Of juist wel komkommersquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef bitterend het volgende:
Haha hier kijkt ze echt zo van WUAAAAAA wat is dat nou![]()
is dat van mij
![]()
echt die gezicht
![]()
![]()
Het is geen komkommer tijd voor Nirak en Faithz dus...lekker makkelijk
Ik kan haar wel door laten slapen, maar d'r laatste voeding was om 19.00uur en ik wil haar toch nog even 'afvullen' voor de nacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef bitterend het volgende:
Moet ze echt wakker NTS? Kan ze niet zelf aangeven of/wanneer ze wil eten?
Hè! Kan Mia dat nu al joh?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
Of juist wel komkommers![]()
Mia ontdekt nu ook dat ze tegen dingen kan meppenIk heb zondag de Ikea babygym gehaald en ze gaat echt helemaal stralen als ik hem boven haar neerzet
Jammer dat de touwtjes van de speeltjes veel te kort zijn, dus ik moet haar op een ophoging leggen zodat ze erbij kan.
Het was hier ook zo in het begin, om het uur voeden! heb gewoon aan toe gegeven...haar ritme veranderde van zelf welquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef NotTheSame het volgende:
Als ik Draakje zometeen niet wakker maak, dan heb ik daar de hele nacht plezier van, in de zin dat ze vanaf een uurtje of 1 elk uur begint te smekken en jammeren. Dan prop ik er tiet in, 3 slokjes en mevrouw slaapt weer om een uur daarna hetzelfde te flikken... Als ik haar nu om 23.00uur voed dan zal ze hoogstwaarschijnlijk om 3.00uur en om 7.00uur weer komen... Dat klinkt mij even wat beter in de oren!
Dat doet Midas ook. Ligt een beetje in zijn wipstoel tegen de speeltjes van de speelboog aan te meppen, te lachen en te kirren (en nu ook te hikkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef octopussy het volgende:
Vlindur, ze maait zeg maar bewust met haar handjes en gaat dan helemaal trappelen van enthousiasme omdat ze iets raakt. Probeert ook vaak haar duim in de mond te krijgen (lukt soms).
Ja, volgens mij lever je gewoon vrije dagen in als je thuis blijft omdat je kind ziek is. Eventueel zorgverlof maar ook dat is onbetaald. Ook wel logisch want op die dagen werk je niet. Tenzij je eventueel thuis kunt werken of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook zo dat je gewoon doorbetaald als het kind ziek is/als je met vakantie gaat? Die dagen ben je gewoon kwijt...vond ik dan wel weer jammer. Want als kind ziek is, is kind thuis, dus ik ook, dus ik vrije dag inleveren...
Hier ook idd. Krijg pas... Euhm, weet het ff niet meer, 1 april?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat de uurprijs dan ook omhoog zou gaan SE, dus uiteindelijk ben je dan even duur uit.
Ik heb trouwens kinderbijslag aangevraagd en kreeg een vage brief terug dat je pas vanaf het 2e kwartaal na de geboorte kinderbijslag krijgt. Midas is van 11 januari dus wij krijgen pas vanaf 1 juli. Vond ik ook een beetje flauw.....
Ohhh hij is maar 1 cm korter dan mijn michelin poppetje en 2 kilo's lichter! hunkquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Zo nieuwe stats van lolliebollie (c) Bitterend![]()
14,5w
5720
60cm
Wat anders als die bollo's
Let op:quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:59 schreef wickie het volgende:
Kyara, je hebt wettelijk recht op 70% uitbetaald te worden tijdens je zorgverlof. Google maar even.
Ik heb niet eens een CAO en moet altijd alles zelf aandragen
moet je op zoek naar flexibele kinderopvangquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Bleie het volgende:
Nou ja, in de vakantieperiodes voegen ze bij ons wel altijd de dreumes- en peutergroepen samen, dus dan hebben ze ook minder personeel dat ze in zetten, maar de ouders betalen wel alles door. Dat moet volgens mij echt anders op te lossen zijn. Je zou ouders bijvoorbeeld kunnen laten kiezen voor een contract voor ergens tussen de 48 en 52 weken, waarbij de weken die niet betaald zijn dus als vakantie worden opgenomen. En dan ook als voorwaarde stellen dat vakanties op tijd worden doorgegeven. Zoiets?
En bij ons kdv schrijven ze toch al op hoe laat kindjes gebracht en gehaald worden, dus dan kun je ook best de uren dat een kind er daadwerkelijk geweest (afgerond op halve uren of zo) is berekenen. Je weet dan gauw genoeg hoe laat je hoe veel personeel nodig hebt.
Ik snap heel goed dat t lastiger is dan gewoon de hele dag berekenen, maar die hele dag in rekening brengen vind ik gewoon niet meer helemaal van deze tijd. En als je nog maar 140% van je uren vergoed krijgt, en die voor een groot deel al kwijt bent aan uren die je wel betaald, maar niet gebruikt, vind ik dat ook nogal irritant.
Voordeel is dat je op zijn 18e een maand extra krijgtquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat de uurprijs dan ook omhoog zou gaan SE, dus uiteindelijk ben je dan even duur uit.
Ik heb trouwens kinderbijslag aangevraagd en kreeg een vage brief terug dat je pas vanaf het 2e kwartaal na de geboorte kinderbijslag krijgt. Midas is van 11 januari dus wij krijgen pas vanaf 1 juli. Vond ik ook een beetje flauw.....
Wij hadden het 3 keer. 1 van juli, 1 van augustus en 1 van september!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Voordeel is dat je op zijn 18e een maand extra krijgten dat is meer
(hier zelfde, muppet is van 28 juli, dus kreeg in januari pas de eerste keer...)
Als het tegen die tijd nog bestaat.....quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
(hier zelfde, muppet is van 28 juli, dus kreeg in januari pas de eerste keer...)
J. is van 6 oktober en wij krijgen ook pas in april geloof ik inderdaad. Dat van op zijn 18e had ik nog niet zo bekekenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
op zijn 18e bestaat t prolly niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Het is een prettig extra-tje. Denk dat wij het gaan overboeken naar haar rekening.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef Aventura het volgende:
Hier baby van 19 juli en pas in januari kinderbijslag. Achja, niet alsof ik erom zit te springen.
Jee, als je het zo ziet, das best een leuk bedrag dan! (Had er verder nog geen rekensom op los gelatenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:19 schreef __Isis__ het volgende:
Ja, doen wij ook, spaar je toch al snel ¤ 17.500,- in 18 jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |