SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
eztvquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:39 schreef Zorians het volgende:
waar kijken jullie dit?
ik kan nu 1 tm 5 bij rlt online kijken voor 1.30 per aflevering. Heb al wel gezocht op internet, maar nog geen werkende gevonden
betalen wtfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:39 schreef Zorians het volgende:
waar kijken jullie dit?
ik kan nu 1 tm 5 bij rlt online kijken voor 1.30 per aflevering. Heb al wel gezocht op internet, maar nog geen werkende gevonden
Nog 5 toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 00:59 schreef AchJa het volgende:
Nog twee... dan weer wachten...![]()
Ach, iig begint Game of Thrones meteen daarna.
Die zag ik voor het eerst als een klein mannetje bij mijn opa op schoot. Ik vind em prachtigquote:Op zondag 18 maart 2012 20:37 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Op dit moment de Spartacus versie zonder bloed, spieren en sex op RTL7...
Voelt een beetje aan als een soort gekuisde EO-versie van de tv-serie..
Ik had al eerder twijfels toen je begon over een klein broekie... terwijl de miniserie nog maar 8 jaar oud is...quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde oldie?
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde oldie?
[ afbeelding ]
Ah, dacht ik al. Ik kijk geen tv dus ik nam maar aan dat jullie het over die hadden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeDie jij laat zien is een nog ouderen versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |