Nee, dat wist Soempie nog nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, kleine schopjes in de buikleuk hoor
Volgens mij niet, ze zitten onder je huid en daar heb je geen zenuwen die kietelen kunnen waarnemen.quote:
Huh, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ze zitten onder je huid en daar heb je geen zenuwen die kietelen kunnen waarnemen.
Ik denk dat pijn dan anders werkt (en wel vanbinnen kan).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, dat wist ik helemaal niet.Echt niet? En pijn dan, in zo'n wond?
Bijna goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verlaat meld ik mij ook in de discussie van vandaag
Ik had homeopathie ongeveer begrepen als volgt:
-Je zoekt een stof waar je juist de kwaal van krijgt waar je vanaf wil (voorbeeld: een fles vodka)
-Die stof ga je heel erg verdunnen (je mengt 1 fles vodka met een zwembad vol water)
-Van het resultaat neem je een beetje in en je geneest van de kwaal (je neemt een druppeltje van het zwembadwater en je wordt direct weer nuchter)
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dat laatste flesje verkoop je voor een hoop geld. Het is immers een hoop werk steeds die flessen leeg te gieten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of de vegetariėr in kwestie gelooft in water met geheugen en of die vegetariėr het als verwerpelijk beschouwt om de herinnering aan een eend te eten.
Zolang de gewenste verdunning van 1 op zoveel miljoen haalt maakt het volgens mij niet uit of je dat doet op de flesjesmethode of op de zwembadmanier. In het tweede geval moet je wel wat beter roerenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna goed.
Maar in plaats van dat je die fles wodka in je zwembad leegkiepert..neem je een fles waarin je een beetje wodka doet. Vervolgens vul je de fles aan met water uit het zwembad. Dan gooi je de fles leeg en dan blijft er wat aan de wanden van de fles plakken. Dat vul je dan weer aan met water uit het zwembad. Dat gooi je dan weer leeg etc etc. Vervolgens doe je dat totdat het zwembad leeg is.
Nou, dat laatste flesje verkoop je voor een hoop geld. Het is immers een hoop werk steeds die flessen leeg te gieten.
Alleen de herinnering aan de werkzame stof mag nog aanwezig zijn. Ik denk alleen dat de herinnering aan het chloor overheerstquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zolang de gewenste verdunning van 1 op zoveel miljoen haalt maakt het volgens mij niet uit of je dat doet op de flesjesmethode of op de zwembadmanier. In het tweede geval moet je wel wat beter roeren
Maar er is geen verdunning. Je wast de fles steeds uit. Het is wezenlijk niet anders dan dat je de fles onder de kraan houdt en open zet. Dat is dus wel een groot verschil want bij jouw methode zit er toch echt een fles wodka in je zwembad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zolang de gewenste verdunning van 1 op zoveel miljoen haalt maakt het volgens mij niet uit of je dat doet op de flesjesmethode of op de zwembadmanier. In het tweede geval moet je wel wat beter roeren
Dus ik moet water zien te vinden met de herinnering van een fles jenever en ik krijg geen kater meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alleen de herinnering aan de werkzame stof mag nog aanwezig zijn. Ik denk alleen dat de herinnering aan het chloor overheerst
Nu ben ik in TRU beland.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had ik deze er al eens ingegooid? Gaat ook over homeopathie
[..]
Yup, maar vergeet niet dat je er 15 euro voor moet betalen..anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus ik moet water zien te vinden met de herinnering van een fles jenever en ik krijg geen kater meer?
Je geneest je kater ermee lijkt mequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus ik moet water zien te vinden met de herinnering van een fles jenever en ik krijg geen kater meer?
Lambiekjestopic. Topic direct gesloten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu ben ik in TRU beland.
Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
Volgens de oorspronkelijke instructies van Hahnemann moet je het steeds een factor 10 verdunnen. En tussendoor ermee tegen de rug van een in leer gebonden boek kloppen. (Jawel, echt waar.)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lambiekjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu ben ik in TRU beland.
Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
Sla zijn posts maar over.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ken die hele Lambiekje niet.Heb dus lachwekkende topics gemist?
De grens tussen lachwekkend en bloed onder je nagels vandaan is bij Lambiekje erg dun....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Lambiekje is een ziek persoon. Enorm paranoide, ziet overal dingen en verbanden die er niet zijn. Ik denk dat 'ie hulp nodig heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
quote:
En dan is er nog DRA, alhoewel die al heel lang niet meer heeft gepost. Of DiegoArmandoMaradonna, nog zo'n mafketel/troll.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Lambiekje is een ziek persoon. Enorm paranoide, ziet overal dingen en verbanden die er niet zijn. Ik denk dat 'ie hulp nodig heeft.
Lachwekkend en om te janken tegelijkertijd.
Zie het als de FusionFreak van de samenzweringstheorien.
Heb je trouwens "tinoz" zijn topics wel eens gezien?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan is er nog DRA, alhoewel die al heel lang niet meer heeft gepost. Of DiegoArmandoMaradonna, nog zo'n mafketel/troll.
Oh, dat is wel sneu.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lambiekje is een ziek persoon. Enorm paranoide, ziet overal dingen en verbanden die er niet zijn. Ik denk dat 'ie hulp nodig heeft.
Lachwekkend en om te janken tegelijkertijd.
Zie het als de FusionFreak van de samenzweringstheorien.
Die laatste zegt me niet zoveelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan is er nog DRA, alhoewel die al heel lang niet meer heeft gepost. Of DiegoArmandoMaradonna, nog zo'n mafketel/troll.
tinozquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je trouwens "tinoz" zijn topics wel eens gezien?
Ja, er zitten er wel meer in BNW die helaas geestelijk niet helemaal in orde zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel sneu.![]()
Ik zie ook dat hij veel in BNW post en daar kom ik echt nooit.
Hij zit weer in behandeling toch?quote:
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij zit weer in behandeling toch?
Nee, die zegt mij dan weer niksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je trouwens "tinoz" zijn topics wel eens gezien?
Uitgerekend dat soort topics zijn echt kenmerkend voor Tinoz. Het lijkt me echt zo gruwelijk kut om zo te moeten leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:04 schreef Soempie het volgende:
politie aan mijn deru
Laatste wat ik me van tinoz herinner.
Trustenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef iamredleader het volgende:
Goed, morgen weer een dag. Ik kruip lekker onder de wol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Om mijn gifje goed te makenMooie natte poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Cobra toch..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Damn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Oei.. http://www.nu.nl/binnenla(...)haag-zocht-hulp.html
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Daar word je stil van.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Laten we daar dan maar vanuit gaan. Goed excuus voor nog 28 jaar paaaaartttyyyyyyyyyyyyquote:Vergeet die zweverige Maya-kalender: het einde der tijden vindt plaats op 5 februari van het jaar 2040. De NASA heeft namelijk een asteroļde ontdekt die momenteel hard richting aarde koerst. Volgens de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie is de kans op een botsing één op 625, oftewel 0,16 procent.
De asteroļde is 140 meter breed. Een inslag op aarde betekent sowieso miljoenen doden, zegt Daily Mail. Mogelijk sterft het menselijke ras zelfs compleet uit.
Een andere vergelijking klinkt geruststellender: de asteroļde die de dinosaurussen 65 miljoen jaar geleden deed uitsterven, was vijftien kilometer breed.
Wetenschappers hebben nog niet veel onderzoek kunnen doen naar het levensgevaarlijke stuk ruimterots. Nadere details volgen hopelijk in de jaren 2013 tot 2016.
Oh, zegt ze ook nog wat dan!?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
Jemig, die kletst je de oren van de kop.
Ik geloof het niet nee...quote:
Tukkersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
Jemig, die kletst je de oren van de kop.
Volgens mij is dat een heel oosterse uitdrukking toch?quote:
Ik heb niet eens gekekenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens mij missen jullie dames alle belangrijke aspecten uit dat yt filmpje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre, veel plezier met rechts en links![]()
Ik ga naar bed
Wij zijn niet sexy?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens mij missen jullie dames alle belangrijke aspecten uit dat yt filmpje.
En jij mist de context in onze posts.quote:
dan maar geen kudo's, jezus wat een kut nummerquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
Ik klaag niet heel snel over dat covers slechter zijn dan origineel.. en vroeger was alles beter en blablabla..
Maar dit is toch wel heel kut t.o.v. origineel. Kudo's als je hem weet uit te luisteren:
Tot 1:01 dacht ik 'Dat valt best mee, waar zeurt die WG nou over'. Daarna begreep ik het gelijk een stuk beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
Ik klaag niet heel snel over dat covers slechter zijn dan origineel.. en vroeger was alles beter en blablabla..
Maar dit is toch wel heel kut t.o.v. origineel. Kudo's als je hem weet uit te luisteren:
Ik wil graag voor 1 minuutje aan kudos.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
Heb het niet geredquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
Ik wel. Twee keer zelfs.quote:
Al een hele lange tijdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:14 schreef Soempie het volgende:
Welterusten IARL.Kun je die schoppen ook al van buiten voelen?
Daily Mail. 'nuff saidquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Laten we daar dan maar vanuit gaan. Goed excuus voor nog 28 jaar paaaaartttyyyyyyyyyyyy
quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel. Twee keer zelfs.![]()
Vind de muziek van Sven erger.
Complete aanstelleritus van Soemp. Ik luister naargelang mijn bui. Dat kan UB40 zijn, Vaya con Dios, Peter Fox, Prodigy, Paco de Lucia, en ja, soms ook gewoon Happy Hardcore of een foute mix van allerlei takkemuziek door elkaar. Vooral in de auto. Met het volume op 10. En meetimmeren op het stuur!quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor muziek luistert hij dan naar?
Prima, toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:39 schreef Wiebelkont het volgende:
Complete aanstelleritus van Soemp. Ik luister naargelang mijn bui. Dat kan UB40 zijn, Vaya con Dios, Peter Fox, Prodigy, Paco de Lucia, en ja, soms ook gewoon Happy Hardcore of een foute mix van allerlei takkemuziek door elkaar. Vooral in de auto. Met het volume op 10. En meetimmeren op het stuur!
Da's ook een goede opmerkingquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:52 schreef B.ertha het volgende:
Volume op 10 betekent in mijn auto dat het geluid bijna uit staat en dat de muziek niet boven de motor uit komt. In mijn vorige auto betekende dat oorpijn en was 1 zelfs soms te hard.
Je weet wat de boete voor onnodig claxonneren is tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En meetimmeren op het stuur!
Wat zei ik?quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:39 schreef Wiebelkont het volgende:
soms ook gewoon Happy Hardcore of een foute mix van allerlei takkemuziek door elkaar.
Kan je ook totaal niet vergelijken neequote:Op woensdag 29 februari 2012 08:52 schreef B.ertha het volgende:
Volume op 10 betekent in mijn auto dat het geluid bijna uit staat en dat de muziek niet boven de motor uit komt. In mijn vorige auto betekende dat oorpijn en was 1 zelfs soms te hard.
Niks mis met af en toe eens wat happy hardcorequote:
quote:
Dankje.quote:
Ben vandaag aan het werk. Is rustiger dan thuis met een peuter en bijna tiener. Morgen dagje vrij en gaan we waarschijnlijk zwemmen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje.
Hoe is het bij jou? Vandaag aan het werk?
Nicequote:Op woensdag 29 februari 2012 10:52 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb een dagje weekendVanavond potje pokeren in een cafe waar ik eerder werkte
psst, volvo kopen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben vandaag aan het werk. Is rustiger dan thuis met een peuter en bijna tiener. Morgen dagje vrij en gaan we waarschijnlijk zwemmen.
Maar we hebben gedoe met de auto. Bah.
quote:
Weekend op woensdag, het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:52 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb een dagje weekendVanavond potje pokeren in een cafe waar ik eerder werkte
Vorige week was iemand op dinsdagmiddag 17:00 al klaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Weekend op woensdag, het moet niet gekker worden
graag gedaanquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vorige week was iemand op dinsdagmiddag 17:00 al klaar
Mijn weekend valt nooit op zaterdag /zondagquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Weekend op woensdag, het moet niet gekker worden
Hier dus omgekeerd. Morgen werken, vrijdag vrijquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Dat was ikke
![]()
Deze week niet hoor. Ik ben morgen vrij, maar vrijdag weer aan het werk.
Dat kan je gewoon op het station doen. Kun je voor 1 dag wijzigen. Even met de card naar de "paal", card voor de sensor en kun je verder op het scherm.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Blijken er 2 handleidingen op het intranet te staan van hoe je reist met die NS Business Cardik had natuurlijk een oude versie gevonden
En het staat ingesteld op 2de klas reizen, toch even informeren of het een probleem is als ik dat ga wijzigen denk ik.
Staat ook in de handleiding inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon op het station doen. Kun je voor 1 dag wijzigen. Even met de card naar de "paal", card voor de sensor en kun je verder op het scherm.
Ik heb ook NS Business Card en zo doe ik het als ik een dienstreis moet maken. Die mogen ook 1e klas.
Het is erg gemekkelijk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Staat ook in de handleiding inderdaad
Huh? Waar ga je heen en hoe dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gewoon verwendIdeaal, beetje met laptop kunnen werken (stroom
). Als mijn treintickets worden geregeld reis ik ook 1e klas, dus ik zie niet in waarom dat nu moet veranderen, omdat ik het op een andere manier regel
En dan eerste klas?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga maandagmiddag richting Schiphol, dinsdag vliegen naar Engeland en woensdag weer terug
Ik heb het nu over de trein, niet over het vliegtuigquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan eerste klas?Voor die 3 kwartier vliegen?
Dat was dit verwarrendquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de trein, niet over het vliegtuigVliegtickets zijn al geregeld, de treintickets waren dat nog niet.
quote:Als mijn treintickets worden geregeld reis ik ook 1e klas, dus ik zie niet in waarom dat nu moet veranderen, omdat ik het op een andere manier regel
Nou, op een andere manier regelen leek voor mij op een andere manier reizen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Er staat toch niets in over vliegtickets, alleen over treintickets
Leg uit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
ik snap trouwens ineens waarom de NS met klasse 1 en 2 werkt en niet met A en B
Ahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
iets met NS a en NS b en mijn zieke geest
Leuk, zwemmen! En wat voor gedoe heb je met de auto?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben vandaag aan het werk. Is rustiger dan thuis met een peuter en bijna tiener. Morgen dagje vrij en gaan we waarschijnlijk zwemmen.
Maar we hebben gedoe met de auto. Bah.
'Here comes Etcie'quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Als het nou niet meer doorgaat, gaat de botte bijl er echt in hoor. Misschien letterlijk, moet ik wel eerst een botte bijl vinden
quote:
Ooit een geweldig shirt gezien met "Here comes trouble" erop. En op de achterkant "There goes trouble"quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Here comes Troubleis die nickname nog steeds/alweer/blijvend toepasselijk
Hij start niet goed en valt soms uit als je net rijdt. Iets met afstelling, sensor oid. Gedoe dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk, zwemmen! En wat voor gedoe heb je met de auto?
IARL, tof weekend. Kun je Jair een beetje bezig houden in de auto?
Maandag zit ze precies op 41 wekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
Marken wat spannend/leuk maandag! Hoever is mw. Mark dan?
Mooie termijn... het geeft ook helemaal niets of het je 1e, 2e, 3e of 4e kind is hč? Ze doen elk wat ze willen. Waren de andere ook "te laat"? Wordt ze ivm medische redenen ingeleid? Of is het standaard om bij 41 weken in te leiden? Dat laatste is tegenwoordig in sommige wijken in Enschede beleid.quote:
Die kende ik nog niet.quote:
De tweeling is ook ingeleid, dus we hebben wel een idee hoe het gaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef Soempie het volgende:
En spannend, maandag. De eerste keer een inleiding? En wat vinden de rest van de kindjes ervan? Heb echt bewondering voor jullie. Ik vind het met een kindje al hectisch.
Nou, we gaan toch gewoon lekker juichenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net. Mondeling. Bevestigd. Gekregen. Dat het geregeld is.
Half jaar contract. Ik durf niet eens te juichen
Maar het mag. Geloof ik.
Botte bijl heb ik niet. Wel een fonkelnieuwe kettingzaagquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Als het nou niet meer doorgaat, gaat de botte bijl er echt in hoor. Misschien letterlijk, moet ik wel eerst een botte bijl vinden
Ja, prima, Jair geniet van autorijden, en meestal zit tinu dan achterin met hem spelletjes te spelen of te babbelen. Zal de iPad wel opladen van tevoren, kan hij met boze vogeltjes gooienquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:21 schreef Soempie het volgende:
IARL, tof weekend. Kun je Jair een beetje bezig houden in de auto?
God, wat is dat een geweldig nummerquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef Mark het volgende:
Net terug van de tweede begrafenis. En nee: het was niet makkelijker, misschien nog wel moeilijker omdat we bij de eerste begrafenis nog een beetje hoop hadden dat het goed zou komen en deze nu met een moker de grond in was geramd.
Ja, had 'm gezien, erg leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Moest even gniffelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Maar het mag. Geloof ik.
Die van ons wordt 5quote:
Mij ook wel, alleen die zwangerschappen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef iamredleader het volgende:
Mark, heel veel succes, geweldig gaaf lijkt me dat, zo'n groot gezin
pssst, kindje kopen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef Soempie het volgende:
Mij ook wel, alleen die zwangerschappen..
Ja wacht maar, over een jaar gaat het weer kriebelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mij ook wel, alleen die zwangerschappen..
Een jaar pas? 6 maandenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ja wacht maar, over een jaar gaat het weer kriebelen
Bij de vader, bedoel je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een jaar pas? 6 maandendan begint het gerammel weer
Mjah, ik denk dat je er vanzelf "ingroeit" en handig wordt met sommige zaken. En verder: een flinke autoquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Soempie het volgende:
En ook praktisch gezien...het aantal kamers in huis, de auto, duur om met z'n allen een dagje weg te doen of een vakantie, enz. EN, je hebt maar 2 handen.Zul je net zien dat de derde ervandoor gaat.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Maar het mag. Geloof ik.
Dat lijkt mij ook interessant. Ik vind 2 wel voldoende, een 3e had eventueel nog gekund, maar dat gaat hem niet meer worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Soempie het volgende:
En ook praktisch gezien...het aantal kamers in huis, de auto, duur om met z'n allen een dagje weg te doen of een vakantie, enz. EN, je hebt maar 2 handen.Zul je net zien dat de derde ervandoor gaat.
Lijkt me wel interessant om een weekend mee te kijken bij Mark thuis.Zijn jullie dan heel georganiseerd? Scheelt dan wel dat de oudste bijna 5 is, maarja, dan nog.
JOH! NO SHITquote:'Bank moet veilige haven zijn'
DEN HAAG - Een bank moet een veilige haven zijn voor spaarders en het betalingsverkeer.
Daarom moet risicovol gedrag van bankiers aan banden worden gelegd.
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:
Onder het mom: beter laat dan nooit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het CDA door de bocht
[..]
JOH! NO SHIT
Een beetje laat om dat te roepen toch?
Een tweeling lijkt mij ook lastig. Zie het ook bij onze buren... die hebben een tweeling van 7 maanden en zijn er behoorlijk druk mee. Zachtjes uitgedrukt. ow en zij hebben ook nog 2 tienerdochters. Als zij ergens als compleet gezin naartoe gaan, moeten ze altijd met 2 auto's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht.
Denk ook wel dat je er vanzelf handigheid in krijgt, maargoed, Mark had dan opeens een tweeling. Lijkt me toch lastig.Laatst een deel gekeken over een gezin met een zesling. Mijn hemel.
Politici snappen niet dat je sommige dingen maar beter nooit kunt zeggen ipv later.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onder het mom: beter laat dan nooit?
Etcie, gefeliciteerd! En juich er maar flink op los.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Maar het mag. Geloof ik.
Het lastigste is als ze groot genoeg zijn om te gaan lopen, maar te jong om te luisterenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een tweeling lijkt mij ook lastig. Zie het ook bij onze buren... die hebben een tweeling van 7 maanden en zijn er behoorlijk druk mee.
Politici snappen heel veel niet heb ik wel gemerkt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Politici snappen niet dat je sommige dingen maar beter nooit kunt zeggen ipv later.
Ik vind de leeftijd tussen 1 en 4 jaar best lastig eigenlijk. Eerst van alles willen maar niet kunnen en dan van alles willen en kunnen maar niet willen/kunnen luisteren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Het lastigste is als ze groot genoeg zijn om te gaan lopen, maar te jong om te luisteren
Onze tweeling is nu 2½, en het wordt steeds makkelijker. En zoals gezegd: op een gegeven moment houden ze elkaar bezig. ik heb liever dat de oudste een vriendje van school meeneemt dan dat hij alleen thuis is
Ha, wacht maar tot de tieners/pubers!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de leeftijd tussen 1 en 4 jaar best lastig eigenlijk. Eerst van alles willen maar niet kunnen en dan van alles willen en kunnen maar niet willen/kunnen luisteren.Ze hebben dan echt hun eigen ego ontdekt. Erg vermoeiend soms.
Trouwens bijna tieners ook.![]()
Ik was een hele leuke tiener/puberquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, wacht maar tot de tieners/pubers!
Dan willen ze nóg meer en nóg minder luisteren en is hun ego enorm
Tuurlijk ken ik Prong! Cleansing is een dijk van een plaat, en ook wat ouder werk als Prove you wrong en Beg to Differ. Daarna kwam de klad er behoorlijk in, en de laatste platen heb ik niet meer gekocht. Bartrid kan je daar misschien meer over vertellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:23 schreef MadMaster het volgende:
@Mark: Ken jij Prong?
Ben meegevraagd voor een concert van ze in mei in Breda, maar het zegt me, behalve wat Youtube-filmpjes net, helemaal niks...
Dat is geen Saharazand, zoals veel mensen denkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wou dat ik een bij was: http://www.nu.nl/wetensch(...)les-in-voorjaar.html
Ik dacht altijd gewoon stuifmeel van de bomen. Maar het wil ook nog wel eens gebeuren dat de wind zand uit de Sahara meeneemt en dat hier met de regen naar beneden komt. Soms is er ook rood stof.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is geen Saharazand, zoals veel mensen denken
Euh?
Ik dacht ook altijd dat het ging om stuifmeel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht altijd gewoon stuifmeel van de bomen. Maar het wil ook nog wel eens gebeuren dat de wind zand uit de Sahara meeneemt en dat hier met de regen naar beneden komt. Soms is er ook rood stof.
Frambozenvlaquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef TradeMarkie het volgende:
en waarom zit lekkere vla alleen in literpakken?
ik zie roze van de frambozen inmiddels, eet het al sinds zondag
Blijkbaar klopt dat dus deels welquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat het ging om stuifmeel.
het is idd heerlijk, daar niet vanquote:
Ik eet het eigenlijk nooit meer. Ik weet niet waarom niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het is idd heerlijk, daar niet van
had het 2 dagen eerder genoemd en ik had het opgestuurdquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik eet het eigenlijk nooit meer. Ik weet niet waarom niet.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net maar een broodje lams merquez gegeten.
Een oefenwedstrijd of een leuke film. Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond voetbal op tv, en Forest Gump. Lastig
Ik ook, zelf ff lekker trainen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een oefenwedstrijd of een leuke film. Ik zou het wel weten
Wat goedquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Maar het mag. Geloof ik.
Gelijk heb je, ik hou me nog steeds aanbevolenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh etc, ik juich pas als je getekend heb en ik m'n botte bijl weer op zolder kan opbergen
Forest Gump. Tof! Straks maar kijken dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond voetbal op tv, en Forest Gump. Lastig
You can have his axe, and my chainsawquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh etc, ik juich pas als je getekend heb en ik m'n botte bijl weer op zolder kan opbergen
gelukkig, ik had hem vorige week al verkochtquote:
3-0 inmiddelsquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Forest Gump. Tof! Straks maar kijken dan.
Voor 50 cent?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gelukkig, ik had hem vorige week al verkocht
Ik stiekem wel... Lekker met de kettingzaag spelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop dat het niet meer nodig is red
Dat heeft 'ie dus gedeclareerd he?quote:Verhagen kocht voor ruim 45 duizend euro nieuw kantoormeubilair
juwelier of fietsenmaker?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik stiekem wel... Lekker met de kettingzaak spelen
OK, denk dat ik de gok wel ga wagen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Prong! Cleansing is een dijk van een plaat, en ook wat ouder werk als Prove you wrong en Beg to Differ. Daarna kwam de klad er behoorlijk in, en de laatste platen heb ik niet meer gekocht. Bartrid kan je daar misschien meer over vertellen.
Favoriete nummer:
Wat vind je het dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat helemaal geen Kuifje
Maar I'm still a believer...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Davey Jones, de zanger van The Monkees is dood.
Dat is kuifje!quote:
Gewoon, een willekeurig kereltje met een klein kuifje. De uitstraling klopt op de een of andere manier niet.quote:
Hé Hé, he was a Monkee!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Welkom in 2012quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is kuifje!
[..]
Gewoon, een willekeurig kereltje met een klein kuifje. De uitstraling klopt op de een of andere manier niet.
Heeft Stenders het verpatst aan Powned?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Damn, KX radio is overgenomen door de publieke omroep en dat zou effectief worden per 1 maart, maar waarschijnlijk hebben ze nu al hun URL's van de podcasts aangepast. Dat wordt dus weer even zoeken waar ze gebleven zijn....
Nee, KX was nagenoeg failliet eind vorig jaar en de AVRO heeft zich toen garant gesteld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft Stenders het verpatst aan Powned?
Ah, de AVRO. Het had slechter af kunnen lopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, KX was nagenoeg failliet eind vorig jaar en de AVRO heeft zich toen garant gesteld.
Nu heet het Serious Talent/KX Radio of zoiets, qua programma's is er gelukkig niet veel gewijzigd....
Ja, ik ben aardig verknocht geraakt aan KX.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de AVRO. Het had slechter af kunnen lopen.
Ik luister eigenlijk alleen de uitzendingen van Fred Siebelink.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ben aardig verknocht geraakt aan KX.
Een lekkere mix van oud en nieuw, bekend en totaal onbekend werk.
Heb nu 600 uur podcasts in bezit en die gaan altijd mee in de auto of op vakantie...
Ik ook voornamelijk, alhoewel hij nog maar 3 dagen presenteert (ma, do en vr) en die van Henk Westbroek. En nog wat spul van Nico Dijkshoorn...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen de uitzendingen van Fred Siebelink.
Blijven trainen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef thettes het volgende:
Ik ga komende week maar weer eens pubquizzen, daar heb ik meer succes dan hier
Ik gebruik eigenlijk alleen nederlandfm.nlquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met een internetradio, oftwel een dedicated radio waarmee je via WiFi radiostreams afspeelt?
Hier staat er één maar wordt nooit gebruikt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met een internetradio, oftwel een dedicated radio waarmee je via WiFi radiostreams afspeelt?
Succes voor je vriend (en voor jou)!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef LadyBlack het volgende:
Hier een soort Sinterklaasavond, morgen is de grote dag van De Promotie en het is allemaal best spannend
Nee, ik bedoel een echt radiotoestel a la dit...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen nederlandfm.nldat zoek je volgens mij niet
Want? Niet praktisch of niet goed of...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier staat er één maar wordt nooit gebruikt.
Dan kan ik je niet verder helpenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een echt radiotoestel a la dit...
[ afbeelding ]
Veel plezier!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef LadyBlack het volgende:
Hier een soort Sinterklaasavond, morgen is de grote dag van De Promotie en het is allemaal best spannend
Minder bonen eten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De deuren en muren schudden van de wind hier
Kom dagelijks in Amsterdam, maar niet om te quizzen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef thettes het volgende:
[..]
Zijn er hier trouwens mensen die wel eens in Amsterdam quizzen?
Nee, vroeger wel in Utrecht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef thettes het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die wel eens in Amsterdam quizzen?
Duimen dat het iets simpels/goedkoop isquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
Zo de auto staat bij de garage, morgen het oordeel!
Type slijmjurk...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar de zanger van the monkees was dus een piraat?
Ja precies. We hebben de afgelopen 9 maanden al een aantal dingen laten vervangen. Hopelijk is het iets van dat want daar hebben we nog garantie op. Klachten zijn wel hetzelfde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Duimen dat het iets simpels/goedkoop is
Hij is niet van mij maar ik vind 'm niet praktisch nee. Beter neem je een laptop die je aansluit op je stereo of een barebone dingetje en daar een mediacenter van maken die je met je remote desktop op je iPad bedient.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want? Niet praktisch of niet goed of...?
QFTquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Iemand op m'n FB heeft net als Soemp op 13 januari een kindje gekregen. Er is geen post op FB die daar niet over gaat zo'n beetjeEcht irritant. Soemp, je bent mijn heldin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |