En jij mag nu ook al meedoen in 40+, zie ik.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:09 schreef golfer het volgende:
Oh ja, Karina sterkte straks!
Pas je op voor de verborgen camera's ?
Dat was op de afdeling eerste hulp (zover als we weten) dus ik denk dat je je daar geen zorgenquote:Op woensdag 29 februari 2012 06:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken inderdaadHalf uurtje dan ga ik die kant op.
Wat ga je doen Karina? Iets engsquote:Op woensdag 29 februari 2012 06:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken inderdaadHalf uurtje dan ga ik die kant op.
Het enige waar ze tegenop keek is dat ze met een zaal met mannen komt te liggen.quote:
Oh dan heb ik niet ver genoeg terug gelezen, nog even doen danquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het enige waar ze tegenop keek is dat ze met een zaal met mannen komt te liggen.![]()
(zie vorig deel)
19 it is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh... kan de eerst volgende Mod die hier langs komt even het nummertje van de SC veranderen ?![]()
Dit had nummer 19 moeten zijn zie ik nu, de laatste keer dat ik hier een topic opende had ik
de TT niet veranderd, nu wel, maar ook meteen het nummer en dat gaat dus atomatisch.
Was ik alweer vergeten...![]()
Nouhou......... hoe oud ben jij nu dan???quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Dag medeveertigers
Jonkie meldt zich.
remlof!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Dag medeveertigers
Jonkie meldt zich.
Pas 41quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou......... hoe oud ben jij nu dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |