moet je op zoek naar flexibele kinderopvangquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Bleie het volgende:
Nou ja, in de vakantieperiodes voegen ze bij ons wel altijd de dreumes- en peutergroepen samen, dus dan hebben ze ook minder personeel dat ze in zetten, maar de ouders betalen wel alles door. Dat moet volgens mij echt anders op te lossen zijn. Je zou ouders bijvoorbeeld kunnen laten kiezen voor een contract voor ergens tussen de 48 en 52 weken, waarbij de weken die niet betaald zijn dus als vakantie worden opgenomen. En dan ook als voorwaarde stellen dat vakanties op tijd worden doorgegeven. Zoiets?
En bij ons kdv schrijven ze toch al op hoe laat kindjes gebracht en gehaald worden, dus dan kun je ook best de uren dat een kind er daadwerkelijk geweest (afgerond op halve uren of zo) is berekenen. Je weet dan gauw genoeg hoe laat je hoe veel personeel nodig hebt.
Ik snap heel goed dat t lastiger is dan gewoon de hele dag berekenen, maar die hele dag in rekening brengen vind ik gewoon niet meer helemaal van deze tijd. En als je nog maar 140% van je uren vergoed krijgt, en die voor een groot deel al kwijt bent aan uren die je wel betaald, maar niet gebruikt, vind ik dat ook nogal irritant.
Voordeel is dat je op zijn 18e een maand extra krijgtquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat de uurprijs dan ook omhoog zou gaan SE, dus uiteindelijk ben je dan even duur uit.
Ik heb trouwens kinderbijslag aangevraagd en kreeg een vage brief terug dat je pas vanaf het 2e kwartaal na de geboorte kinderbijslag krijgt. Midas is van 11 januari dus wij krijgen pas vanaf 1 juli. Vond ik ook een beetje flauw.....
Wij hadden het 3 keer. 1 van juli, 1 van augustus en 1 van september!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Voordeel is dat je op zijn 18e een maand extra krijgten dat is meer
(hier zelfde, muppet is van 28 juli, dus kreeg in januari pas de eerste keer...)
Als het tegen die tijd nog bestaat.....quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
(hier zelfde, muppet is van 28 juli, dus kreeg in januari pas de eerste keer...)
J. is van 6 oktober en wij krijgen ook pas in april geloof ik inderdaad. Dat van op zijn 18e had ik nog niet zo bekekenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
op zijn 18e bestaat t prolly niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Het is een prettig extra-tje. Denk dat wij het gaan overboeken naar haar rekening.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef Aventura het volgende:
Hier baby van 19 juli en pas in januari kinderbijslag. Achja, niet alsof ik erom zit te springen.
Jee, als je het zo ziet, das best een leuk bedrag dan! (Had er verder nog geen rekensom op los gelatenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:19 schreef __Isis__ het volgende:
Ja, doen wij ook, spaar je toch al snel ¤ 17.500,- in 18 jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |