Het is echt een psychiatrisch geval, deze man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:11 schreef Disana het volgende:
Maar eerlijk gezegd, en dat klinkt misschien hard, vind ik hem wel een beetje een aansteller.
Volgens mij valt dat wel mee en is hij voornamelijk kwetsbaar. Aan een sociale omgeving ontbreekt het hem ook niet en hij lijkt me prima in staat zelf hulp te zoeken, wat hij mogelijk nooit heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is echt een psychiatrisch geval, deze man.
Ik ga ook naar de RIjdende Rechter zappenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geloof het eerlijk gezegd wel...ben inmiddels naar Mr. Frank Visser gezapt...
Goed dat je het zegt bijna vergetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geloof het eerlijk gezegd wel...ben inmiddels naar Mr. Frank Visser gezapt...
Deze heb ik weleens gezien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:40 schreef Ole het volgende:
Dit is de US versie http://www.aetv.com/hoarders/
Al begonnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Straks op tv.
Verslaafd aan verzamelen
23:20 - 00:20 SBS6 informatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |