Dat pretendeer ik dan ook niet. Aangezien je om de hete brij heen draait nog maar een keer:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat 99,9% van de FOKkers niet op jouw debiele Forum-reacties zit te wachten.
quote:Zullen we eens een polletje organiseren, hier of op FP? Als meer dan 70% jouw plee-artikeltjes wel goed vindt dan hou ik er voortaan m'n mond over.
Vandaar dat ik elk jaar eindig bij de top 3 beste nieuwsposters (van de pakweg 25) in de jaarlijkse FOK!-verkiezing. Overigens post ik over wel meer onderwerpen dan alleen over dingetjes in de media, maar dat valt jou helaas niet op waarschijnlijk, aangezien je vooral in baggernieuws geïnteresseerd lijkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat pretendeer ik dan ook niet. Aangezien je om de hete brij heen draait nog maar een keer:
[..]
Hihihi, waarop baseer je die laatste sneer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Vandaar dat ik elk jaar eindig bij de top 3 beste nieuwsposters (van de pakweg 25) in de jaarlijkse FOK!-verkiezing. Overigens post ik over wel meer onderwerpen dan alleen over dingetjes in de media, maar dat valt jou helaas niet op waarschijnlijk, aangezien je vooral in baggernieuws geïnteresseerd lijkt.
Stem je zelf ook, golfer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef golfer het volgende:
Poll: Wie van deze 2 users maakt de ergste baggerposts?
• pberends
• Omnifacer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee. Ik ben neutraal. Vind jullie allebei even erg.quote:
Ik had verwacht dat je mij erger zou vinden, dus dit is een meevallerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben neutraal. Vind jullie allebei even erg.
Ondanks pberends, wel een waar plaatje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:57 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeerde met die poll het geneuzel tussen pberends en Omnifacer te beëindigen zodat het weer over P&W kan gaan, maar dat zal wel tevergeefs zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:17 schreef Felagund het volgende:
Zo'n poll is ook maar relatief natuurlijk.
Ik ben bang dat het zo alleen nog maar erger wordt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik probeerde met die poll het geneuzel tussen pberends en Omnifacer te beëindigen zodat het weer over P&W kan gaan, maar dat zal wel tevergeefs zijn?
Ja, zo te zien wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:27 schreef Felagund het volgende:
Ik ben bang dat het zo alleen nog maar erger wordt.
Niet echt, want uitsluitend omdat ze een Turkse vrouw is, is ze als nummer 2 in de fractie geplaatst.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ondanks pberends, wel een waar plaatje.
Beugel heeft al leuke tijden gehad met Pauw, dus ze bekijkt het niet objectief..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef TUFKAL het volgende:
Beugels mening al gepost?
http://s.vk.nl/3206963
Beugel heeft de broek aan op de boot. De enige van de 200.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beugel heeft al leuke tijden gehad met Pauw, dus ze bekijkt het niet objectief..
Op het forum: ik misschien erger dan Omnifacer, dat klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef golfer het volgende:
Poll: Wie van deze 2 users maakt de ergste baggerposts?
• pberends
• Omnifacer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alsof iemand haar überhaupt seksistisch zou wíllen benaderenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef TUFKAL het volgende:
Beugels mening al gepost?
http://s.vk.nl/3206963
quote:Kinneging/Tahir/Heymans
Over de commotie die ontstond na column in Buitenhof.
Rea Lenders
Trampoline turnster heeft zich gekwalificeerd voor Olympische Spelen.
Erwin Vermeulen & Marten Foppen
Activist vrijgesproken door Japanse rechtbank en terug in Nederland.
quote:
twitter:dweesie twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 18:52:45Kinneging en Tahir vanavond bij #penw Ook wij waren uitgenodigd, maar stel weigerde debat. Wel discussie starten, maar vervolgens wegduiken reageer retweet
Vrouwtje schrijft een column over onfatsoenlijke journalisten, journalist komt verhaal halen en word naar de keel gegrepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef alors het volgende:
Heb ik wat gemist? Waar gaat het in godsnaam over dan?
Over laffe agressieve linkse figuren met een dubbele moraal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef alors het volgende:
Heb ik wat gemist? Waar gaat het in godsnaam over dan?
"met draaiende camera"quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef OProg het volgende:
Korte samenvatting alvast van Kinneging: Hij gaat zitten huilen over aangetast worden in de privé-omgeving. Hij ontkent Rutger naar de keel gegrepen te hebben maar moet wel bekennen dat hij emotioneel werd door in inbreuk in zijn omgeving (nota bene zijn eigen huis).
Inderdaad wel een goede om ook te benoemen.quote:
Een fatsoenlijk mens doet gewoon de deur dicht ipv. zich te ontpoppen als een monster.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef OProg het volgende:
Korte samenvatting alvast van Kinneging: Hij gaat zitten huilen over aangetast worden in de privé-omgeving. Hij ontkent Rutger naar de keel gegrepen te hebben maar moet wel bekennen dat hij emotioneel werd door in inbreuk in zijn omgeving (nota bene zijn eigen huis).
Ja, gelukkig zijn er 2 getuigen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad wel een goede om ook te benoemen.
Die twee zijn heeeeel rechts hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Over laffe agressieve linkse figuren met een dubbele moraal.
Hij niet. Hij was emotioneel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:36 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk mens doet gewoon de deur dicht ipv. zich te ontpoppen als een monster.
Onder andere deze:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:57 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Stom wijf, het maakt voor jouw en PVDA's geweldige moraal niet uit, maar voor stemmers wel, het is je imago.quote:
Dat had ik wel meegekregen ja, maar niet dat ook Tahir en die andere dat hadden betoogd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef OProg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |