Of juist wel komkommersquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef bitterend het volgende:
Haha hier kijkt ze echt zo van WUAAAAAA wat is dat nou![]()
is dat van mij
![]()
echt die gezicht
![]()
![]()
Het is geen komkommer tijd voor Nirak en Faithz dus...lekker makkelijk
Ik kan haar wel door laten slapen, maar d'r laatste voeding was om 19.00uur en ik wil haar toch nog even 'afvullen' voor de nacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef bitterend het volgende:
Moet ze echt wakker NTS? Kan ze niet zelf aangeven of/wanneer ze wil eten?
Hè! Kan Mia dat nu al joh?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
Of juist wel komkommers![]()
Mia ontdekt nu ook dat ze tegen dingen kan meppenIk heb zondag de Ikea babygym gehaald en ze gaat echt helemaal stralen als ik hem boven haar neerzet
Jammer dat de touwtjes van de speeltjes veel te kort zijn, dus ik moet haar op een ophoging leggen zodat ze erbij kan.
Het was hier ook zo in het begin, om het uur voeden! heb gewoon aan toe gegeven...haar ritme veranderde van zelf welquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef NotTheSame het volgende:
Als ik Draakje zometeen niet wakker maak, dan heb ik daar de hele nacht plezier van, in de zin dat ze vanaf een uurtje of 1 elk uur begint te smekken en jammeren. Dan prop ik er tiet in, 3 slokjes en mevrouw slaapt weer om een uur daarna hetzelfde te flikken... Als ik haar nu om 23.00uur voed dan zal ze hoogstwaarschijnlijk om 3.00uur en om 7.00uur weer komen... Dat klinkt mij even wat beter in de oren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |