En jij mag nu ook al meedoen in 40+, zie ik.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:09 schreef golfer het volgende:
Oh ja, Karina sterkte straks!
Pas je op voor de verborgen camera's ?
Dat was op de afdeling eerste hulp (zover als we weten) dus ik denk dat je je daar geen zorgenquote:Op woensdag 29 februari 2012 06:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken inderdaadHalf uurtje dan ga ik die kant op.
Wat ga je doen Karina? Iets engsquote:Op woensdag 29 februari 2012 06:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken inderdaadHalf uurtje dan ga ik die kant op.
Het enige waar ze tegenop keek is dat ze met een zaal met mannen komt te liggen.quote:
Oh dan heb ik niet ver genoeg terug gelezen, nog even doen danquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het enige waar ze tegenop keek is dat ze met een zaal met mannen komt te liggen.![]()
(zie vorig deel)
19 it is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh... kan de eerst volgende Mod die hier langs komt even het nummertje van de SC veranderen ?![]()
Dit had nummer 19 moeten zijn zie ik nu, de laatste keer dat ik hier een topic opende had ik
de TT niet veranderd, nu wel, maar ook meteen het nummer en dat gaat dus atomatisch.
Was ik alweer vergeten...![]()
Nouhou......... hoe oud ben jij nu dan???quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Dag medeveertigers
Jonkie meldt zich.
remlof!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Dag medeveertigers
Jonkie meldt zich.
Pas 41quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou......... hoe oud ben jij nu dan???
Kom je eigenlijk nooit meer tegen. Zal eens vaker naar ONZ gaan.quote:
Doe dat. Of kom weer eens langs in de POL SC.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Kom je eigenlijk nooit meer tegen. Zal eens vaker naar ONZ gaan.
Mag ik die Koos dan verzuipen? dan kom ik ook ...quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat. Of kom weer eens langs in de POL SC.
31 maart doen we een POLmeet trouwens, yvonne komt ook. Ook iets voor jou en Ryan?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat. Of kom weer eens langs in de POL SC.
31 maart doen we een POLmeet trouwens, yvonne komt ook. Ook iets voor jou en Ryan?
Van mij welquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag ik die Koos dan verzuipen? dan kom ik ook ...
Eh nee, ik wou wel maar ik ben vergeten me aan te meldenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Staal het volgende:
[..]! Ik zal het Ryan voorstellen maar ik denk zijn reactie al precies te weten eigenlijk.
Als jij en yvonne komen maakt het voor mij wel verleidelijk maar dan is een ander subforum een beter idee. Ga je naar de film trouwens? Vind het wel een leuke actie van FOK!
Verzuip al die POLmutsen maar. Hoewel Voorschrift nogal meevalt. Betyar ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag ik die Koos dan verzuipen? dan kom ik ook ...
Koos Vogels.quote:
Ik heb jullie nog nooit ruzie zien maken. Dat moet dan wel heel vrouwenachtig sneaky gaan dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Oh, ok. Ik ga geen ruziemaken met FANN vandaag.
Ik denk dat je het net gemist hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog nooit ruzie zien maken. Dat moet dan wel heel vrouwenachtig sneaky gaan dan.
Volgens mij heb ik nog nooit ruzie gehad met Lienekienquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog nooit ruzie zien maken. Dat moet dan wel heel vrouwenachtig sneaky gaan dan.
quote:
FANN ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat je het net gemist hebt.
Dat is wel fijn, dat je daar een slecht geheugen voor hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit ruzie gehad met Lienekien![]()
Of ik zou het niet eens in de gaten hebben gehad , dat kan ook ...
[..]ik het zo erg met me ?
Verschil van mening is geen ruzie mop...quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat je het net gemist hebt.
Ik heb juist een uitermate goed geheugen voor dat soort dingenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, dat je daar een slecht geheugen voor hebt.
Zijn ze weer bezig in POL SC?quote:
En wat is de kans dat iemand anders het nummer van de dierenambulance heeft opgeslagen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:24 schreef Staal het volgende:
Ja okay. Als het een afspraak is moet er een a-4 formaat map in kunnen.
Maar die kleine tasjes inderdaad. Denk dat het erin geslopen is omdat partners in een relatie al heel snel denken dat daar al zijn papieren, portefeuille, sleutels etc ook wel in dat kleine tasje passen.
En Lienekien, dat is het beginstadium van nomofobia he. Als jij geen telefoon bij je hebt heeft de rest van de wereld dat wel.
Ik kan alleen mijn eigen 06 onthouden, zelfs het nummer van mijn werk-GSM weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:43 schreef Lois het volgende:
Het nadeel van een mobieltje vind ik niet de ontluikende nomofobia maar meer dat ik amper nog telefoonnummers uit mijn hoofd weet. Hoewel dat laatste ook aan mijn leeftijd kan liggen.....
Dat ligt niet aan je leeftijd hoor. Weet niet hoe dat bij jullie was maar mijn oma had altijd een telefoonklapper naast de telefoon. Dan moest je op een letter drukken en dan klapte dat ding op dat punt open. Mijn ouders hadden een rol met kaartjes. En ook had je nog adresboekjes voor in de tas. Al zou je dat nu weer willen hebben is het zinloos omdat men steeds allemaal nieuwe abonnementen afsluit en om de haverklap een ander nummer heeft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:43 schreef Lois het volgende:
Het nadeel van een mobieltje vind ik niet de ontluikende nomofobia maar meer dat ik amper nog telefoonnummers uit mijn hoofd weet. Hoewel dat laatste ook aan mijn leeftijd kan liggen.....
Ik heb nog steeds een papiere agenda. Ik plaats de contacten over, ook voor sentimente reden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je leeftijd hoor. Weet niet hoe dat bij jullie was maar mijn oma had altijd een telefoonklapper naast de telefoon. Dan moest je op een letter drukken en dan klapte dat ding op dat punt open. Mijn ouders hadden een rol met kaartjes. En ook had je nog adresboekjes voor in de tas. Al zou je dat nu weer willen hebben is het zinloos omdat men steeds allemaal nieuwe abonnementen afsluit en om de haverklap een ander nummer heeft.
Nu sla je alles op in je telefoon. Ik weet mijn eigen mobiele nummer niet eens.
Nadeel is wel dat eind vorig jaar onze huistelefoon kapot ging, we een nieuwe kochten en we dus alle nummers kwijt waren. Het komt nog steeds voor dat we gebeld worden en ik weer een nummer moet opslaan want oh ja, die waren we ook kwijt.
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef APK het volgende:
What's hard water? It's ice... my Mummy's a pole dancer and heartless giraffes: Teachers reveal funniest exam answers EVER
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz1nnOkSxqR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal gesproken weet ik mijn huistelefoon ook wel, maar die keer dus effe nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet zo vaak mijn telefoonnummer(s) ergens invullen dat ik die echt wel uit mijn hoofd weet.
Operatie aan haar schildklier. Stond al een tijdje op de rol, dus was niet echt haast bij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef Staal het volgende:
Wat is er eigenlijk met Karina aan de hand?
Schildklier... voor meer details moet je Karina maar Dmmenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef Staal het volgende:
Wat is er eigenlijk met Karina aan de hand?
Schildklier. Maar dat lijkt me ook niet best.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Staal het volgende:
Sjeez, alvleesklier. Dat is echt niet best hoor.
Alvleesklier? ow... haal ik het weer doorelkaar ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Staal het volgende:
Sjeez, alvleesklier. Dat is echt niet best hoor.
Ow... ja zie je wel, ik dacht al...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Schildklier. Maar dat lijkt me ook niet best.
Valt vooralsnog erg mee. Ze halen maar een deel weg en in principe kan de rest het dan overnemen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Schildklier. Maar dat lijkt me ook niet best.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alvleesklier? ow... haal ik het weer doorelkaar ?![]()
maar goed dat ik geen dokter ben
Ow.. mevrouw, was het uw linkerbeen ?quote:
Ik ben ooit geopereerd aan mijn linkerenkel. Voor ik de operatie in ging vroeg de OK assistent: welk been is het? (er moest een sok worden uitgetrokken) Ik wist niet meer welk beenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.. mevrouw, was het uw linkerbeen ?![]()
Ik heb zojuist uw rechterbeen afgezet![]()
![]()
en dat soort dingen gebeuren dus ECHT !!!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben ooit geopereerd aan mijn linkerenkel. Voor ik de operatie in ging vroeg de OK assistent: welk been is het? (er moest een sok worden uitgetrokken) Ik wist niet meer welk been![]()
Maar toen sliep ik al. Toen ik weer wakker werd heb ik gelijk onder de dekens gekeken en gelukkig had de arts goed het dossier gelezen en mijn linkerenkel geopereerd.
Nou..hou... geniaal? Beetje gevaarlijk als ze zoiets aan je vragen als je al bijna in slaap bentquote:
Nee daarom zei ik alquote:
Als het schering en inslag was dan zou het wel héél triest zijnquote:Het gebeurd vast niet dagelijks, maar het gebeurd ECHT wel eens
Op FOK! worden er hele Scrabblecompetities gehouden. Remlof deed of doet daar ook in mee, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef golfer het volgende:
Ik loop hopeloos achter vandaag. Want ouwe opa heeft een tablet ontvangen en is daarmee aan het spelen en wordfeud spelen.
Waarom lag je te malen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:17 schreef Staal het volgende:
Ik lag trouwens te malen, toch weer eruit.
Bak thee gezet. Vanuit dat crèmetopic brandnetel, citroengras thee gekocht.
Nou, laat die zuivering maar snel werken dan.
Als Karina volgens mij geen puf heeft om te fokken terwijl ze al wel thuis is dan is er echt iets mis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zou Karina al thuis zijn???
Misschien wel, maar nog effe geen puf om te Fokken denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |