Dat pretendeer ik dan ook niet. Aangezien je om de hete brij heen draait nog maar een keer:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat 99,9% van de FOKkers niet op jouw debiele Forum-reacties zit te wachten.
quote:Zullen we eens een polletje organiseren, hier of op FP? Als meer dan 70% jouw plee-artikeltjes wel goed vindt dan hou ik er voortaan m'n mond over.
Vandaar dat ik elk jaar eindig bij de top 3 beste nieuwsposters (van de pakweg 25) in de jaarlijkse FOK!-verkiezing. Overigens post ik over wel meer onderwerpen dan alleen over dingetjes in de media, maar dat valt jou helaas niet op waarschijnlijk, aangezien je vooral in baggernieuws geïnteresseerd lijkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat pretendeer ik dan ook niet. Aangezien je om de hete brij heen draait nog maar een keer:
[..]
Hihihi, waarop baseer je die laatste sneer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Vandaar dat ik elk jaar eindig bij de top 3 beste nieuwsposters (van de pakweg 25) in de jaarlijkse FOK!-verkiezing. Overigens post ik over wel meer onderwerpen dan alleen over dingetjes in de media, maar dat valt jou helaas niet op waarschijnlijk, aangezien je vooral in baggernieuws geïnteresseerd lijkt.
Stem je zelf ook, golfer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef golfer het volgende:
Poll: Wie van deze 2 users maakt de ergste baggerposts?
• pberends
• Omnifacer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee. Ik ben neutraal. Vind jullie allebei even erg.quote:
Ik had verwacht dat je mij erger zou vinden, dus dit is een meevallerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben neutraal. Vind jullie allebei even erg.
Ondanks pberends, wel een waar plaatje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:57 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeerde met die poll het geneuzel tussen pberends en Omnifacer te beëindigen zodat het weer over P&W kan gaan, maar dat zal wel tevergeefs zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:17 schreef Felagund het volgende:
Zo'n poll is ook maar relatief natuurlijk.
Ik ben bang dat het zo alleen nog maar erger wordt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik probeerde met die poll het geneuzel tussen pberends en Omnifacer te beëindigen zodat het weer over P&W kan gaan, maar dat zal wel tevergeefs zijn?
Ja, zo te zien wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:27 schreef Felagund het volgende:
Ik ben bang dat het zo alleen nog maar erger wordt.
Niet echt, want uitsluitend omdat ze een Turkse vrouw is, is ze als nummer 2 in de fractie geplaatst.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ondanks pberends, wel een waar plaatje.
Beugel heeft al leuke tijden gehad met Pauw, dus ze bekijkt het niet objectief..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef TUFKAL het volgende:
Beugels mening al gepost?
http://s.vk.nl/3206963
Beugel heeft de broek aan op de boot. De enige van de 200.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beugel heeft al leuke tijden gehad met Pauw, dus ze bekijkt het niet objectief..
Op het forum: ik misschien erger dan Omnifacer, dat klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef golfer het volgende:
Poll: Wie van deze 2 users maakt de ergste baggerposts?
• pberends
• Omnifacer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alsof iemand haar überhaupt seksistisch zou wíllen benaderenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef TUFKAL het volgende:
Beugels mening al gepost?
http://s.vk.nl/3206963
quote:Kinneging/Tahir/Heymans
Over de commotie die ontstond na column in Buitenhof.
Rea Lenders
Trampoline turnster heeft zich gekwalificeerd voor Olympische Spelen.
Erwin Vermeulen & Marten Foppen
Activist vrijgesproken door Japanse rechtbank en terug in Nederland.
quote:
twitter:dweesie twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 18:52:45Kinneging en Tahir vanavond bij #penw Ook wij waren uitgenodigd, maar stel weigerde debat. Wel discussie starten, maar vervolgens wegduiken reageer retweet
Vrouwtje schrijft een column over onfatsoenlijke journalisten, journalist komt verhaal halen en word naar de keel gegrepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef alors het volgende:
Heb ik wat gemist? Waar gaat het in godsnaam over dan?
Over laffe agressieve linkse figuren met een dubbele moraal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef alors het volgende:
Heb ik wat gemist? Waar gaat het in godsnaam over dan?
"met draaiende camera"quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef OProg het volgende:
Korte samenvatting alvast van Kinneging: Hij gaat zitten huilen over aangetast worden in de privé-omgeving. Hij ontkent Rutger naar de keel gegrepen te hebben maar moet wel bekennen dat hij emotioneel werd door in inbreuk in zijn omgeving (nota bene zijn eigen huis).
Inderdaad wel een goede om ook te benoemen.quote:
Een fatsoenlijk mens doet gewoon de deur dicht ipv. zich te ontpoppen als een monster.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef OProg het volgende:
Korte samenvatting alvast van Kinneging: Hij gaat zitten huilen over aangetast worden in de privé-omgeving. Hij ontkent Rutger naar de keel gegrepen te hebben maar moet wel bekennen dat hij emotioneel werd door in inbreuk in zijn omgeving (nota bene zijn eigen huis).
Ja, gelukkig zijn er 2 getuigen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad wel een goede om ook te benoemen.
Die twee zijn heeeeel rechts hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Over laffe agressieve linkse figuren met een dubbele moraal.
Hij niet. Hij was emotioneel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:36 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk mens doet gewoon de deur dicht ipv. zich te ontpoppen als een monster.
Onder andere deze:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:57 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Stom wijf, het maakt voor jouw en PVDA's geweldige moraal niet uit, maar voor stemmers wel, het is je imago.quote:
Dat had ik wel meegekregen ja, maar niet dat ook Tahir en die andere dat hadden betoogd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef OProg het volgende:
Nee man!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Weet ik veel, zo oud ziet ze eruit
dat wou kinnegin niet. ze waren wel uitgenodigd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zit Rutger er niet bij
Dan wilden die andere gasten niet komen, was net op Pownews.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zit Rutger er niet bij
tuurlijk niet want tegengas geven is P&W vreemdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dan wilden die andere gasten niet komen, was net op Pownews.
Stuur Derksen er eens op af.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Journalisten van een publieke omroep weren omdat ze iets te 'brutaal' zijn.. dat dit kan in Nederland.
Pff slap hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dan wilden die andere gasten niet komen, was net op Pownews.
en ook nog zwanger van hemquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het ergste vind ik nog hoe die twee elkaar hebben leren kennen. Via briefwisseling of iets dergelijks
En 1 seconden daarvoor zie je nog een dikke close-up van zn kopquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd weer mensen die denken dat een hand op de camera werkt
Ja wat is up met dat, ik werd er een beetje bang vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef arucard het volgende:
[..]
En 1 seconden daarvoor zie je nog een dikke close-up van zn kop
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Altijd beter dan die autistische kerels die geen journalist te woord willen staan.
Doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef Eenskijken het volgende:
zie dat wijf lachen dan. kankerhoer
Gastquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef Eenskijken het volgende:
zie dat wijf lachen dan. kankerhoer
mishandeling praat je dus goed, Rutger kan zelf hem ook neerhoeken als hij wiltquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Kinneging is volgens mij een hele zure man, maar ...... Rutger moet niet janken. Als je zulke "journalistiek" bedrijft, dan kun je tegen zo'n reactie aanlopen.
Hij had ook gewoon de deur dicht kunnen doen in plaats van bedreigingen uiten op basis van niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Kinneging is volgens mij een hele zure man, maar ...... Rutger moet niet janken. Als je zulke "journalistiek" bedrijft, dan kun je tegen zo'n reactie aanlopen.
Ze willen niet discussieren, ze willen hun kant van het verhaal doen. In Pownews wordt het ook eenzijdig belicht toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:12 schreef Rens-Reith het volgende:
Als ze zo goed kunnen discussiëren, waarom mocht PowNews niet komen dan?
Hop. Zijn ze allemaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef OProg het volgende:
Omdat P&W links is en die willen geen tegenspraakquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:12 schreef Rens-Reith het volgende:
Als ze zo goed kunnen discussiëren, waarom mocht PowNews niet komen dan?
Ik praat het niet goed.... maar dit was geen mishandeling... paasei. Je bent de zoveelste al die zo'n snuggere opmerking plaatst.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mishandeling praat je dus goed, Rutger kan zelf hem ook neerhoeken als hij wilt
Ik wel, maar ik kijk dan ook soms Buitenhof ipv carlo en irene.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Allebei publiek figuur?!? Had nog nooit van ze gehoord
Zijn ze beiden zo bekend dan ?
bij de nek pakken is dus geen mishandeling?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed.... maar dit was geen mishandeling... paasei. Je bent de zoveelste al die zo'n snuggere opmerking plaatst.
UHUHUHquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik kijk dan ook soms Buitenhof ipv carlo en irene.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef thettes het volgende:
[..]
Topic loopt storm dankzij haarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hahaha wat een falende dame, daadwerkelijk denken dat je bekdnd bent.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Omdat P&W links is en die willen geen tegenspraak
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat deed die zure man dus niet. Is dat reden voor Rutger om meteen aangifte te doen? Aan de beelden te zien was er echt geen sprake van mishandeling.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon de deur dicht kunnen doen in plaats van bedreigingen uiten op basis van niks.
Beetje jammer inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was mooie TV geweest als ze wel waren gekomen.
Je wil Rutger toch geen journalist noemen wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Bonobo11 het volgende:
ja hoor, tijd voor een ministerie van informatie, kunnen we journalisten afschaffen
No shit, andersom zou het natuurlijk onvoorstelbaar zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb gisteren haar colum uitzending gezien en dat was een directe aanval op Rutger en Powned
Heb jij het gezien?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bij de nek pakken is dus geen mishandeling?
idd.. en dat mag natuurlijk. maar dan huilie huilie gaan doen als powned bij de deur om verheldering vraagt. Dat is pas triest..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb gisteren haar colum uitzending gezien en dat was een directe aanval op Rutger en Powned
Maar als je er nou eens van uitgaat dat hij wel de keel van Rutger dichtkneep. Is aangifte dan wel gepast?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat deed die zure man dus niet. Is dat reden voor Rutger om meteen aangifte te doen? Aan de beelden te zien was er echt geen sprake van mishandeling.
Powned Journalistiek noemenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oftewel gewoon de journalistiek regulieren.. Ben ik geen voorstander van
Dat zou je niet zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef thettes het volgende:
[..]
Je mag dus niets meer onfatsoenlijk vinden? Wordt het ook niet fraaier op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd.. en dat mag natuurlijk. maar dan huilie huilie gaan doen als powned bij de deur om verheldering vraagt. Dat is pas triest..
die kinnegin zegt in de krant 'vriendelijk bij de sjaal gepakt'. Geloof je dat? Kom nou tochquote:
Ja datquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd.. en dat mag natuurlijk. maar dan huilie huilie gaan doen als powned bij de deur om verheldering vraagt. Dat is pas triest..
Doen ze ook en dat is primaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef Specularium het volgende:
Als PowNed de PVV pakt, hoe kwalijk zijn ze dan bezig in de ogen van die bril?
Maar die kale wel hoogleraar?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Je wil Rutger toch geen journalist noemen wel?
Ze hebben het over politici in het algemeen, dus geldt ook voor de PVVquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef Specularium het volgende:
Als PowNed de PVV pakt, hoe kwalijk zijn ze dan bezig in de ogen van die bril?
Dan wel. Maar Rutger is uit op een rel en ik acht de kans groot dat hij de boel wat aan heeft gedikt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Maar als je er nou eens van uitgaat dat hij wel de keel van Rutger dichtkneep. Is aangifte dan wel gepast?
jawel, maar dat los je niet op door zelf nog meer onfatsoenlijk gedrag te vertonen, namelijk fysiek geweld toepassenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef Weakling het volgende:
[..]
Je mag dus niets meer onfatsoenlijk vinden? Wordt het ook niet fraaier op.
Wat een idioot inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Blij dat deze idioot nooit mijn docent is geweest. Ga je schamen meneer de Rechtsfilisoof.
ze kon 'm ook amper voorlezen, dus het zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef Stiggie het volgende:
Heeft die vent de column geschreven dat zij niet kan praten
Wasda?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Blij dat deze idioot nooit mijn docent is geweest. Ga je schamen meneer de Rechtsfilisoof.
Het is toch van de gekke dat dat soort mensen een voorbeeldfunctie bekleden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is toch wel duidelijk aan welke kant deze kale staat, dus dat algemene is nogal selectief.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ze hebben het over politici in het algemeen, dus geldt ook voor de PVV
Voorbeeldfunctie? Een rechtfilisoof mag best zijn mening geven hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat dat soort mensen een voorbeeldfunctie bekleden.
Hij heeft meer bereikt dan Rutgerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kale kan er niet tegen dat de samenleving veranderd is in vergelijking met de tijd waarin hij studentje was.
filosoof, niet fout overnemen, plz.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie? Een rechtfilisoof mag best zijn mening geven hoor.
Precies.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kale kan er niet tegen dat de samenleving veranderd is in vergelijking met de tijd waarin hij studentje was.
114 red een dier!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En wie bepaald die norm van die fatsoenspolitie?
Kom op Powned is geen journalistiekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
wat een enge mensen.. ze willen dus echt journalistiek censureren..
Toevallig dezelfde typfout gemaakt.. (serieus).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
filosoof, niet fout overnemen, plz.
Hij loopt met zijn domheid te koop!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, scherp argument tegen mijn stelling maar niet heus.
Je raakt kant noch wal.
Jij bent traag van begrip, quoten doe je ook een x aantal minuten over. Maar dat wisten we al sjonniequote:
Jawel, dat is het wel. Zij komen achter verhalen waar andere journalisten nooit bij gekomen zouden zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kom op Powned is geen journalistiek
Wie bepaald wat journalistiek is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kom op Powned is geen journalistiek
Zonde van je usernamequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, scherp argument tegen mijn stelling maar niet heus.
Je raakt kant noch wal.
Niks mis mee inderdaad maar als je bedreigingen uit ga je gewoonte ver. Plus, column schrijven met kritiek en dan niet erop in willen gaan en belachelijke eisen stellen voor een interviewquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie? Een rechtfilisoof mag best zijn mening geven hoor.
Als jij een CV of een titel iets bereiken noemt.... =quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zullen we de cv's eens naast elkaar leggen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Jawel, dat is het wel. Zij komen achter verhalen waar andere journalisten nooit bij gekomen zouden zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval, heb je nog meer drogredenen in huis, je bent aardig op weg de bingo kaart vol te krijgen.quote:
De voorlichters sturen goedgekeurde teksten wel naar de mediaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef Type-R het volgende:
Alle journalisten weren van het buitenhof.
En kun je daaruit afleiden of iemand meer heeft bereikt denk je?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wedden dat ze een vage fetisch hebben?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:23 schreef DaverzNL het volgende:
Wat een verschrikkelijk eng kutwijf. En die man is nog verschrikkelijker. Jos Heymans +1.
Vertel eens wat doet Rutger voor de maatschappij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:23 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als jij een CV of een titel iets bereiken noemt.... =
Met zo'n zure vader...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef arucard het volgende:
Ben benieuwd wat voor misvormd kind dat gaat worden met al deze stress
mein got. Hij zegt het nu letterlijk ook - alle tv weren uit het buitenhof!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
De voorlichters sturen goedgekeurde teksten wel naar de media
Iedereen kan er mee omgaan, behalve PVDA'ers en een enkele CDA'er.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Boris van der Ham kan er ook mee omgaan.
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad maar als je bedreigingen uit ga je gewoonte ver.
Goed argument. Powed heeft ervoor gezorgd dat oplichterij en heling aan het licht kwamen, daar zijn verscheidene voorbeelden vanquote:
Het gaat over haar maar die man van haar doet het woordquote:
erger.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef Montelly het volgende:
Ik irriteer mij echt mateloos aan die Hindoe
Bol.comquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En kun je daaruit afleiden of iemand meer heeft bereikt denk je?
En wat versta jij onder 'meer bereiken' ?
Zie je die kale al voor je in een SM pakjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wedden dat ze een vage fetisch hebben?
Iets met wurging wellichtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wedden dat ze een vage fetisch hebben?
Irritant moraal hoer met haar zogenaamde keurige zinnenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef Montelly het volgende:
Ik irriteer mij echt mateloos aan die Hindoe
VI is alles wat je in het leven nodig hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ga eens wat anders kijken dan VI, of leer googlen.
Ja wie niet dan ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:25 schreef golfer het volgende:
Hoewel ik PowNed en met name die Castricum echt walgelijk vind, ben ik dusdanig voor de persvrijheid dat ik het in dit geval helemaal eens ben met die Heymans.
Nee, een kleine groep die ermee om kan gaan verpest het voor de rest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen kan er mee omgaan, behalve PVDA'ers en een enkele CDA'er.
Doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ga eens wat anders kijken dan VI, of leer googlen.
Leiden he...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:26 schreef Gramulanion het volgende:
Stel je voor dat dit je hoogleraar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |