op totdat ze dat soort ellende in tafels/bureau's gaan inbouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het valt nog tegen. Ik dacht dat ze al zover waren dat je 'm gewoon op een inductieplaat kon leggen om op te laden.
En zoveel mensen geloven het waarna een groot deel het vertrouwen in 'die wetenschappers' verliest.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En zoveel media neemt het dan weer klakkeloos over alsof het het nieuwe medicijn van de eeuw is.
Het nieuws is een mooi lachmoment.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:32 schreef waht het volgende:
Wat zijn de media überhaupt waard zonder context?
Voor mij als über-geïnformeerd opperwezen heeft het een beetje waarde, de gemiddelde burger raakt er enkel door in de war en gaat PVV of SP stemmen.
Klopt, het liefst vergezeld van een achterlijke titel tussen aanhalingstekens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En zoveel media neemt het dan weer klakkeloos over alsof het het nieuwe medicijn van de eeuw is.
Als je ouderdom alleen in jaren zou uitdrukken, dan wel, maar dat is relatieve ouderdom, niet absolute.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ze worden minder oud in de tussenliggende jaren.
Ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een econoom die dat zei, dus het moet wel waar zijn.
Gij zwartkijker.
Haha, dat is het inderdaad: entertainment.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het nieuws is een mooi lachmoment.
Gister vergeleken ze inflatie met ketchup uit een fles "eenmaal eruit, kan 't er niet meer in" inclusief illustraties. Ik lag gewoon dubbel voor de tv. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |