Precies en op het eind, allemaal achter Spartacus staan, nadat hij het halve hoofd van een van hen eraf had geslagenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tsja, met name die contra-hegemonisatie in de laatste aflevering was erg dislokerend.
Nopequote:Op zondag 11 maart 2012 23:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Batiatus per aflevering meer een meer mist?
Oh nee dat vond ik zo een miezerig griezeltje , elke keer als ik hem in beeld zag hoopte ik dat die tanden eruit geslagen zouden worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Eerste helft mij iets te traag, tweede helft was erg goed.
Hoop echter wel dat we volgende week meer actie zijn.
Ben ik trouwens de enige die Batiatus per aflevering meer een meer mist?
Dat heeft er weinig mee te maken of je hem mist.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:47 schreef kikkerbril het volgende:
[..]
Oh nee dat vond ik zo een miezerig griezeltje , elke keer als ik hem in beeld zag hoopte ik dat die tanden eruit geslagen zouden worden.
Ook mooi dat stuk dat hij begreep dat die duitser zijn vriendin aan het beschermen was en daarom in elkaar geslagen werd.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Crixus er trouwens stukken beter uitzien in de laatste aflevering
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Speciaal voor tostitomaatkaas :
[ afbeelding ]
En dan ook die hersens die er als een puddinkje heel langzaam uitglijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Speciaal voor tostitomaatkaas :
[ afbeelding ]
Ik keek die aflevering met iemand die normaal geen Spartacus kijkt, en hij zei: "Dat kan helemaal niet!!!"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En dan ook die hersens die er als een puddinkje heel langzaam uitglijden.
quote:partacus
The Gods have blessed us all with news of what is to come in the next season of Spartacus. Julius Caesar and Marcus Crassus – to be played by Todd Lasance and Simon Merrells - will stand opposite Spartacus and the rebel cause! Like this post if you plan to lay eyes on season 3!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |