Inderdaad bleh.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Terechte klacht. Smerige achterbakse wezens zijn we ook
Is dat omdat ik toevalligerwijs de laatste tijd weinig van me heb laten horen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:51 schreef rosepetals het volgende:
De laatste tijd heb ik eigenlijk niet te klagen over mannen![]()
Heel lief allemaal, mijn complimenten.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat omdat ik toevalligerwijs de laatste tijd weinig van me heb laten horen?
Borstvergroting gehad?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]Haha nee dat is het niet
![]()
Jullie zijn allemaal gewoon erg lief voor me!
Je krijgt wat je verdient.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]Haha nee dat is het niet
![]()
Jullie zijn allemaal gewoon erg lief voor me!
Neequote:
quote:
Briljante zelfkennis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
Vieze achterbakse mannen. Allemaal een pot nat.![]()
Vrouwen.
Ik stierf van binnen toen ik dit lasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Opbokken slappe zak.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Compatibel het volgende:
Wisten jullie dat mannen minstens 80 procent van alle door mensen veroorzaakte ellende op hun geweten hebben?
En minstens negentig procent van al het goede dat is gedaan. Mannen zijn gewoon drukker bezig met van alles.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Compatibel het volgende:
Wisten jullie dat mannen minstens 80 procent van alle door mensen veroorzaakte ellende op hun geweten hebben?
Serieus?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:20 schreef ThaTim het volgende:
Wisten jullie dat tong80 95% van alle's op FOK! geplaatst heeft?
quote:
Namen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:50 schreef knight-errant het volgende:
Fucking mannen. Ik heb al mijn 50 toekomstige katten al een naam gegeven
Zonder ellende weet je niet wat goed is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Compatibel het volgende:
We snappen het, je wil graag een vrouw. Verlaat dan eens die zolderkamer en breng eens een bezoek aan de hoeren. Daar kun je precies aangeven wat jij allemaal wilt, helemaal niet eng, alsof je een pizza bestelt en aangeeft welke topping je wil hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef Compatibel het volgende:
MannenVeroorzaken alleen maar ellende, trap ze toch het land uit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Dezen mang weet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef chroestjov het volgende:
jij bent zo niet grappig dat het gewoon eng is
Wat is dit? Ik snap dit impliciet gedrag van vrouwen niet, vraag je nu om penisfoto's in je inbox?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mannen...
Huilies als ze een zere teen hebben
Denken (!) dat spiermassa gelijk staat aan intelligentie
Hebben de grootste praatjes
Zijn onzekere kleuters als puntje bij paaltje komt
Er zijn mannen die het beste van twee werelden hebben... De wereld is geweldig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het uiterlijk is voor de vrouwen weggelegd, alle andere deugden voor de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |