Inderdaad bleh.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Terechte klacht. Smerige achterbakse wezens zijn we ook
Is dat omdat ik toevalligerwijs de laatste tijd weinig van me heb laten horen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:51 schreef rosepetals het volgende:
De laatste tijd heb ik eigenlijk niet te klagen over mannen![]()
Heel lief allemaal, mijn complimenten.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat omdat ik toevalligerwijs de laatste tijd weinig van me heb laten horen?
Borstvergroting gehad?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]Haha nee dat is het niet
![]()
Jullie zijn allemaal gewoon erg lief voor me!
Je krijgt wat je verdient.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]Haha nee dat is het niet
![]()
Jullie zijn allemaal gewoon erg lief voor me!
Neequote:
quote:
Briljante zelfkennis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
Vieze achterbakse mannen. Allemaal een pot nat.![]()
Vrouwen.
Ik stierf van binnen toen ik dit lasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Opbokken slappe zak.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Compatibel het volgende:
Wisten jullie dat mannen minstens 80 procent van alle door mensen veroorzaakte ellende op hun geweten hebben?
En minstens negentig procent van al het goede dat is gedaan. Mannen zijn gewoon drukker bezig met van alles.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Compatibel het volgende:
Wisten jullie dat mannen minstens 80 procent van alle door mensen veroorzaakte ellende op hun geweten hebben?
Serieus?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:20 schreef ThaTim het volgende:
Wisten jullie dat tong80 95% van alle's op FOK! geplaatst heeft?
quote:
Namen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:50 schreef knight-errant het volgende:
Fucking mannen. Ik heb al mijn 50 toekomstige katten al een naam gegeven
Zonder ellende weet je niet wat goed is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Compatibel het volgende:
We snappen het, je wil graag een vrouw. Verlaat dan eens die zolderkamer en breng eens een bezoek aan de hoeren. Daar kun je precies aangeven wat jij allemaal wilt, helemaal niet eng, alsof je een pizza bestelt en aangeeft welke topping je wil hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef Compatibel het volgende:
MannenVeroorzaken alleen maar ellende, trap ze toch het land uit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Dezen mang weet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef chroestjov het volgende:
jij bent zo niet grappig dat het gewoon eng is
Wat is dit? Ik snap dit impliciet gedrag van vrouwen niet, vraag je nu om penisfoto's in je inbox?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mannen...
Huilies als ze een zere teen hebben
Denken (!) dat spiermassa gelijk staat aan intelligentie
Hebben de grootste praatjes
Zijn onzekere kleuters als puntje bij paaltje komt
Er zijn mannen die het beste van twee werelden hebben... De wereld is geweldig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het uiterlijk is voor de vrouwen weggelegd, alle andere deugden voor de mannen.
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik snap dit impliciet gedrag van vrouwen niet, vraag je nu om penisfoto's in je inbox?
Ik prefereer toch een vrouwelijk lichaam. Al kom je met het übergeile lichaam van jahr00n aanzetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zijn mannen die het beste van twee werelden hebben... De wereld is geweldig.
Zal er vanavond 1 dik belegd met kopkaas sturen.quote:
Goed begrepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef Piye het volgende:
Is dit nu het topic waarin alle FOK!boys gaan aankondigen dat ze bi danwel homo zijn?
Prima naar mijn zin hier in de kastquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef rosepetals het volgende:
Nog meer mannen hier die iets willen bekennen?Kom uit die kast!
lamaaaaaaa splutjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Prima naar mijn zin hier in de kast
Dan moet je erin blijven zitten ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Prima naar mijn zin hier in de kast
Ja toch lekkere chickies hier in de kastquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dan moet je erin blijven zitten ja.
Ja..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen, altijd onterechte klacht!
Doen altijd alles goed enzo
weet je heus welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja..Best raar, vroeger had ik veel nare ervaringen, maar nu ontmoet ik steeds lieve mannen.. Misschien moeten we hier een ode topic van maken. Welke FOK!er heeft wel een complimentje verdiend?
Dit is FOK! he hier worden de mannen al geil van een vrouwelijk usericonquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja..Best raar, vroeger had ik veel nare ervaringen, maar nu ontmoet ik steeds lieve mannen.. Misschien moeten we hier een ode topic van maken. Welke FOK!er heeft wel een complimentje verdiend?
Mhm, als je soms als je een man ziet denkt van 'zo die ziet er goed uit', maar verder geen seksuele gedachten ofzo erbij hebt, dan ben je toch niet meteen bi? Of een klein beetje? Weet eigenlijk niet of het normaal isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef rosepetals het volgende:
Nog meer mannen hier die iets willen bekennen?Kom uit die kast!
Pharkus!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
'lul80'quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
lul80 maakt weer eens een vreemd topic zonder inhoud
dagelijkse kost
Ben echt benieuwd hoe hij is. Hij lijkt me wel een lieve man die je echt kan vertrouwen.. Vind ik wel belangrijk, hecht ik echt waarde aan, vertrouwen.quote:
Al vaker gedaan maar omdat het sukkel80 is blijft het topic openquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
'lul80'
Maar ik zou zeggen: doe waar je goed in bent en maak topic report aan ofzo
Vermoed trouwens dat tong80 geen echte user is, maar een inside joke van de moderators...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Al vaker gedaan maar omdat het sukkel80 is blijft het topic open
Zou wel mooi zijn. Die mods met hun geheimenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vermoed trouwens dat tong80 geen echte user is, maar een inside joke van de moderators...
Haha ja, waarschijnlijk zit Ludo hierachter ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vermoed trouwens dat tong80 geen echte user is, maar een inside joke van de moderators...
Samen met andere moderators, dit kan nooit één persoon zijn. Ik bedoel, in 2000 geregistreerd en sindsdien 111 posts per dagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja, waarschijnlijk zit Ludo hierachter ofzo
Ja dat bedoelde ik ook hoor hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Samen met andere moderators, dit kan nooit één persoon zijn. Ik bedoel, in 2000 geregistreerd en sindsdien 111 posts per dag
Dit topic is blijkbaar dus voor mannen die uit de kast willen komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben ook een man, dus kom ik me bij deze melden.
Voor jou klim ik er best weer in hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit topic is blijkbaar dus voor mannen die uit de kast willen komen.
Wat een heidense gedachte!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef MAHL het volgende:
Vermoed trouwens dat tong80 geen echte user is, maar een inside joke mislukte grap van de moderators...
Jij bent toch niet nieuw hier op FOK! ofzo, wiseje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:57 schreef wise het volgende:
als ik sommige reacties van mannelijke users hier lees, zal het mij niet verbazen dat deze ook 1x in de maand uit hun lul bloeden. De tering zeg...
Gewoon een speeltje van de staff.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:08 schreef ikjijallebei het volgende:
Sowieso tong80, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Een uitkeringstrekker die de hele dag onzin post op FOK! in verschillende subfora?
Iemand ?
Die moeten bij zijn bundel in komen iddquote:
nee, ben niet nieuw, zit hier vanaf afgelopen zomerquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent toch niet nieuw hier op FOK! ofzo, wiseje?
Sommige mannen ruiken ook lekker, zijn aaibaar en dan zijn ze nog steeds stoer en mannelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die moeten bij zijn bundel in komen iddleuke afwisseling.
Oh en mannen zijn cool en ruig en veel toffer dan vrouwen!!
Alleen vrouwen zijn liever en ruiken lekkerder enzo oh ja en ik vind het leuk om aan ze te voelen
Dan weet je toch hoe het eraan toegaat met die sukkeltjes hierquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef wise het volgende:
[..]
nee, ben niet nieuw, zit hier vanaf afgelopen zomer
begin jij nu ook al¿quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan weet je toch hoe het eraan toegaat met die sukkeltjes hier
quote:
deze keer nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe ff hete mannen gifjes om OT te blijven wise
* Lithia aaitquote:
ja, liever flauw dan 48uur banquote:
quote:
Oneens met bovenste gedeelte. Eens met onderste.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sommige mannen ruiken ook lekker, zijn aaibaar en dan zijn ze nog steeds stoer en mannelijk.![]()
Enige nadeel van mannen wat ik nu op kan komen is dat sommigen niet normaal kunnen pissen in de wc van iemand anders. Daar was een paar dagen geleden een topic over.
Nadeel van vrouwen... te veel om op te noemen.
Wij mannen hebben ook prikkelende baardjes, kan soms ook irriterend zijn voor jouw perzikhuidje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sommige mannen ruiken ook lekker, zijn aaibaar en dan zijn ze nog steeds stoer en mannelijk.![]()
Enige nadeel van mannen wat ik nu op kan komen is dat sommigen niet normaal kunnen pissen in de wc van iemand anders. Daar was een paar dagen geleden een topic over.
Nadeel van vrouwen... te veel om op te noemen.
Deze was van eerder al hoor. Er is geen nieuwe.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
Ah, hier is het geslachtentopic van vandaag.
Vreemd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze was van eerder al hoor. Er is geen nieuwe.
Idd en jammerquote:
Klopt, ik bedoelde het hoofdhaar of huid (van nature zacht is en niet door bodylotion).quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij mannen hebben ook prikkelende baardjes, kan soms ook irriterend zijn voor jouw perzikhuidje.
Wat een zelfhaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt, ik geef het tenmisnte toe. Kuthoeren / sletten
Beter zelfhaat dan vrouwenhaatquote:
In mijn geval is vrouwenhaat zelfhaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Beter zelfhaat dan vrouwenhaat.
LOLOL ONPOINT!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In mijn geval is vrouwenhaat zelfhaat.
En bij jou?
een soort vrouwvriendelijke versie van this means warquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef rosepetals het volgende:
Ok dit is zo weirdik zat gister een beetje met een vage vriendin van mijn vorige werk te kletsen, een meisje die ik heel graag mag.
Ze verteld me over een man die ze ontmoet heeft en wel erg leuk vind.. En ik zeg dus dat ik ook zoiets heb![]()
Wij blij voor elkaar en delen onze verhalen en na een paar seconden komen we erachter...
Het is dezelfde man![]()
Dus wij beginnen te lachen, omdat het zo bizar is. We besluiten de man direct te confronteren, nou die kon zich natuurlijk totaal geen houding geven...Maakte het alleen maar erger.
Haha wat moet hij balen nu, hij had eerst 2 chicks die hem wel zagen zitten en nu is het opeens weer alleen hij en zijn hand.
(We waren allebei eigenlijk al een soort van het 'underdaten' met hem..)
Geeft niet, ik had nog 1 achter de handquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef rosepetals het volgende:
Ok dit is zo weirdik zat gister een beetje met een vage vriendin van mijn vorige werk te kletsen, een meisje die ik heel graag mag.
Ze verteld me over een man die ze ontmoet heeft en wel erg leuk vind.. En ik zeg dus dat ik ook zoiets heb![]()
Wij blij voor elkaar en delen onze verhalen en na een paar seconden komen we erachter...
Het is dezelfde man![]()
Dus wij beginnen te lachen, omdat het zo bizar is. We besluiten de man direct te confronteren, nou die kon zich natuurlijk totaal geen houding geven...Maakte het alleen maar erger.
Haha wat moet hij balen nu, hij had eerst 2 chicks die hem wel zagen zitten en nu is het opeens weer alleen hij en zijn hand.
"Lopen jullie maar even mee naar de slaapkamer."quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef rosepetals het volgende:
Het is dezelfde man![]()
Dus toen jij 'm pijpte kwam ie vlak daarvoor in haar klaar!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef rosepetals het volgende:
Het is dezelfde man![]()
Ja we hadden allebei wel wilde plannen met hemquote:
Doe het gewoon gezellig met zijn allen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja we hadden allebei wel wilde plannen met hemDom van zo'n man toch..
Nee man, we vonden hem juist zo leuk omdat hij zo lief was. Nu is daar niks meer van over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe het gewoon gezellig met zijn allen.
Nu ben ik ook wel benieuwd naar je vriendinquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee man, we vonden hem juist zo leuk omdat hij zo lief was. Nu is daar niks meer van over.
Het mooie is dat hij dus nu haar probeert te behouden alsof ik er niet toe doe, en bij mij precies hetzelfde andersomEn we spelen alles door aan elkaar, dus er is echt geen redden meer aan.
Haha, wtf.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef rosepetals het volgende:
Het is dezelfde man![]()
Ho, niks gezegd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja we hadden allebei wel wilde plannen met hemDom van zo'n man toch..
Ja vaag zijn we vriendinnen hoor, maarja nu hebben we natuurlijk wat meer gemeenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd naar je vriendin
Dit vind ik net iets voor in een film.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef rosepetals het volgende:
Het is dezelfde man![]()
Meningen en ideeen uitwisselen over wat hij lekker vind?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja vaag zijn we vriendinnen hoor, maarja nu hebben we natuurlijk wat meer gemeen
Wat een chaos.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee man, we vonden hem juist zo leuk omdat hij zo lief was. Nu is daar niks meer van over.
Het mooie is dat hij dus nu haar probeert te behouden alsof ik er niet toe doe, en bij mij precies hetzelfde andersomEn we spelen alles door aan elkaar, dus er is echt geen redden meer aan.
Haha meer als in 'zei hij dit ook tegen jou?'quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meningen en ideeen uitwisselen over wat hij lekker vind?
Zeggen ze.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha meer als in 'zei hij dit ook tegen jou?'
Zover ging het niet hoor, we hebben geen seks met hem gehad.
Geloof me maar, zover was het nog niet.quote:
Haha ik geloof je hoor Rose!! hihiquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha meer als in 'zei hij dit ook tegen jou?'
Zover ging het niet hoor, we hebben geen seks met hem gehad.
Jou geloof ik wel, maar Vriendin #1 niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Geloof me maar, zover was het nog niet.
Wat een loser.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik kan je verzekeren dat die ook nog geen seks hebben gehadquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jou geloof ik wel, maar Vriendin #1 niet.
Haha nee, zo bijzonder is hij nou ook weer niet.. Ik laat het hier wel bij. Hij mist gewoon wel een boel nuquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat een loser.Eigenlijk moet je hem terug pakken.
Maar hoe weet je dat dan? Vertel me hoe je dat doet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik kan je verzekeren dat die ook nog geen seks hebben gehad
Mwa, hij vindt vast wel weer andere slachtoffers.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha nee, zo bijzonder is hij nou ook weer niet.. Ik laat het hier wel bij. Hij mist gewoon wel een boel nu
Wat een baas is het ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Mwa, hij vindt vast wel weer andere slachtoffers.Of hij heeft vast nog wel meerdere flirts enzo.
Als hij toevallig 2 vriendinnen heeft dan denk ik dat hij meer heeft ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Mwa, hij vindt vast wel weer andere slachtoffers.Of hij heeft vast nog wel meerdere flirts enzo.
Niet mee eens, check zijn faal danquote:
'slachtoffers'quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dus jij valt op lelijke skkltjes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:48 schreef rosepetals het volgende:
Nee denk niet dat hij heel erg veel meisjes kan krijgen eigenlijk.
Mwah zoiets kan altijd gebeuren. Het gaat om de methode en niet altijd om het resultaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet mee eens, check zijn faal dan
Tot uw dienst.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Duurde ff, deze reactie kwam later dan verwacht..
Wat zag jij er dan in?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:48 schreef rosepetals het volgende:
Nee denk niet dat hij heel erg veel meisjes kan krijgen eigenlijk.
maken wij iig geen kansquote:
Boks, speler!quote:
Wat overdrijf je toch heerlijk.quote:
Straks maak je nog slachtoffers!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee want op zich is het best normaal dat je met meerdere mensen date.
Ja dat zeg ik dus ook altijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
slet!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel lief doen, ik ga verder geen geheim maken op dit forum dat ik best wel wat nare ervaringen heb.. Dus ik vond zijn stijl heel fijn. low standards i guess..quote:
Iemand moet het bij mij niet flikken, dat niet. Maar vreemd is het niet en zelf doe ik het ook.quote:
Ach ja als je het goed doet, heeft niemand er last van.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:52 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Iemand moet het bij mij niet flikken, dat niet. Maar vreemd is het niet en zelf doe ik het ook.
quote:
Misschien nu wel weer.quote:
quote:
Triest figuur jij. Sowieso alle FOK!kers wel eigenlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef wise het volgende:
[..], mag ze wel wat beter haar best doen
Ook ik?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Triest figuur jij. Sowieso alle FOK!kers wel eigenlijk.
Wat is dit nou weer voor haat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
inddquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Alsof jij geen FOK!er bent. Je schrijft zelfs FOK!.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
boeie, ik weet van wie het komtquote:
tjaquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
Godver, gaat esperanza hier verder met aandachthoeren.
Ja ik ook. hommowijfquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
hoe noem je mij¿quote:
El chicka supanova.quote:
Dat inschatten blijft lastig he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet nooit of wise nou een mongool is of niet
Alsof jij dat erg vindtquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat inschatten blijft lastig he?
Je doet zelf niks anders. Lekkere tieten heb je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
PICS?!?!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Je doet zelf niks anders. Lekkere tieten heb je.
Vertel mij watquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En jij dan met je mannenverhaal hierboven
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
Heb niet meer, ik stuur je de naam wel door van wie ik die pics heb ja via DMquote:
Ben ik nou echt de enige die Sinos tieten niet heeft gezien?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Je doet zelf niks anders. Lekkere tieten heb je.en ik ben in ieder geval nog niet zo ver heen dat ik mijn tieten op FOK! show
Neuh, maar over aandachtshoeren gesproken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:
Het zit wel diep allemaal
Bij lauzi en sinos he...
Ik deed wel lief tegen je, wij waren allebei kk lelijk eet je nog..quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
[..]
Heb niet meer, ik stuur je de naam wel door van wie ik die pics heb ja via DM
Ik ook niet hoor. Maar ik geloof dat ze dr nu niet meer zo blij mee is...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige die Sinos tieten niet heeft gezien?
Ik ook nog niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige die Sinos tieten niet heeft gezien?
Nu het over je tieten gaat, zekers...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
BAM! Opeens weer interessant dit topic
Je borsten stelen de showquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo denk je dat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar ik geloof dat ze dr nu niet meer zo blij mee is...
Waarom zou je zeiken over tieten? teh fuckquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat er zoveel gezeik over was...
Waar?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat er zoveel gezeik over was...
Ja maar wel offtopic. Als we het hier dan toch over tieten gaan hebben:quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat je ze nog niet maar mij hebt gestuurd. Ik dacht dat we vriendjes waren.quote:
De duckface maakt het af...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja maar wel offtopic. Als we het hier dan toch over tieten gaan hebben:
[ afbeelding ]
[..]
Omdat je ze nog niet maar mij hebt gestuurd. Ik dacht dat we vriendjes waren.
Neehoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op Fok! Niet zo dan? Jij zal het wel weten...
Goeie strategie deze man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ook niet echt behoefte aan ofzo
Nou ja, dit is eigenlijk niet waar. Ik heb de foto's in ieder geval gezien, hoe doet er niet toe.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik mij afvraag is waarom lauzi de tieten van sinos in haar dm wil?
Welk gedeelte?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nou ja, dit is eigenlijk niet waar. Ik heb de foto's in ieder geval gezien, hoe doet er niet toe.
Doe jij ook een duit in het zakje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nou ja, dit is eigenlijk niet waar. Ik heb de foto's in ieder geval gezien, hoe doet er niet toe.
We weten allemaal dat je zo je maniertjes hebt via de DM.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Maar wat vond je er van dan?quote:
Het mooiste is dat hij er verder helemaal niet in heeft gepost.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:
En Tong die een topic vol gaat krijgen
Ja en de inhoud ervan.quote:
Heeft niet veel met maniertjes via dm te maken, jij hebt de foto's zelf gepost. En heel veel FOK!kers hebben die foto's nou eenmaal opgeslagen, wat ook te verwachten was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je zo je maniertjes hebt via de DM.
Maar je bent jaloers dan..?? of...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Heeft niet veel met maniertjes via dm te maken, jij hebt de foto's zelf gepost. En heel veel FOK!kers hebben die foto's nou eenmaal opgeslagen, wat ook te verwachten was.
Vraag blijft: was het wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Heeft niet veel met maniertjes via dm te maken, jij hebt de foto's zelf gepost. En heel veel FOK!kers hebben die foto's nou eenmaal opgeslagen, wat ook te verwachten was.
En terecht wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Maar waarom zo raar doen erover nu?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik ben erg jaloers op haar tieten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je bent jaloers dan..?? of...?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
Wie heeft aan de 'vind ik leuk'-knop gezeten_!
Doe ik raar? Zij noemt mij een aandachtshoer. Ik vind dat je pas echt een aandachtshoer bent wanneer je foto's van je tieten op fok zet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar waarom zo raar doen erover nu?
houden zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet nooit of wise nou een mongool is of niet
Ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
Wie heeft aan de 'vind ik leuk'-knop gezeten_!
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik ben erg jaloers op haar tieten.
Dat vind ik wel een overdreven specifieke definitie van het begrip aandachtshoer. Op die manier kan je buiten FOK! dat hele begrip nooit gebruiken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Doe ik raar? Zij noemt mij een aandachtshoer. Ik vind dat je pas echt een aandachtshoer bent wanneer je foto's van je tieten op fok zet.
horen wie het zegt, doosquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat inschatten blijft lastig he?
Het kan ook een expressieve van kunstzinnig intellect zijn...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Doe ik raar? Zij noemt mij een aandachtshoer. Ik vind dat je pas echt een aandachtshoer bent wanneer je foto's van je tieten op fok zet.
Zo! Jij voelt je even aangesproken begrijp ik hieruit. Maar ik doelde dus meer op die vent die ik net had beschreven en niet op jou..quote:
nee, want zie PIquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zo! Jij voelt je even aangesproken begrijp ik hieruit. Maar ik doelde dus meer op die vent die ik net had beschreven en niet op jou..
Slechte comeback. Helaas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zo! Jij voelt je even aangesproken begrijp ik hieruit. Maar ik doelde dus meer op die vent die ik net had beschreven en niet op jou..
Geen comeback, ik meen gewoon wat ik zeg hoor.quote:
boeiequote:
Hm, voel me aangesproken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:18 schreef Sinosappel het volgende:
FOK!kers die nog nooit via DM benaderd zijn door esperanza om pics te swappen
echt hequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:18 schreef Sinosappel het volgende:
Je vergeet de camsessies.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:18 schreef Sinosappel het volgende:
Losersquote:
Alsof het Sinos boeit hoe jij over haar denkt...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:20 schreef ikjijallebei het volgende:
Nja, vooruit, sinos stuur je tieten naar me via DM, misschien word ik dan wat positiever over je. wil je wel neem ik aan. K ben namelijk best een baas.
Dit. lolquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof het Sinos boeit hoe jij over haar denkt...
Tis een hoax, denk je echt dat sinasappels tieten kunnen hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Jammer dat ik de tieten van Sinos ook gemist hebAch en wee
Dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tis een hoax, denk je echt dat sinasappels tieten kunnen hebben
Ik bedoel natuurlijk: een foto van je tieten (quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:20 schreef ikjijallebei het volgende:
Nja, vooruit, sinos stuur je tieten naar me via DM, misschien word ik dan wat positiever over je. wil je wel neem ik aan. K ben namelijk best een baas.
Het is sinaasappelquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, volgensmij is het wel een lekker sinaasappeltje. Lekker sappig enzulks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja dat is oneerlijk want zij wist al hoe ik eruit zie.quote:
Pics van jouw bil.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, volgensmij is het wel een lekker sinaasappeltje. Lekker sappig enzulks.
En dan niet die shit eisen? loserquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is oneerlijk want zij wist al hoe ik eruit zie.
Tss beter komen mensen dan gewoon bij jou aankloppenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, volgensmij is het wel een lekker sinaasappeltje. Lekker sappig enzulks.
Ik weet daty je Surinaams bent maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is oneerlijk want zij wist al hoe ik eruit zie.
"quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: een foto van je tieten ()
Oja daar ook maar weer eens heenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op van fernandes jwz. Die t/m 20.
Ja ik ben niet zo'n baas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan niet die shit eisen? losersry
Maar jij had een foto van mij gezien toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik weet daty je Surinaams bent maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Link?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef Arcadia het volgende:
Met zijn allen nu de sterke ferme benen van Vaseline bewonderen
Ik stem: debeterebobquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
Maar de discussie is toch wie de grootste aandachtshoer is?
Na deze post stemmen gaarne:
ik nomineer mezelfquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
Maar de discussie is toch wie de grootste aandachtshoer is?
Na deze post stemmen gaarne:
Dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef Fascination het volgende:
Oké, kan iemand de foto van Sinos' tieten naar me pmen/dmen? Bij voorbaat dank.
Toen in het fotoboek van rosequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar jij had een foto van mij gezien toch?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef Fascination het volgende:
Oké, kan iemand de foto van Sinos' tieten naar me pmen/dmen? Bij voorbaat dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |