SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zaterdag te downloaden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem zijn hun op dit moment interessanter dan Spartacus en zijn bendequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:28 schreef pervertedhermit het volgende:
Wat een aflevering. Ashur en Glaber zijn lekker op dreef.
Ik dacht meer uit hebzucht, maar dat door die armband later iemand door heeft wat er is gebeurd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef DoomCow het volgende:
Ik denk dat hij die armband heeft gepakt voor chantage doeleinden in toekomstige afleveringen...
Ik denk ook chantage, om te bewijzen dat hij erbij was en daarmee Glaber dus ook. Ashur lijkt meer door macht dan door hebzucht gedreven te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht meer uit hebzucht, maar dat door die armband later iemand door heeft wat er is gebeurd.
Ashur is een overlever. Hij is wel goed in vechten, maar niet zo goed als de echte Gladiators. Als Intrigant is hij echter bijna onverslaanbaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht meer uit hebzucht, maar dat door die armband later iemand door heeft wat er is gebeurd.
De mensen zien haar als een wonder van de goden. Dat ze de aanslag heeft overleeft. En dat gebruiken ze nu om het volk mee tevreden houden. Door haar gebeden etc te laten doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:18 schreef planethugo het volgende:
asher met zijn groepje tuich, dat had de serie wel nodig
Waarom ze Lucretia hebben laten leven is me even ontgaan, tot nu toe is haar rol iig overbodig in S2
dat snap ik, maar het is zo mat wat ze laat zien. Dat zal vast nog wel veranderen maar in deze 6 afleveringen heeft ze weinig bijgedragen. Behalve haar tieten natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 11:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De mensen zien haar als een wonder van de goden. Dat ze de aanslag heeft overleeft. En dat gebruiken ze nu om het volk mee tevreden houden. Door haar gebeden etc te laten doen.
Is Lucy Lawless niet de vrouw/vriendin van een van de schrijvers/producers of iets dergelijks? En aangezien ze met haar carrière een beetje op de achtergrond geraakt was hebben ze haar ook maar een rol in dit seizoen gegeven, afgezien van dat haar rol eigenlijk een beetje overbodig is.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat snap ik, maar het is zo mat wat ze laat zien. Dat zal vast nog wel veranderen maar in deze 6 afleveringen heeft ze weinig bijgedragen. Behalve haar tieten natuurlijk
Je vergeet dat Ashur via haar te wisten komt wat Illythia's plannetje was, wat hij weer doorvertelde aan Glaber die vervolgens volledig ontspoortquote:Op maandag 5 maart 2012 11:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat snap ik, maar het is zo mat wat ze laat zien. Dat zal vast nog wel veranderen maar in deze 6 afleveringen heeft ze weinig bijgedragen. Behalve haar tieten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler over episode 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar daar kunnen ze verder niet zoveel mee, want het is niet alsof ze vroeger DNA testen hadden. Ik denk niet dat er verder iets mee gedaan kan worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:47 schreef RanTheMan het volgende:
maar even voor mijn gemoedsrust, denken jullie ook dat dat kind van illythia niet gewoon van spartacus is ipv Glaber?
Wel jammer dat glaber en spartacus veel op elkaar lijken, zou pas tof zijn geweest als er opeens een halve oenameus uit kwam, leg dat maar eens uit...
Och als hij er zo uitkomt:quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:47 schreef RanTheMan het volgende:
maar even voor mijn gemoedsrust, denken jullie ook dat dat kind van illythia niet gewoon van spartacus is ipv Glaber?
Wel jammer dat glaber en spartacus veel op elkaar lijken, zou pas tof zijn geweest als er opeens een halve oenameus uit kwam, leg dat maar eens uit...
We hebben het hier over duits van 2000 jaar geleden he, het hollands van 1800 klinkt al heel anders dan wat we nu praten...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:10 schreef Karina het volgende:
Die Duitsersmaar ik ben het eens met Wheelee, het klonk in ieder geval als Duits, ik heb slechter gehoord in films of series.
En Gannicus heeft dus Ilythia ontvoerd? Of in ieder geval meegenomen.
Ik denk dat het daar ook totaal niet op lijkt, hoe het Duits van 2000 jaar geleden klonkquote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef Zith het volgende:
[..]
We hebben het hier over duits van 2000 jaar geleden he, het hollands van 1800 klinkt al heel anders dan wat we nu praten...
Ja hoor, wat ik ook al zei. Je kon het herkennen en zelfs verstaan als zijnde Duits.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef WheeleE het volgende:
Ik kan er mee leven, hoe ze Duits spreken in deze afleveringBeter dan in menig film.
Klopt.. maar je hoeft ook geen normaal duits te verwachten.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar ook totaal niet op lijkt, hoe het Duits van 2000 jaar geleden klonkTrouwens, ik denk ook dat de Romeinen geen Engels spraken destijds
De spraken Latijn.
Verwacht ik ook niet, ik zei juist dat ik het vrij goed vond en veel erger heb gehoord, zelfs in grote producties (films met name).quote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt.. maar je hoeft ook geen normaal duits te verwachten.
Dat zingen en feesten jaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet, ik zei juist dat ik het vrij goed vond en veel erger heb gehoord, zelfs in grote producties (films met name).
Ik moest lachen om de "Duitsers", niet om het Duits dat ze spraken.
Precies en op het eind, allemaal achter Spartacus staan, nadat hij het halve hoofd van een van hen eraf had geslagenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tsja, met name die contra-hegemonisatie in de laatste aflevering was erg dislokerend.
Nopequote:Op zondag 11 maart 2012 23:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Batiatus per aflevering meer een meer mist?
Oh nee dat vond ik zo een miezerig griezeltje , elke keer als ik hem in beeld zag hoopte ik dat die tanden eruit geslagen zouden worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Eerste helft mij iets te traag, tweede helft was erg goed.
Hoop echter wel dat we volgende week meer actie zijn.
Ben ik trouwens de enige die Batiatus per aflevering meer een meer mist?
Dat heeft er weinig mee te maken of je hem mist.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:47 schreef kikkerbril het volgende:
[..]
Oh nee dat vond ik zo een miezerig griezeltje , elke keer als ik hem in beeld zag hoopte ik dat die tanden eruit geslagen zouden worden.
Ook mooi dat stuk dat hij begreep dat die duitser zijn vriendin aan het beschermen was en daarom in elkaar geslagen werd.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Crixus er trouwens stukken beter uitzien in de laatste aflevering
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Speciaal voor tostitomaatkaas :
[ afbeelding ]
En dan ook die hersens die er als een puddinkje heel langzaam uitglijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Speciaal voor tostitomaatkaas :
[ afbeelding ]
Ik keek die aflevering met iemand die normaal geen Spartacus kijkt, en hij zei: "Dat kan helemaal niet!!!"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En dan ook die hersens die er als een puddinkje heel langzaam uitglijden.
quote:partacus
The Gods have blessed us all with news of what is to come in the next season of Spartacus. Julius Caesar and Marcus Crassus – to be played by Todd Lasance and Simon Merrells - will stand opposite Spartacus and the rebel cause! Like this post if you plan to lay eyes on season 3!
Kan heel vet worden...quote:
Het klonk een beetje zoals het Duits van toen, gezien je toen nog een zo goed als één Germaanse taal had. Ik haalde er alleen niet uit van welke stam of stammen deze lieden hadden moeten zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef Zith het volgende:
[..]
We hebben het hier over duits van 2000 jaar geleden he, het hollands van 1800 klinkt al heel anders dan wat we nu praten...
in dat geval mis ik hem ook niet. ik vind de intriges van Ushar wel mooi om te volgen.Of hoe je zijn naam ook alweer schrijftquote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken of je hem mist.
Batiatus was voor mij de reden waarom ik de serie zo graag keek. Sinds hij eruit is vind ik de kwaliteit van spartacus ook erg omlaag gegaan, hoewel het bij tijd en wijlen nog wel vermakelijk is.
quote:
Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe het eruit ziet als een gezicht verticaal wordt afgehakt. Wat ik wel weet is dat Katana's gemaakt van gevouwen staal een stuk sterker waren dan de wapens uit de Romeinse tijd. Dat waren zwaarden waarmee je enigszins dichtbij de eerder geposte gif zou kunnen komen als je het zou naspelen. Maar dit is geen wapenkennis of hersenchirurgie, THIS IS SPARTACUS!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:01 schreef pervertedhermit het volgende:
Hoe weten jullie hoe het eruit ziet als een gezicht verticaal word afgehakt? Misschien raar maar ik heb dat nooit in het echt gezien.
Het zou wat zijn als die meedeed he ...quote:
Dat dacht hij toch niet echt? Hij had zelf ook "hulptroepen" meegenomen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Goede ep wederom. Alleen beetje wel beetje dom van Spartacus om te denken dat Glaber werkelijk eerlijk zou spelen. Jammer dat de rol van Crixus zo klein is dit seizoen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dacht hij toch niet echt? Hij had zelf ook "hulptroepen" meegenomen.
En Glaber heeft nu twee vrouwen die hem wel kunnen vermoorden, Seppia en Illythia![]()
En dus toch!Wel een beetje soapySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och het geeft ruimte voor seizoen 10 ofzo, als de zoon opgegroeid is tot een ware romeinse praetor en oog in oog staat tegenover zijn kreupele vaderquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaad, hoeft voor mij ook niet zo nodig.
ow jah, ik was in de war met gladiatorquote:
Ze lijken inderdaad op elkaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow jah, ik was in de war met gladiator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |