Dat is een indianenverhaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Pieter Derks als opwarmertje voor Derksen
Que?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk weer morgenEn nu heel even tot Voice begint.
Je wens wordt vervuldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Danny moet wel een liedje van de Monkees spelen als ode
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Danny moet wel een liedje van de Monkees spelen als ode
VI>Voicequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen boksen en zometeen the VOice Kids
Ik dacht met al die voetbal kennis van jou dat je wel een man móest zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen boksen en zometeen the VOice Kids
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik dacht met al die voetbal kennis van jou dat je wel een man móest zijn.
Maar aan the Voice te zien ben je gelukkig een echte vrouw
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Luis Suarz reageerde geschrokken op het bericht dat één van de Monkeys is overleden… Hij vroeg: “Welke? Ferdinand of Eva?”
Idd braafste jongetje, maar 1 voorvalletjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Die zijn haar verft haha
Maar Bossie praat nu een beetje als Hansie
Luis Suarz reageerde geschrokken op het bericht dat één van de Monkeys is overleden… Hij vroeg: “Welke? Ferdinand of Eva?”
Arctic Monkeys leven gewoon nog hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Luis Suarz reageerde geschrokken op het bericht dat één van de Monkeys is overleden… Hij vroeg: “Welke? Ferdinand of Evra?”
Luis Suarz reageerde geschrokken op het bericht dat één van de Monkeys is overleden… Hij vroeg: “Welke? Ferdinand of Evra?”
En ik verwachtte een krokodilquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand dook erna meteen ook in om hem te helpen![]()
dat laten ze niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |