Ik denk het niet EGquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die Friezin gaat het winnen, he?
Dat is hij ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:05 schreef robin007bond het volgende:
Ronald Plasterk
Een goede politicus. Natuurlijk ben ik het niet met hem eens, maar het is zeker een intelligente en sympathieke man.
Mjah, ik vind het ook vaag dat ze meedoet. Maar nu weet ik iig wie ik onderaan moet zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoeveel zelfkennis iemand als haar kan kennen
Samson is een ingenieur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is hij ook.
Ik zie hem liever dan Samson.
Net als die Veenendaal die toen met Rutte en Verdonk concurreerde. Die rol wil zij kennelijk nu vervullenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het ook vaag dat ze meedoet. Maar nu weet ik iig wie ik onderaan moet zetten.
Maar geen econoomquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan moet die winnen. Daarom? Daarom!
Stond bij de aanbevolen filmpies:quote:
De dag dat ze stroom draadloos kunnen maken ontstaan er tot nu toe ongekende mogelijkhedenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef Drugshond het volgende:
Zo nu ff rust....
Ze maken alles tegenwoordig draadloos behalve stroom..
Bleeeh, 3 stekerdozen + router, geen idee meer van wat er nu wel en niet aangesloten was.
Net zolang aan draden zitten puzzelen totdat de spaghetti weer een beetje overzichtelijk is.
3 adapters eruit gehaald die volgens mij geen functie hebben.
Plasterk heeft een propedeuse in economie. Daarna is hij biologie gaan doen.quote:
Angsthaas. Oe geld...daar heb ik geen verstand van.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef waht het volgende:
[..]
Plasterk heeft een propedeuse in economie. Daarna is hij biologie gaan doen.
Draadloze stroom door magnetisch veldquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
De dag dat ze stroom draadloos kunnen maken ontstaan er tot nu toe ongekende mogelijkheden
Een propedeuse is ook een diploma.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef waht het volgende:
[..]
Plasterk heeft een propedeuse in economie. Daarna is hij biologie gaan doen.
Hij is blijkbaar tot het inzicht gekomen dat hij zich liever met echte wetenschap bezig hield.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Angsthaas. Oe geld...daar heb ik geen verstand van.
Dat verklaart zijn vroegere en recente uitstapjes naar de politiek niet echt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar tot het inzicht gekomen dat hij zich liever met echte wetenschap bezig hield.
Bron?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef remlof het volgende:
De iPad 3 kan je ook al draadloos opladen
Ja, net zoals je een electrische tandenborstel 'draadloos' op kan laden. ipv. een stekkertje erin moet je hem op een oplaadpunt leggen. Sommige mobiele telefoons hebben dat ook al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef remlof het volgende:
De iPad 3 kan je ook al draadloos opladen
Schijnbaar kost het mij 7 euro als vrijgezelle man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef De_Nuance het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan nieuwsmedia , al die flutonderzoekem of schrikkeldag nou geld kost of oplevert , man man man
Lekker boeiend, ik ben over een half uurtje klaar met werken voor vandaag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef De_Nuance het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan nieuwsmedia , al die flutonderzoekem of schrikkeldag nou geld kost of oplevert , man man man
Het zal wel voor iedere vrijgezel precies hetzelfde zijn inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schijnbaar kost het mij 7 euro als vrijgezelle man.
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het zal wel voor iedere vrijgezel precies hetzelfde zijn inderdaad.
Waarvan er 10 placebo en 10 rozemarijn ofzo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:27 schreef De_Nuance het volgende:
Of Nu 'Wetenschap' , uit een onderzoek naar 20 (ja 20) mensen blijkt dat rozemarijn de concentratie verhoogt.
Het was een econoom die dat zei, dus het moet wel waar zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:30 schreef De_Nuance het volgende:
Het mooiste was nog RTL 'op schrikkeljaren groeit de economie gemiddeld 0,5% harder.
Correlatie , causatie .
Zoveel medische onderzoeken gebeuren met schrikbarend weinig onderzoeksobjecten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:27 schreef De_Nuance het volgende:
Of Nu 'Wetenschap' , uit een onderzoek naar 20 (ja 20) mensen blijkt dat rozemarijn de concentratie verhoogt.
Je kan zo bij het NRC aan de slagquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijdens schrikkeljaren worden mensen gemiddeld een dag ouder.
Ja het valt nog tegen. Ik dacht dat ze al zover waren dat je 'm gewoon op een inductieplaat kon leggen om op te laden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, net zoals je een electrische tandenborstel 'draadloos' op kan laden. ipv. een stekkertje erin moet je hem op een oplaadpunt leggen. Sommige mobiele telefoons hebben dat ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |