Hij: je lijkt me leuk, afspreken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hoeveel / vaak heb je berichten uitgewisseld, en hij deed het datingvoorstel?
Je noemt het je date, dus het is nog niks vast? Dan lekker wachten...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe snel zijn jullie met vrienden/ familie ontmoetingen met je date?
Ik date al 2 maanden met dezelfde meid, we zien elkaar zo'n 4 keer per week met veel knuffelen en seks, maar toch houden we nog ons eigen leventje wat betreft onze vrienden/familie.
Bevalt mij goed hoor, hoef nog niet zo nodig meteen haar familie te leren kennen.
Heb alleen wel veel vrienden die nieuwsgierig zijn naar haar
vrienden is vaak wat anders dan familie. de vrienden/collegas van mijn date heb ik gewoon af en toe leren kennen als we ergens kroegje deden of naar zijn kroeg gingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik date al 2 maanden met dezelfde meid, we zien elkaar zo'n 4 keer per week met veel knuffelen en seks, maar toch houden we nog ons eigen leventje wat betreft onze vrienden/familie.
Bevalt mij goed hoor, hoef nog niet zo nodig meteen haar familie te leren kennen.
Heb je voor de grote vraag al wel eens eerder gechat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef minnemin het volgende:
[..]
Hij: je lijkt me leuk, afspreken?
Ik: ja jij mij ook, zaterdag?
Hij: ja is goed waar?
Ik: plaats en tijd
Hij: leuk tot dan.
Zo makkelijk kan het dus gaan.
Mijn meisje komt zondag weer naar mij toe. Ik heb haar moeder al gezien en ga haar denk ik voorstellen aan mijn ouders. Ik wacht nog even met voorstellen aan vrienden, na de zomer pas denk ik. Dan kunnen we samen eerst leuken dingen ondernemen zoals een weekje naar centerparks en dan weten we of we elkaar een volle week uithouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Tja ik ken me vrienden ook al heel lang en met kennissen enzo erbij bestaat de hele vriendengroep uit 60 man en vrouw. Ik heb dus wel een voorsprong nodig waarop ik en mijn meisje dan inhoudelijk in kunnen gaan en niet dat iedereen weet dat we elkaar van een datingsite kennen. Dat kan alleen komen als je elkaar een paar dagen achteral kaar gezien hebt. Daarbij is er ook een paar dat zich via een datingsite kent, maar dat al jaren niet toegeeft(ze zeggen van wow) en nu getrouwd zijn en kinderen hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb liever dat m'n date m'n vrienden kent dan m'n ouders! (zie namelijk weinig echt toegevoegde waarde om ouders van elkaar te leren kennen.. of je moet er regelmatig bij op bezoek gaan).
Na de zomer duurt nog lang PM!
Let me get this straight...er is een stel dat zich ervoor schaamt dat ze elkaar kennen via een datingsite, en dus zeggen ze maar dat ze elkaar kennen via World of Warcraft?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:15 schreef picardmike het volgende:
Daarbij is er ook een paar dat zich via een datingsite kent, maar dat al jaren niet toegeeft(ze zeggen van wow) en nu getrouwd zijn en kinderen hebben.
Ik moest dat stukje 3x lezen voordat ik door had wat er stondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Let me get this straight...er is een stel dat zich ervoor schaamt dat ze elkaar kennen via een datingsite, en dus zeggen ze maar dat ze elkaar kennen via World of Warcraft?
ja, toevaliig tijdens een online spel;)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Let me get this straight...er is een stel dat zich ervoor schaamt dat ze elkaar kennen via een datingsite, en dus zeggen ze maar dat ze elkaar kennen via World of Warcraft?
Ik denk ook dat het er aan ligt uit hoeveel bronnen je vrienden komen. Die van mij komen voornamelijk uit 1 bron, mijn vrienden zijn ook allemaal vrienden van elkaar. Als je 4 verschillende bronnen heb dan is het denk ik makkelijker om iemand te introduceren omdat je dan meer gewend bent jezelf te delen. Maar ik zie het tegen die tijd wel, misschien kunnen we met zijn alleen wel eerst gewoon een kaartavondje organiseren.quote:Je hoeft haar natuurlijk niet gelijk aan je vrienden voor te stellen, maar over een maandje of 2 ofzo Dan is de zomer mooi begonnen (hopen we, als het niet eerder is) en dan kunnen jullie ook gezellig wat met (elkaars) vrienden doen
Het verschil is dat je bij een datingsite betaald om een relatie te krijgen.. en dus echt op zoek bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Ik moest dat stukje 3x lezen voordat ik door had wat er stond. Ja via WoW is natuurlijk veel normaler dan via een dating site
Daar heb je een heel goed puntquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het verschil is dat je bij een datingsite betaald om een relatie te krijgen.. en dus echt op zoek bent.
Terwijl het bij een spel, toeval is
Groot verschil voor sommige mensen
Ja, maar WoW... dat is weer een heel geval apart, dat is voor no-lifers. Als je dan toch liegt, zeg dan dat je elkaar via wordfeud of zoiets sociaal acceptabels hebt ontmoet...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
Het verschil is dat je bij een datingsite betaald om een relatie te krijgen.. en dus echt op zoek bent.
Terwijl het bij een spel, toeval is
Groot verschil voor sommige mensen
Toen bestond wordfeud neit he.. zijn al getrouwd, hebben kinderen. Dus kan goed zijn dat het in de begindagen van WoW was en er toen nog niet dat stempeltje van no-lifers op stondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar WoW... dat is weer een heel geval apart, dat is voor no-lifers. Als je dan toch liegt, zeg dan dat je elkaar via wordfeud of zoiets sociaal acceptabels hebt ontmoet...
Mwoah gamen was vooral toen een heel taboe. Tegenwoordig worden consoles al veel sneller gedoogdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen bestond wordfeud neit he.. zijn al getrouwd, hebben kinderen. Dus kan goed zijn dat het in de begindagen van WoW was en er toen nog niet dat stempeltje van no-lifers op stond
in de tijd dat WoW kwam, was dat ook al heel normaal hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah gamen was vooral toen een heel taboe. Tegenwoordig worden consoles al veel sneller gedoogd
In 2004? Mwoah valt mee hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
in de tijd dat WoW kwam, was dat ook al heel normaal hoor
Mijn chick is meer een gamer dan ik dat ben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah gamen was vooral toen een heel taboe. Tegenwoordig worden consoles al veel sneller gedoogd
Deeltjes uitwisselenquote:Wie ben ik?
Anders; aanwezig, ietwat onzeker, zoekend, lief, betrokken, trouw en intuïtief..
Wat voor iemand zoek ik?
Ik zoek een lieve jongen die zin heeft om deeltjes van elkaar uit te wisselen... Iemand die zin heeft om aandacht te geven en te krijgen:)
Ik zoek naar helderheid, oprechtheid en betrokkenheid... ten alle tijden... of het nu een seksuele of emotionele relatie betreft..
Een man die zowel zwaar als licht kan denken, voelen en zien...![]()
Ik vind het fijn als jij je thuis bij mij voelt; thuis genoeg om je emoties met mij te delen....
Smaak en vrije tijd
Muziekvoorkeur: Anders
Favoriete boeken:
Favoriete films:
Vrijetijdsbesteding:
"Gedoogd ook" ::Dquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Sperma natuurlijk zodat ze er een kind uit kan persen *ja maar je wilde toch delenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Godshand het volgende:
Ik dacht dat maffe profielen alleen op RP of Knuz waren, maar deze op e-matching slaat ook alles:
[..]
Deeltjes uitwisselen![]()
Ik heb gemaild met de vraag wat voor deeltjes ze wil uitwisselen, protonen of neutronen?Maar denk dat dit gewoon een ingewikkelde oproep is, van iemand die gewoon simpel wil neuken met een knappe man.
Die zoekt ook overal wat achter dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, straks leuk misverstand: beetje mailen met een leuke meid (vooralsnog). Vraagt ze: morgen plannen? Ik zeg: nee weinig, dus als het zo blijft heb ik mijn flesje wijn alvast in huis.
Zij weer: oh ben heel vereerd maar liever spreek ik op neutraal terrein af de 1e keer. En morgen kan ik niet. Donderdag daten?
Lol, whut? Euhm ok!
Hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:05 schreef madsaus het volgende:
[..]
Die zoekt ook overal wat achter dus![]()
Dat jij een flesje wijn in huis hebt voor als er geen verdere plannen ontstaan, ziet zij alsof je haar hebt uitgenodigd om morgen bij jou thuis te komen drinken![]()
![]()
Maar ze wil dus wel met je daten donderdag, pas je op met wat je zegt? Als je zegt dat je richting huis gaat om te slapen rent ze misschien wel weg,omdat ze denkt dat je haar meteen je bed in wil sleuren
![]()
Nou, zo dik leg je het er niet bovenop hoor... Je hebt zo een papegaai aangetroffenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha
Meestal zijn dit juist de misverstanden doordat je elkaars gezicht niet ziet
Interpretatie-verschilletje dus, leuk is dat altijd. In ieder geval weet je nu wel dat ze geinteresseerd genoeg is om met je af te sprekenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, straks leuk misverstand: beetje mailen met een leuke meid (vooralsnog). Vraagt ze: morgen plannen? Ik zeg: nee weinig, dus als het zo blijft heb ik mijn flesje wijn alvast in huis.
Zij weer: oh ben heel vereerd maar liever spreek ik op neutraal terrein af de 1e keer. En morgen kan ik niet. Donderdag daten?
Lol, whut? Euhm ok!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef picardmike het volgende:
Omg mijn vrienden vroegen vanavond al waar ken je haar van dan?
Ik zei van Utrecht maar ze vroegen door, hoe en wat. Had ik geen goed antwoord op dus hoop maar dat het stand houd.
Kan, maar ik ga daar niet in me eentje heen, dus iemand moet dan de lul zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef muhahaha het volgende:
Zeg dat je haar in een cafe heb ontmoet (cybercafe, who cares)
Waar maak je je druk om zeg...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kan, maar ik ga daar niet in me eentje heen, dus iemand moet dan de lul zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat na 2 of 3 dagen mailen het ook meer een beetje was van: ok, we want more. Wie gaat of hoe wordt de 1e stap even genomen tot het aankaarten van een date.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Interpretatie-verschilletje dus, leuk is dat altijd. In ieder geval weet je nu wel dat ze geinteresseerd genoeg is om met je af te spreken
nee het klinkt romantisch. als een poging het gevoel te beschrijven enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Godshand het volgende:
Ik dacht dat maffe profielen alleen op RP of Knuz waren, maar deze op e-matching slaat ook alles:
[..]
Deeltjes uitwisselen![]()
Ik heb gemaild met de vraag wat voor deeltjes ze wil uitwisselen, protonen of neutronen?Maar denk dat dit gewoon een ingewikkelde oproep is, van iemand die gewoon simpel wil neuken met een knappe man.
Was toch alleen voor hoger opgeleiden ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het klinkt romantisch. als een poging het gevoel te beschrijven enzo
waar is dat profiel? kan ik ook lid worden van dat ematching?
Natuurlijk kan je lid worden. Ze gaan echt niet checken of je nog aan de Uni bezig bent...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het klinkt romantisch. als een poging het gevoel te beschrijven enzo
waar is dat profiel? kan ik ook lid worden van dat ematching?
Nog wat aan de haak geslagen vannacht?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je lid worden. Ze gaan echt niet checken of je nog aan de Uni bezig bent...
Alleen als gratis lid kan je alleen rondkijken..
Ik snap dat niet hoor, van die vrouwen die een foto van 4 jaar geleden plaatsen. Wat schieten ze er nou mee op, een date die zich rot schrikt als ze aan komt lopen. Nee dat is leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef Rapaille het volgende:
Ik denk dat ik maar weer even stop met online daten. In ieder geval bij Paiq. Op de een of andere manier is iedere date tot nu toe tegen gevallen. (qua uiterlijk; niet lijkend op de foto of veel aangekomen of te verlegen, of een saaie doos).
Kan ook aan mij liggen natuurlijk (hoge verwachtingen e.d). Misschien dat ik het nog ergens anders probeer, of misschien wel ga speeddaten ofzo. Paiq is best leuk, alleen de dates die eruit voortkomen niet. Dat is natuurlijk wel het belangrijkste
In de Primark geweest?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef mpol het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over winkelen op een eerste date?
Ik heb vaker meegemaakt dat we gingen drinken in de stad. Daarna nog wat rond liepen, en met een vrouw naast je kom je dan al snel in een paar kledingzaken.
Nu heb ik wel gemerkt dat vrouwen nogal verschillend kunnen zijn met winkelen. Sommigen slaan totaal op tilt. Rennen alle rekken langs en passen van alles aan, maar zijn compleet vergeten dat ze samen met iemand zijn.
Deze week had ik juist een leuke date en dat was supergezellig. Ze vroeg me wat haar stond. Ze had wat aangepast en we praatten daar gewoon over.
Naar mijn idee is winkelen best wel inzicht gevend op zo'n eerste date.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef mpol het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over winkelen op een eerste date?
Wat DenWauwelaar zegt dus. Winkelen link ik niet echt aan een eerste date, eerder dat je al vijftien jaar bij elkaar bent en verveeld. Dat doet ze maar met haar vriendinnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Winkelen op een eerste date? Voor een lesbodate?
Ik zou er niet aan beginnen, ik wil leuke dingen doen op een eerste date en een hysterisch shopwijf zou voor mij geen showstopper zijn. Ik ga toch niet mee winkelen.
Zo kwam ik op een datingsite ooit een foto tegen van een meisje van mijn middelbare school. Leuk wijf toen, maar een jaar of 8 niet gezien. Ze had wat foto's online staan die ik voor recent uitmaakte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, van die vrouwen die een foto van 4 jaar geleden plaatsen. Wat schieten ze er nou mee op, een date die zich rot schrikt als ze aan komt lopen. Nee dat is leuk
Wat bedoel je met "nazorg"?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:27 schreef cvboer het volgende:
Heb 3 keer een date gehad met een vrouw via RP, 3 keer een drama.
Wat een gevalletjes nazorg waren dat.
Ben er inmiddels wel achter dat een relatie je moet overkomen, en niet
moet gaan zoeken op dating sites.
Dat jij die 3 freaks aan de haak hebt geslagen, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo isquote:Op zondag 4 maart 2012 00:27 schreef cvboer het volgende:
Heb 3 keer een date gehad met een vrouw via RP, 3 keer een drama.
Wat een gevalletjes nazorg waren dat.
Ben er inmiddels wel achter dat een relatie je moet overkomen, en niet
moet gaan zoeken op dating sites.
Het is meer een uitdrukking, als in, toekomstige klanten GGZ.quote:
Ben ik zeker met je eens, er zullen ook echt wel leuke dames tussen zitten, en niet alleenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat jij die 3 freaks aan de haak hebt geslagen, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is
Vanuit jou of bedoel je dat je het van hem niet zo goed weet?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef minnemin het volgende:
ik heb een leuke date gehad. paar biertjes gedaan in de kroeg. aardige vent. weet niet of er meer in zit.
Ze wist nog wie ik was, woensdag een datequote:Op zondag 4 maart 2012 13:48 schreef Godshand het volgende:
Gister telefoonnummer geregeld in de kroeg, voorstel later wat (nog een keer) te gaan drinken.
Kijken of ze straks nog weet wie ik ben, of mij door de drank vergeten is :p
Dan zit het wel snor van zijn kant.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef minnemin het volgende:
vanuit mij. vanuit hem weet ik het ook niet. hij was wel aanrakerig en hij smste vandaag als eerste dat 'ie het leuk vond.
Lijkt wel een gramafoonplaat hahaha.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:14 schreef madsaus het volgende:
Ligt het aan mij of komt die vraag nu op elke pagina langs
Hier hebben anderen een pasklaar antwoord op:quote:Op zondag 4 maart 2012 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke dating website is voor jullie de beste en waarom?
klb, waar je normaliter ook het meeste rondhangt...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke dating website is voor jullie de beste en waarom?
Bij mij staat er bij Paiq ook een foto van 2 jaar terug, maar ik zie er nog hetzelfde uit. Bovendien is het er 1 van de 4, dus dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, van die vrouwen die een foto van 4 jaar geleden plaatsen. Wat schieten ze er nou mee op, een date die zich rot schrikt als ze aan komt lopen. Nee dat is leuk
Idd. Als iets me door doet bladeren zijn het die bleke webcamshots wel die sommigen op hun profiel hebben staan.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Uhm misschien ligt het aan mij. Maar dat zijn toch ook gewoon de plekken/tijdstippen waarop de mensen fotos maken?
Ik maak nooit foto's van mezelf als ik achter de computer zit op m'n werk hoor
Boeit me verder weinig, gaat me om haar uiterlijk. De rest zie / merk je wel op de date. Ik vind die types die zo hard hun best doen 'origineel' te zijn in hun profiel juist zo suf. Het is een datingsite, dus vleeskeuring, klaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
All true, maar als je iets wil kun je best proberen een fatsoenlijke foto te plaatsen. Dus zonder olifant, half vriendinnetje op stap, labrador oid.
Wat is dan wel een fatsoenlijke foto? Eentje die speciaal voor de site is gemaakt? omdat ze verder geen foto's in der archief heeft?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
All true, maar als je iets wil kun je best proberen een fatsoenlijke foto te plaatsen. Dus zonder olifant, half vriendinnetje op stap, labrador oid.
Krijg je van die "fotoshoot" foto's. Als iets een afknapper is zijn het die wannabe-modellen wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Wat is dan wel een fatsoenlijke foto? Eentje die speciaal voor de site is gemaakt? omdat ze verder geen foto's in der archief heeft?
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Uhm misschien ligt het aan mij. Maar dat zijn toch ook gewoon de plekken/tijdstippen waarop de mensen fotos maken?
Ik maak nooit foto's van mezelf als ik achter de computer zit op m'n werk hoor
Het is niet erg hoor, als je die wel hebt dan is het natuurlijk mooi meegenomen, want blijkbaar worden feestende/vakantie/fotoshoot foto's niet gewaardeerdquote:Op maandag 5 maart 2012 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
1 van de foto's die ik op RP had staan was ik met mn bril op achter mn laptop.
Een wazige foto? wat heeft de man daar aan dan? Of voor het spannende effectquote:Andere was een wazige in de badkamer, maar dat zag je niet, want hij was zo wazigen ik had er nog eentje, maar weet niet meer welke
Moraal van het verhaal: het maakt geen kut uit, als je maar lekker bent
Oh godzijdank, ik begon me al bijna retrospectief te schamen voor mijn RP-gedragquote:Op maandag 5 maart 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, als je die wel hebt dan is het natuurlijk mooi meegenomen, want blijkbaar worden feestende/vakantie/fotoshoot foto's niet gewaardeerd
[..]
Een wazige foto? wat heeft de man daar aan dan? Of voor het spannende effect
Dat idd!
Een werkende vrouw is natuurlijk ook heel sexyquote:Op maandag 5 maart 2012 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Oh godzijdank, ik begon me al bijna retrospectief te schamen voor mijn RP-gedragVriend bleek die nog wel de mooiste te vinden, overigens
Hij vond het wel sexy
![]()
(wazige foto want slechte camera op mn foon en geen fototoestel)
Ik ben bang voor het laatstequote:Op maandag 5 maart 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een werkende vrouw is natuurlijk ook heel sexy(of gewoon een nerdige vrouw
)
Och af en toe een brilletje op is geen probleem toch? (die heb je toch al (toch?))quote:Op maandag 5 maart 2012 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het laatsteOf dat er dan weer zo'n enge fetisch achter zit ofzo... ik durf het niet te vragen
Ligt eraan.. eerste date, tigste date?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:50 schreef Zocalo het volgende:
Hoe erg/goed is het als je het hele weekend achter elkaar bij je date geweest bent?
Ligt eraan, heb je kunnen balle?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:50 schreef Zocalo het volgende:
Hoe erg/goed is het als je het hele weekend achter elkaar bij je date geweest bent?
Het was ook geen vraag van hem.quote:
Punt was; het was geen vraag.quote:
Geeft niet hoorquote:
Deze bedoel je ?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
en ik had er nog eentje, maar weet niet meer welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |